کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
یک سوال درباره ثبت نام
bardia7 جان
فکر میکنم این بیشتر یه ترفند الکی هستش که این شرکت هایی که در قبال ثبت نام پول میگیرند انداختند رو زبون مردم ،که مردم رو بترسونن بیان پیششون ثبت نام کنن ،اصلا چه معنی داره ؟؟
مطمن باش اگه میخواستن این کارو کنن ،تو خود فرم پر کردن با مشکل مواجه می شدیم ، حالا گیریم تو ایران هم چند نفر پیدا بشن که 600-700 $ ویندوز اورجینال بخرن ،یعنی این 1000 و خورده ای نفر که برنده میشن هر ساله، همه از این ویندوزا دارن؟؟
به نظر من که وقتی صفحه تایید ثبت نام رو گرفتی یعنی تمام.
حالا از ایران بگذریم به نظرت تو این افغانستان و عراق و این کشورها جهان دهم اصلا ویندوز اورجینال گیر میاد که هر سال این قدر برنده داره؟؟
البته من هنوز منظورتو از اورجینال دقیق نفهمیدم ! مگر این ویندوز هایی که ما میزنیم Serial Number (یا همون Licence )ندارن ؟؟؟
اگه قرار بود از این گیر ها باشه پس چرا همین Auto Update ماکروسافت با این ویندوزا ما ارور نمیده؟؟
تشکر کنندگان:
به گفته ی این آقای دکتر مقتدر که در برنامه ی VOA اورده بودنش، کسی که مطلقه هست میبایست گزینه ی Divorce رو انتخاب کنه .
تشکر کنندگان:
كسي كه همسرش ده ساله ولش كرده رفته با دوتا بچه هاش توي يه كشور ديگه زندگي ميكنه و بچه هاش هم بالاي 21 دارن حالا divorce انتخاب كنه ؟ خب مداركش رو نداره - لطفاً راهنمايي فرماييد.
تشکر کنندگان:
دوست عزیز
شما میبایست وضعیت تاهلتان را مشخص کنید،به هر حال تو ایران قوانینی برای طلاق غیابی و ... وجود داره ، اگر میخواهید طلاق رو انتخاب کنید اگر برنده شدید میبایست مدارک و شواهد رسمی دادگاه رو تسلیم کنید. و ذکر شده اگر در زمان ثبت نام هنوز مطلقه نیستید و مدرکی ندارید وضعیتتان را متاهل وارد کنید.

پیروز باشید
تشکر کنندگان:
سلام دوستان
در قسمت number of children وقتی که هیچ فرزندی نداری باید عدد 0 گذاشت یا بیخیالش بشیم و هیچی نذاریم؟ ممنون میشم اگه جواب بدید
تشکر کنندگان:
hamid_p جان
اگر هم خالی بگذارید در مرحله بعدی سیستم به طور خودکار عدد صفر رو در اون فیلد قرار میده ، نمیخواد چیزی بنویسید.
تشکر کنندگان:
در مورد ویندوز اورجینال منظور اینه که کرک شده نباشه . این وندوزهایی که ما استفاده میکنیم خیلی هاشون لایسنس کی ندارن پارس لاتاری گرامی ویندوز من هم لایسنس نداره فقط آزمایشی هست یعنی 60 روزه است و برای اکسپایر نشدنش یه کرک داره که درواقع پچ خست که توی سیف مود فعالش میکنم . به هر روی من هم باهات موافقم فکر نمیکنم که این مهم باشه . بازم اگر چیزه تازه ای در این باره پیدا کردین بچه ها در موردش بنویسید.
شماره کیس>DV2010AS7*7
تاریخ دریافت نامه قبولی: همین روزا دیگه
کنسولگری: آنکارا
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: زودی میفرستم
تاریخ کارنت شدن کیس:
تاریخ دریافت نامه دوم:
تاریخ مصاحبه:
تاریخ دریافت کلیرنس:
جمع تقریبی هزینه ها:
تشکر کنندگان:
سلام دوستان اگر امکان داره منو راهنمایی کنید اول اینکه بنده فرم ثبت نام رو پر کردم اما متاسفانه چکش نکردم بعد کلیک آخر رو زدم بعدا متوجه شدم فامیلیمو اشتباه نوشتم برای همین دومرتبه اومدم یک فرم دیگه ارسال کردم بعد متوجه شدم هرکس دو یا چند بار این فرم رو ارسال کنه بصورت خودکار فرمش حذف میشه بنظر شما بنده حالا باید چیکار کنم آیا تا ساله دیگه باید صبر کنم. اینکه خیلی بده دوم اینکه.من خبر نداشتم عکسم باید رنگی باشه و بصورت سیاه سفید فرستادم چه میشه؟
لطفا منو راهنمایی کنید ممنون
تشکر کنندگان:
با سلام من چند ماه قبل از طریق سایت عربی http://www.usagc.org/step1landingmail.as...ilaff=emy1
ثبت نام کردم و حالا میلی برام فرستادن که شما در لاتاری قبول شدی و 70 دلار کار مزد میخوان میخواستم بپرسم چگونه میتوان از سایت اصلی استعلام کنم که قبول شدم یا نه.
با تشکر رضا
تشکر کنندگان:
دوست عزیز گول اینجور ایمیلها رو نخورید
پروسه لاتری کاملا رایگان میباشد
از این سایت میتونید برنده شدن خودتونو چک کنین
http://www.dvlottery.state.gov
شماره کیس:2010AS00007xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی:MAY-18 -2009
کنسولگری:Ankara
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: july-01- 2009
تاریخ کارنت شدن کیس: now- 2009
تاریخ دریافت نامه دوم:
تاریخ مصاحبه:dec - 2009
تاریخ دریافت کلیرنس:
جمع تقریبی هزینه ها: 24000 +....
تشکر کنندگان:
ای بابا این میندوز اورجینال هم عجب برنامه ای شده ها ! دوستان عزیز اینا همش دروغ هست و صحت نداره.اینا همش بازی و فیلم شرکت ها و وب های آنلاینیه که می خوان از شما پول زورکی در ازای ثبت نام بگیرن و در ازای کار ثبت نام نمی دونن دلیل چی بیارن می گن ما فلان می کنیم ما با ویندوز اورجینال ثبت نام می کنیم!!!!!! شما خودتون کمی منطقی فکر کنید می فهمید که چی درسته و چی غلط
Pir shodim vali bozorg na
تشکر کنندگان:
rezahamzeh نوشته: با سلام من چند ماه قبل از طریق سایت عربی http://www.usagc.org/step1landingmail.as...ilaff=emy1
ثبت نام کردم و حالا میلی برام فرستادن که شما در لاتاری قبول شدی و 70 دلار کار مزد میخوان میخواستم بپرسم چگونه میتوان از سایت اصلی استعلام کنم که قبول شدم یا نه.
با تشکر رضا
دوستان یه چندتا مطلب رو بزارین روشن بکنم
این سایت http://www.usagc.org یک دونه از اون سایت های الکی وب هست که من فکر می کنم که هرکی از طریق این سایت شرکت میکنه بنا به گفته خود سایت برنده اعلام میشه و بعد از انجام دادن گفته های سایت که با معمولا تقاضاشون پول هست کاربر فریب می خوره و وقتی پول درخواستی رو می فرسته براشون دیگه خبری نمی شه.این سایت های فارسی زبان هم که ادعا می کنن با ویندوز اورجینال و بدون غلط اینا فرم رو براتون پر می کنن در ازاش مبلغ زیادی برای هر ثبت نام می گیرن که من به هیچ وجه این روش رو پیشنهاد نمی کنم.برای اینکه شما هم اطلاعات شخصی تون رو می دین که ثبت نام کنند و این ممکنه عاقلانه نباشه و دلیل بعد اینکه اصلا نمی دونید که فرم رو براتون پر می کنن یا خیر.درست پر می کنن یا نه ........ ضمنا اگر هم برنده شین تازه اول تیغیدنشونه.حد المکان خودتون ثبت نام بکنید.سایت اصلی هم http://www.dvlottery.state.gov هستش
موفق و پیروز باشید
Pir shodim vali bozorg na
تشکر کنندگان: rezahamzeh




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان