کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بازگشت امیر مهاجر
Wink 
درود بر دوستان و سروران گرامی

مدت کوتاهی است که از ملحق شدن بنده به تیم مدیریت مهاجرسرا میگذرد و در این مدت فرصتی به دست آوردم تا کار و تلاش شبانه روزی مدیران زحمتکش مهاجرسرا را از نزدیک شاهد باشم.
همواره تصورم بر این بوده که مدیران فرومها زحمات فراوانی میکشند. اما فرومی همچون مهاجرسرا که شمار بسیار بالای کاربر و مخاطب را دارد و در عین حال لازم است با مشکل مسدود سازی مواجه نشود، مدیریتی بس دشوارتر را میطلبد.

در طول این مدت، فعالیتم چند برابر شد. در حالیکه استفاده مفیدم از مهاجرسرا بسیار کاهش یافت. چرا که ناگزیر بودم تمام پستهای انجمن آمریکا و حتی گاهی سایر انجمنها را مطالعه کنم تا اگر به مورد ناشایستی برخوردم وارد عمل شوم و اوضاع را سامان دهم. بنابر این زمان اندکی برایم باقی میماند تا آنگونه که دوست دارم، مطالب مورد علاقه‌ام را دنبال کنم.

پس از انتصاب اینجانب به مدیریت، کاربران مهاجرسرا در واکنش به این حادثه! دو دسته شدند. تعدادی از دوستان بسیار ابراز خوشحالی کردند و عده‌ای انگشت شمار از دیگر کاربران کم لطفی کرده و به زبانهای گوناگون، که بعضا هم در شأن این فضا نبود، موضعگیری کردند! حالا چرا؟! نمیدانم!!!

بگذریم... این برای من فرصتی شد تا هم‌قطارانم را بهتر و شایسته‌تر بشناسم و نیز با مدیران زحمتکش و باصفای مهاجرسرا بیشتر آشنا شوم.

زمانی که پیشنهاد مدیریت به بنده ابلاغ شد، ابتدا قصد نداشتم بپذیرم. چون میدانستم با وجود گرفتاری‌های شخصی نمیتوانم آنطور که شایسته است انجام وظیفه کنم. اما در نهایت با توجه به احساس دِینی که نسبت به مهاجرسرا داشتم و دارم، قبول مسؤولیت کردم و در این مدت هم اجازه ندادم گرفتاری‌هایم کوچکترین خللی در انجام وظایفم ایجاد کند.

ولی این روزها اوضاع برایم بسیار پیچیده‌تر شده و میدانم در این شرایط به یک مدیر خاموش تبدیل خواهم شد. چون هیچ علاقه‌ای ندارم در ابتدای عهده‌دار شدن وظیفه مدیریت تنها این رنگ ارغوانی را یدک بکشم و موجبات نارضایتی کاربران گرامی مهاجرسرا (که این فروم قطعا متعلق به همین کاربران است و بس) و خدای ناکرده دلخوری مدیران را فراهم آورم، تصمیم گرفتم تا با اجازه دوستان عزیزم و همچنین مدیران گرامی استعفای خود را به تیم مدیریت تسلیم کنم.

از مدیران ارجمند مهاجرسرا (بویژه صدرای عزیز) که متفقاً، بنده را شایسته این پست دانستند بینهایت سپاسگزارم و همینجا از این بزرگواران به خاطر استعفای زود هنگام خود عذر خواهی میکنم.

با آرزوی پیروزی و تندرستی همه شما عزیزان.

بعد از یک غیبت یا شاید هم کمرنگ شدن یکی دو هفته‌ای بازهم به عنوان یک کاربر ساده به مهاجرسرا بازخواهم گشت و در حد اختیاراتم همچون گذشته با تیم مدیریت همکاریم را ادامه خواهم داد.

امیر مهاجر
۱۳۹۱/۶/۳۰
امیر عزیز دوباره به جمع ساده و خاکی ما خوش اومدی. حق با شماست مدیریت بسیار وقتگیر و پر مسئولیته. خوشحالیم که دوباره پست های بیشتری از شما میبینیم. Smile
ویزا ازدواجی/اقدام اول ژانویه 2012/ اپروو: اول جون/گرفتن کیس نامبر آخر جولای/تکمیل مدارک در NVC: سوم ژانویه 2013/مصاحبه: آخر اپریل 2013/ویزا یکضرب از ابوظبی
(2012-09-20 ساعت 01:29)امیر مهاجر نوشته:  درود بر دوستان و سروران گرامی

مدت کوتاهی است که از ملحق شدن بنده به تیم مدیریت مهاجرسرا میگذرد و در این مدت فرصتی به ....

امیر مهاجر
۱۳۹۱/۶/۳۰

امیر عزیز
شوک وارد کردی به همه ی ما.
مطمئنم که تو به هر صورتی که در مهاجرسرا باشی مفید خواهی بود .
من معتقدم تو رهبری میکردی و نه مدیریت. میدونی که فرقشون به زبان خیلی ساده اینه که :
مدیر تو رو به جایی که میخوای میبره و رهبر تو رو به جایی که نمیخوای.
تو از تیم مدیریت جدا شدی اما همچنان رهبر خواهی بود ( دلیلم اینه که کاربران مهاجرسرا و به خصوص 2013 ها خیلی دوست دارن).
در هر صورت جای خالیت در تیم مدیریت احساس خواهد شد.
موفق باشی.
یقیــن دارم که ما روزی پــروانه خواهیــم شد. بگذار روزگار هـــر چه میـــخواهد پیــله کنـــد.
[font=Tahoma]زندگی در شیکاگو[/font]
امید جان مثل همیشه با حرفات خجالتم میدی!
من شاگرد شما هستم عزیز.
تشکر کنندگان: Omidooo ، Hediyeh ، storagemeter ، sayeh_m ، ASALI ، Tomas ، ParsTrader ، مانترا ، lilistar ، nooshshahnar ، arezoo bj ، آلیس-1980 ، msar
فکر کردی به همین سادگیه؟! من خودم دوبار استعفا دادم ولی همچنان دارم اینجاها می پلکم! البته با تقاضای استعفای من موافقت نشد و مجبور شدم فعلا بمونم.
کاری نکن بیام گوشتو بگیرم و برگردونمت ها! SadWink
[en] PD: Jan. 6, 2001
Visa: July 2012
F4
[/en]
(2012-09-20 ساعت 09:25)ASALI نوشته:  یه کلانتر کمرنگ .... مهاجر سرای شلوغ .... ما همه عصبی و منتظر ... کجا میخوای بری امیر ؟؟؟؟SadSadSad به خدا من یکی به خاطر حضور شماها اینجام .... کلونتر بمون Big Grin
جايي نمي خواد بره ، ميخواد بياد قاطي خودمون شلوغ بازي كنه Big GrinBig Grin
€€€ ღ 2013AS آنکارا ۳ نفر ღ آخر نوامبر ღ کلیرنس118 روز ღ سفرنامهاطلاعات کلیرنس منتظر سرا‫۱۱۸ مهاجرسرا
بیاد کارتون ماسکی (پیرمردها یادشونه !) :

این کلانتر پشت ستاره حلبیش قللبی از طلا داره !!!
موفق باشی
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
(2012-09-20 ساعت 07:11)frozen mind نوشته:  فکر کردی به همین سادگیه؟! من خودم دوبار استعفا دادم ولی همچنان دارم اینجاها می پلکم! البته با تقاضای استعفای من موافقت نشد و مجبور شدم فعلا بمونم.
کاری نکن بیام گوشتو بگیرم و برگردونمت ها! SadWink

خال مه رویان سیاه و دانه‌ی فلفل سیاه
هر دو جان سوزند امـا این کجا و آن کجا

منم بودم قبول نمیکردم فروزن عزیز. Smile
امیر جان فرقی نمی کنه چه رنگی باشی
مهم اینه که دوستی تو با مهاجر سرا و مخصوصا 2013 ایها ثابت کردی
کیس نامبر:2013AS5128// سفارت ایروان // تعداد اعضای کیس: دو نفر // کلیر بعد از 49 روز
امیر عزیز یکی از چند نفر خوش قلب ترین و مهربان ترین دوستانیه که من از توی مهاجرسرا پیدا کردم.

امیدوارم هرجا که هست ، موفق و شاد و پیروز باشه و گرفتاری هاش هم بزودی حل بشه.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
ممنون صدرا جان. دوستی با شما باعث افتخار منه.
از لطف همه شما دوستان که با تعریفهاتون منو خوشحال کردید سپاسگزارم.
سلام به همه دوستان عزیز بالاخص آقا امیر مهاجر مدیر
امیر جان به نظر من مهم نیست که آدمها اسمشون چیه.مهم اینه که جایگاهشون کجا و چی باشه و شما در این مدت نشون دادین که یکی از بهترین پرکارترین دلسوز ترین و خلاصه خیلی از ترینها بودین.من به شخصه خیلی حال و حوصله تایپ کردن ندارم (چون بعضی مسائل کوچیک رو از بعضی از مدیران کوچیک دیدم و دلخوری من باعث شد تا حضورم کمرنگ تر باشه) وترجیح میدم تا بیشتر یک استفاده کننده از راهنماییهای دوستان باشم اما به طور مداوم از اخبار و نظرات دوستان استفاده می کنم و در حد امکان پیگیر مطالب هستم و همیشه شاهد تلاشهای شما بودم.شاید راست میگید و مدیریت حتی زمان برای کمک رساندن و یاری به دیگران رو مثل گذشته از شما گرفته بود و کمتر شاهد مطالب شما بودیم اما اینکه مدیرانی همچون شما که دلسوزند( و نه عشق مدیریتی که بعضی از دوستان رو غرق کرده و من من ها و غرور رو میشه خیلی واضح در مطالبشون احساس کرد )بالای سر و در کنار آدم باشه یه احساس امنیت خوبی داره اما مهم اینه که شما به عنوان یک لیدر در کنار بچه های 2013 باشید .مهم نیست که مدیر هستین یا نه.مهم اینه که در کنار ما باشین.مهم اینه که لذت خدمت کردنو بچشین.مهم اینه که همه از وجود شما لذت ببرند.مهم اینه که مثل گذشته نه چندان دور که مدیر نبودین و همیشه انرژی مثبت (که مدتهاست اینجا کمرنگ شده مثل حضور شما) تزریق میکردین دوباره تزریق کنید که حالا فکر میکنم بیش از همیشه بچه ها بهش نیاز دارند.مهم حضور لیدرهای قدری مثل شماست.اگه قراره این حضور با مدیریت کم رنگ شه که شد پس بهتره آدمهایی قدر و به قول دوستمون رهبر ،مدیر نباشن تا اونها رو بیشتر زیارت کنیم و از حضورشون بیشتر لذت ببریم و استفاده کنیم.
به امید موفقیت همگان
کیس نامبر:70xx.ابوظبی.2نفر.مصاحبه:هفته اول می.مقصد:مریلند.کلیر:25جون سفرنامه
امیر مهاجر رفیق از همون ابتدای عضویتت توی مهاجرسرا به شخصیت پی بردم و بی شک یکی از دوستان من در مهاجر سرا امیر مهاجر هست

امیدوارم در تمام مراحل زندگیت چه اینور چه سیاتل موفق و پیروز باشی داداش
یه تصمیم یه هدف یا شکست یا پیروزی .... در جاده ی موفقیت دور زدن ممنوع
(2012-09-20 ساعت 01:29)امیر مهاجر نوشته:  درود بر دوستان و سروران گرامی

مدت کوتاهی است که از ملحق شدن بنده به تیم مدیریت مهاجرسرا میگذرد و ........................................

سلام امیر نازنین . من از ارسال شما بسیار شوکه شدم . داشتن سمت مدیریت از نظر من به اندازه دانش شما مهم نبود !! آنچه که مرا شیفته شما کرده بود شایستگیها و لیاقتهایی بود که در شخصیت و گفتار شما بارز بود و شما را تا بدان مرحله رسانید که عهده دار مسئولیتی بزرگ و دشوار، چون کارگردانی سایت معظم مهاجرسرا نمود . و این موضوع چیزی نیست جز اینکه شما ذاتاً مدیر هستید . هنوز هم از نظر من شما نامبروان هستید و خواهید بود . بودن شما مایه دلخوشی و دلگرمی ما شاگردان و مریدان شماست . موفق باشید .
امیر جان درسته که استعفا دادی ولی بنده معتقدم که هر کدوم از بچه های مهاجرسرا به نوبه خودشون به لیاقت شما در مدیریت ایمان دارن و همه سعی دارن به نوعی مدیریت کنن حتی بدون لباس صورتی و باید به همچین سایتی بخاطر داشتن چنین کاربرانی بالید.تعظیم منو بپذیر
شماره کیس: 2013AS2xxx مصاحبه:dec(ابوظبی) دریافت ویزا:13 مارچ مقصد:LA
اموزش زبان با استفاده از Goenglish




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان