کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ورود به USA از يك ايالت متفاوت
سلام به همگى
من برنده 2009 هستم و ويزامو هم گرفتم (من در اروپا زندگى ميكنم). ديروز بليت به آمريكا رو از يك انلاين تراول اجنسى خريدم از اورپا به لس انجلس (جايى كه ميخوام بمونم و گرين كارت دريافت كنم) ولى متاسفانه ديرتر فهميدم كه پرواز مستقيم نيست و بايد فيلدادلفيا پياده شم ، چمدونمو بگيرم و دوباره سوار يك هواپيماى ديگه شم! سوالاى من اينه:
1- آيا فيلادلفيا ميشه PORT OF ENTRY براى من؟
2- ميتونم ازشون بخوام پاكتمو به جاى اينكه به اونا بدم در LOS ANGELES تهويل بدم؟ چون ممكنه از پروازم جا بمونم
3- كسى تجربه در فرودگاه PHILADELPHIA داره؟؟
- چقدر تول ميكشه تا GREEN CARD به دستم برسه؟ ميتونم آمريكا رو ترك كنم و كسى ديگه برام وقتى GREEN CARD رسيد پستش كنه؟

ببخشيد كه سولام زياده! ممنون ميشم اگر كمكم كنيد.
تشکر کنندگان:
دوستان

پرواز ما به آمریکا یک توقف دو ساعته در لس آنجلس داره و بعد میریم واشنگتن. میخواستم از بچه هایی که پرواز عوض کردند بپرسم ببینم امور مهاجرت رو در توقف اول انجام دادند یا دوم. ضمنا کل پرواز ما با یونایتد.
تشکر کنندگان:
با سلام

1- در اولین فرودگاهی که وارد می شوید باید پاکت را تحویل بدهید(Port of Entry).
2-افسری که پاس شما را ابتدا چک می کند و می بیند که برای بار اول وارد آمریکا می شوید نمی داند که شما بعد از این پرواز کجا میخواهید بروید و چکار میخواهید بکنید و برای او هم این امر مهم نیست. لذا از گیت که خارج می شوید او فرض را بر این می گذارد که شما میتوانید در همان شهر ساکن شوید یا با ماشین، هواپیما ... به شهر دیگری بروید. لذا مجبور است که پاکت را همانجا باز کرده و مراحل ورود شما را تکمیل کند.
3- چون در پروازهای داخلی آمریکا، مدارک شما هیچ کجا تست نمی شود، از کجا اداره مهاجرت آمریکا مطمئن شود که شما در پرواز بعدی(که داخلی است) پاکت حاوی مدارک را به آنها تحویل می دهید؟ پس باید در همان اولین نقطه ورود به آمریکا اینکار انجام شود.
تشکر کنندگان: admin ، mohammad_usa ، ezbob74 ، AvRiMcM ، Admimifreerve
همانطور که jafari001 عزیز اشاره کرده در اولین نقطه ورود شما به خاک آمریکا مدارک مهاجرتی شما دریافت و پردازش خواهد شد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که 1- فرودگاه اول دفتر مهاجرت دارد (معمولا تمام فرودگاههای بزرگ بین المللی این دفتر را دارند) و 2- زمان کافی بین دو پرواز شما وجود دارد چون برای انجام امور مهاجرتی در فرودگاه اول ممکن است چند ساعت منتظر شوید.
تشکر کنندگان: mohammad_usa ، ezbob74 ، AvRiMcM
با تشکر از jafari001 و admin

مشکل من هم همینه ! پرواز ما اولین توقف را در LA به مدت 2 ساعت و 8 دقیقه داره و بعد میریم واشنگتن دالس. اگه بخوام پرواز رو تغییر بدم کلی برام هزینه داره چون بلیط خیلی ارزون گرفتم. البته می تونم برم از united airline در فرودگاه LA بخوام که حداقل توی صف نریم و یک نفر ما رو ببره سرصف.

در حالت معمول چقدر طول میکشه؟ کسی پیشنهادی داره؟
تشکر کنندگان:
با سلام

1- با احتمال قريب به يقين در هر فرودگاهي که پرواز بين اللملي مي تواند داشته باشد الزاما بايد اداره مهاجرت آنجا حضور داشته باشد.
2- زمان لازم براي انجام پروسه ورود شما از لحظه فراخوانده شدن به گيت ورودي تا بازکردن پاکت و ... تکميل، بستگي به شلوغي صف افرادي مثل شما که اولين ورودشان به آمريکاست، در آن فرودگاه دارد. اگر فقط شما باشيد اين زمان کمتر از نيم ساعت است ولي LA فرودگاه شلوغي از اين نظر است.
3-نظر من اينست که با توجه به اينکه براي پرواز بعدي هم بايد حداقل نيم ساعت قبل از پرواز check In کنيد، بهتر است از حالا به فکر چاره باشيد. وگرنه پرواز بعدي را از دست مي دهيد. ضمنا چک کنيد در LA براي پرواز بعدي بايد ترمينال عوض کنيد، زيرا بعضا خود همين کار ممکن است بين 15 تا 30 دقيقه زمان بخواهد.
4- از زمان نشستن پرواز تا رسيدن به گيت چک پاس و مدارک حداقل 30 دقيقه زمان لازم است.
5- ممکن است لازم باشد در LA بارهايتان را تحويل بگيريد و دوباره با پرواز بعدي آنها را بفرستيد. اين امر در فرودگاه شيکاگو براي ما اتفاق افتاد. البته در لندن که سوار ميشدم موقع check in براي پرواز به شيکاگو اينرا به من گفتند. شما هم لازم است احتمال وقوع اينرا مد نظر داشته باشيد چون خود همين هم يک زمان اضافه مي برد. تازه اگر بخواهند بارهايتان را هم چک کنند باز يک زمان اضافه لازم است
تشکر کنندگان: samad ، ezbob74 ، AvRiMcM ، HeetleNeoluet
متشکرم jafari001

ترمینال پرواز ورودی و خروجمون که خدا رو شکر یکی بود. ببینم چه میشود کرد.
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان