کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
آموزش جستجو در مهاجرسرا
[عکس: aval.jpg]

(( قبل از هر چیزی از دوستان خواهشمندم صبر کنید تا عکس های تاپیک لود شوند ))


با سلام خدمت دوستان عزیز و اساتید محترم .

ضمن عرض ادب دوست داشتم یکی از امکانات فوق العاده کلیدی را برای دوستان عرض کنم . البته شاید خیلی از دوستان بدونن . اما این امکان به درد همه دوستان می خوره و از ایجاد سوال های زیادی که به طور مثال 100 بار پرسیده شده جلوگیری میکنه .

این امکان کلیدی جستجو است اما با یک تفاوت زیادتر ( جستجو توسط موتور قدرتمند گوگل )

در حال حاضر در انجمن مهاجر سرا بالای انجمن زیر هدر اصلی انجمن این تکست باکس سرچ وجود دارد . و همان طور که ملاحظه میکنید در عکس پایین قرار گرفته است .

[عکس: 00.jpg]

این جستجوگر یه قابلیت خیلی خوبی که داره این است که شما متنی را که تایپ میکنید , فوری یک سری ایده های سرچ خودش به شما میده . همان طور که در عکس زیر می بینید :

[عکس: 11.jpg]

من نوشتم ( مدرک ) و می بینید که 5 تا را خودش پیش فرض برای بنده آورد . همانطور که میدونید این 5 عدد که پیدا کرده عنوان تاپیک هستند یعنی این متن شما که سرچ زدید در این عنوان های این 5 عدد بوده و به عبارتی اگر شما بخواهید توی متون تاپیک ها دنبال این متن بگردید دکمه سرچ را باید کلیک کنید این دکمه : [عکس: button.jpg]

حال احتمال داره شما موضوع مورد نظرتون توی همین 5 عدد باشه روی هرکدام که است کلیک میکنید ( به طور مثال من روی مدارک مورد نیاز ) کلیک کردم :

[عکس: 22.jpg]


می بینید که یه جدول باز میشه که به این میگن نتیجه جستجو شما. که حال میتونید توی این جدول به مقصد خود برسید و نسبت به سرچ شما احتمال داره نتیجه جستجو شما 1 صفحه باشه یا بیش از 1 صفحه.

**********************************
**********************************

حال میرسیم به یه قسمت دیگه از جستجو که مطمئنم خیلی از دوستان دوسش دارن Big Grin چون با این روش سرچ کردن بیش از 95 درصد به جواب سوالتون خودتون می رسید و نیاز ندارید صبر کنید 1 ساعت بعد کسی پاسخ شما بده . اینجوری پست کمتری هم زده میشه و فشار کمتری به انجمن میات و تعداد پست های تکراری به حداقل میرسه

خب بریم سر اصل مطلب

مثال دوستی تمایل داره در مورد ( سربازی ) جستجو کنه اما در قسمت فرم (ds_260)

یعنی ایشون می خواهند نتیجه جستجو را محدود کنند به سربازی و ds_260

خب در حال حاضر شما می تونید از دستور طلایی + استفاده کنید .
در عکس زیر می بینید:

[عکس: 33.jpg]

همانطور که در این عکس می بینید با دستور (بعلاوه) ما دو عبارت سربازی و ds_260 را به هم مرتبط کردیم . حال که روی دکمه جستجو کلیک کنیم می بینیم که نتیجه جستجوی ما محدود شده به این 2 کلمه مورد نظر ما .

[عکس: 44.jpg]

همان طور که میبینید دیگه به راحتی میتونیم به مقصد مورد نظرمون برسیم حالا شما می تونید مثال 3 تا کلمه بگذارید ( سربازی + ds_260 + 2015) یا بیشتر
فقط کافیه وسطشون + بگذارید .



دوستان عزیزم اینشاالله موفق باشید و امیدوارم همتون به تمام آرزوهاتون برسید چه کوچیک چه بزرگ
اهورایی باشید .
ارادتمند شما محمود Shy
شماره کیس ***6. رویت قبولی 10May. تعداد افراد 2 نفر. سفارت آنکارا . مصاحبه نیمه اول جولای . نتیجه 1 ضرب هر 2 نفر Big Grin . مقصد سیاتلRolleyes
سفرنامه از سیر تا پیاز من





کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان