کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
گفتگوی آزاد در مورد اعلام نتایج (شمارش معکوس)
.

نظرسنجی جدید در ارتباط با اعلام نتایج لاتاری DV-2018
https://www.mohajersara.org/forum/thread-7409.html

.
(2017-11-29 ساعت 13:27)rezadaryadar نوشته:  از چه طریقی میتوان با kcc مکاتبه کرد؟

هم زنگ و هم ایمیل هر دوش ممکن هست.
برای پاسخ گرفتن بهتر تو سایت خودشون در قسمت contact us موضوعات و سوالات رو دسته بندی کردن اگه روی پنجره مورد نظر کلیک کنید نمونه هایی از سوالات رو گذاشتن و در مقابلش یه شماره تماس و یه لینک برای ایمیل هست.
شماره کیس:2018AS000059XX
تاریخ ارسال فرم اولیه : 31 MAY 2017
پاسخ
تشکر کنندگان: dv2017 ، س.ح ، jalayevatan ، ostokhan ، shahin61 ، alirezanz
(2017-11-29 ساعت 13:27)rezadaryadar نوشته:  از چه طریقی میتوان با kcc مکاتبه کرد؟
rezadaryadar عزیز!
اگه از برندگان هستین :
Kentucky Consular Center (KCC)

Phone: (606) 526-7500
7:30 a.m. - 4:00 p.m. EST
Email: KCCDV@state.gov You must include your name, birthdate and case number exactly as they appear in the Entrant Status Check (ESC) website.
پاسخ
تشکر کنندگان: dv2017 ، jalayevatan ، ostokhan ، shahin61 ، alirezanz
سلام دوستان عزیز
با سپاس فراوان از دوستانی که اطلاعات با ارزششون رو بدون هیچگونه چشمداشتی دراختیار سایرین میذارند مانند دوست بسیار گرامی جناب ostokhanعزیز.
یادم میاد حدودا سه سال پیش وقتی درماه می 2014 اسم پسرم رو به عنوان قبولی درلاتاری دیدم اطلاعات من درباره مهاجرت درحدود صفر بود با وجودی که سه بار با ویزای توریستی رفته بودم آم ر ی کاولی اطلاعات مهاجرتی نداشتم.بعد از قبولی شروع به پرس وجو کردم سایت های مختلف رو زیر ورو کردم . تلفن به آشنایان ودوستان مطلع .ایمیل به وکلای مهاجرتی.تماس با لیدرهای آشنا به کارای سفارت ها.ولی با پیشنهاد یکی از آشنایانی که اونهم از طریق لاتاری رفته بود سایت مهاجرسرا را شناختم .
با عضو شدن دراین سایت به جستجو وبررسی پرداختم وبه اطلاعاتم افزوده شد.اون سال فرم های ds260تغییر کرده بود به این جهت اسامی دراول می اعلام شد ولی سایت برای پرکردن فرم فکرکنم 19 می باز میشدتوی این فاصله به جستجو پرداختم .مهمترین مشکل ما این بود که پسرم دانشجو بود وپاسپورت نداشت وما نمیدانستیم که میشود با گذاشتن وثیقه برایش پاسپورت بگیریم با مراجعه به مهاجرسرا وگرفتن اطلاعات ازیادداشت های دوستان کمی خیالمان راحت شدورفتیم دنبال کارای پاسپورت.وحدودای 23می پاسپورت روگرفتیم حالا بماند که چه مسیرهای میانبری رو طی کردیم.فرم پر شد وخیالمان راحت شد .حالا قدم بعدی...تا اونموقع نمیدانستیم که کارنت شدن شماره کیس یعنی چه؟به همت راهنمایی های دوستان واستفاده از تجربیاتشون قدم های بعدی هم برداشته شد وروزی رسید که پس از گرفتن ویزا از آنکارا پسرم به سرزمین آرزوهایش پرواز کرد ورفت .حالا که حدود 3سال ازاونموقع میگذره میبینم اطلاعات مهاجرتی ما درحد یک وکیل با تجربه شده است واین میسر نمیشد مگر با استفاده از تک تک اطلاعاتی که دوستان با خلوص نیت برای ما به اشتراک گذاشتند ومیگذارند.
دوستان عزیز ارایه اطلاعات مهاجرتی که دوست خوبمان ostokhan درچند پست پشت سرهم گذاشتند وامیدوارم تداوم داشته باشدوسایر دوستان باتجربه هم این کار رو ادامه دهند میتواند راهنمای خوبی برای ما وآیندگانی که ازاین تاپیک استفاده میکنند باشد .اطلاعاتی هرچند اندک ویا حتی تکراری (البته برای آنهایی که میدانند)میتواند بسیار مفید باشد.
برخی مواقع برخی از دوستان از طریق پیام خصوصی از من راهنمایی میخواهند مشکل آنها به نظر من خیلی ساده وپیش پا افتاده وقابل حل است ولی از منظر آنها بسیار حاد ونگران کننده که با راهنمایی دادن گره ای ازمشکل  آنها حل میشود.
آرزو میکنم تمامی دوستانی که واقعا مستحق مهاجرت هستند راهی برای رفتن پیدا کنندوسدی را که مانع پیشرفتشان است از سر راه بردارند.همگی تندرست وشاد باشید
پاسخ
تشکر کنندگان: ostokhan ، shahin61 ، saeed_gh ، hasti1985 ، dv2017 ، copol ، milade ، alirezanz ، jalayevatan ، smostafash94
من خیلی مشتاق هستم که ببینم حداقل یکی از بچه های اینجا بالاخص قدیمی تر ها برنده لاتاری بشه. متاسفانه تا حالا این اتفاق نیکو نیفتاده و معلوم نیست در آینده هم چی پیش میاد.
همینطور که معتقدم هیچ کدوم از شبکه های اجتماعی جای فیس+++بوک رو نمیگیره بنظر من هیچ کدوم از کانالهای تلگرامی مهاجر محور هم نمیتونه جای این وبسایت رو بگیره. اطلاعات خیلی خوبی تو مهاجر سراست متاسفانه با بی مهری کاربران اینجا روبرو شده چند سال اخیر. مدیران هم دیگه مثل سابق فعالیت ندارن. الان این تاپیک خوب بود یه شش ماهی باشه خاک بخوره ولی هنوز بسته نشده.
اگه مدیری این پست رو میبینه لطفا یه تاپیک جدیدی رو برای 2019 باز کنه. اینجا بوی ناکامی 2018 رو میده
پاسخ
تشکر کنندگان: shahin61 ، dv2017 ، usamohajer ، Hadi_20 ، copol ، milade ، farrokh33 ، alirezanz ، jalayevatan
تشکر از دوستانی که در هر شرایطی اینجا حضور دارند و به راهنمایی دیگران مشغول هستن. من برنده لاتاری ۲۰۱۳ هستم و خاطرم هست که سال ۲۰۱۲ مهاجرسرا چه خبر بود. همه چقدر فعال بودند و چقدر اطلاعات جدید با جزییات فراوان به آرشیو سایت اضافه  می شد. می شه حدس زد دوستانی که مهاجرات کردند به طور حتم به قدری درگیر زندگی جدید هستند و فرصتی برای سرزدن به سایت پیدا نمی کنند. از طرفی هم تمام داستان های اخیر حوصله ای نگذاشته برای مشتاقان مهاجرت حتی اون هایی که برنده شدند. این داستان لاتاری به جای اینکه یک روزنه امید به زندگی جدید باشه و پر از شور و هیجان برای ایرانی های برنده تبدیل شده به یک مشکل و استرس تازه. من که هنوز از سیستم اینجا هیچی نمی دونم، اما ملت ها، آدم ها، ما، همین خودمون گاهی یه کارهایی می کنیم که خودمون نمی فهمیم چه بلایی به سرخودمون و نسل های بعد از خودمون میاریم. گاهی تو ایران گاهی این سردنیا جایی که همه فکر می کنند مردم آگاه هستند. دریغ. در هرصورت به قول معروف ۱۰۰ سال اولش سخته. چه این طرف چه اون طرف (البته بخاطر تورم و این جریانات از ۱۰۰ به ۱۲۰ ارتقا پیدا کرده!)
2013AS1017 ≈≈ ویزا از سفارت ایروان ≈≈ ساکن مریلند، ویرجینیا از ۱ اپریل ۲۰۱۳ ≈≈ داستان من و لاتاری ۲۰۱۳
پاسخ
تشکر کنندگان: dv2017 ، ostokhan ، shahin61 ، copol ، milade ، farrokh33 ، alirezanz ، jalayevatan ، امیر مهاجر
(2017-11-30 ساعت 09:55)afs نوشته:  تشکر از دوستانی که در هر شرایطی اینجا حضور دارند و به راهنمایی دیگران مشغول هستن. من برنده لاتاری ۲۰۱۳ هستم و خاطرم هست که سال ۲۰۱۲ مهاجرسرا چه خبر بود. همه چقدر فعال بودند و چقدر اطلاعات جدید با جزییات فراوان به آرشیو سایت اضافه  می شد. می شه حدس زد دوستانی که مهاجرات کردند به طور حتم به قدری درگیر زندگی جدید هستند و فرصتی برای سرزدن به سایت پیدا نمی کنند. از طرفی هم تمام داستان های اخیر حوصله ای نگذاشته برای مشتاقان مهاجرت حتی اون هایی که برنده شدند. این داستان لاتاری به جای اینکه یک روزنه امید به زندگی جدید باشه و پر از شور و هیجان برای ایرانی های برنده تبدیل شده به یک مشکل و استرس تازه. من که هنوز از سیستم اینجا هیچی نمی دونم، اما ملت ها، آدم ها، ما، همین خودمون گاهی یه کارهایی می کنیم که خودمون نمی فهمیم چه بلایی به سرخودمون و نسل های بعد از خودمون میاریم. گاهی تو ایران گاهی این سردنیا جایی که همه فکر می کنند مردم آگاه هستند. دریغ. در هرصورت به قول معروف ۱۰۰ سال اولش سخته. چه این طرف چه اون طرف (البته بخاطر تورم و این جریانات از ۱۰۰ به ۱۲۰ ارتقا پیدا کرده!)

باز دم شما گرم که گهکاهی سر میزنید اینجا
شما و امثال شما که 2012 و 2013 قبول شدید واقعا جز خوش شانس ها بودید. در هر صورت موفق باشید تو زندگی و اگر زندگی تو اونجا خوبه جای ما هم خالی کنید
پاسخ
تشکر کنندگان: dv2017 ، shahin61 ، copol ، milade ، farrokh33 ، alirezanz ، jalayevatan ، afs
خلاصه وضعیت کنونی صدور ویزا در آمریکا

بن ۳٫۰ به صورت ناقص در حال اجراست، ویزاهای مهاجرتی و توریستی تنها با نشان دادن رابطه bona fide با یک شخص یا نهاد در آمریکا صادر می‌شود

دولت برای کسب اجازه اجرای کامل بن به دادگاه‌های استیناف شعبه‌های چهارم و نهم شکایت کرده‌است که در ۶ و ۸ دسامبر برای بررسی آن جلسه استماع برگزار می‌کنند

در عین حال دولت از دیوان عالی که تصمیماتش برای همه دادگاه‌ها لازم‌الاجراست خواسته اجازه دهد تا زمان رسیدگی به پرونده بن را به طور کامل اجرا کند

دیوان عالی هر آن ممکن است در این زمینه تصمیم‌گیری کند

دانشجویان در صورت اجرای کامل فرمان ممنوعیت سوم هم از ممنوعیت‌ها معافند.
🔹🔹🔹🔹🔹🔹
📢
پاسخ
تشکر کنندگان: dv2017 ، shahin61 ، copol ، farrokh33 ، alirezanz ، jalayevatan ، milade
سلام دوستان
من از برندگان لاتاری ۲۰۱٨ هستم و ۱ ماه دیگه وقت مصاحبه م هست، نه پذیرش دانشگاه دارم، نه قرارداد کاری و نه فامیل در امریکا. حالا باید چه کار کنم؟ در مصاحبه رد خواهم شد؟ اگر پذیرش از یک کالج بگیرم، مشکلم حل خواهد شد؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
بالاخره این طرح پذیرش نیروی مهاجر متخصص ترامپ کی تصویب می شود؟ یا قرار است تصویب شود؟
پاسخ
تشکر کنندگان: ostokhan ، dv2017 ، farrokh33 ، alirezanz
از بین دوستان کسی امسال پاییز، مصاحبه داشته؟ آیا پذیرش دانشگاه ازش خاستند؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
از
(2017-11-30 ساعت 13:21)shebrahimi نوشته:  بالاخره این طرح پذیرش نیروی مهاجر متخصص ترامپ کی تصویب می شود؟ یا قرار است تصویب شود؟

اصلا ساز و کارش مشخص نیست و زمانی هم نداره برای اعلام
سعی کن روش تمرکز نکنی. اصلا معلوم نیست به جایی برسه این طرح یا نه. شاید تا چند سال آتی یه خبرهایی بشه ولی نه به این زودی
«««««««««««««منم برم نون و پیازم رو تو مملکت خودم بخورم تا زمانیکه لاتاری قبول میشم Big Grin »»»»»»»»»»
پاسخ
تشکر کنندگان: shahin61 ، Hadi_20 ، copol ، dv2017 ، farrokh33 ، alirezanz ، jalayevatan
اى بى سى: فلين توافق كرده شهادت بدهد كه ترامپ از او خواسته بود با روس ها مذاكره كند. https://t.co/RTQ1LtHOp2


با این شرایط کار برای ترامپ و اطرافیانش بسیار سخت خواهد شد
فلین توافق کرده در ازای تخفیف مجازات پرده از واقعیت در مورد ارتباط نزدیکان ترامپ با روسیه بردارد.

فلین در دادگاه اعلام کرد یک مقام ارشد در تیم ترامپ برای انتقال دولت به او گفته با روس ها تماس بگیرد. او پذیرفته که خطاکار است.

چه وضعیتی داره آمریکا این روزا

ظاهرا پیشگویی هایی که شده مو حنایی تا سال دیگه بر مسند قدرت نیست شاید به نوعی به واقعیت تبدیل بشه
پاسخ
تشکر کنندگان: dv2017 ، jalayevatan ، shahin61 ، copol ، milade ، farrokh33
(2017-12-02 ساعت 01:17)ostokhan نوشته:  اى بى سى: فلين توافق كرده شهادت بدهد كه ترامپ از او خواسته بود با روس ها مذاكره كند. https://t.co/RTQ1LtHOp2


با این شرایط کار برای ترامپ و اطرافیانش بسیار سخت خواهد شد
فلین توافق کرده در ازای تخفیف مجازات پرده از واقعیت در مورد ارتباط نزدیکان ترامپ با روسیه بردارد.

فلین در دادگاه اعلام کرد یک مقام ارشد در تیم ترامپ برای انتقال دولت به او گفته با روس ها تماس بگیرد. او پذیرفته که خطاکار است.

چه وضعیتی داره آمریکا این روزا

ظاهرا پیشگویی هایی که شده مو حنایی تا سال دیگه بر مسند قدرت نیست شاید به نوعی به واقعیت تبدیل بشه

این ماجرا آدمو یاد واترگیت میندازه.
نمیشه اما اگه بشه چی میشه
چگونه کاربر حرفه ای مهاجرسرا شویم؟‎
We don't grow when things are easy  We grow when we face challenges
پاسخ
تشکر کنندگان: jalayevatan ، ostokhan ، shahin61 ، farrokh33
آمار صدور ویزای مهاجرتی 2017

[عکس: z3ma_2017.png]

باز از نپال خوردیم Cool
چگونه کاربر حرفه ای مهاجرسرا شویم؟‎
We don't grow when things are easy  We grow when we face challenges
پاسخ
تشکر کنندگان: jalayevatan ، ostokhan ، shahin61 ، copol ، farrokh33
جمهوریخواهان مجلس سنای آمریکا قانون خدمات درمانی دوران باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا موسوم به «اوباماکِر» را لغو کردند.


این اقدام به عنوان بخشی از لایحه کاهش مالیات که ساعاتی پیش توسط جمهوریخواهان در سنای آمریکا به تصویب رسیده بود، لغو شده است.

این در حالیست که برای نهائی شدن این اقدام و تبدیل آن به قانون، مجلس نمایندگان آمریکا نیز باید آن را مورد تأئید قرار دهد.

به گزارش هیل، در حالیکه دموکرات ها به این لایحه رأی نداده اند، به نظر می رسد جمهوریخواهان تصمیم دارند تا با دراختیارداشتن اکثریت در هر دو مجلس کار را تمام کنند.

خبرها حاکیست، جمهوریخواهان میانه رو تلاش می کنند تا با اعمال اصلاحاتی در «اوباماکِر»، مانع از لغو کامل آن شوند تا از این طریق بازارهای بیمه به ثبات برسند.
پاسخ
تشکر کنندگان: shahin61 ، Legend-98 ، copol ، dv2017 ، milade ، Hadi_20 ، Malmal60 ، farrokh33 ، American Darlin




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان