کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سفرنامه و تجربه مصاحبه در آنکارا
[عکس: j1hzg6wy3hw5txxq5lzm.jpg]

ادامه سفرنامه

رفتم توی بوکینگ گفتم بریم همون دمونتی که دوستان دوست داشتن .
پس از اون صبح چک اوت کردم هتل رویایی هیلتن را رسپشن کلی سوال پرسید که چه قدر راضی بودید و خیلی تلاش میکرد که نظر واقعی منو بدونه منم چون این هتل واسم عالی بود گفتم بهشون که تنها ایرادی که میتونم بگیرم اینه که اینجا خیلی خوبه – رسپشن لبخندی زد و کلی تشکر کرد و سپس مبلغ دیپازیت من که داده بودم 300دلار بهم برگردوند و کلی هم آرزوی موفقیت کرد برامون.
خلاصه پس از هیلتن صبح رفتیم اونور ساعت 10 هم گشتمون میخاست شروع بشه . ما ساعت 9 رسیدیم هتل دمونتی رسپشن بنده خدا تعطیل بود انگلیسی ....
یکم گذشت تا یکی از دربان های هتل آمد ایشون بنده خدا انگلیسی میدونست و بهشون گفتم من اتاق دیلوکس شما را میخام ( اتاقی که بزرگتر است و جکوزی ) در اتاق هست خلاصه من 3 شب اونجا را گرفتم 266 دلار این نرخ بوکینگ بود
خودشون بیشتر میدادن ... گفتم من با انقدر میخام بهم تخفیف میدید ؟
که ترجمه کرد به رسپشن گفت و ایشونم گفت باشه . وارد اتاق شدیم . اتاق به اصطلاح تمیز بود اما روی ملافه ها لکه دیدم !
و دیوار هم نم داده بود.
خبری از اتو هم نبود .
اینترنت هم که نور علی نور بود . 25 کیلو تا 200 کیلو بایت بر ثانیه بود !!!!
صدای تعمیرات هم از طبقات دیگر میومد ...
خلاصه چون اون هتل را دیده بودم قبلش این اصلا اصلا به چشمم نمیومد .


گشت شهری

ساعت 10 داشت میشد و آقای حمید گشت شهری اومدن و سوار شدیم .
و رفتیم خیابان ها را گشتیم توضیحاتی دادن که مثال این کوگلو پارک همون پارک قو مال ( ف-ر-ح په-لوی) بوده !!!
و این شخصی بوده مال ایشون بوده و اینکه یکی از خیابان های معروف هم به نام ایشون بوده که پس از سال 57 به نام های دیگر تغییر پیدا کردن .
به قلعه آنکارا رفتیم جای شما خالی اون قلعه هم زیبایی خاص خودش را داشت .
آنکارا اینجوریه که فقیر نشین ها در ارتفاعات خونه هاشون هست اما پولدار ها و کلا مرکز شهر پایین شهر قرار داره بر خلاف تهران و بسیاری از شهر ها .
بنزین لیتری حدود 7 هزار تومن اونجا بود و بجورایی به این دلیل هست که تاکسی اونجا گرونه .
در مسیر مجسمه هایی از آتاتورک دیدیم و مساجدی که به شکل گنبد گنبد بودن .در اطراف قلعه خشکبار و صنایع دستی زیادی میفروختن قیمت صنایع دستی اونجا خیلی خوب بود .
مثال 1 لیر 2 لیر .... پس از گشت و گذار از اینجاها رفتیم به سمت ال سی مال اگر اسمشو اشتباه نکنم .
در طول مسیر سمت چپ مزارع شخصی آتاتورک بوده و کمی بعد تر از آن شهر بازی خیلی بزرگی داشت ساخته مبشد که میگفتن تا این تمام بشه جز یکی از بهترین شهر بازی ها میشه .
خلاصه کم کم به ال سی مال رسیدیم و برای صرف ناهار طبقه بالا رفتیم .
غذایی بهمون دادن که برنجش قهوه ای بود و شله بود و کمی مرغ و آب انار ... من که زیاد نتونستم بخورم !!! : D خلاصه کمی از غذا فاکتور بگیریم اونجا 2 ساعت وقت داشتیم برای خرید و اینکه بیشتر برند ها اونجا بودن گشتیم ....
و نگاه کردم و خرید آغاز شد ... حدود فک کنم 800 لیر اونجا خرج شد در طی 2 ساعت. پس از اون هم به هتل اومدیم و شب هم با دوستانی که کلیر شده بودن و اومده بودن آنکارا گذروندیم و به یک ب ا ر رفتیم و خرج هر نفر حدود 10 لیر شد
... سپس سایت را چک میکردیم که دیدیم بعلهههه بالاخره 1 نفرمون ایشود شده .... اما نفر بعدی ادمین پراسسینگ هست ...
خلاصه فرداش بازم خرید و گردش و فردای آن نفر بعدیمونم ایشود شد اما ایمیلی نیومد که مدارک تحویل پی تی تی دادیم .
خلاصه راه افتادیم به سمت پی تی تی ینیشهیر که وقتی رسیدیم داخل رفتیم سمت راست یه باجه هست تعدادی کاغذ گذاشته که اسم هر نفر از کیس ها روی یکی از این برگه ها هست .
خلاصه برگه را نگاه کردم دیدم نیمده !!! گفت بربد فردا بیاید ...


خلاصه کمی نا امید برگشتیم و گفتیم بریم خرید ناتاوگا !!! از دید من ناتاوگا ارزش رفتن را داره .
قیمتاش فرق میکرد و خیلی بزرگتر هم است مراکز خریدش . اونجا برند های دیگه هم دیدیم مثل کیگیلی + لاکوست + و.... خلاصه خرید ها شروع شد از بس زیاد شد مجبور شدیم یه چمدان دیگه بخریم .
چمدان پولو با 50 درصد تخفیف خریدیم 255 لیر . محکم و جادار و خوب بود . خلاصه خرید ها را در آن میگذاشتیم .
از ساعت 11 صبح اونجا بودیم حدود تا 7 عصر ....دیگه خستمون شده بود ... حدود 2700 لیری اونجا خرج شد. پس از اونجا هم با اتوبوس اومدیم به اولین ایستگاه مترو و از اونجا هم با مترو که 3.5 لیر اومدیم کیزلای ( نفری) .
از اونجا هم این یکی هتله نزدیک تر بود به کیزلای پیاده رفتیم .
شب بود گشنمون بود رفتیم برگی کینگ و 2ایکس برگر را سفارش دادم ... این یکی بزرگتر بود و خیلی خوشمزه بود جاتون سبز .
خلاصه فرداش که منتظر بودیم دیگه باید بیات و اگر نمیومد مجبور بودیم پروازمون را تغییر بدیم دیدیم بله صبح اول صبح ساعت 9 ایمیل اومد سپس رفتیم پست که گفت 2 بیاید ...
رفتیم باز گشتیم ... ساعت 2 اومدیم و دیدیم بله اومده ....ا
ون موقع که گرفتیم خیلی خوشال شدم که بالاخره تمام شد این قسمت ...

و رفتیم هتل در گاو صندوق گذاشتم و خانوم گفتن بریم ankamal خلاصه با مترو رفتیم آنکامال اونجا مارک های بیشتری بودن اما تخفیف ها خیلی کم بودن یه جورایی خیلی لوکس تر بودن اونجا هم خرید انجام شد اما خدارا شکر کمتر .
دیگه شب آخر بودیم که آنکارا بودیم خانم را رسوندم و با یکی از دوستان به اسم وحید که اونم شیرازی بود البته ایشون کلیر شده بود اومده بود که ویزا بگیره ... بنده خدا 1 روز زودتر از ما هم تحویل داده بود پاسپورت را اما 3 روز بعد ما آماده شد ویزا ایشون .
شب خیلی خوبی بود جای دوستان خالی .
خلاصه فردا صبحش ساعت چک اوت کرده و صبحانه خورده آماده بودیم ترنسفر برگشت بیات درب هتل دنبالمون .
از هتل انتقاد هم کردم که این هتل اینترنتش افتضاح به تمام معنا بود و زیر بار نرفتن گفتن اینترنت ما زیر 1 مگ پرسکند دانلود نمیشه و از این پر رویی اینا چون عصبی شدم گفتم باید بهشون نشون بدم خلاصه لپ تاپ در آوردم و رفتم از یه سایت مثال فایل هیپو که سرورهای قوی هم داره زدم دانلود تازه اونم با اینترنت دانلود منیجر که سرعت دانلود را بالا میبره خلاصه طرف دید 117 کیلوبایت داره دانلود میکنه...
و دیگه عذر خواهی کرد . خلاصه اینو بگم دروغ گفتن جالب نیست اونم یه رسپشن هتل ... پس از چک اوت کامل آقای ترنسفر اومدن .
بلیط ما ساعت 11.30 بود ... ایشون تا دیگران را از هتل های دیگر مثل گلد هتل – اتپ بلوار – و ... جمع جور کرد و رهسپار شدیم به سمت فرودگاه حدود ساعت 9.15 فرودگاه بودیم .
فرودگاه مثل زمان آمدنمون خلوت بود . من که از اضافه بار میترسیدم آخه 1 ساک دیگه اضافه شده بود به وسایلمون . کلا 2 ساک بزرگ داشتیم و 1 ساک نصف اون ها و 2 تا کولی که قرار بود ببریم داخل هواپیما ... کارمند ماهان پاسپورت ها را گرفت و کارت پرواز دادن و یه خانم ایرانی مسئول ماهان بود اونجا به اسم خانم ماریا ایشون ایرانی ترکی بودن .
خیلی هم خوش برخورد بودن و گفتن از این گیت بازرسی رد شید و برید پس از خریدتون از فری شاپ برید پایین خروجی 405.
خلاصه ما رفتیم فری شاپش خوب بزرگ بود انواع و اقسام نوشیدنی های .... وجود داشت از همه بیشتر شرکت ها با قیمت هایی یورویی .
البته تعداد زیادیشون آف هم خورده بودن . از سیگار ها هم همه برند ها بودن اونجا . پشت آن ها ادکلن ها بودند از تمام برنده ها و پشت آن ها عروسک ها .
خلاصه طبق معمول که بنده علاقه به عطر اونم بولگاری پیور هوم داشتم رفتم سراغش و تحریک شدم به خرید اما ندا درونی آمد که 1 باز نشده در منزل داری و 1 نصفه هم در ساک .
لذا بیخیال شدم . تمام عطر و ادکلان ها یکی از آن ها برای تست گذاشته بودن که دوستان تستی کنن و سپس خرید کنن .
خلاصه دیدم یکی از برادران ایرانی از بالا تا پایین هم مشکی پوشیده بودن و تشریف مبارک را آوردن سمت ادکلن های 212 ... حدودا فکر کنم 25 بار پیس پیس به خودشون زدن
جوری که من چشام گرد شد از سر تا شلوارشونو زد . حتی فروشنده هم مات و مبهوت داشت نگاه میکرد .
اونجا بود که دیدم با همکارشون صحبت کرد و توی حرفاشون یه ایران شنیدم ... و گفتم حتما دارن مسخره این فرد میکنن و میگن ایرانیه ... که یکم ناراحت شدم از عملکرد این آقا .
خلاصه از فری شاپ اومدیم بیرون نزدیک پله های برقی یک جایگاه بود برای انتظار مسافران و یه قسمت دیگه هم بود برای خرید صبحانه و ساندویچ که بعضیا نشته بودن میخوردن .
خلاصه به طبقه پایین رفتیم کمی نشتیم ... ساعت 10.45 بود که گفتن مسافرا توی خروجی 405 قرار بگیرن که پس از قرار گرفتن متوجه شدیم هواپیما تاخیر داره و پس از مدتی خانم ماریا اومدن و گفتن تاخیر 15 دقیقه ای است .
خلاصه سوار شدیم و خدارا شکر این بار صندلی وسط نبودیم شماره A و C بودیم .
اما طبق معمول همیشه روی بال خخخ .
پس از مدتی همه اومدن در هواپیما اما صندلی های زیادی خالی بود ... حدود 3 الی 4 مسافر فرست کلاس بود + 2 نفر بیزنس و بقیه عادی ...
برادر و خواهران چینی هم که همه عادی .. اون آخر هواپیما مال خودشون بود همش چینی صحبت میکردن .
خلاصه هواپیما حرکت کرد اونم ایرباس 340 بود پس از 20 دقیقه پرواز متوجه بود بدی در هواپیما شدیم
اونم از این بود که یکی از دستشویی هایی که به فرست کلس ها نزدیک بود گویا ترکیدگی به بار آورده بود و یه سری آب روی اونجا جاری شده بود ...
خلاصه دوستان فرست کلسی همه اومدن توی اکونومی نشستن بوی عجیبی هم پیچیده بود خلاصه سیستم تهویه زدن و تمیز کردن و کمی خوب شد اوضاع .
اما موقع غذا یعنی ناهار که شد از دل مسافران در آوردن با 2 نمونه غذا آوردن و شیرینی و کیک و یک میان وعده دیگر ...
در طول پرواز مشکلات خاصی نبود اما کاپیتان گفت که چون کمی باد میات شاید موقع فرود تکان هایی اتفاق بیفته که نترسید طبیعیه .
خلاصه زمان فرود طبق صحبت ایشان این اتفاق ها افتاد . خدارا شکر سالم نشست بر زمین ...
به محض نشستن هواپیما به زمین بله دیدیم خواهرانی که حجاب نداشتم حجاب خود را رعایت کردند و خروج کردیم . بله به همسر گفتم به ایران خوش آمدید .
خلاصه پس از صفی که بود که افسر چک میکردن و مهر ورود مجدد میزدن .
پس از گذشتن رفتیم سراغ چمدان ها . باید میومدیم با پله برقی پایین . خلاصه پس از 15 دقیقه چمدان ها را تحویل گرفتیم .
حال صف گمرک بود و چک کردن ساک ها زیر دستگاه . شانس ما همون موقع عرب ها از نجف اومده بودن ... معمولا این پرواز ها زیاد بار میارن قاچاق .
بنده دیدم که به بیشتر این عرب ها گیر دادن که چرا این همه لباس کفش اوردید . منم بارمو گذاشتم و ایرانی صحبت کردم که نگه عرب هستی ..
خلاصه گفتن شما برید مشکلی نیست . و خدارا شکر نه اضافه باری خوردیم نه جریمه ای با این وجود که خرید زیادی داشتیم .
پس از همه این ها از درب خروجی اما اومدیم بیرون ساعت حدود 3 بود هوا شدییییییید گرم بود تهران .
قابل قیاس با آنکارا نبود .. اونجا 27 درجه بود تهران 43 درجه !!! خلاصه به دنبال اتوبوسی ونی چیزی بودیم دیدیم نه هیچی نیست + گرما بد داره اذیت میکنه ...
خلاصه تاکسی گرفتیم سمند 60 بود و کمری 65 سمند ها هم که میدونید ماشاالا ایمنی + کولرشون در مقابل تویوتا کمری کمتره خب .
خلاصه سوار شدیم و در مهر آباد پیاده شدیم . پس از گذشت 3 ساعتی در فرودگاه مهر آباد هم پرواز به سمت شیراز انجام شد و خدارا شکر سالم به زمین نشست و صحیح و سالم به کنار خانواده بازگشتیم .
در آخر آرزو میکنم دوستان اینشاالله که همگی شما بتونید این ویزا را بگیرید البته اینشالا 1 ضرب باشه اما 2 ضرب هم باشه خودش خیلی خیلی خوبه و ببخشید اگر روده درازی کردم و من خودمو زیر دین میدونستم چون از شما ها زیاد چیز یاد گرفتم خواستم 1 درصد یعنی جبران کنم . در آخر یه سری نکته میگم و رفع زحمت میکنم .

نکات از دید من ( اختیاریه ها )
1. من از شیراز یه کیف خریدم که توی گردنم مینداختم توی اون پاسپورت و مقداری از پول هام بود.
2. مدارک را داخل این پوشه های پاپکو چند تکه ای ها بزارید از اینا که مثال 10 تا جا داره.
3. از نامه دوم و رسید سی اس سی و بعضی از مدارک دیگه ترجیحا یه نسخه زاپاس داشته باشید.
4. دلار با خودتون بیارید توی آنکارا صرافی ها ( دوویز) چنچ کنید. زمان برگشت هم لیر دارید بدید به خودشون دلار کنید به صرفه تره تا در ایران
5. مرکز خرید ناتاوگا حتما برید قیمتاش خوب بود .
6. اوت لت های برند های معروف هم برید مثل مانگو و کوتون
7. مقداری پول زاپاس با خودتون ببرید شاید ویزا شما دیرتر آماده شد سخته ارسال پول برای شما
8. از میوه های خوب اونجا استفاده کنید که واقعا خوشمزه بودن
9. در انتخاب هتل خیلی خیلی دقت کنید . حتما بخونید نظرات مردم در سایت های معروف مثل بوکینگ در مورد آن هتل
10. مصاحبه آسون تر از اونچیزیه که فک کنید. همین صحبت را من خیلی شنیده بودم اما استرس کمی داشتم اما الان که به قضیه نگاه میکنم لبخند میات رو لبم Big Grin
11. پیشتر هم گفتم بیمه کنید خودتونو ... هزینش کمه . خدایی نکرده شاید لازم شد.
12. از نوشیدنی ها و یا کلا چیزایی که تو یخچال هتل استفاده نکنید چون گرونتر از بیروز پای شما حساب میکنن . ترجیحا بگید بیان خالی کنن یخچال را

عکس ها را در پست های بعدی میگذارم . خلاصه اشتباهی سوتی چیزی داده بودم به بزرگی خودتون بخشید Big Grin
شماره کیس ***6. رویت قبولی 10May. تعداد افراد 2 نفر. سفارت آنکارا . مصاحبه نیمه اول جولای . نتیجه 1 ضرب هر 2 نفر Big Grin . مقصد سیاتلRolleyes
سفرنامه از سیر تا پیاز من

[عکس: 7bzf0sj19hbjffwxtpbb.jpg]

قسمت سوم عکس ها : عکس ها را جدا گذاشتم و زیر هر کدوم توضیح مختصری میدم خدمتتون


[عکس: uy1y3g0qa44eilf12i2w.jpg]

اتوبوس بلکو ایر را ملاحظه میکنید . این اتوبوس با 8 لیر شما را از فرودگاه میبره به مدان کیزلای و برعکس . در ضمن اینترنت مجانی هم داره .عزیزانی هم که ویلچری هستن میتونن سوار همه اتوبوس ها بشن توی عکس ملاحظه میکنید که چطور

===========================


[عکس: u2ql0c4t5qj2q8jdu9b1.jpg]
میدان کیزلای هست اینجا و اون ساختمان بزرگ هم مرکز خرید هست . سمت چپ چسبیده به همین ساختمان برگرکینگ و سایر ساندوچی ها هست . مخصوص شکمو ها : D


===========================

[عکس: dvnquoovd6h6ha1sq3yz.jpg]
در این عکس نقشه مترو آنکارا را ملاحظه میکنید . کسانی که تمایل دارن برن ناتاوگا میتونن برن ایستگاه آخر دیکیموی پیاده شن سپس با اتوبوس برن ناتاوگا

===========================


[عکس: ap7ouv9ykxpdgoa4hnqf.jpg]


فیلم های روز دنیا روی پرده سینمای آنکارا .


===========================


[عکس: el0xava4jgi8ionaeyhs.jpg]

[عکس: to3un67uz3hodkh0zuns.jpg]
این 2 عکس که مشاهده میکنید اولی سر کوچه دکتر انگان است . عکس بعدیش هم داخل خود کوچه را نشان میده .همونطور که میبینید دفتر هواپیمایی آسمان هم اونجا است و البته ماهان که گوشه هست . تو عکس یه بنده خدا اونور نشسته بود واسش عجیب بود دارم عکس میگیرم خخخخ


===========================


[عکس: js1xzwrcapqkllkxsvmw.jpg]

[عکس: r1gwymhlt5k1oj6hwuwy.jpg]
عکس از هتل هیلتن و عکس بعدی منظره ای از اتاق رو به بیرون.
شماره کیس ***6. رویت قبولی 10May. تعداد افراد 2 نفر. سفارت آنکارا . مصاحبه نیمه اول جولای . نتیجه 1 ضرب هر 2 نفر Big Grin . مقصد سیاتلRolleyes
سفرنامه از سیر تا پیاز من

[عکس: jtlwfcp2n2dqff8g0zoh.jpg]

ادامه عکس ها


[عکس: sc64blhipl57q57qfgcg.jpg]

صبحانه هتل هیلتن . جای شما خالی

===========================

[عکس: w3isg2ccv30paibelk2c.jpg]
نمایی از یخچال اتاق هتل . البته من گفتم خالیش کنن . چون قیمت هر چیزی اونجا هست 2 - 3 برابر بیرونه.


===========================


[عکس: pqzwsfv6lksyhvacyho7.jpg]

میوه های خوب و خوشمزه در آنکارا


===========================


[عکس: 2l6i00d2zhw3yqi8clc8.jpg]
کی اف سی لذیذ : D


===========================


[عکس: yobnqvqe4vsymzwmr9dc.jpg]

مک دونالد خوشمزه

===========================

[عکس: mysontqfqilxfb42fsx9.jpg]

[عکس: xex3fknw8h7jyeeukbwa.jpg]


قلعه آنکارا


===========================

[عکس: k333o3y633g66k5h5axy.jpg]

مرکز خرید بزرگ ناتاوگا و آکواریم

===========================

[عکس: owgwo1hbtb6ffwwttabk.jpg]

در آسمان ها به سمت ایران.....


===========================

خب دوستان عزیز بالاخره تمام شد سفرنامه من . اگر کم و کاستی داشت ببخشید . در آخر برای تک تک شما آرزوی موفقیت میکنم اینشالا ویزا نصیب همتون بشه حتی کسایی که امسال تازه ثبت نام کردن واسه لاتاری .

شاد و اهورایی باشید .

ارادتمند شما محمود : )
شماره کیس ***6. رویت قبولی 10May. تعداد افراد 2 نفر. سفارت آنکارا . مصاحبه نیمه اول جولای . نتیجه 1 ضرب هر 2 نفر Big Grin . مقصد سیاتلRolleyes
سفرنامه از سیر تا پیاز من

سلام دوستان
امروز صبح من هم مثل خوش شانس هاي ديگه راهي سفارت شدم و قول صدور ويزا تا چند روز اينده داده شد.
اول از همه بايد بگم كه اين برنامه ي لاتاري واقعا زندگي منو مختل كرده بود ، من امريكا بودم كه متوجه شدم برنده شدم و به خاطر همين موضوع مجبور شدم برگردم ايران ، چون رو ويزا بودم و موندن دردسرهاي خاص خودشو داشت.
با توجه به كيس نامبري كه داشتم انتظار داشتم زودتر از اينها دعوت شم اما خوب با كلي استرس بالاخره نسيب ما هم شد.
دوستان عزيز قبل از من همه چيز رو با جزئيات توضيح دادن ، چند نكته اي كه ميخوام بگم اينكه دوستان مجرد سعي كنن تنها نيان و حتما كسي همراهشون باشه ، به اين سفر به عنوان يه سفر تفريحي نگاه كنن ، من زمان بين ازمايشات پزشكي و مصاحبم يك هفته بود كه يه سفر چند روزه به انتاليا داشتم كه واقعا خوب بود ، گاهي اوقات يادم ميرفت كه واسه چي اومدم تركيه .
طول اين سفر تنها مسائلي كه اذيتم كردن مدت زماني بود كه صرف ازمايشات و صف طولاني سفارت سپري كردم بودن
روز مصاحبه مثل بقيه تو صف طولاني ايستادم ، وارد كه شدم يه خانمي شماره داد ، اول براي تحويل مدارك سپس براي پرداخت ٣٣٠$ به دو باجه ي مختلف مراجعه كردم ، بعد از مدتي انتظار دوباره شمارم كال شد و دم باجه كه رفتم خانمي به فارسي گفت قسم بخور ، ميخواست فارسي صحبت كنه كه من گفتم انگليسي هم اكي هستم ، در مورد مدرك تحصيليم سوال كرد و علت اينكه كشوري كه انتخاب كرده بودم رو سوال كرد ، در مورد شغل فعليم سوال كرد، بعد اينكه ايا مبلغي كه حسابم دارم مال خودمه ، و در اخر اينكه در امريكا ميخوام چي كار كنم. در كل شايد ١ دقيقه هم طول نكشيد ، برگه ي سفيدي به اندازه ي كاغذ A5 بهم داد و گفت پاسپورتم تا ٤ روز مياد پست ، لحظه ي شيريني بود هر چند كه من قبلا هم طعم اين لحظه رو براي ويزاي توريستي چشيده بودم ، اما گرين كارت مزه ش متفاوت بود . اميدوارم اين لحظه ي شيرين نصيب همه بشه.
از همه ي دوستان مهاجرسرايي از صميم قلب تشكر ميكنم ، اگر نبودن من پليس ركورد از كشوري كه تحصيل كرده بودم رو احتمالا نگرفته بودم و كسر مدرك مي خوردم ، چون كلا از چنين موضوعي بي خبر بودم.
براي همه تون ارزوي موفقيت مي كنم
كيس نامبر : ٦٩xx / رويت قبولي : ١ مي / تاريخ ارسال فرم : ٢٥ مي / كارنت : ١٠ جون / دريافت نامه ي دوم : ٢ جولاي / تاريخ مصاحبه : ٤ آگوست / دريافت ويزا : يك ضرب Wink ورود به امريكا : ٧ نوامبر




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان