کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
پدیده ای بنام مهاجران دروغین
دوستان عزیز اخیرا متوجه شدم کاربرانی با شرکت فعال در بحث ها و تاپیک های فعال سایت قصد دارند اطلاعاتی از آمریکا به سایرین بدهند که درستی یا غلطی این اطلاعات را نه می توان تایید کرد و نه تکذیب

علی ایحال هدف از این اطلاعیه این بود که پس از تذکر یکی از دوستان از طریق پیام خصوصی با بررسی هایی که بعمل آوردم یکی از این مهاجرین دروغین را که می گوید در آمریکا است و حتی به خود زحمت تغییر دادن آیپی خود به آمریکا را نمی دهد پیدا نمودم که با تذکر دادن به وی از او درخواست توضیح نمودم و در صورتی که وی نتواند من را قانع کند بخاطر دروغگویی و نشر اکاذیب وی را برای همیشه از حضور در سایت محروم می کنم.

در پایان از همه ی دوستان می خواهم ضمن توجه به مطالبی که کاربران می نگارند پیش عقل خود نیز به درستی یا غلطی اطلاعات مراجعه کنند تا خدای ناکرده بعضی افراد سودجو آنها را گمراه نکنند.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
ناظم عزیز
بنده در این رابطه هشدار داده بودم. ولی کو گوش شنوا؟
به نظر من بعضی ها کمبود دارن و میخوان خودشون رو جوری جلوه بدن که واقعا نیستن چرا اشکال داره انسان واقعا همونجور که هست خودشو نشون بده اگه امریکا نیست خب بگه نیستم چرا باید به دیگران اطلاعات دروغ بده و دیگران رو تو دردسر بندازه به نظر من ادم همیشه باید به اون چیزی که داره قانع باشه ولی سعی کنه به اون چیزایی که دوست داره برسه و تلاش کنه و اگه چیزی نمیدونه اظهار نظر نکنه
تشکر کنندگان: masih sh ، ASALI ، hvm ، Omidooo ، sohi ، Linspire ، hamid.0711 ، mohammad.maleki ، mom ، shahin 93 ، zina s ، mitr.p ، msar
ظاهربین جان, ممکن است باورت نشود ولی من زمانی که می خواستم برای پاسپورت اقدام کنم از مامور گمرگ پرسیدم که آیا می شود محل تولد خودم را عوض کنم؟ طرف به من خندید و گفت اصلا این سوالت بی مفهوم است چون هیچ کسی نمی تواند محل تولد خودش را عوض کند! بعد پرسید حالا برای چه می خواهی عوض کنی؟ گفتم چون دوست ندارم اسم تهران در پاسپورت امریکایی من باشد. طرف متوجه منظور من شد ولی به هرحال گفت هیچ راهی ندارد. همان جا پیش خودم فکر کردم که حتما این ظاهربین من را سر کار گذاشته است که گفته در پاسپورت امریکایی من محل تولد را امریکا زده است! بعد هم آمدم دیدم همه پست های مربوط به آن پاک شده است چون باز هم شک کردم و گفتم نکند من اشتباه خوانده ام. البته این مسئله خیلی بی اهمیت و پیش پا افتاده است و نمی خواهم از تو ایراد بگیرم. حتی آدم می تواند آن را یک شوخی خنده دار و بامزه فرض کند ولی فقط می خواستم یادآوری کنم که هر حرف ما ممکن است یک نفر را به اشتباه بیندازد. حالا من که هیچ ولی کسانی که تازه دارند مهاجرت می کنند و هیچ چیزی از امریکا نمی دانند هر کلمه ای را در هوا می قاپند و تلاش می کنند تا تصویر روشن تری از امریکا داشته باشند و مثلا به حساب حرف شما بروند و یک ماشین استیشن بخرند که اگر بی خانمان شدند شب را در آن بخوابند. حالا البته به قول ناظم من نمی دانم که این کار درست است یا نه و شاید هم خوب باشد ولی همه ما باید بدانیم که اگر به عنوان یک کاربلد و یک نفر که در امریکا است (و یا بوده است) اظهار نظر می کنیم باید نسبت به چیزهایی که می گوییم مسئول باشیم چون دیگران بر روی حرف ما حساب می کنند.
ولی خوب حالا قهر نکن در عوض خودت همه چیر را بریز بر روی دایره! به هر حال همه یک مقدار خالی را در حد معقول می بندند!
با آرزوی موفقیت برای شما
البته مدل دیگر این گونه به اسم مهاجرنماها یعنی دقیقا کسانی که هرگز تا کنون مهاجرت نکردند و یا حتی تاکنون پای مبارک را از شهر محل سکونتشان بیرون نگذاشته اند ولی چنان در بحث های مهاجرتی شرکت و اظهار نظرهای قاطعانه ای در مورد سایر کشور ها می نمایند که گویی اینها سالها در غربت زیسته اند و هرگز رنگ وطن مادری را به چشم ندیده اند.
دوستان قبل از اینکه بر اساس نظر شخصی تصمیم بگیرید از صحت و سلامت شخص نظر دهنده مطئمن شوید چون به نظر من مهاجرت مهمترین تصمیم زندگی هر انسانی میتونه باشه.
من هم قبول دارم بعضی ها تو تصورات خیالی خودشون به همه جا سفر میکنند و اظهار نظر میکنن یعنی با خیال زندگی میکنن نه با واقعیت و دوست ندارن با واقعیت روبرو بشن چه بسا اون افراد تو زندگی واقعیشون خیلی ادمهای موفقی هستن بهر حال به نظر من حرف اول و اخر این بحث اینه که ادم اگه در مورد چیزی اطلاع درستی نداره سکوت کنه و با اظهار نظر اشتباه و یا حدس و گمان دیگران رو به اشتباه نندازه
تشکر کنندگان: ParsTrader ، Omidooo ، masih sh ، saied-k ، hamid.0711 ، schaghayegh ، mohammad.maleki ، zina s ، mitr.p ، پرستو ، msar ، alborzarya
با سلام و عرض ادب به همه دوستان عزیز.
ضمن احترام به همگی سروران یه گفتگو بین بنده و یکی از دوستان در پیام خصوصی انجام شد که زیاد به دلم ننشست.
چون گاهی اوقات میبینم یکی جلوی بچه های 8 الی 9 ساله یه اشتباه فاحش میکنه و طرف مچشو میگیره از تکه کلام آفرین خواستم امتحانت کنم و آدم روشنی هستی و .... استفاده میشه که خودش یه جور لوس کردن مطلبه .

من این مطلب رو میزارم که خود دوستان نتیجه گیری بفرمایند :

-------------------------------------------------------------------
zaherbin

ارسال‌ها: 336
تاریخ عضویت: Apr 2012
رتبه: 3
Re: با سلام.
به: teoden

teoden نوشته است:سلام دوست عزیز.
امیدوارم مثل همیشه خوب باشید.
در تاپیک هم خانه طرف گفته که میخواد بره شرق و شما فرمودین من هم پایه هستم اگر لس انجلس نباشه.((لس انجلس در غربه))
نمیدونم این رو از روی شوخی نوشتید ویا اشتباه شده.(( چون شکلک نداشت گفتم شاید اشتباه شده ))
گفتم که خیلی صحیح نیست که بخوام زیر پستتون ایراد بگیرم و برای همین در پیغام خصوصی براتون گذاشتم که اگر صلاح میدونید اشتباه رو تصحیح کنید.
آی که منم پایه سیاتل هستم اساسی.
با آرزوی موفقیت روز افزون شما عزیز.

سلام
آفزين آدم ريز بيني هستي .وخودم بوستون ساكنم .خواستم ببينم كي اشكال ميگيره چون اكثريت آمريكا لس آنجلس ميدونندBig Grin
بنطرت پاكش كنم؟
ما همانیم که فکر می کنیم هستیم
دنیایمان را با اندیشه هایمان می سازیم
-------------------------------------------------------------------
که متاسفانه با اینکه آنلاین بودم و از من نظر خواسته شده بود قبل از اظهار نظر در فاصله کمتر از 2 دقیقه پست مذبور حذف گردیده بود .

صحت این موضوع کپی پیست شده رو مدیران محترم میتوانند از پیام خصوصی این جانب ببینند.

ضمنا برای اینکه خدای ناکرده کسی تصور غلط از بحث شخصی نکند در پست شماره 214 آدرس http://mohajersara.com/thread-2678-post-...#pid185227
دیده میشود که بنده در حد توان خودم از این دوست گرامی ام دفاع کردم.

همگی موفق باشیم .
با تشکر .
سلام

بازم یک موضوع داغ !! و حسابی هیجان انگیز !

می خوام یه چیزی براتون تعریف کنم « این دوست عزیزمون » مدتیه در سایت بسیار فعال است و من به شخصه باور می کنم که چند سال در امریکا بوده و الان به وطن برگشته و دیگه هم نمی خواد ریخت نحس امریکا رو ببینه . فکر می کنم ناظم عزیز که در مورد IP ایشون نوشته دچار اشتباه شده باشند و ایشون ادعای در حال حاضر ساکن بودن در امریکا را نداشته اند . شاید « این دوست عزیزمون » انقدر از امریکا خاطره بدی داشته که می خواد بقیه هم وطناش تو این دام نیفتند . و من دلیل این رو می دونم : ایشون ادم بسیار مذهبی و مقیدی هستند و زندگی در شرایط اجتماعی امریکا برای ایشون سخت است . همچنین ایشون این جور زندگی رو برای دیگرون هم نمیپسندند . شاید به خاطر اون نصیحت معروف باشه که میگه : « هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند و .... » . من از وقتی اولین نظرات ایشون رو خوندم طرز تفکر ایشون رو شبیه اون آقاهه دیدم که موقع پخش مستقیم فوتبال های بین المللی ( مثل همین جام ملتهای اروپای اخیر ) پشت اون دستگاه خوشگل ژاپنیه !! می شینه و اگه تصویر روی یکی از تماشاگرنماهای خانم خارجی رفت که مثلا رو صورتش رنگ پرچم کشیده یا بخاطر گل زدن تیمش داره دوست پسر یا همسرش رو می بوسه ، زود از اون 5 ثانیه تاخیر در پخش استفاده می کنه و تصاویر تکراری از در و دیوار و گلهای قبلی و چرندیات دیگه پخش می کنه . ( تو جام ملتهای اروپای اخیر ایشون داشت قهوه شو می خورد که یک دختر اکراینی دوست پسرشو بوسید و از دست « این دوست عزیزمون » در رفت و اون بوسه رفت رو انتن شبکه سه ... !! الانم فکر کنم دیگه مرد نیست این دوست عزیزمون شایدم دارش زده باشند ....).

در یکی از پستها ظاهربین عزیز خطاب به یکی از دوستان نوشته بود :راستی بنده تلویزیون ایران زیاد میبینم.مشکلی در ان هست؟!
و من پاسخ داده بودم :
RE: آمریکا از خیالات تا واقعیات !
سلام

ببخشید که در بحث شما وارد می شوم چون نظری درباره متن مورد بحث ندارم.
ولی درباره جمله اخری که فرمودید :
راستی بنده تلویزیون ایران زیاد میبینم.مشکلی در ان هست؟!

اول توضیح بدهم من علاقه خاصی به ماهواره و ... ندارم و وقتی رو هم که میخوام برای تماشای تلویزیون بگذارم همش دنبال برنامه های مستند علمی و تاریخی و .. می گردم . که خوب در شبکه من و تو و ... و کلا در ماهواره بهتر یافت می شه تا در تلویزیون ایران.

شما دوست عزیزم ایا در برنامه های تلویزیون دولتی ایران اشکالی از بابت نحوه نگرش مدیران و برنامه ریزان ان به زندگی واقعی ما ایرانی ها ندیدید ؟ ایا همیشه خبر ها ها یکسویه و گاهی مخالف واقعیت ندیدید ؟ من قصد توهین ندارم ولی فکر می کنم شبکه های ایرانی سیاسی ترین شبکه های تلویزیونی دنیا هستند و مشاهده مداوم اونها ذهن ادم رو تحت تاثیر خودش قرار میده . و باعث برعکس دیدن واقعیات میشه . از سریالها گرفته تا اخبار و برنامه های اجتماعیش ...

من که فقط زمان پخش بازی های پرسپولیس تلویزیونم روشنه و رو کانال سه !!!

... شاد باشید.




الان دارم فکر می کنم همه این مسایل بهم ربط داره !!! نکنه « این دوست عزیزمون » ؛ « همون اون دوست عزیزمون باشه » ؟؟!!!!

Big Grin


ببخشید طولانی شد ؛ سر حال بودم و انگشتان و کیبورد بهم تبانی کردند.. ..
تشکر کنندگان: zaherbin ، frz61 ، teoden ، Omidooo ، hamid.0711 ، sib 24 ، mohammad.maleki ، امیر مهاجر ، zina s ، msar
کاری به شخص ندارم چون ایشان هم شاید حرفی برای گفتن داشته باشد و بقول ارش بریزد بیرون ولی اصولا
چطوری است که تعدادی از ما در فضای مجازی حالا نه تنها این فروم بلکه حتی در فیس بوک که هویتها هم تقریبا مشخص اند تبدیل به سوپرمنها و واندر وومنهایی میشیم در دنیای عینی از ان فاصله زیادی داریم.
برخی از پستها رو وقتی که میخونی واقعا نمیدونی چی بگی جزئ اینکه توهین به شعور خواننده است که اکثرا هم به نظر از روی قصد و اگاهی است. خدا ما را هدایت کند.
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
تشکر کنندگان: saied-k ، zaherbin ، seravin ، Omidooo ، sohi ، parviz ، hamid.0711 ، Ali Sepehr ، amiry ، امیر مهاجر ، zina s ، mitr.p ، msar
(2012-07-03 ساعت 21:05)zaherbin نوشته:  
Nazem نوشته: zaherbin عزیز

شما یک اخطار از طرف مدیر مهاجرسرا دریافت کرده‌اید.
--
کاربر گرامی

از آنجاییکه شما ادعای زندگی در آمریکا را دارید و بنده با مراجعه به آیپی هایی که از شما در سایت ثبت شده متوجه شدم که حتی یک آیپی متعلق به آمریکا ندارید.

لطفا با ارائه ی توضیحات تکمیلی بنده را متقاعد نمایید تا از محرومیت همیشگی در مهاجرسرا در امان باشید.

ارادتمند - ناظم
--
سلام و خسته نباشید
یکی از مدیران چندین ماه پیش اخطار به بنده داده بودند آقای ParsTrader.
ومن هم گفتم ایران ماندگار شدم حتی مشخصات شهر سکونتم هم دادم و تمام شد
نظر من این است چون نمیتوانم مدارک شخصی سکونتم را نشان بدهم (گرین کارت و هر مشخصه شناسایی شخصی است) در آمریکا .برای همیشه با این سایت خداحافظی کنم و از پیام هایی شامل دروغگو و افتراها راحت بشوم
انشاالله انسان های صالح تر و آمریکا نشین جایگزین من شوند .
شما هم دوست عزیز یک طرفه قاضی رفتید که عمل زشتی است ابتدا پست مهاجرین دروغی و سپس سوال؟!!!
اگر آمریکا چنین درسی به شما داده است .بلی من مهاجر دروغین هستم
انشاالله موفق باشید
ظاهربین جان
یه سوال برایم پیش اومده . چرا باید از میان این همه کاربر به تو گیر بدهند؟ حتما دلیل خیلی قانع کننده دارند.
ناظم جان
فکر میکنم بهتر بود تا حل و فصل کامل این موضوع این تاپیک رو راه اندازی نمیکردین.از کجا معلوم اصلا دروغی در کار نبوده؟ هم چنین (به قول خودتون)از بحث های فرسایشی جلوگیری می شد.
تشکر کنندگان: shahyad ، sohi ، hamid.0711 ، amiry ، sh_aytak ، msar
ظاهر بین عزیز ! ( نمیدونم چرا همیشه شما رو عزیز خطاب می کنم؟)

خوشحالم و متشکر که به همه دوستان پاسخ دادید ! و از اینکه فرمودید مدت کمی هم در امریکا بودید متشکرم ! چون فکر می کنم قبلا خونده بودم که شما 5 سال در امریکا بودید و بعد از گرفتن سیتیزن شیپ یا قبلش برگشته بودید. ( اگر اشتباه می کنم اصلاح بفرمایید).

در ضمن منظور من از این دوست عزیزمون و اون دوست عزیزمون اصلا قضاوت درباره شما نبوده است . بیشتر قصد تلطیف جو را داشتم. به هر حال امیدوارم اگر فقط یک هفته هم در امریکا بوده باشید ، بیایید و از تجربیات خود برای ما بگویید .

ناظم عزیز ! متشکرم که اتفاقات پشت پرده مهاجرسرا را با ما هم در میان می گذارید. تلاش در جهت شناخت دوستان مهاجرسرایی و هویت واقعی انان برای همه مفید و مهم است به شرطی که در قضاوت ها عجله ای نشود.

نمیدونم هنوز کسی به اسم حجت ( تیم فنی ) در مهاجرسرا وجود داره یا اینکه ادمین مهاجرسرا رو گذاشته رو AUTO PILOT !!؟؟
ولی کاش میشد روی این قسمت فنی مهاجرسرا کار کرد تا مثل این سایتهای امروزی از فروم نوشتاری به یک فروم اجتماعی مثل فیس بوک یا مثله ... تبدیل بشه . هر مهاجرسرایی بتونه عکس اصلی و مشخصات و تصاویر زندگی و اینا رو اپلود کنه و صفحه شخصی داشته باشه !! شاید هم قرار دادن میانبر های فیس بوک یا ... هم به تنهایی کمک کند تا همدیگر را بیشتر بشناسیم ...


به نظر من باید به هر کسی با هر عقیده و طرز تفکر که داره احترام بذاریم ولی سعی هم نکنیم عقیده و افکارمون رو به دیگران تحمیل کنیم اگه کسی مذهبی هست واسه خودش محترم اگه کسی غیر مذهبی هست باز هم محترم ولی نباید این باعث بشه به خاطر افکارمون بقیه افراد یا کشورها رو بکوبیم اگه تو امریکا زندگی میکنیم باید خودمون رو با شرایط امریکا تطبیق بدیم امریکا برای هیچکس نامه دعوت و فدایت شوم نفرستاده و به نظر من اگه این بحث رو اینجا تمام کنیم بهتره تا خدای نکرده به کسی توهین و بی احترامی نشه و سو تفاهم پیش نیاد
تشکر کنندگان: masih sh ، saied-k ، kavoshgarnet ، Omidooo ، sohi ، Linspire ، hamid.0711 ، zaherbin ، mohammad.maleki ، zina s ، msar ، alborzarya
باید یک صندلی داغ برای ظاهربین راه اندازی کنیم که کلیه سوء تفاهمات بر طرف شود. من همین الآن این کار را می کنم.

اول مشخصات
1- نام: ظاهربین
2- کشور تولد:
3- محل اقامت فعلی:
4- مدت اقامت در امریکا:
5- آیا سیتیزن امریکا هستید و پاسپورت امریکایی دارید؟

بعد سوالات (الآن فرض کن که در یک اطاق بازجویی تاریک هستی و نور یک چراغ مطالعه هم بر روی صورتت است)

1- شما گفتید که در هواپیما یک آلمانی و یک اسراییلی در دو طرف شما با هم دعوا کردند و بعد شما را به پلیس فرودگاه بردند و پس از دیدن پاسپورت امریکایی از شما معذرت خواهی کردند. آیا این گفته خود را تایید می کنید؟
جواب:

2- برای چه شما در بسیاری از پست ها وقتی از امریکا حرف می زنید از عبارت "اینجا" استفاده می کنید تا در خواننده تداعی شود که شما در امریکا هستید در حالی که خودتان در چند جا گفتید که در ایران به سر می برید.
جواب:

3- کشور ایران ترک تابعیت ندارد آیا شما متولد یکی از کشورهای همسایه ایران هستید؟
جواب:

حالا هر فرد دیگری هم سوال دارد همین جا بپرسد که ظاهربین عزیز به همه آنها پاسخ دهد. فقط ما را سر کار نگذار تو را به خدا. باز هم من را سر کار گذاشتی و مجبورم کردی کل سایت ویکیپدیا را بخوانم تا بلکه یک ربطی بین آنجا و سوال خودم پیدا کنم. راستش عذاب وجدان گرفتم و خیال کردم به اندازه کافی به جوابت دقت نکرده بودم ولی اینقدر من را نپیچان و یک کلمه بگو آیا امکان دارد که آدم محل تولد خودش را در پاسپورت یک چیز دیگر بنویسد یا خیر. چون حتی اگر ترک تابعیت از ایران هم امکان پذیر باشد باز هم محل تولد آدم که عوض نمی شود! وقتی این سوال را از آفیسر کردم یک نگاهی به من کرد که انگار تا حالا یک چنین آدم هالویی در عمرش ندیده بود!
راستی یک چیزهایی هم درباره کار پیدا کردن سریع خودت در ایالتهای مختلف امریکا نوشته بودی که خوشبختانه چون من فراموشکار هستم اصلا یادم نمی آید ولی یک جورایی نمی دونم همچین چیز بود! چیز بود یعنی ناواضح بود!
با آرزوی موفقیت برای شما
کوتاه بیایید ترا خدا Smile مگر این موضوع چقدر مهمه ؟ واقعا پستهای ظاهر بین باعث تغییر مسیر زندگانی شما ها شده . برداشت شخصی من از اکثر پستهای این دوست مایه طنز و شوخی بود ولی خیلی پستها رو خوندم که جدی جدی قصد پیچوندن دارند Cool
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
(2012-07-04 ساعت 15:03)zaherbin نوشته:  
(2012-07-04 ساعت 13:57)Shezem نوشته:  البته بعضی‌هاشون هم از این افراد +++++++هستند که با ساعتی ۹۰۰۰ تومان دارند مثلا به جمع آوری اطلاعات اینترنتی می پردازند. توی ترد برندگان لاتاری گرین کارت ۲۰۱۲ هم یکی از اینها بود، که الکی می گفت خواهرش برنده شده و برای خواهرش اطلاعات جمع می‌کنه به چند نفر هم ایمیل خصوصی می‌زد، بعدش یه دفعه‌ای هم گم شد! اسمش را یادم نمیاد. اگه پیدا کردم اینجا میگم

من کاری به سیاست و افکار +++++++++++++ندارم
ولی طوری با من برخورد شده که خنده دار است دوستان عزیز اسم وی پی ان به گوشتان خورده است آنقدر علم دارم که بتوانم وی پی ان طراحی کنم و آی پی هر کشور را درست کنم (دوستان کامپیوتری چیزی از اینترنت ماهواره ای میدانند).
من هنوز برایم سوال است که چرا من؟
امیدوارم دلایل موجهی مدیران داشته باشند .پست اشتباه من را بنویسند و توضیح بدهند
اگر آی پی میخواهید .بسم الله هزاران آی پی و مک آدرس میتوانم درست کنم ولی چه فایدi که در قبل صادق بودم
1226 تشکر گواهی از فهم و شعور من است که مدیران نادیده گرفتند.
واگذار کردم بخدا.
آخرین پست من.

چوب را که برداری، گربه دزده فرار می کنه!!! Big Grin
من کجا از شما نام بردم؟ یکبار دیگه پست مرا با دقت بخوانید!

2012AS35xxx
مصاحبه در اوایل ماه می ۲۰۱۲ در فرانکفورت
ورود به آمریکا، اواخر ماه می همان سال Big Grin
۲۰ روز بعدش هم گرین کارت Wink
تجربه‌های من در اینجا و آنجا
کار هر بز نیست خرمن کوفتن ، گاو نر می‌خواهد و مرد کهن !
تشکر کنندگان: sohi ، mohammad.maleki ، amiry ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان