کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
هواپیمایی اتحاد - لغو ممنوعیت ورود (February 05, 2017)


فایل‌های پیوست پیش‌نمایش تصاویر

پاسخ
تشکر کنندگان: gbtm
دادگاه فرجام فدرال در آمریکا با درخواست تجدید نظر دولت آمریکا برای ابقای فوری فرمان اجرایی رئیس جمهور این کشور در محدودیت سفر به آمریکا، مخالفت کرده است.

درخواست تجدید نظر دولت آمریکا به نمایندگی از سوی رییس جمهوری آمریکا، وزیر امنیت داخلی، و وزیر امورخارجه ثبت شده بود.

پیشتر یک قاضی فدرال در سیاتل علیه درخواست وکلای دولت آمریکا رای داده بود که ادعا کرده بودند ایالتهای کشور فاقد قدرت لازم حقوقی برای لغو فرمان اجرایی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، هستند.

به دنبال رای این قاضی، دولت آمریکا رسما خواستار تجدید نظر در حکم دادگاه سیاتل در بی اثر کردن فرمان دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا شده بود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در حساب توییتری خود با خشم نسبت به این حکم واکنش نشان داده بود و صلاحیت قاضی را به سخره گرفته بود. رییس جمهوری آمریکا در عین حال وعده داده بود که حکم این دادگاه به زودی لغو خواهد شد.

به دنبال رای قاضی فدرال در سیاتل و با بی‎اثر شدن موقتی فرمان مهاجرت دونالد ترامپ اداره گمرک آمریکا نیز اعلام کرد کسانی که از هفته گذشته تحت تاثیر این فرمان امکان سفر به آمریکا را نداشتند، حال می‌توانند وارد این کشور شوند.

به گفته انجمن وکلای مهاجرت آمریکا، وزارت امور خارجه این کشور همچنین تایید کرده است که اگر مشکل دیگری در موارد مربوط به ویزاهای پیشتر لغو شده نباشد، دارندگان این ویزاها می‎توانند دوباره به آمریکا سفر کنند.

به گفته این انجمن افرادی که هفته پیش به آمریکا آمده‎اند و ویزای آنها به دلیل فرمان دونالد ترامپ لغو شده نیازی به درخواست دوباره ویزا ندارند و می‎توانند با همان ویزا و پر کردن فرم ۱۹۳ در فرودگاه وارد آمریکا شوند.

این انجمن به نقل از پلیس گمرک و مرزی آمریکا هم آورده تمام افسران گمرک و مرزی آمریکا دستور گرفته اند بلافاصله روند بررسی ویزا را تحت شرایط عادی از سر بگیرند.

همچنین تمام خطوط هوایی و مسئولان ترمینال‎های هوایی دستور گرفته‎اند سوار شدن تمام مسافران آمریکا، فارغ از ملیتشان را ممکن کنند.
تجربه نام مستعاري است كه بر خطاهاي خود ميگذاريم
پاسخ
تشکر کنندگان: mrticoen




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان