کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
نحوه کارکرد با بانک مورگان چیس
سلام

من یک حساب چیس تهیه کردم و قصد دارم فروش و خرید آنلاین داشته باشم ...

سوال اولم در مورد نحوه راه اندازی سیستم فروش با قابلیت اتصال سیستم فروش آن لاین به پی پال یا انواع کردیت کارت هست ، که لازمه صورت کلیش رو شرح بدید .

سوال دومم در مورد محدودیت رعایت کپی رایت محصولات و تحریم ها علیه ایران هست ، یعنی اگر من محصول بدون لایسنس رو بفروشم و یا محصولات من در ایران به فروش بره آیا باعث مسدود شدن حساب میشه ؟

پیشاپیش از توجهتون تشکر میکنم
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام
اگر به سایت paypal.com مراجعه کنید همه چی رو خوشگل توضیح داده . اما در کل میتونید از هر دو نوع personal یا business استفاده کنید . نحوه ی verify هم به این صورت هست که بعد از ثبتنام در سایت پی پال یک حساب بانکی یا یک کارت ( کردیت یا دبیت فرقی نداره ) اضافه میکنید به اکانتتون و پی پال مبلغ خیلی کمی رو به حساب شما واریز میکنه و شما باید مبلغی که اومده رو به پی پال گزارش بدید تا بفهمه حساب مال شماست و دسترسی دارید بهش .
اگر میخواید کردیت کارت هم توی سایتتون Accept کنید باید حتما از نوع business در پی پال ثبتنام کنید که در اونجا دیگه حساب بانکی الزامی میشه . هر invoice کارمزد داره هم بصورت fee هم بصورت percent rate که اگر اشتباه نکنم فی ـش 30 سنت هست حدودا و ریت هم بسته به مبلغ اینوویس 2-3% بالا پایین . برای امکان pay flow هم ماهیانه شارژ داره و همه چیزش رو توی سایت توضیح داده .
در مورد فروش به ایران دولت ایالات متحده یک اعلامیه داده که از این به بعد فروش فناوری و چیز های اینترنتی به ایران مشمول تحریم نیست دیگه ولی چون هنوز بصورت رسمی در سایت وزارت خزانه داری اعلام نشده توصیه میکنم فعلا با اشخاص ساکن ایران کار تجاری نکنید . این تحریم که بوده فقط شامل محصولات پولی بوده ، یعنی هرچیزی که بخاطرش پول میدن یا استفاده ی تجاری داشته باشه . که الان باید ببینیم وزارت خزانه داری کی توی سایتش اعلام میکنه که فروش به ایران مجاز هست .
امیدوارم اطلاعات لازم رو بهتون داده بشم . موفق باشید .
پاسخ
تشکر کنندگان: ashkan 261
سلام به همه دوستان
آیا کسی در مورد سرمایه گذاری اطلاعاتی داره یا مشاور فارسی زبان مورد وثوق رو می شناسه؟ لطفا معرفی کنه، لطفا.
سوال اصلی دوست من این است: با صد هزار دلار چکار مطمئن می شه کرد که یک ماهیانه دایمی داشته باشه واسه یه خانم خانه دار غیر وارد به امور بیزینس؟
در ایران پس انداز بانکی سود نسبتا خوب و مطمئنی برای چنین افرادی داره ولی اینجا نه. چه کاری می توان کرد که هم قانونی و هم سود آور باشه؟
من که نتوانستم راهنمایی کنم. چنان چه کسی اطلاعاتی داره به اشتراک بگذاره خیلی ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان