کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سازمانها
درود
همکاران عزیز به این گفتگو خوش آمدید. هدف از این گفتگو تبادل نظر بین دانشجویان و فارغ التحصیلان دندانپزشکی در ایران است که مایل به کار یا ادامه ی تحصیل در آمریکا هستند.
برای کارآمدتر شدن فروم پیشنهاد می کنم همیشه پیش از ایجاد موضوعات جدید، موضوعات قبلی را مرور کنید. به این شکل به انسجام و نظم فروم کمک خواهد شد.

برای ادامه تحصیل و کار به طور عام با یک سری مراحل اداری و آزمون روبرو هستیم که نخست لینک های این سازمانها را میگذاریم و بنا به نیاز به این لیست اضافه می کنیم.

-انجمن دندانپزشکی آمریکا: www.ada.org
همه ی اطلاعات مستقیم یا غیر مسقیم در این سایت یافت می شود

-انجمن آموزش دندانپزشکی آمریکا: www.adea.org
دو سرویس Associated American Dental Schools Application Service (AADSAS) و (Postdoctoral Application Support Service(PASS را ارائه می کنه که هدف آن ساده و یک شکل کردن application برای دانشگاههای مختلف است.

-برنامه ی www.natmatch.com/dentres/index.htm : Match
توسط National Matching Services Inc ارائه می شود و هدف آن قرار دادن داوطلبان رزیدنسی دندانپزشکی در برنامه های دانشگاههاست. این برنامه تقریبا مشابه با کنکور در ایران تلاش می کند تا برای دانشجویان متقاضی رزیدنسی و همچنین دانشگاهها یک لیست به ترتیب اولویت ارائه کند تا هم دانشجویان هم دانشگاهها بتوانند از میان انتخابهای موجود بهترین را انتخاب کنند.

-سازمان www.ece.org : ECE
این سازمان مدارک شما را ارزیابی و اعتبار بخشی می کند. همه ی دانشگاهها برای ادامه تحصیل دندانپزشکان تحصیل کرده در خارج یک گزارش بررسی مدرک از این سازمان (یا دو سازمان مشابه دیگر) نیاز دارند.

ادامه دارد...
پاسخ
تشکر کنندگان: sh-b ، mehran.. ، hasti4
راجع به امتحان دندانپزشکی‌ و نمونه سوالات خبری دارید
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان