کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
اطلاعات اخذ پذیرش از دانشگاههای آمریکا
سلام
برای دوره های رانندگی مسابقات ریسینگ اتوموبیلرانی آیا میشه از موسسه یا آکادمی های مربوطه پذیرش گرفت و برای ویزا اقدام کرد؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2009-01-04 ساعت 06:39)alexymoore نوشته:  در مورد گرفتن پذيرش از دانشگاه هاي آمريكا بخصوص دانشگاه هاي نيويورك راحت ترين و ارزان ترين راه رو پيشنهاد ميكنم.اونم اينكه گرفتن پذيرش رو به ما واگذار كنيد.مستقيما براتون پذيرش ميگيرم.هم براي دوره تافل در امريكا و هم براي مقاطع مختلف تحصيلي در كوتاه ترين زمان ممكن و هم براي گرفتن ويزا.دوستان اين كار تضميني 100% انجام ميشه.در ضمن ويزاي شما 6 ماهه نبوده و بلند مدت ميباشد.

لطفا پيغام خصوصي بدين تا ما شماره تماس خودمون در امريكا و توضيحات لازم رو براتون ارسال كنيم.

با تشكر

-----------
لطفا اگر نکته ای هست در انجمن به اشتراک بگذارید. تبلیغ مجاز نیست.

ادمین

salam mishe ettalatetuno baraye man ersal konin lotfan?
cyrus
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2008-05-26 ساعت 12:01)mr-america نوشته:  سلام

صمد جان گرفتن ویزا رو بهت واقعا تبریک میگم و امیدوارم زندگی تازه برات پر از خیر و برکت باشه .
سلام .اسمم اکبر. من یک معلول هستم .در رشته والیبال نشسته فعالیت دارم .می خوام برم دانشگاه اوکلاهاما .اونجا والیبال نشسته داره.اگه ممکنه راهنماییم کنید که چطور اقدام کنم ؟
پاسخ
تشکر کنندگان: tamanna ، hana_fd
من هم راجع به اتوموبیلرانی میخوام بدونم. تو مسابقات کشوری دو تا مقام دارم.
پاسخ
تشکر کنندگان: behzadb57 ، merdax
Sadبا سلام از دوستان و بزرگوارن خواهشمندم بنده را در نحوه ثبت نام آنلاين دانشگاههاي آمريکا به ويژه مدارکي که در اولين مرحله يا همزمان با ثبت نام آنلاين بايد اينترتي بفرستم راهنمايي فرماييد. با سپاس فراوان
f_persia2005@hotmail.com
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2011-01-26 ساعت 02:43)iran azad نوشته:  Sadبا سلام از دوستان و بزرگوارن خواهشمندم بنده را در نحوه ثبت نام آنلاين دانشگاههاي آمريکا به ويژه مدارکي که در اولين مرحله يا همزمان با ثبت نام آنلاين بايد اينترتي بفرستم راهنمايي فرماييد. با سپاس فراوان
f_persia2005@hotmail.com

دوست عزیز شما در اولین گام چند تا از دانشگاههاییکه مد نظرتون هست رو پیدا کنید و بعد به قسمت Apply online مراجعه کنید ودر اونجا مراحل رو توضیح دادند ولی بهترهست که بدونید مهمترین نکته دانستن Deadline تحویل مدارک و ثبت نام هست و ضمنا ارائه نمره TOEFL و GRE در صورت نیاز و بعد از این هم معرفی 3 تا از اساتید شما در دوره قبل تحصیلی هست.
اگر هم سوالی داشتین بهتر هست که به قسمت student advisor ویا consultation center ایمیل بزنید که کامل راهنمایی کنند.


Lottery 2010
U.S Citizen
Los Angeles, CA

Nothing is impossible
پاسخ
تشکر کنندگان: iran azad ، tamanna ، mehdi2014
[بي نهايت سپاسگذارم دوست عزيز
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان

كسي مي دونه درامد سالانه ي دندان پزشكي در امريكا چقدره؟و براي تحصيل در دندان پزشكي بايد حتما رفت كالج؟و دانشگاه با چه شرايطي پذيرش داره براي اين رشته؟CoolSmile
[font=Tahoma]hang in there[/font]
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2010-07-13 ساعت 03:13)shabnam286 نوشته:  سلام به همگی،
من می خواهم راجب پذیرش گرفتن از دانشگاه های آمریکا برای افرادی که برنده لاتاری هستند از تجربیات شخصی خودم بگم. من پذیرش دکترا از دانشگاه تگزاس در هوستون گرفته ام ودانشگاه هزینه تحصیل، خریدکتاب، بیمه، سفرعلمی و هزینه زندگی من را می دهد. تقریبا ماهی 1700،1800 دلار برای خرج زندگی می گیرم. همین جا اکیدا تایید می کنم که اینها اطلاعاتی است که من کسب کردم و من ازآنها نتیجه گرفتم. اینها وحی منذل نیستند. پس فردا نیایید بگویید که راهنمایی های تو ما رو به دردسر انداخت. من از برندگان لاتاری 2010 هستم که در ماه نوامبر 2009 مصاحبه رفتم و در همان روز ویزا گرفتم و بعد در کمتر از 3 هفته بلیت گرفتم و در تاریخ 25 دسامبر 2009 وارد خاک آمریکا شدم. اولا توصیه من به همه دوستان این است که حتما امتحانات تافل و جی ار ای را در ایران بدهید. من خودم یک بار امتحان جی ار ای را در اواخر مهر و قبل از مصاحبه ام در ایران داده بودم و چون فقط 2، 3 ماه براش وقت گذاشته بودم نتیجه مطلوبی نگرفته بودم. و برای امتحان تافل هم از چند ماه قبل اینترنتی ثبت نام کرده بودم و چون با مشکل خرید بلیت برای آمریکا مواجه شدم مجبور شدم آن را به آمریکا ترنسفر کنم. در بدو ورود با این که در کنار یکی از دوستان خانوادگی بودم عوارض مهاجرت خیلی آزاردهنده بود.به فاصله یک ماه امتحان تافل را دادم و ماه بعد امتحان جی ارای. اصلا نتونستم برای هیچ کدامشان درست بخوانم چون شرایط روحی داغونی داشتم، بایک پق اشکم سرازیر می شد. اما خدا را شکر که حدنصاب خیلی از دانشگاه ها را آوردم. برای من پذیرش گرفتن مهم بود و در بدترین حالت گرفتن وام ففساکه مخصوص بچه های گرین کارتی و سیتیزن هست و نهایتا کمی کمک مالی از خانواده یا کار کردن پارت تایم برای سال اول ویا ترم اول. شما اگر بتونید به همراه پذیرشتان یک اسکولارشیپ هرچند ناچیز بگیریید شهریه تان این استیت حساب می شود. نظر شخصی من این است که اگر کسی به خاطره این استیت شدن یک سال صبر کند اشتباه محض کرده؛ به دو دلیل، اولا هیچ تضمینی وجود ندارد که شما از دانشگاهی داخل همان ایالت پذیرش بگیرید واین که معیار انتخاب ایالت در بدو ورود برای خیلی از افراد داشتن یک آشنادرآنجا هست و شما با این کار شانس رفتن به یک دانشگاه بهتر با شرایط مالی بهتر را به سادگی ازدست می دهید. دوما مساله مهم زمان است واقعا می خواهید در این یکسال چیکار کنید؟ بیکاری آدم را داغون می کند، مخصوصا که با یک تغییر بزرگ در زندگی مواجه هستید. من فکر می کنم بهترین راه واردشدن هرچه سریع تر به دانشگاه باشد. هزینه های زندگی اینجا خیلی بالاست و با تبدیل ریال به دلار به جایی نمی رسید،مگر این که واقعا در ایران خیلی پولدار باشید. در بدو ورود به اینجا آدم به اندازه کافی سرخورده می شود که فکر می کنم انجام یک سری شغلها فقط به عنوان در آوردن یک حقوق بخور ونمیر چیز مقبولی نیست مگر این که در راستای یک هدف بزرگ باشد. اینجا برای هیچ کس فرش قرمز پهن نکردند پس در خواب و روا زندگی نکنید. (بقیه اش باشه برای دفعه بعد)
سلام مرسي از اطلاعاتتون

مي شه توضيح بدهيد چيكار ميشه كرد كه يك سال وقت تلف نكرد براي اين استيت شدن ؟چون شنيدم كه در غير اين صورت هزينه تحصيلي خيلي بالاست؟واقعا يك سال درس نخوندن خيلي بده

ممنون
[font=Tahoma]hang in there[/font]
پاسخ
تشکر کنندگان:
کسی در مورد دانشگاه پرینسلی آمریکا اطلاعاتی داره؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام

من چند تا دانشگاه تو کالیفرنیا انتخاب کردم و چند تا راه به نظرم رسید که میتونن خوب باشند.من خودم شخصا می خوام از اروپا برم به امریکا،هم هزینش کمتر و هم مطمئنه.شما یک نگاه به این سایت کنید.........................





-------------ویرایش شد. ارسال لینک ب قصد تبلیغ خلاف قوانین است-----USER
پاسخ
تشکر کنندگان:
salam dostane aziz manam az inke vaghte por arzeshetono baraye komak be kasani ke mikhahand apply begirand mizarid vaghean mamnonam,man baraye keshvare amrica mikhastam eghdam konam baraye akhze visaye tahsili ya hamon student visa,moadele karshenasim:14:80 has,reshtam computer softwere va mikhastam masteramo IT bekhonam,az daneshgah azat licence gereftam,mishe khaheshan rahnamiym konid,emailam ine:
m.r.e.1988@gmail.com
age kasi inja kare vekalat mikone ya harjore dge balade khaheshan be man mail bezane ,mamnoon
پاسخ
تشکر کنندگان:
سوال

سلام من فوق لیسانس معماری از دانشگاه شهید بهشتی (ملی) دارم ، ماه پیش ویزای امریکا را از طریق لاتری گرفتم و قصد ادامه تحصیل در مقطع ارشد و سپس دکتری دارم. می خواستم بدونم واسه افرادی که گریین کارت دارند آیا مزیتهایی در پذیرش و میزان شهریه و یا بورس دانشگاههای امریکا نسبت به دانشجویان بین المللی وجود داره؟ به چه میزان هست و چه شرایطی دارد ؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
اگر شما ذر ایالتی به مدت یک سال ساکن باشید و این موضوع را از طریق اجاره خانه-گواهی رانندگی و مانند آن ثابت کنید از 50 درصد تخفیف در دانشکاه ایالتی برخوردار می شوید ( در رشته ای مثل معماری فکر کنم تو مایه های دانشگاه آزاد در بیاد) علاوه بر آن یک سری بورس و امکانات دیگر مثل قرض هزینه وجود دارد که برای هر دانشگاه فرق می کند.
در مورد پذیرش فکر کنم همچنان GRE رو بخواد.
پاسخ
تشکر کنندگان: mml ، hamed_gh ، mehdi2014

(2011-02-24 ساعت 02:08)shaghayegh 87 نوشته:  كسي مي دونه درامد سالانه ي دندان پزشكي در امريكا چقدره؟و براي تحصيل در دندان پزشكي بايد حتما رفت كالج؟و دانشگاه با چه شرايطي پذيرش داره براي اين رشته؟
درآمدش خیلی خوبه. فقط نکته ای که هست اینه که برای کسانیکه G.C ندارن یا citizen نیستن تحصیل در رشته دندانپزشکی خیلی خیلی هزینه داره. پروسه تحصیلش هم یک دوره 2 ساله است و بعد از اون یک امتحان ورودی برای دوره 4 ساله دندانپزشکی که بسیار هم رقابتیست.
Don't look a gift horse in the mouth.... دندنون اسب پیشکشیو نمیشمرن.
پاسخ
تشکر کنندگان: frozen mind ، mehdi2014




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان