کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara

##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
اطلاعیه‌ی مهم وزارت امور خارجه در مورد کیس‌های KCC و پاسخ به سوالات متداول
Important Announcement

Pursuant to the Executive Order on Protecting the Nation from Terrorist Attacks by Foreign Nationals signed on January 27, 2017, the Department of State has temporarily stopped scheduling appointments and halted processing of Diversity Visa applications for individuals who are nationals or dual nationals of Syria, Iraq, Iran, Libya, Somalia, Sudan, and Yemen.

The Kentucky Consular Center (KCC) has cancelled all Diversity Visa interviews scheduled for these applicants in February 2017. Appointment letters for these applicants will remain visible in the Entry Status Check system, however they are no longer valid. If you are a national of Syria, Iraq, Iran, Libya, Somalia, Sudan, or Yemen with a Diversity Visa interview appointment in February, that appointment has been cancelled. You should not go to the Embassy or Consulate as scheduled.

If you received an interview appointment in February and have not yet attended the required medical exam, please cancel your medical examination appointment. Medical exam results are only valid for six (6) months and we cannot predict when your visa interview will be rescheduled. When the National Visa Center or U.S. Embassy is able to reschedule your interview, they will contact you.

KCC will continue to work on in-process cases for these applicants up to the point of the interview. You may continue to complete and submit your Form DS-260 immigrant visa application. KCC will review your case file and can qualify your case for an appointment. However, you will not receive a visa interview until further notice.

Please review the below Frequently Asked Questions for more information.

I received my immigrant visa but I haven’t yet entered the United States. Can I still travel there using my immigrant visa?
Beginning January 27, 2017, travelers who have nationality or dual nationality of one of these countries will not be permitted for 90 days to enter the United States or be issued an immigrant or nonimmigrant visa. Those nationals or dual nationals holding valid immigrant or nonimmigrant visas will not be permitted to enter the United States during this period.

I recently had my Diversity Visa interview at a U.S. Embassy or Consulate overseas, but my case is still being considered. What will happen now?
If your visa application was refused under Section 221(g) pending updated supporting documents or administrative processing, your case is now on hold. Once it is appropriate, the U.S. Embassy or Consulate where you were interviewed will contact you with more information.

What if I have a visa interview scheduled in February?
Your interview has been cancelled. You do not need to take any action at this time. The Kentucky Consular Center or U.S. Embassy will contact you with a new appointment date at the appropriate time. However, we cannot predict when that will be. Please do not contact KCC to ask about an appointment; they have no information on the possible timing of future interviews.

I have an emergency. Can I request an expedited appointment?
No. The Department of State may not conduct Diversity Visa interviews for any persons born in Syria, Iraq, Iran, Libya, Somalia, Sudan, and Yemen at this time.

Will my case move to the back of the line for a rescheduled appointment?
No. KCC schedules appointments by Lottery Rank Number. When KCC is able to reschedule your visa interview, you will receive an appointment before cases with higher Lottery Rank Numbers.

I have a visa interview in February and I already paid for my medical exam. Can I get a refund?
That is up to the physician and/or clinic that conducted your examination. Medical exam results are valid for U.S. immigration purposes for six (6) months. If your interview is rescheduled and you enter the United States as an immigrant before your medical exam results expire, you will not need another medical exam.

What visa categories does this affect?
This affects all immigrant visa categories, including immediate relatives; family-based and employment-based preference categories; follow-to-join family members of refugees and asylees (Form I-730); fiancé visas (Form 1-129F); and international adoptees (Form I-600A).

I am currently working on my case with KCC. Can I continue?
Yes. You should continue to complete your Form DS-260 immigrant visa application. KCC will continue reviewing cases file and can qualify your case for an appointment. However, you will not receive a visa interview until further notice.

What if my spouse or child is a national of one of the countries listed, but I am not?
If the principal DV applicant is a national or dual national of Syria, Iraq, Iran, Libya, Somalia, Sudan, or Yemen, the case cannot continue until further notice. If a derivative applicant only is a national of one of these countries, the principal applicant and any derivative applicants not subject to the executive order may apply for visas. Note that DV 2017 visas, including derivative visas, can only be issued during the program year, which ends September 30, and only if visa numbers remain available. There is no guarantee a visa will be available in the future for your derivative spouse or child.

How can I get updates on when my case might be scheduled?
The Department of State will post any updated information on this page. The Kentucky Consular Center or U.S. Embassy will contact you with a new appointment date at the appropriate time. However, we cannot predict when that will be. Please do not contact KCC to ask about an appointment; they have no information on the possible timing of future interviews.

منبع:
https://travel.state.gov/content/visas/e...ement.html
پاسخ
تشکر کنندگان: شهرادلیلا ، a_cute65 ، AbbasHTC ، mrticoen ، dela ، m_baghaei
اطلاعیه‌ی مهم

به موجب دستور اجرایی "حفاظت از کشور در برابر حملات تروریستی اتباع بیگانه" که در 27 ژانویه 2017 امضا شد، وزارت امور خارجه تعیین وقت‌های مصاحبه و پروسه درخواست ویزای گوناگونی را برای افرادی که تبعه یا تبعه مضاعف سوریه، عراق، ایران، لیبی، سومالی، سودان و یمن هستند، به طور موقتی متوقف کرده است.

مرکز کنسولی کنتاکی (KCC) تمام مصاحبه‌های ویزای گوناگونی این متقاضیان که در فوریه 2017 تعیین شده بود، لغو کرده است. نامه‌های وقت مصاحبه‌ی این متقاضیان با اینکه دیگر معتبر نیست ولی در سیستم بررسی وضعیت ثبت‌نام (Entry Status Check) قابل مشاهده خواهد بود. اگر شما تبعه سوریه، عراق، ایران، لیبی، سومالی، سودان و یمن هستید که در فوریه وقت مصاحبه ویزای گوناگونی دارید، آن وقت مصاحبه لغو شده است. شما در زمان مشخص شده نباید به سفارت یا کنسولگری مراجعه کنید.

اگر شما وقت مصاحبه در فوریه دریافت کرده و هنوز برای آزمایش پزشکی اقدام نکردید، لطفاً وقت آزمایش پزشکی خود را لغو کنید. نتایج آزمایش پزشکی فقط تا شش (6) ماه معتبر می‌باشد و ما قادر به پیش‌بینی اینکه مصاحبه‌ی ویزای شما مجدداً در چه زمانی تعیین خواهد شد، نیستیم. زمانی که مرکز ملی ویزا (NVC) یا سفارت ایالات متحده قادر به تعیین وقت مجدد مصاحبه‌ی شما بود، با شما تماس خواهند گرفت.

KCC انجام مراحل اداری پرونده‌ای این متقاضیبان را تا مرحله مصاحبه ادامه خواهد داد. شما می‌توانید به تکمیل و ثبت درخواست ویزای مهاجرتی (فرم DS-260) خود ادامه دهید. KCC پرونده شما را بررسی و برای مصاحبه آماده خواهد کرد. با این حال، تا اطلاع بعدی وقت مصاحبه ویزا دریافت نخواهید کرد.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر، سوالات متداول زیر را مرور کنید.

ویزای مهاجرتی دریافت کردم ولی هنوز وارد ایالات متحده نشدم. آیا هنوز هم می‌توانم با ویزای مهاجرتی‌ام به آنجا سفر کنم؟
از 27 ژانویه 2017، به مدت 90 روز مسافرانی که تابعیت یا تابعیت مضاعف یکی از این کشورها را داشته باشند، مجاز به ورود به ایالات متحده یا دریافت ویزای مهاجرتی یا غیرمهاجرتی نخواهند بود. در طول این مدت، اتباع یا اتباع مضاعف دارنده‌ی ویزای معتبر مهاجرتی یا غیرمهاجرتی مجاز به ورود به ایالات متحده نخواهند بود.

اخیراً مصاحبه ویزای گوناگونی‌ام را در سفارت ایالات متحده یا کنسولگری برون‌مرزی انجام دادم ولی هنوز در حال بررسی می‌باشد. الان چه خواهد شد؟
اگر درخواست ویزای شما تحت Section 221(g) رد شده و منتظر مدارک پشتیبان به‌روز شده یا مراحل اداری می‌باشد، پرونده ‌ی شما فعلاً در حالت انتظار است. به محض برقراری وضعیت مناسب، سفارت ایالات متحده یا کنسولگری‌‌ای که در آنجا مصاحبه شدید، با شما تماس گرفته و اطلاعات بیشتری ارائه خواهد کرد.

اگر مصاحبه‌ای داشته باشم که در فوریه تعیین شده، چه خواهد شد؟
مصاحبه‌ی شما لغو شده است. در حال حاضر نیاز نیست اقدامی انجام دهید. مرکز کنسولی کنتاکی (KCC) یا سفارت ایالات متحده در زمان مناسب با شما تماس گرفته و تاریخ مصاحبه جدید را اعلام خواهند کرد. با این حال ما قادر به پیش‌بینی زمان آن نمی‌باشیم. لطفاً برای سوال در مورد وقت مصاحبه با KCC تماس نگیرید؛ آنها از زمان‌بندی محتمل مصاحبه‌های آینده اطلاعی ندارند.

وضعیت اضطراری دارم؛ می‌توانم وقت مصاحبه‌ی فوری درخواست بدهم؟
خیر. وزارت امور خارجه در حال حاضر به مصاحبه‌های ویزای گوناگونی افراد متولد سوریه، عراق، ایران، لیبی، سومالی، سودان و یمن رسیدگی نمی‌کند.

در تعیین مجدد وقت مصاحبه، پرونده‌ی من به آخر صف منتقل خواهد شد؟
خیر. KCC وقت‌های مصاحبه را بر اساس شماره‌ی ردیف لاتاری تعیین می‌کند. زمانی که KCC قادر به تعیین وقت مجدد مصاحبه‌ی شما باشد، وقت مصاحبه‌ای قبل از پرونده‌هایی که شماره‌ی ردیف لاتاری بالاتری دارند دریافت خواهید کرد.

در فوریه وقت مصاحبه دارم و هزینه آزمایش پزشکی‌ام را پرداخت کرده‌ام. می‌توانم استرداد کنم؟
این مورد به پزشک و یا کلینیکی که به آزمایش شما رسیدگی کرده است، بستگی دارد. نتایج آزمایش پزشکی برای اهداف مهاجرت به ایالات متحده، به مدت شش (6) ماه اعتبار دارد. اگر وقت مصاحبه‌ی شما مجدداً تعیین شود و قبل از انقضای نتایج آزمایش پزشکی به عنوان مهاجر به ایالات متحده وارد شوید، به آزمایش پزشکی دیگری نیاز نخواهید داشت.

این دستور، کدام گروه‌های ویزا را تحت تأثیر قرار داده است؟
این دستور تمام گروه‌های ویزای مهاجرتی را تحت تأثیر قرار داده است، از جمله بستگان درجه یک؛ گروه‌های خانوادگی و کاری؛ الحاق اعضای خانواده‌ی پناهندگان و پناه‌جویان (فرم I-730)؛ ویزاهای نامزدی (فرم I-129F) و فرزندخواندگی بین‌المللی (فرم I-600A).

در حال حاضر مشغول رسیدگی به پرونده‌ام در KCC هستم. می‌توانم ادامه بدهم؟
بله. شما باید به تکمیل درخواست ویزای مهاجرتی (فرم DS-260) خود ادامه دهید. KCC پرونده شما را بررسی و برای مصاحبه آماده خواهد کرد. با این حال، تا اطلاع بعدی وقت مصاحبه ویزا دریافت نخواهید کرد.

اگر همسر یا فرزندم تبعه یکی از کشورهای ذکر شده باشد ولی من نباشم، چه خواهد شد؟
اگر متقاضی اصلی ویزای گوناگونی تبعه یا تبعه مضاعف سوریه، عراق، ایران، لیبی، سومالی، سودان و یمن باشد، تا اطلاع بعدی ادامه رسیدگی به پرونده مقدور نمی‌باشد. اگر فقط متقاضی همراه تبعه یکی از این کشورها باشد، متقاضی اصلی و سایر متقاضیان همراه که مشمول دستور اجرایی نیستند، می‌توانند برای ویزاها اقدام کنند. توجه داشته باشید که ویزاهای DV-2017، شامل ویزای همراهان، فقط در طول سال برنامه که در 30 سپتامبر پایان می‌یابد، و فقط در صورت وجود سهمیه ویزا، قابل صدور است. هیچ تضمینی وجود ندارند که در آینده ویزایی برای همسر یا فرزند همراهتان قابل صدور باشد.

چطور از اطلاعات جدید در مورد اینکه چه زمانی ممکن است وقت مصاحبه‌ی پرونده‌ام تعیین شود، باخبر شوم؟
وزارت امور خارجه هرگونه اطلاعات به‌روزرسانی شده را در این صفحه قرار خواهد داد. مرکز کنسولی کنتاکی (KCC) یا سفارت ایالات متحده در زمان مناسب با شما تماس گرفته و تاریخ مصاحبه جدید را اعلام خواهند کرد. با این حال ما قادر به پیش‌بینی زمان آن نمی‌باشیم. لطفاً برای سوال در مورد وقت مصاحبه با KCC تماس نگیرید؛ آنها از زمان‌بندی محتمل مصاحبه‌های آینده اطلاعی ندارند.

پاسخ
تشکر کنندگان: شهرادلیلا ، a_cute65 ، afshin007x ، sina454 ، bhb32 ، mulan1979 ، JAVID2015 ، saeidsh ، Bboys_s ، AbbasHTC ، Paniz888 ، mrticoen ، dela ، V_B ، daeialborz ، pishtaz611 ، sce ، aazitaa

کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان