2015-04-25 ساعت 12:52
(2015-04-21 ساعت 08:35)رایانه نوشته: سلام همراهان خوب همیشگی
خدا رو شکر دیروز برای ما از پاریس یه ایمیل اومد . هر چند یه سری موارد رو گفته بود که باید براشون از طری ایمیل ارسال کنیم . اگر چه تمام مواردی رو که خواسته بودن توی همون مدارکمون که حدود 5 ما پیش فرستادیم به سیدنی توی کانادا موجود بود ولی بهر حال باز مدارک خواستن و یه هزینه به اسم RPRF. این چیه دیگه ؟
مگه ما نفری 550 دلار برای خودم و همراهانم پرداخت نکردم و مانی اردر رو به همراه مدارک نفرستادم ؟؟؟؟پس الان این هزینه چی هست ؟؟؟ ضمنا الان که از پاریس از ما مدارک خواستن یعنی ما باید برای انجتم مدیکال و سایر کارهامون بریم پاریس و یا اینکه باز تغییر میدن ؟؟؟
- the Right of Permanent Residence Fee (RPRF)
- a detailed and updated copy of the Curriculum Vitae (CV or resume) bearing information about employer, responsibilities and education for yourself and your spouse
- details of your activities from December 2004 to March 2005
- details of your military service: names of the commanding officer
اینها تمام مواردی که خواستن . لطفا سریعا راهنمایی بفرمایید . چون به ما 30 روز مهلت دادن که از طریق ایمیل بهشون اطلاع بدیم .
با تشکر
سلام دوست عزیز
ما الان کانادا هستیم و این موارد رو گذروندیم . نگران نباش . دورانیه که میگذره میره .
مبلغی که از شما خواسته اند در واقع هزینه لندینگ فی هستش که زمان ما (سال پیش ) زن و شوهر هرکدام میشد 490 دلار یعنی 980 دلار در مجموع. برای بچه ها نیازی نیست پرداخت بشه . مجرد هم که یه 490 دلار میده.
اون هزینه اول که داده بودی هزینه بررسی پرونده هستش.
مدارکی که ازت خواسته اند در واقع مدارک اپدیت هستش . یعنی میخوان ببینن که از زمانیکه فرمها رو تکمیل کردید چه تغییراتی داشته اید که از زمانهای خواسته شده باید مثل گذشته پر کنید . مثلا میخوان ببینن در این مدت محل کارتون عوض شده یا نه . فقط یادتون باشه که اصلا نباید با فرمهایی که قبل تکمیل کردید تناقضی ببینن وگرنه کارت خیلی به مشکل میخوره . ما حداقل 10 بار چک کردیم که مو لا درزش نره به قول معروف.
موفق باشید