کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
وبینار
منم موافقم شب باشه که سر کار نباشیم مثلا 9 یا 10 که همه دیگه خونه باشن.
پرواز كن آنگونه كه مي خواهي،وگرنه پروازت مي دهند آنگونه كه مي خواهند.
شماره کیس:2013AS2XXX
تشکر کنندگان: r_ent ، roeentan ، مانترا ، Tomas ، امیر مهاجر ، msar
(2012-10-10 ساعت 09:28)bayat_r نوشته:  ببخشید وقتی این حرفا ضبط میشه اونوقت دست کی بهش میرسه؟...امنیتش چی؟ آیا فکری برای Sniff ش هم کردید؟ خوب چونکه قراره درباره انواع پنیر حرف بزنیم و مشکلات مربوطه ....یکم Security مهمه...

برای همین موضوع رو اینجا به بحث گذاشتم تا همه نظرهاشون رو بدند رییس.

(2012-10-10 ساعت 11:07)Given نوشته:  خوب حالا چجوری باید ردیفش کنیم ؟ یه لینکی .. .آدرسی صدرا جان ؟

ردیف کردنش با ماست گیون جان ، فعلا می خوام اقبال دوستان و نظراتشون رو بدونم.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: الهه سابق ، Tomas ، امیر مهاجر ، msar
(2012-10-10 ساعت 22:01)sadra_sepehr نوشته:  
(2012-10-10 ساعت 09:28)bayat_r نوشته:  ببخشید وقتی این حرفا ضبط میشه اونوقت دست کی بهش میرسه؟...امنیتش چی؟ آیا فکری برای Sniff ش هم کردید؟ خوب چونکه قراره درباره انواع پنیر حرف بزنیم و مشکلات مربوطه ....یکم Security مهمه...

برای همین موضوع رو اینجا به بحث گذاشتم تا همه نظرهاشون رو بدند رییس.

آزموده را دوباره آزمودن خطاست..
سردار سپه عزیز شما مدیرا جز خیر و صلاح هیچی برای ما نمیخواین...ندید من بله رو میگم.....
سفرنامه بعد از قبولی لاتاری

راهنمای اقدام برای سیتیزن شدن

تاریخ ورود و اخذ گرین کارت : June 2013
تاریخ اقدام برای سیتیزن شیپی: نوروز 97 (March 20)
تاریخ مصاحبه: 9 November
تاریخ سیتیزن شیپی:  November 15th Big Grin
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، الهه سابق ، Tomas ، Szsanazsz ، امیر مهاجر ، msar
موافقم. خیلی زیاد. دلیل اصلیش چیز مسخرهای هست و اون اینکه این جانب تایپ فارسی بلد نیستم ! و هر وقت میخوام مطلبی رو بگم چنان باید روی تایپ کردن تمرکز کنم که رشته افکار پاره میشه و گاهی وقتی نوشته های خودم رو میخونم گاهی میبینم اصلا منظورمو درست نگفتم و چیز مزخرفی از اب درامده.
با اینکه فکر نکنم کسی این مشکل رو داشته باشه ولی در کل فکر کنم صحبت از تایپ اسونتر باشه و اصولا گفتگوی لایو. البته اگر سیستم مثل چت نوشتاری باشه این مشکل پابرجاست ! به هر حال متشکر.
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
تشکر کنندگان: الهه سابق ، Ali Sepehr ، laili ، amir82 ، Tomas ، امیر مهاجر ، eli irani ، msar
سهیل الان چی گفتی؟ یک کلمه از حرفاتم نفهمیدم الان Big GrinBig Grin
ویزا ازدواجی/اقدام اول ژانویه 2012/ اپروو: اول جون/گرفتن کیس نامبر آخر جولای/تکمیل مدارک در NVC: سوم ژانویه 2013/مصاحبه: آخر اپریل 2013/ویزا یکضرب از ابوظبی
تشکر کنندگان: masih sh ، laili ، soheilbadami ، amir82 ، Tomas ، امیر مهاجر ، msar
صدرا جان منم موافقم ، اما به شرطی !!!! و اون اینکه کسی که بعنوان کارشناس صحبت میکنه حالا در هر زمینه ای ،شما بگو به قول خودت چیز و پنیر !!! Big Grin، واقعاً کار کارشناسی انجام بده . نه اینکه بیاد بدون اینکه بدونه اطلاعات اشتباه بده و دیگران رو گمراه کنه !!! . باید دوستان در خصوص هر بحثی مطالعات لازم و کافی رو داشته باشن و بتونن دیگران رو با پاسخشون مجاب کنن . به هر صورت این یه حرکت خیلی خوبه . موافقم و موفق باشید .
تشکر کنندگان: Tomas ، Ali Sepehr ، mohajer13 ، sh_aytak ، lilac ، امیر مهاجر ، msar
به نظرم برای اینکه کاربرا بیشتر احساس امنیت کنن بهتره وب نداشته باشه فقط صدا باشه ..
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
دوستان عزیز با توجه به در اختیار داشتن سرور VPS و فراهم شدن بستر های لازم برای برقراری کنفرانس های اینترنتی ما تقریبا آمادگی اینکار رو داریم و منتظرم نظرات و پیشنهادات بیشتر شما رو بشنوم.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
ایده جالبی هست , به شدت استقبال میشه
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، ASALI ، msar
با نظر ليلي در اين مورد كه به صورت صوتي باشه موافقتر هستم. ضمنا مشكل ديگه اي كه وجود داره سرعت اينترنت در ايران هست كه بايد ديد چگونه جواب ميده براي وبينار. من تا حالا يكبار تو ويدئو كنفرانس شركت كردم اما نميدونم اين چقدر شبيه اونه .نكات فني مربوط به مديريت اينكه كي كي صحبت كنه قسمت مهمشه فكر كنم.در كل ميشه به صورت آزمايشي يك اقدام متوسطي كرد و اثرش رو ديد سپس براي برنامه اصلي برنامه ريزي كرد.
فقط فرق عمده اش با سمينار اينه كه توش ناهار نميدنBig Grin و اين ناراحت كننده هست!
2013AS32xx / مصاحبه: Jan W3 آنکارا / شعر انتظار / تاریخ کلیر: July 5, 2013 / کلیرنامه
من رویایی دارم ، رویای آزادی رویای یک رقصِ بی وقفه از شادی
من رویایی دارم ، رویای رنگارنگ ... رویای دنیایی سبز و بدون جنگ
جالبه.اما چندتا مطلب.اول اینکه اختلاف ساعت با صدرا جان چی میشه.دوم اینکه موضوع دادن با کیه؟چون مهمه که موضوع چی باشه.من با نظر افشین جان موافقم که کسی در مورد چیزی صحبت کنه که واقعا تخصص یا تجربشو داشته باشه.سوم اینکه میشه در مورد تجربیات صحبت کرد.چون خیلی وقتها کسانی هستند که تجربه خوبی دارند اما خیلی اهل تایپ نیستند.تجارب زندگی در آمریکا میتونه به همه کمک شایانی کنه.در هر صوت امیدوارم که موضوعات بیشتر کاربردی باشه تا تخصصی.تا اینکه به درد همه بخوره تا یه عده خاص
کیس نامبر:70xx.ابوظبی.2نفر.مصاحبه:هفته اول می.مقصد:مریلند.کلیر:25جون سفرنامه
ممنون ايده جالبيه ولي فقط به فكر ما كه از سر كار معمولا online ميشيم هم باشين Tongue
سفرنامه
case No: 19may: ABD****23/ F2A = I130: 21 Nov2013/ PD: 25 Nov2013/ /INTERVIEW: 11 AUG,2015/ approve: Apr 2-2014/ ds261 : 17 Feb 2015
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، Ali Sepehr ، msar
فکر کنم این وبینار بازی ! 1 نقشه راه میخواد البته مدل های مختلف و زیادی میشه اون رو پیاده کرد ولی به سهم خودم یکی از روشها که قبلا جایی تجربه کردم رو به اشتراک میگذارم که با نظر بقیه تکمیل بشه.
به این شکل که مثلا 1 نفر در جایگاه پرسش شونده قرار میگیره و عده دیگری از او طلب پاسخ یا توضیح میکنند. به این شکل که نفراتی که داوطب برای اوستا شدن ! (پاسخگو) هستن در یک یا چند موضوع مطابق با همین تاپیکها و انجمنهای موجود (فعلا) اعلام امادگی میکنن مثلا با پیام به یکی از مدیران. بعد مرحله تائید صلاحیت هست ! که مدیران میتونن با توجه به سوابق و عملکرد و حتی نظرسنجی از سایرین صلاحیت چند نفر رو تایید کنن. در مرحله بعد تاریخ و زمان معلوم میشه و مثلا 1 هفته به علاقمندان اون بحث فرصت داده میشه برای ثبت نام در اون واقعه و همچنین هر کابر ثبت نام کننده 1 سوال رو مطرح میکنه به طریق پست کردن برای ناظم (مودریتور) بحث که اون ناظم هم باید معین شده باشه طبق شرایطی ( خب بهتره از مدیران باشه اگه وقت کنن). ناظم سوالات و مباحث تکراری رو حذف میکنه و مابقی رو در روز مصاحبه (جلسه وبینار) در حضور اون کابران شنونده با اوستا ! مطرح میکنه که ایشان هم در یک زمانبندی مشخص و کوتاه پاسخگو میشه. موارد پیش امده در حین بحث هم از طرف ناظم بیان میشه مثلا سوال اساسی که ممکنه از دل توضیحات اوستا پدیدار شده باشه. بهتره که سوالها کمی قبل برای مرور موضوع به اوستا داده بشه (تقلب ازین بیشتر ؟!). حالا میتونه همین موارد رو 1 اوستای دیگه هم طبق نظرات خودش جواب بده و در یک روز یا زمان دیگه.در ضمن عکس واقعی اوستا در زمانی که وبینار صوتی هست به نظرم باید در کنار صفحه حتما باشه.
به هر شکل همونطور که گفته شد بیشمار مدل و راهکار برای این کار میشه پیدا کرد و بهترینهاشو بکار برد و حتما لازم نیست که همیشه 1 چارچوب یا کلیشه خاص رو رعایت کرد ولی زمانبری در این کار باید مدنظر باشه تا وقت کمتری گرفته بشه با نتیجه بیشتر.
آنکس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به مقصد برساند
تشکر کنندگان: amir82 ، Ali Sepehr ، امیر مهاجر ، الهه سابق ، bayat_r ، Szsanazsz ، msar
به نظر من بهترین حالت استفاده از سیستم any meeting هستش که کاملا رایگان هست و خوب در یک سایت دیگه ما تست کردیم راضی بودیم،یک نفر می شه میزبان و جلسه رو بگذار می کنه و بقیه میان و سوالاتشون رو می پرسن،هم به صورت چت و هم به صورت صوتی امکانش هست،همچنین استاد هم از طریق اسلاید مطالب رو بیان می کنه
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، msar
درود بر دوستان و مدیران ...
اینجانب نظرم کاملا مخالفه... البته اگر جسارت نسبت به موافقان نباشد..
ممکنه مزیت هایی داشته باشد اما اگر مدیران مدیریتی قوی تر بر تایپیک های انجمن داشته باشند و خود کارشناسانه مطالب ارسالی در سایت را تایید و ثبت نمایند تا دوستان تازه وارد و نیازمند در گمراهی به چندین جواب نباشند ، فکر نمی کنم نیازی به ایجاد وبینار باشد ..
با ایجاد وبینار دوستان بیشتر گرد هم می آیند و تایپک های انجمن از جواب خالی می ماند یا دوستانی که موفق به حضور در وبینار نمی شوند از گرفتن پاسخ باز می مانند .
به نظرم تایپیک هایی تا حدودی تکراری و مشابه یا با مفهوم نزدیک به هم در انجمن وجود دارند و یا تایپیک هایی سال های قبل ایجاد گشته اند که هم اکنون از آن استفاده نمی شود و غیره ....
مثلا در انجمن مهاجرتی مهاجرسرا که اهدافش امورات مهاجرتی است ، نیازی به ایجاد تایپیک صندلی داغ نیست و این بار انجمن را زیاد کرده و برای اهداف مهاجرتی مفید نیستند ... در برابر تایپیک 118 مهاجرسرا به نظرم عالی باید باشه که میتونه برخی مشخصات رو در اختیار افراد نیازمند قرار دهد ...( به هر حال نخواستم پیشنهاداتم رو در این مکان بنویسم اما باید دلیلم رو برای نظرخواهی می گذاشتم .)
دوستان گرامی این فقط نظر شخصی بود امیدوارم مورد جسارت نباشد .
مدیران در این امر بهترین تصمیم گیرنده هستند .
بدرود و موفق باشید .
موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
تشکر کنندگان: j-e ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان