کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
برقراری مجدد پرواز ایران-امریکا
موافقت ایران‌ایر برای برقراری مجدد پرواز ایران-آمریکا با بوئینگ‌های 747


مدیرعامل ایران‌ایر گفت: به دنبال درخواست دولت از ایرلاین‌ها برای اعلام آمادگی در برقراری پرواز مستقیم ایران-آمریکا، هما آمادگی کتبی خود را به این منظور به مشاور ارشد رئیس‌جمهور و سازمان هواپیمایی اعلام کرد.

فرهاد پرورش در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: یکی از تصمیمات و سیاست‌‌های دولت یازدهم و سازمان هواپیمایی کشوری، موضوع برقراری مجدد پرواز ایران - آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه ایران‌ایر در گذشته این پرواز را انجام می‌داد، افزود: از چندی پیش و در دولت یازدهم، مجدداً بر برقراری این پرواز تأکید شده است، اکبر ترکان به عنوان مشاور ارشد رئیس‌جمهور و سرپرست معاونت امور بین الملل ریاست جمهوری، با ارسال نامه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی و از جمله شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، خواسته است آمادگی خود را برای برقراری‌ پرواز مستقیم ایران و آمریکا اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این خواسته دولت است و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز بلافاصله اعلام کتبی کرد که آماده برقراری مجدد پرواز ایران - آمریکا است.

پرورش با بیان اینکه هما آمادگی خود را به سازمان هواپیمایی کشوری نیز اعلام کرده است، گفت: در سفر رئیس‌جمهور به آمریکا، ایرانیان مقیم خارج از وی خواستند در راستای تسهیلات بیشتر برای تردد، استفاده از خدمات یک ایرلاین ایرانی و استفاده راحت‌تر آنها از سیستم حمل و نقل هوایی برای سفر به ایران، پرواز مستقیم ایران - آمریکا راه‌اندازی شود.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: ایران‌ایر قبلاً نیز پرواز مستقیم به نیویورک داشته است و در صورت صدور مجوز، آمادگی برقراری دوباره این پرواز‌ها با بوئینگ‌های 747 هستیم و در این‌باره هیچ مشکلی نداریم.

پرورش ادامه داد: ایران‌ایر به فرانکفورت، کلن، هامبورگ و دیگر نقاط اروپا پرواز دارد، بنابراین برای برقراری پرواز به واشنگتن هم مشکلی ندارد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: وقتی مسافر و تقاضا برای این مسیر هوایی وجود دارد، مفهومی ندارد دولت آمریکا برای برقراری این مسیر هوایی مجوز صادر نکند.

پرورش یادآور شد: با وجود همه تحریم‌‌ها علیه صنعت حمل و نقل هوایی ایران، باز این صنعت فعال و پویا در خدمت مردم است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: سه ایرلاین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، آسمان و ماهان، توانایی برقراری پرواز در این مسیر را دارند و این نشان از اقتدار صنعت حمل و نقل هوایی ایران دارد.

به گزارش فارس، علیرضا جهانگیریان، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، نیز در مراسم معارفه خود (19 آبان‌ماه) درباره برقراری پرواز مستقیم ‌ایران - آمریکا اعلام کرد که منتظر اشاره برای برقراری پرواز ایران‌-آمریکا هستیم.

عصر ایران
پاسخ
تشکر کنندگان: سيبك ، barvos ، آرادایمان ، alirz ، aaraam ، msar
من به شخصه هیچ وقت با هواپیمائی که 35 سال از عمرش گذشته و باید 10 سال پیش از رده خارج میشد به آمریکا نمیرم. حالا گیریم که بلیطش 500 تومن هم ارزونتر باشه به ریسکش نمیرزه. من احساس میکنم اینجور خبرها بیشتر واسه مطرح کردن ایران ایره و همه میدونن از نظر سخت افزازی هما امکانش رو نداره
شماره کیس 3xxx 2013AS/نامه دوم 26 دسامبر /یک نفر /مصاحبه 21 فوریه / کلیرنس 208 روز /سفارت آنکارا /کلیر 17 سپتامبر / صدور ویزا 27 سپتامبر/ کارولینای شمالی
پاسخ
تشکر کنندگان: afshin4749 ، mohammadg846 ، lonelyman ، msar
ای کاش به راحتی نوشتن همین مطلب بود
نیاز به کاردار دو کشور هست که...
نیاز به هواپیمای به روز هست که....
و..........
لاتاری از آغاز تا پایان
(به تغییراتی که در قوانین پیش میاد توجه کنید)
بهترین راه برای رفتن به فرودگاه و بالعکس
پاسخ
تشکر کنندگان: afshin4749 ، msar
چتر نجات بدن من میرم
پاسخ
تشکر کنندگان: afshin4749 ، rs232 ، godot ، afs ، apoornaki ، mh_hshk ، msar
خیلی عالیه-فقط نمیدونم چرا اصلا راغب نیستم با این ایرلاینا برم-یاده سقوطاشون تو پروازای داخلی میفتم
DV 2015: HAS NOT BEEN SELECTED
DV 2016: HAS NOT NEEN SELECTED
Watch it count down to the end of the day
the clock ticks life away
پاسخ
تشکر کنندگان: afshin4749 ، msar
بنده بعنوان یک ایرانی ، قسم میخورم که عمراً سوار یک چنین خطوط هوایی فرسوده ای به جهت تردد نشوم . مگر جانم را از سر راه آورده ام که چنین فداکاری در حق هواپیمایی ایران بکنم . مگر آنکه ایران ایر و یا هر خطوط هوایی دیگری زحمت بکشد و ناوگان هوایی خود را به روز کند . وگرنه عمراً
پاسخ
تشکر کنندگان: majid7 ، msar
(2013-11-18 ساعت 21:17)afshin4749 نوشته:  بنده بعنوان یک ایرانی ، قسم میخورم که عمراً سوار یک چنین خطوط هوایی فرسوده ای به جهت تردد نشوم . مگر جانم را از سر راه آورده ام که چنین فداکاری در حق هواپیمایی ایران بکنم . مگر آنکه ایران ایر و یا هر خطوط هوایی دیگری زحمت بکشد و ناوگان هوایی خود را به روز کند . وگرنه عمراً

اینا میرن پول بدن بویینگ و ارباس نو وارد کنند ؟ هنوووز هنوووز فوکر 100 تو ایر لاینامون داریم!! من دیگه هرفی ندارم
DV 2015: HAS NOT BEEN SELECTED
DV 2016: HAS NOT NEEN SELECTED
Watch it count down to the end of the day
the clock ticks life away
پاسخ
تشکر کنندگان: afshin4749 ، msar
[عکس: 596821_Laie_100.gif]
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی گفت: تلاش می‌کنیم از ابتدای سال جدید میلادی (11 دی ماه) مقدمات راه اندازی اولین خط هوایی مستقیم بین ایران و آمریکا فراهم شود.
به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی نوریان امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان هواشناسی در جمع خبرنگاران گفت: این شرایط برای تسهیل رفت و آمد هموطنان خارج از کشور انجام می شود و تلاش می کنیم از ابتدای سال میلادی جدید مقدمات آن فراهم شود.
وی در پاسخ به اینکه آزادسازی قیمت‌های حمل و نقل هوایی در چه مرحله ای است، گفت: با کمک بخش خصوصی و نه دولت تا پایان سال جاری زمینه را برای متنوع سازی پروازها و مناطق محروم فراهم خواهیم کرد. البته مرحله بعد از متنوع سازی پروازها آزادسازی مسیرهای پرواز است.
اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور مهرماه امسال در نشست با مدیران دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور در تشریح نتایج دیدار رئیس‌جمهور با ایرانیان مقیم نیویورک گفته بود: دکتر روحانی در راستای رفع مشکلات رفت و آمد هموطنان مقیم آمریکا، دستور بررسی چگونگی برقراری خط پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا را صادر کرد.
به عبارت دیگر، خبر دستور رئیس‌جمهور ایران برای امکان‌سنجی این پرواز مدت کوتاهی پس از سفر او به نیویورک و مکالمه تلفنی با باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا منتشر شده بود.
همچنین علیرضا جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری پیش از این درباره برقراری پرواز مستقیم ایران - آمریکا با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از مسایل مربوط به این پرواز، سیاسی است، گفته است: سازمان هواپیمایی کشوری بستر فنی این پرواز را فراهم می‌کند که در این راستا، این بسترهای فنی تاحدودی فراهم شده است و منتظر علائمی از سوی مسئولان سیاسی کشور هستیم تا این پرواز عملیاتی شود.
فرهاد پرورش، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هم گفته است که دولت از شرکت‌های هواپیمایی خواسته است برای راه‌اندازی پرواز مستقیم ایران-آمریکا اعلام آمادگی کنند.
پرورش اعلام کرده است که اکبر ترکان، مشاور رئیس‌جمهور، در نامه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی از آنها خواسته برای برقراری پرواز مستقیم اعلام آمادگی کنند و شرکت هما نیز در پاسخ به این نامه برای برقراری پرواز مستقیم ایران-آمریکا اعلام آمادگی کرده است.

[عکس: 596821_Laie_100.gif]
لاتاری از آغاز تا پایان
(به تغییراتی که در قوانین پیش میاد توجه کنید)
بهترین راه برای رفتن به فرودگاه و بالعکس
پاسخ
تشکر کنندگان: آرادایمان ، satin ، mohammadg846 ، msar
شیطونه میگه با بابک زنجانی بگم یه هواپیما نو(صفر) بخر بندازه زیر پای هم ولایتیا. چتر نجات هم نیمخواد
پاسخ
تشکر کنندگان: apoornaki ، mohammadg846 ، afshin4749 ، msar
حالا ببینین میزارن اصلآ پروازشو که شما سوار بشین یا نشین.
پاسخ
تشکر کنندگان: mohammadg846 ، afshin4749 ، msar
حالا این خط مستقیم قراره به سود کیا باشه ؟ برای کسی که داره ایران رو برای همیشه ترک میکنه ؟؟ یا اونها رو هر هفته باید برن و بیان ؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان: mohammadg846 ، afshin4749 ، msar
مگه اینهمه پرواز به این همه کشور داره انجام میشه به نفع کیه ؟ فقط کارو را میندازه دیگه.
پاسخ
تشکر کنندگان: msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان