کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سیدعلی سپهر، مشاور رسمی مهاجرت
در این تاپیک کلیه نوشته های بنده قرار خواهد گرفت.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان:
سوالی که بسیار برای دوستان و آشنایان بنده مطرح شده و دائماً از من می پرسند این است که چگونه از اعتبار فردی که امور مهاجرتی مربوط به کشور آمریکا مانند ثبت نام لاتاری، اقدامات مربوط به اخذ ویزای آمریکا و غیره را انجام می دهد مطمئن شویم و آیا مجوزهای صادره در ایران مورد تایید است؟

در پاسخ می خواهم توضیحات جامعی را ارائه کنم.

۱.اگر فردی وکیل مورد تایید کانون وکلای یکی از ایالت های کشور آمریکا باشد می توان راجع به وی تحقیق کرده و از طریق سایت هایی مانند avvo ، کانون وکلای آن ایالت و امثالهم به پیشینه وی پی برد اما باز نمی توان صد در صد به وی اعتماد کرد.

۲.اگر فردی مشاور مهاجرتی، در یکی از ایالتهای آمریکا که این سمت را به رسمیت می شناسند، بوده و همچنین صحت ادعای آن فرد توسط سایت دولتی آن ایالت قابل تایید باشد، می توان از پیشینه وی از طریق همین سایت دولتی مطلع شد ولی باز نمی توان به وی اعتماد کرد مگر اینکه وی را افراد زیادی تایید کرده باشند.

۳.برخی افراد سواد حقوقی دارند و برای یک وکیل کار می کنند که بررسی اعتبار آنها از طریق استعلام وکیل سرپرست وی امکان پذیر است اما باید توجه داشت که این افراد به اصطلاح Paralegall نامیده می شوند و هیچگونه مجوز و مسئولیتی ندارند.

۴.این دسته افراد معمولاً هیچگونه مجوز ، سواد حقوقی و یا تجربه ای ندارند و صرفاً به واسطه فضای مجازی گروهی تشکیل دادند یا دفتری زدند و صرفاً به شغل کثیف دلالی و گاهاً به شغل کثیف تر کلاهبرداری مشغولند و بهیچ وجه نمی توان به آنها اعتماد کرد.

۵.وکلای دادگستری ایران و مورد تایید کانون وکلای دادگستری ایران یا مرکز مشاوران قوه قضاییه هیچگونه صلاحیتی برای انجام امور حقوقی و یا مهاجرتی ایالات متحده ندارند و اگر چنین عملی انجام دهند از نظر قوانین آمریکا و حتی قوانین ایران مجرم شناخته می شوند.

حال به بخش دوم صورت مساله می پردازم که می گوید آیا مجوزهای صادره در ایران معتبر است یا خیر؟

در پاسخ باید عرض کنم طبق مشاهدات میدانی افرادی که ادعای مجوز داشتن را می کنند چند دسته اند.

۱.آژانس های هواپیمایی که در صورت دارا بودن مجوز بند ب از سازمان میراث فرهنگی که مربوط به اخذ روادید کشورهای مختلف است.
این مجوز بهیچ وجه مورد تایید دولت آمریکا نیست و فقط در صورتی می توان در مورد صاحب این مجوز وارد مرحله تحقیق شد که وی یا وکیل ایالات متحده باشد یا مشاور مهاجرتی در یکی از ایالت ها

۲.موسسات حقوقی یا مهاجرتی یا حتی حقوقی، مهاجرتی غالباً ادعای مجوز داشتن می کنند که پس از تحقیقات نگارنده معلوم شد، هزینه ثبت چنین موسسه ای حدود ۴۰۰ هزار تومان است و از طریق اداره کل ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری استان ها توسط هر فرد ایرانی ای قابل ثبت است و نیازی به اخذ مجوز از هیچ مرجعی را ندارد و بنظر نگارنده قابل اعتماد نیستند.

۳.برخی مدعی می شوند که ما از اداره اصناف یا وزارت صنعت و معدن و تجارت مجوز داریم که پس از تحقیق در این مورد، نگارنده به این نتیجه رسید که این ادعا صرفاً نماد اعتمادی است که از طریق سامانه اینترنتی مشخص، صادر شده و صرفا هویت و محل فعالیت کسب و کارهای اینترنتی را تایید می کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت فعالیت این کسب و کارها ندارد.

۴.برخی مدعی می شوند از وزارت ارشاد مجوز دارند و این مورد نیز پس از تحقیق نگارنده مشخص شد این ادعا صرفا بخاطر ثبت شدن آن وبسایت در سامانه ساماندهی سایتهای اینترنتی مطرح شده است که اینکار به سادگی چند کلیک در سامانه ساماندهی و ارائه کد ملی انجام می پذیرد.

حال بنظر شما در چنین آشفته بازاری چگونه می توان به مدعیان اعتماد کرد؟؟؟

سیدعلی سپهر
مشاور رسمی امور مهاجرتی در ایالت کالیفرنیا
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: copol ، maxsupermax ، dv2017 ، shahin61
دوستان و عزیزان سلام.

بنده به هیچ عنوان علاقه ندارم تا خود و مجموعه بزرگ مهاجرسرا و پاریز تراول که سابقه ای بالغ بر 10 سال دارند را درگیر حاشیه و پاسخگویی به خزعبلات افرادی که حتی سواد نوشتن کلمه "بگذاریم" را ندارند و آن حرف را با "ز" می نویسند، کنم اما لازم دانستم توضیحاتی را جهت روشن شدن اذهان دوستان بیان کنم.

در رابطه با قوانین عدم ضبط صدا و تصویربرداری همایش روز جمعه گذشته، گمان می کنم راه درست را پیش گرفته بودیم که افرادی مثل اسپند روی آتش می پرند زیرا نتوانستند از طریق ما به سواد نداشته شان اضافه کنند و اگر این قوانین نبود امنیت دوستانی که اطلاعات شخصی خود را در همایش بیان کردند به دلیلی که در ادامه به آن اشاره خواهم کرد به مخاطره می افتاد.

تا روز برگزاری همایش افرادی می گفتند که ما مجوزی برای همایش نداریم ولی علیرغم سمپاشی آنها به اقرار خودشان بالغ بر 200 نفر از این همایش که با مجوز از سازمان میراث فرهنگی استان تهران و اداره کل نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی برگزار شده بود، استقبال کردند و بنده کسانی که علاقه به حاشیه دارند را به چالش برگزاری همایشی با شرکت 20 درصد این تعداد نفرات با داشتن مجوز های قانونی دعوت می کنم.

در رابطه با موارد صحبت های مطرح شده در همایش فقط به این موضوع اشاره می کنم که فردی می تواند بعنوان کارشناس از این صحبت ها انتقاد کند که از نظر مدرک، تخصص و سواد، هم سطح برگزار کنندگان این برنامه یا از آنها بالاتر باشد، نه فردی که طبق اقرار رسمی خودش حتی توانایی نگهداری اطلاعات محرمانه مشتریانش را نداشته و در سال گذشته به دلیل عدم پرداخت حقوق یکی از کارمندانش از طرف کارمند نامبرده به همه فعالین این عرصه پیشنهاد فروش اطلاعات مشتریانش شده و چون برای پاریز تراول مساله حریم خصوصی افراد بسیار مهم است در بدو سخن این پیشنهادها به شدت رد شد و متون همه چت های تلگرامی و پیشنهادها و اسکرین شات های مربوطه موجود است و در صورت لزوم به اطلاع همگان خواهد رسید و تا جای امکان در جهت عدم سواستفاده از این اطلاعات توسط ما با همین موسسه همکاری شد ولی این افراد باور خود مبنی بر کوتاه بودن حافظه مردم را باید فراموش کنند.

در رابطه با ترجمه مدارک در آمریکا و ترجمه مورد تایید سفارت آمریکا، اداره مهاجرت و وزارت امنیت میهن ایالات متحده، همانگونه که اعلام شده با هزینه های کمتر از نرخ نامه مصوب کانون مترجمان رسمی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد و بزودی نرخ دقیق این خدمات که توانایی رقابت شدید با نرخنامه فوق الذکر را دارد به اطلاع همگان خواهد رسید و اگر بحث این بی سوادها قطع شدن توانایی رقابتی شان است بحث دیگری است.

در خاتمه بایستی عرض کنم که بهتر است بعضی افراد به دزدی سفرنامه های مهاجرسرا بپردازند و از وبسایت گوگل که به آنها هشداری رسمی برای حذف وبسایشان از موتور جستجوی خود را داده بود و مستندات آن قبلاً در همین کانال قرار داده شده است، نترسند.

شایان ذکر است موسسه غیرانتفاعی مهاجرسرا در ایالت کالیفرنیا ثبت رسمی شده است و از نظر IRS به عنوان یک موسسه رسمی غیر انتفاعی شناخته شده است و همچنین دولت ایالتی کالیفرنیا نیز شخص حقیر، سیدعلی سپهر و شرکت پاریز تراول را همانگونه که در وب سایت خود اعلام کرده است را بعنوان مشاور رسمی مهاجرتی این ایالت پذیرفته است و همچنین جناب آقای دکتر شاهین مطلبی (وکیل مجموعه) نیز بعنوان وکیل رسمی دادگاه های کالیفرنیا و فدرال بالغ بر 20 سال سابقه و تجربه دارند و یک جوانک خام و بی تجربه که تاکنون حتی در شعاع 100 کیلومتری هیچ یک از سفارت های آمریکا دیده نشده چه رسد به اینکه از قوانین پیچیده مهاجرتی این کشور مطلع باشد، حق اظهار نظر در مورد این مجموعه ها را ندارد و در صورت ادامه موضوع با برخورد قانونی و قاطع و رسمی ما در مراجع قضایی ایران و آمریکا مواجه خواهد شد.

ارادتمند
سیدعلی سپهر
مشاور رسمی در امور مهاجرتی ایالت کالیفرنیا
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: majid7
چرا بایستی برنده شدن در لاتاری و اطلاعات كیس را سكرت نگه داشت؟؟

١- ما ایرانیان عادت داریم اخبار خوش موفقیت های خود را حتی قبل از قطعی شدن موضوع به همه اطرافیان اطلاع دهیم.

در این اثنی ممكن است چند دسته افراد پیدا شوند :

الف : دوستانی كه از این امر شادمان خواهند شد و برای موفقیت بیشتر ما دعا خواهند كرد.

ب : دوست نماهایی كه از این امر حسادت می كنند ولی ذات بدی ندارند و فقط در صورت عدم دریافت ویزا سالیان سال با حرف هایشان به ذهن و روح انسان پتكی آنچنان سنگین می كوبند كه روح روان انسان را بهم می ریزد.

پ : دشمنانی كه نه تنها حسادت می كنند بلكه سعی در انجام كاری دارند تا روند این پروسه را با اختلال مواجه كنند. حال لازم است بدانیم این افراد چه كارهایی می توانند كنند كه در مواقع لازم بتوانیم با آنها مقابله كنیم. در ادامه مطلب در این مورد توضیح بیشتری خواهم داد.

٢- كلاهبرداری یا ایجاد مشكل در پروسه لاتاری امری هرچند سخت است اما غیر ممكن نیست. حالا توضیح می دهیم چه اتفاقاتی می تواند رخ دهد.

الف : شما مجرد هستید و اطلاعات كیستان را دوستی در اختیار دارد ، می تواند از گزینه Add Applicant در فرم DS-260 شما نام خودش یا فرد مورد نظرش را بعنوان همسر اضافه كند و شما هم از ترس اینكه مشكلی برای پرونده تان ایجاد نشود مجبور به ازدواج با وی شوید.

ب : قبل از پر كردن فرم فردی فرم شما را با اطلاعات غلط پر می كند و فقط شما را درگیر استرس شدید و ایجاد وقفه در كیس شما می شود.

پ : با تهدید و ارعاب شما مبنی بر مسائلی كه می تواند برای شما دردسرساز شود و در این مطلب آنها را بیان می كنیم از شما اخاذی مالی یا ... می نماید. همانطور که سال گذشته دوستی به ما مراجعه کرد و گفت توسط موسسه ای در تهران تهدید به این امر شده است و پس از بی توجهی به این تهدید آن موسسه از خدا بی خبر اینکار را عملی کرده بود.

ت : بعد از ارسال كردن فرمتان با ارسال نامه ای به KCC درخواست آنلاك كردن آن را می دهد و تا زمانی كه شما این مورد را بفهمید وقت مصاحبه ای دریافت نخواهید كرد و بعد از فهمیدن نیز می تواند ماهها طول بكشد تا وقت مصاحبه بگیرید و با توجه به تاریخ اتمام سالیانه لاتاری ممكن است حتی به مصاحبه هم نروید...
به همین دلیل است كه لازم است فرم شما توسط خودتان یا فرد امینی یا رباتی بصورت دوره ای چك شود تا مطمئن شوید خطری شما را تهدید نمی كند.

ث : نامه یا ایمیلی ای به سفارت ارسال می كند و در آن اطلاعات بد واقعی یا غیر واقعی به آنها در مورد شما می دهد كه این امر می تواند باعث ایجاد وقفه در پرونده شما شود.

ج : حتی بعد از دریافت ویزا موردی را مشاهده كردم كه گاوصندوق منزلش را كه حاوی گذرنامه های ویزا دار و پاكت های مهاجرتی بود را سرقت كردند و تا فرد گذرنامه مجدد بگیرد و دوباره به سفارت مراجعه كند ممكن این زمان زیادی صرف شود و شاید حتی نتواند مجدداً ویزا بگیرد.

چ : با طرح شكایت واهی علیه شما در دادسرا باعث ایجاد ممنوعیت خروج از كشور برای شما شود و این فرصت مهم را از دست بدهید. و چندین احتمال دیگر كه از حوصله این مطلب خارج است.

در كل توصیه اكید بنده این است كه تا زمان حتی بعد از اولین سفر به آمریكا تا حد امكان كسی از برنده شدن شما مطلع نشود و اطلاعات كیس را فقط به افراد معتبر و مورد اطمینان كه سابقه بدی در این زمینه ها ندارند ارائه دهید و به افرادی كه به اعتبارشان مشكوكید اطلاعات كیس خود را ندهید.
امیدوارم این پروسه برای همه عزیزان با كمترین خطر و استرسی به پایان برسد و اگر هر مشكلی داشتید می تواند از همكاران من در مجموعه پاریز تراول با اطمینان خاطر از سلامت كاریشان كمك بگیرید.

ارادتمند
سیدعلی سپهر
مشاور رسمی امور مهاجرتی در ایالت کالیفرنیا
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: dv2017
در این مطلب به بررسی اتفاقات رخ داده در پرونده تراول بن ترامپ می پردازم.

27 ژانویه 2017
دونالد ترامپ با امضای فرمان اجرایی موسوم به حفاظت از کشور در قبلا ورود تروریست های خارجی به کشور ورود شهروندان ایران ، عراق ، لیبی ، سومالی ، سودان ، سوریه و یمن را به مدت 90 روز و ورود پناهندگان را به مدت 120 روز به کشور ممنوع کرد و همچنین تناقضاتی در پذیرش افراد دارنده گرین کارت که شهروندی این کشورها را دارد بوجود آمد و افراد زیادی در فرودگاه ها بازداشت شدند.

28 ژانویه 2017
قاضی Ann Donnelly’s در دستوری اضطراری جلوی دیپورت شدن کسانی که در فرودگاه ها با ویزای معتبر بازداشت شده اند، یا پروسه پناهندگی آنها به اتمام رسیده است را گرفت.

29 ژانویه 2017
یک قاضی فدرال در شهر بوستون ایالت ماساچوست اجرای دستور اجرایی ترامپ را در این ایالت به مدت یک هفته به حالت تعلیق در آورد و کسانی که ویزای معتبر داشتند می توانستند از فرودگاه بوستون وارد ایالات متحده شوند اما همه شرکت های هواپیمایی بجز لوفتانزا از سوار کردن مسافران به مقصد این فرودگاه نیز اجتناب کردند.

30 ژانویه 2017
ترامپ دادستان کل خانم Sally Yates را که اعلام کرده بود در دادگاه ها از این دستور اجرایی ترامپ دفاع نخواهد کرد را اخراج کرد.

1 فوریه 2017
دولت ترامپ اعلام کرد از ورود افراد دارای گرین کارت که شهروند این کشورها هستند، جلوگیری نخواهد کرد.

3 فوریه 2017
قاضی Nathaniel Gorton ترجیح داد فرمان تعلیق یک هفته ای علیه این دستور اجرایی را تمدید نکند اما در عین حال در همان روز قاضی James Robart در شهر سیاتل دستور تعلیق اجرای این دستور را در سراسر کشور صادر کرد.

6 فوریه 2017
دادستانی کل تقاضای تجدید نظر به شعبه 9 استیناف برای اجرای کامل دستور اجرایی ترامپ را ارائه کرد. در عین حال دادستان های 16 ایالت در نامه ای از عدم اجرای دستور ترامپ خواهان تایید رای قاضی سیاتل شدند.

9 فوریه 2017
هر سه قاضی دادگاه استیناف شعبه 9 رای به عدم اجرای دستور ترامپ صادر کردند.

13 فوریه 2017
یک قاضی فدرال در ایالت ویرجینیا هم اجرای دستور ترامپ را متوقف کرد.

15 فوریه 2017
بالاخره یک ایالت (تگزاس) از دستور ترامپ دفاع کرد.

6 مارچ 2017
ترامپ دستور اجرایی جدیدی صادر کرد که به موجب آن شهروندان همه کشور های موجب دستور اول بجز عراق حق دریافت ویزای جدید ندارند و در این فرمان دارندگان گرین کارت از این دستور معاف شدند و اعلام شد ویزا های قبلی به قوت خود باقیست و برای اجرای آن مهلتی 10 روزه تعیین شد.

8 مارچ 2017
ایالت هاوایی در دادخواستی از دستور جدید منع سفر سفارت شکایت کرد.

15 مارچ 2017
درست یک روز قبل از اجرایی شدن دستور جدید قاضی Derrick Watson از قضات فدرال ایالت هاوایی به طور موقتی جلوی اجرایی شدن دستور جدید ترامپ را هم گرفت.

16 مارچ 2017
در مریلند قاضی Theodore Chuang هم جلوی اجرایی شدن دستور جدید ترامپ را گرفت.
29 مارچ 2017
قاضی Derrick Watson رای به متوقف ماندن دستور اجرایی منع سفر داد.

30 مارچ 2017
وزارت دادگستری درخواست تجدید نظر در رای دادگاه فدرال هاوایی را اعلام کرد.

25 می 2017
شعبه 4 استیناف در ویرجینیا رای به متوقف ماندن دستور اجرایی داد.

26 جون 2017
دادگاه عالی ایالات متحده رایی صادر کرد و به دولت ترامپ اجازه اجرایی شدن دستور اجرایی را داد به شرطی که افرادی که رابطه ای با حسن نیت با اقوام خود یا حتی نهاد های آمریکایی ارتباط داشته باشند را از اجرای این دستور معاف نماید.

29 جون 2017
دستور اجرایی دوم ترامپ به اجرا در آمد.

13 جولای 2017
قاضی فدرال در هاوایی دایره اقوام را گسترش داد و حتی اگر فرد عموزاده ای هم در آمریکا داشت از این فرمان معاف شد.

19 جولای 2017
دادگاه عالی در رابطه با پناهندگان هم به دولت اجازه داد محدودیت صدور ویزای پناهندگان را اجرایی کند ولی رای 26 جون 2017 به قوت خود باقی ماند.

7 سپتامبر 2017
شعبه نهم استیناف اعلام کرد در صورتی که پناهندگان از طریق آژانس های اسکان اقدام کرده باشند می توانند وارد کشور شوند.

12 سپتامبر 2017
دادگاه عالی رای 7 سپتامبر 2017 شعبه نهم استیناف را رد کرد.

24 سپتامبر 2017
دونالد ترامپ قبل از انقضای دستور اجرایی قبلی با صدور فرمان جدید ریاست جمهوری از ورود شهروندان چاد ، ایران ، لیبی ، کره شمالی ، سودان ، سومالی و یمن و مقامات دولتی ونزوئلا جلوگیری کرد برخی بر این باور بودند که اضافه شدن کره شمالی و مقامات دولتی ونزوئلا کلاهی است برای رد اتهام ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا.

5 اکتبر 2017
وزارت دادگستری با توجه به ملغی شدن دستور اجرایی قبلی از دادگاه عالی خواست پرونده را مختومه نماید.

10 اکتبر 2017
دادگاه عالی پرونده دستور اجرایی ترامپ را مختومه کرد.

17 اکتبر 2017
درست قبل از به اجرا در آمدن فرمان ترامپ دادگاه فدرال هاوایی مجدداً این فرمان را هم به حالت تعلیق در آورد.

4 دسامبر 2017
دادگاه عالی به دولت اجازه داد تا زمان بررسی نهایی این پرونده در دادگاه عالی اجرای فرمان را عملی نماید.

8 دسامبر 2017
دولت اجرای فرمان ترامپ را شروع کرد.

19 ژانویه 2018
دادگاه عالی اعلام کرد پرونده شکایت از فرمان منع سفر را در ماه آپریل استماع می نماید و رای نهایی را تا پایان ماه جون اعلام می نماید.

10 آپریل 2018
کشور چاد از لیست کشورهای تحت شمول فرمان ترامپ خراج شد.

25 آپریل 2018
دادگاه عالی جلسه استماع پرونده را برگزار کرد و اعلام کرد تا آخر ماه جون رای نهایی را صادر خواهد کرد.

26 جون 2018
دادگاه عالی کلیات فرمان ترامپ را با 5 رای موافق در مقابل 4 رای مخالف تایید کرد و بررسی جزییات پرونده مثل نحوه ارائه بخشودگی ها را به دادگاه های پایین تر واگذار کرد.

این نوشته به مرور تکمیل می گردد...

سیدعلی سپهر
مشاور رسمی امور مهاجرتی در ایالت کالیفرنیا
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: dv2017 ، zohreh36 ، ghasem1358
ماجرای شایعه گرین کارت های اعطایی اوباما به مقامات دولتی ایران در جریان مذاکرات هسته ای چیست؟

۱۵ فوریه ۲۰۱۷ بود که احمد باطبی از فعالین ضد انقلاب در صفحه توییتر خود به نقل از سایت معاند آمد نیوز که اکنون این خبر در این سایت بدلیل تسویه حساب های شخصی برخی مدیرانشان موجود نیست، خبر از اعطای ۲۸۰۰ گرین کارت به منسوبین مقامات ایران در جریان برنامه لاتاری داد که فردای آن روز نیز سایت معاند گویانیوز این خبر را بازنشر کرد و از قول یک مقام آگاه!!! گفت : "۲۸۰۰ تن از برندگان لاتاری اقامت آمریکا، از بستگان و افراد مورد اعتماد برخی مقامات کشور هستند که با سرمایه‌های چند میلیارد دلاری در خاک آمریکا حضور دارند" و این در حالی است که مذاکرات هسته ای در تاریخ 16 ژانویه 2016 به نتیجه رسید و اگر این ادعا درست هم باشد بایستی این برندگان ایرانی در لاتاری موسوم به DV-2017 باشند در صورتی که طبق اعلام رسمی وزارت خارجه ایالات متحده کلاً در برنامه لاتاری 2017 تعداد 2070 ایرانی موفق به دریافت ویزا شدند!

[عکس: 4402_photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%...%DB%B5.jpg]



همان زمان نیز دولت آمریکا صحت این خبر را به شدت تکذیب کرد و این یاوه گویی ها را رد کرد.

حالا بعد از ۱ سال و اندی از آن خبر، خبرگزاری فارس در مصاحبه ای با حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری نوشت : "وقتی آقای اوباما در جریان بحث برجام تصمیم گرفت به آقایان حال بدهد، به ٢٥٠٠ نفر از ایرانیان تابعیت اعطا کرد و برخی آقایان و مسوولان با یکدیگر مسابقه گذاشتند که فرزندانشان جزو این ٢٥٠٠ نفر باشند. امروز اگر این افراد از آمریکا اخراج شوند، مشخص می‌شود که چه کسانی زد و بند دارند و منافع ملی را به آب‌نبات امریکا می‌فروشند."


امروز دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با توجه به خبر فاکس نیوز در رابطه با مصاحبه فارس نیوز با آیت الله ذوالنور به پرزیدنت اوباما بر سر این خبر از بیخ و بن دروغ حمله ای کرد و مهر تاییدی به این خبر سراسر دروغ زد...


فایل‌های پیوست پیش‌نمایش تصاویر

سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان