کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
قانون جدید آمریکا برای مهاجران غیر قانونی زیر 30 سال
Smile 
سلام، کسی هست از این قانون به طور دقیق و کارهایی که باید انجام داد اطلاعی داشته باشه؟ اگه کسی باشه که دقیقا شرایط این قانون رو داره بگه اقامت دائم می دن یا فقط اجازه کار!؟ Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، milspider
هیچ کسی نیس جوابی داشته باشه؟!!!
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، milspider
دوست عزيز اول شما بگو چجوري ميخاي غير قانوني وارده امريكا بشي تا بعد!
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
اگه نبود که سوال نمی پرسیدم! الان چندسالیه که آمریکا هستن دوست عزیز شامل این قانون هم شدن
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
البته توچه داشته باشید که مهاجر غیر قانونی لزوماً غبر قانونی هم وارد نشده. کسی که ویزای دانشجویی یا کاری یا توریستی داشته و حالا اکسپایر شده هم مهاجر غیر قانونی به حساب میاد . ضمنا S4S4 عزیز ما اینجا بازاری کار نمی کنیم که کسی تا اطلاعاتی نده بهش اطلاعات ندیم ! حتی اگه نخوان بگن چطوری وارد میشن هم حق دارن جواب سوالشون زو بدونن. اینطور که شنیدم یکی از قانونهای اوباما ست که هنوز در حد حرفه . برای مهاجرین زیر 30 سال که قبل از 16 سالگی وارد امریکا شدن یعنی والدینشون آوردنشون و 5 سال اخیر رو هم در امریکا بودن و حداقل دیپلم دارن قانونی هست که دیپورت نشن! به درد مکزیکی ها می خوره در اصل!
پاسخ
تشکر کنندگان: asemane ، rouzbehdarvishi ، nora ، msar
(2012-10-19 ساعت 13:53)s4s4 نوشته:  دوست عزيز اول شما بگو چجوري ميخاي غير قانوني وارده امريكا بشي تا بعد!

(2012-10-19 ساعت 21:19)shahrzad_a نوشته:  البته توچه داشته باشید که مهاجر غیر قانونی لزوماً غبر قانونی هم وارد نشده. کسی که ویزای دانشجویی یا کاری یا توریستی داشته و حالا اکسپایر شده هم مهاجر غیر قانونی به حساب میاد . ضمنا S4S4 عزیز ما اینجا بازاری کار نمی کنیم که کسی تا اطلاعاتی نده بهش اطلاعات ندیم ! حتی اگه نخوان بگن چطوری وارد میشن هم حق دارن جواب سوالشون زو بدونن. اینطور که شنیدم یکی از قانونهای اوباما ست که هنوز در حد حرفه . برای مهاجرین زیر 30 سال که قبل از 16 سالگی وارد آمریکا شدن یعنی والدینشون آوردنشون و 5 سال اخیر رو هم در آمریکا بودن و حداقل دیپلم دارن قانونی هست که دیپورت نشن! به درد مکزیکی ها می خوره در اصل!
بله حق با شماست قانونی وارد شدن و دولت از حضورشون خبر داره ولی تا الان کارای پناهندگیشون نشده و اینکه این قانون براشون پیش رفته چون همه ی شرایط رو داشتن فقط سوال من اینه که آیا فقط در حد اجازه ی کار و لایسنس هست یا گرین کارت هم شاملش میشه؟
اگه اطلاعاتی دارین واقعا ممنون میشم Rolleyes
همیییییییییشه امید هسسست Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام عذر می‌خوام که فینگلیش مینویسم فونت فارسی ندارم.ساکن انگلند هستم و تا ۴ ساله دیگه می‌تونم سیتیزینشیپ بشم.راهی‌ هست قبل از این ۴ سال من به آمریکا مهاجرت کنم ؟؟
بعد ۳ سال اومدم به مهاجرسرا سر زدم.

فارسی شده با: http://www.behnevis.com
«مردان بزرگ مانند عقاب هستند و آشیانه خود را روی قله بلند تنهائی می‌سازند.»
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
مگه از طریق ویزای کار اقدام کنی دوست عزیز
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان