کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بحث و بررسی در مورد وضعیت متقاضیان ویزاهای مهاجرتی (غیر از ویزای گوناگونی)
من برای پدر و مادرم سال۲۰۱۶ اقدام کردم، مادرم موفق شد و به آمریکا اومد و گرین کارت هم گرفت ولی کیس پدرم هنوز adminstrative processing هست٫ به سفارت هم ایمیل زدم گفتن به خاطر محدودیت ترامپ هست٫ کسی میدونه چه کار باید کرد؟
پاسخ
تشکر کنندگان: shamim shahriari
(2018-10-11 ساعت 23:34)pjfreeboy نوشته:  من برای پدر و مادرم سال۲۰۱۶ اقدام کردم، مادرم موفق شد و به آمریکا اومد و گرین کارت هم گرفت ولی کیس پدرم هنوز adminstrative processing هست٫ به سفارت هم ایمیل زدم گفتن به خاطر محدودیت ترامپ هست٫ کسی میدونه چه کار باید کرد؟
خیر دوست عزیز ،
در حال حاضر هیچ کاری از دست شما و هیچکس دیگه ای ساخته نیست !! فقط باید منتظر بمونید Sad Sad
پاسخ
تشکر کنندگان: alireza2007p
امروز ٦ ماه است كه از Ap پرونده پدرو مادر من مي گذره انكارا مصاحبه داشتند هنوز هيچ خبري نيست .اخه چرا پدر و مادر US citizen نتونند بيايند فرزندشون را ببينند . اي خدا عدالتت كجا رفته!😢😢😢⚖️ كسي مي دونه كه بعد از ٦ ماه حتما بايد بروند انكارا و مديكال انجام بدهند يا نه ديگه . چون مديكال ٦ ماه بيشتر اعتبار نداره
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2017-01-30 ساعت 12:35)Kaveh نوشته:  .
این تاپیک به منظور بحث و بررسی در مورد وضعیت فعلی متقاضیان ویزاهای مهاجرتی که تحت تأثیر دستور اجرایی قرار گرفته اند، ایجاد شده است.
.

سلام .من در تاریخ 2008 از طریق مادرم که سیتی زن بود درخواست کردم در تاریخ 30 اگوست 2016 دعوت به مصاحبه شدم بهم گفتم چون قبلا کارمند بودی چک نیم داری ولی مشکلی نیست آدرس یه سایت دادند که هر دفعه سر بزنم ولی از اون موقعه تا حالا نه جواب منفی دادند و نه مثبت .چندین بار به سایت های مختالف اداره مهاجرت امریکا و ابو ضبی ایمیل زدیم ولی جواب ندادند و ایمیل های اتوماتیک میاد. بعضی دستان میگن نامه بنویسید و درخواست مجدد دهید دوستان اگر تجربه در این مورد دارن لطفا نظر بدند و اگر ادرس سایت بخصوصی برای جواب دهی وجود داره لطفا به اشتراک بزارن.
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام.همسرم که در امریکا زندگی میکنند مدارکمان را به سازمان مهاجرت ارسال کردند و تاییدیه رسید براش اومده .سوالم این بود که الان باید چجوری پیگیری کنیم که تو چه مرحله ای هستیم .شنیده بودم که باید کد رهگیری رو تو سایت بزنیم .کد رهگیریمون کدومه و تو کدوم قسمت سایت و چجوری باید پیگیری کرد.ممنون.
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام به دوستان عزیز و با تشکر از مطالب مفید


خواهر من هم که سیتیزن امریکاست در تاریخ 19SEP2005 برای من و همسرم و برادرم وهمسر و فرزندانش درخواست گرین کارت کرد و بالخره د رتاریخ12/5/2018 ایمیل از NVCدریافت کردیم مبنی بر انجام مراحل بعد مثل پرداخت مبلغ 325 دلار برای هرنفر و کارهای بعدی و وقت مصاحبه و..
میخواستم بدونم اول اینکه چه مدارکی به عنوان CIVIL DOCUMENTS باید اماده کنیم... و دوم اینکه گرفتن وقت دکتر در انکارا برای معاینات پزشکی به چه صورته و چقدر هزینه داره و سوم اینکه ایا با وجود قانون منع صدور ویزا برای ایرانیان وضعیت ما به چه شکلی خواهد بود.
خوشحال میشم راهنمایی وکمک بکنید
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان