کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
خرید سیم کارت و گوشی موبایل
(2011-09-26 ساعت 14:41)moraddad نوشته:  سلام ممنون از معرفی این سایت. این گوشی که گفته 19.99$ ، از گوشی های بدون سیم کارته؟(یعنی فقط با سیم کارت at&t کار میکنه؟) یا سیم کارت های دیگه رو هم میشه روی اون گذاشت؟ شرایطی برای مدت قرارداد نداره یا من ندیدم؟
AT&T سیمکارت داره اما گوشیهاش لاک شده و فقط لا سیمکارت خودشون کار می کنه.این قیمت منوط به قرار داد 2 ساله با کمپانی هست .بعد از 40 روز می تونین درخواست بدین گوشی را بطور رایگان آنلاک کنن اما مجبورین تا دو سال مبلغ قرار داد رو پرداخت کنین یا فسخ کنین .هزینه فسخ هست 325$ منهای 10$ به ازای ماههای استفاده شده. که اونوقت میشه هم قیمت خود گوشی.
پاسخ
تشکر کنندگان: behzadb57 ، moraddad ، maaref ، ابی22 ، frozen mind ، kavoshgarnet ، Solitude ، زری وحدتی ، jsmlz
یه خبر باورنکردنی!

امتحان کنید تا ما هم خودمون از هفته دیگه بیایم و ته و توی قضیه رو در بیاریم!

http://news.yahoo.com/blogs/technology-b...10215.html
کیس: 2011AS7XXX
نامه اول: هیچ وقت
کنسولگری: آنکارا
فرمهای سری اول: 07/08/2010
نامه دوم: 17/01/2011
مصاحبه: 16/02/2011
کلیرنس: 01/06/2011
اولين سفر: 01/07/2011 - تولیدو، اوهایو
جمع هزینه ها تا ابتدای سفر اول: 8000 دلار - 2 نفر
سفر دوم: 18/11/2011 - دالاس، تگزاس
پاسخ
تشکر کنندگان: Solitude ، زری وحدتی ، jsmlz
فقط مواظب AT&T باشید. این شرکت هزینه های پنهان زیادی داره و سرویس مشتری خیلی بدی هم می ده فقط کافیه که به Costomer Service زنگ بزنید تا به کلی از قرارداد با این شرکت منصرف بشید. اولین تلفن من از این شرکت بود که به صورت pre paid بود و گفتند که هر روز که تماس داشته باشی یک دلار به علاوه هزینه تماس شارژ خواهی شد که نه تنها هزینه دقیقه ای خیلی گران تمام می شد، بلکه با انتخاب کنجکاوانه یا اشتباهی بعضی آیتمهای "منو" یک دلار روزانه ات را شارژ می شدی. یک بازی خیلی بچه گانه هم روی گوشی بود که بچه چهارساله صاحبخانه من وقتی من از اتاق بیرون می رفتم پنهانی می رفت و با آن بازی می کرد که یک دلار به اضافه هزینه دقیقه ای این بازی مسخره شارژ می شدم؛ خیلی مسخره بود. داستان قالب کردن یک مودم و شارژ هفتاد و پنج دلار بیخودی را هم جای دیگری نوشته ام که هنوز هم موفق به پس گرفتن پول خود نشده ام.

من از ورایزن سرویس دارم که کیفیت و خدمات عالی داره ولی خیلی گرانه. گوشی های سریDiroid موتورولا خیلی با دوام و شیک و با کیفیت بالا هستند و بعد از آیفون در رده بعدی قرار می گیرند. صفحه نمایش موتورولا از آخرین گوشی آیفون بزرگتر و دارای شفافیت بیشتریه ولی چیزی که آیفون را برجسته می کنه امکانات جادویی و منحصر به فردشه که در این گوشی آخرش واقعا غوغا کرده. دوستانی که دنبال سرویس ارزان هستند Sprint شرکت خوب و کم دردسریه و بسیاری از دوستان من از این شرکت سرویس دارند و راضیند.

من به همه دوستانی که به تازگی وارد آمریکا و وارد شهرهای بزرگی می شن که ایرانی کمی داره توصیه می کنم گوشی هوشمند با اینترنت بگیرند که سرویسهای Google Map و Navigator روش کار کنه.
پاسخ
(2011-11-09 ساعت 06:03)mml نوشته:  یه خبر باورنکردنی!

امتحان کنید تا ما هم خودمون از هفته دیگه بیایم و ته و توی قضیه رو در بیاریم!

http://news.yahoo.com/blogs/technology-b...10215.html

سر و تهش 300 مگابایت ماهیانه اینترنت میده که اصلا رقمی نیست! یعنی روزی ده مگابایت!! یعنی استفاده ده دقیقه من روی لپ تاپم!! بچه گول میزنه این شرکته؟ گول این چیزها رو نخورید. با چشم انتخاب کنید که بعد از خرید اینجور چیزها پس گرفته نمیشود!!! Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: kavoshgarnet ، emankh101 ، mml ، Solitude ، زری وحدتی ، jsmlz
دوستان سلام. ما داریم ۲ هفته دیگه میریم واشنگتن دی سی واسه اولین سفرمون. ۱ تا ۲ ماه اونجا میمونیم و بعد برمیگردیم ایران. ۲ تا سوال دارم:
۱. میخام از اینجا یه گوشی آیفون ۴ بگیرم. نظر دوستان با تجربه چیه؟ اینجا بگیرم یا بیام اونجا بگیرم با صرفه تره؟
۲.اگه از ایران بگیرم این گوشی رو آیا اونجا میتونم با هر پرووایدری ازش استفاده کنم یا در انتخاب پرووایدر محدودیت واسم ایجاد میشه؟
خیلی ممنون میشم اگه کسی پاسخ دقیق بده.
پاسخ
تشکر کنندگان: زری وحدتی ، jsmlz
(2011-11-20 ساعت 04:57)najibi نوشته:  دوستان سلام. ما داریم ۲ هفته دیگه میریم واشنگتن دی سی واسه اولین سفرمون. ۱ تا ۲ ماه اونجا میمونیم و بعد برمیگردیم ایران. ۲ تا سوال دارم:
۱. میخام از اینجا یه گوشی آیفون ۴ بگیرم. نظر دوستان با تجربه چیه؟ اینجا بگیرم یا بیام اونجا بگیرم با صرفه تره؟
۲.اگه از ایران بگیرم این گوشی رو آیا اونجا میتونم با هر پرووایدری ازش استفاده کنم یا در انتخاب پرووایدر محدودیت واسم ایجاد میشه؟
خیلی ممنون میشم اگه کسی پاسخ دقیق بده.

از ایران میخوای آیفون بگیری ببری آمریکا؟ من شنیده بودم که بعضی ها زیره رو به کرمان میبرن اما دیگه آیفون رو به آمریکا نشنیده بودم!!
اینجا آیفون 4اس که آخرین ورژن هست بصورت دو هفته ای پیش فروش میشه و تازه بدون قرارداد هم میدن که با هر پروایدری خواستین استفاده کنین. به سایت اپل سر بزنین.
پاسخ
تشکر کنندگان: emankh101 ، mavarfan ، najibi ، storagemeter ، Solitude ، زری وحدتی ، jsmlz
دیروز در روزنامه یک آگهی دیدم که گفتم شاید بدرد انهاییکه تازه آمدند و از مدیکل و هلتی فامیلی و کمکهای دولتی استفاده میکنند و میخواهند موبایل بگیرند بخورد. ظاهرا این عده میتونند از تخفیف های دولتی استفاده کنند و یک خط تلفن با 250 دقیقه در ماه با ماهی 5 دلار بگیرند... آگهی اش را اسکن کردم... و اینجا میگذارم... از کم و کیف اش اطلاعی ندارم.... سایت داره میتونید یک نگاهی بهش بیاندازید.


فایل‌های پیوست پیش‌نمایش تصاویر

One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching.
پاسخ
تشکر کنندگان: vroom ، storagemeter ، yami ، sezar ، زری وحدتی ، jsmlz
این سایت پلن های پیش پرداخت شرکتهای مختلف رو بصورت سطحی بررسی کرده. از هیچی بهتره!

www.the-cell-phone-advisor.com

واله خود منم با اینکه جزو پلن خانوادگی (یاد نوشابه خانواده میوفتم!!) AT&T و زیر مجموعه پدرزنم هستم مثل بقیه افراد خانواده ولی علیرغم استفاده بسیار بسیار کم من بازم ماهی 15 دلار هزینه آبونمان و خرت و پرت و 10 دلار هزینه نگهداری پلن خانوادگی میدم. یعنی همینجوری ماهی 25 دلار رو افتادم در حالی که استفاده ندارم. به کی میخوام مگه زنگ بزنم!!؟؟
میخوام برم رو Tracfone. برای اونایی که استفاده ندارن و فقط میخوان Google Voice نامبرشون رو فعال کنن برای تماسهای دریافتی از ایران و یا دادن شماره اون در فرمها که بعدا اگه شماره تلفنشون عوض شد تو دردسر خبر دادن به هزار تا اداده نیوفتن, خیلی خوبه. هزینه صحبت زیاده اما اولا بعضی گوشیهاش, شارژ میزنی دوبله حساب میکنه که خیلی خوبه و دیگه اینکه شنیدم قبل از 90 روز دوباره شارژ کنی, شارژ باقی مونده میاد رو جدیده. کلا برای جدیدالورودها که استفاده ندارن بد نیست ولی حتما از شماره گوگل وویس شون در فرمها استفاده کنن که فردا عوض کردن شماره رو به مشکل بر نخورن.
پاسخ
تشکر کنندگان: behzadb57 ، storagemeter ، Solitude ، زری وحدتی ، jsmlz
(2011-12-16 ساعت 01:17)nicole.gemini نوشته:  دیروز در روزنامه یک آگهی دیدم که گفتم شاید بدرد انهاییکه تازه آمدند و از مدیکل و هلتی فامیلی و کمکهای دولتی استفاده میکنند و میخواهند موبایل بگیرند بخورد. ظاهرا این عده میتونند از تخفیف های دولتی استفاده کنند و یک خط تلفن با 250 دقیقه در ماه با ماهی 5 دلار بگیرند... آگهی اش را اسکن کردم... و اینجا میگذارم... از کم و کیف اش اطلاعی ندارم.... سایت داره میتونید یک نگاهی بهش بیاندازید.
با سلام
دوست عزیز مگه به تازه واردها مدیکل وسایر کمکها تعلق میگیره
پاسخ
تشکر کنندگان: Solitude ، زری وحدتی
سلام دوستان.من از ایران فرش ابریشم اوردم میخواستم بدونم اینجا میشه فروخت؟چون با این وضع دلار پول فرستادن سخت شده پولو پله هم ته کشیده.هرکی میتونه منو راهنمایی کنه.ما نزدیک بوستونیم.ممنون میشم.
همیشه دلتنگ پدر ومادر.....
پاسخ
تشکر کنندگان: behzadb57 ، jsmlz
(2011-12-20 ساعت 17:58)alireza62 نوشته:  سلام دوستان.من از ایران فرش ابریشم اوردم میخواستم بدونم اینجا میشه فروخت؟چون با این وضع دلار پول فرستادن سخت شده پولو پله هم ته کشیده.هرکی میتونه منو راهنمایی کنه.ما نزدیک بوستونیم.ممنون میشم.

سلام دوست عزيز بايد بگي كجا هستي شايد من بتونم برات يك ايراني آدم با معرفت منصف و همه چي تموم رو معرفي كنم كه فرش فروشه تا اون بهتر راهنماييت كنه

2010AS9500
Visa: Sep 2010
First Travel: Dec2010-Mar2011
SSN: After 7 days
Green Card: After 27 days
Second Travel: Nov2011-Dec2011

گاهـــــــــــــــــــــی وقتـــــــــــــــــها . . .

از کنار غصه ها باید رد شد و گفت :

میـــــــــــــــــــــــگ میـــــــــــــــــــــــــگ . . .
پاسخ
تشکر کنندگان: kavoshgarnet ، jsmlz
دوستان, تجربه مبحث تلفن خودم رو خدمتتون عرض میکنم بلکه دوستان جدیدالورود یا در حال ورود به آمریکا استفاده کنند.
خانواده همسرم همه AT&T داشتن که پلن خانوادگی بود به اسم پدر خانواده. خلاصه ما رو هم به زور کشوندن تو پلنشون. ماهی حداقل 15 دولار آبنمانش بود و فکر کنم ده دلار هم برای هر خط میکشیدن رو قبض پدر خانواده. همش هم مواظب بودم که زیاد صحبت نکنم چون اصلا معلوم نبید که چطور قبض رو محاسبه میکنن. خلاصه هر قدر بقیه افراد خانواده هم سعی کردن که قبض تلفنمون رو بیاریم پایین نشد که نشد. حوالی 250$ در ماه دیگه موند و حتی با تعویض پلن هم فرقی نکرد و شرکت هم توضیح نمیداد که چرا اینطوریه و دری وری میگفت.
منم یک روز قاط زدم و تلفن مجیک جک رو به خانواده معرفی کردم. ما خط ثابت نداشتیم به علت هزینه ماهانه حداقل 60 دلاریش. یک مجیک جک گرفتیم بصورت امانی که ببینیم کیفیتش چطوره. عاااااااااااااالی بود, فقط هر از گاهی مثلا یکی دو بار در هفته میشد که تماس گیرنده میگفت زنگ زدم ولی بار اول زنگ نخورد یا نگرفت ولی بار دوم گرفت. فکر کنم چون اینترنتی هست به اینترنت کم سرعت ما ربط داره.
برای هر کدام از اعضای خانواده یک خط NET10 که از آنتنهای AT&T استفاده میکنه خریدیم بصورت پیش پرداخت ماهیانه 15$ برای 200 دقیقه مکالمه یا 400 پیامک که زیادمون هم هست با وجود مجیک جک در خونه. چهار خط ماهیانه 60 دولار! مجیک جک هم "سالیانه" 20 دولار!!!! تازه دقایق مصرف نشده NET10 ماهیانه هم به به دوره بعدی انتقال پیدا میکنه.
زنگ زدیم AT&T که پلن رو کنسل کنیم. پول خون باباشون رو با کلی خرت و پرت کشیدن رو قیمت گوشی ها و برامون یک قبض نزدیک به چهارصد دولاری صادر کردن.
خواستم بگم حواستون باشه تا زمانی که به این سیستمهای تلفن قراردادی کامل آشنا نشدین و نیازتون رو دقیقا نمیدونین طرفشون نرین مخصوصا AT&T که سابقه تاریخی در ریپ آف کردن مشتریها داره. بیخود نیست پولدارها میرن سراغ وریزون و اسپرینت و بی پولها طرف پیش پرداخت که حساب کار دستشون باشه. کلا اگه قید اینترنت روی تلفن رو بزنین NET10 عالی هست.
در ضمن با خرید اولین خطتون هم گوگل ویس رو راه اندازی کنین و شماره اون رو به این اون بدین که فردا خطتون رو عوض کردین و امکان ترانسفر شماره نبود (که البته NET10 به رایگان داره) شماره اصلیتون که گوگل ویس هست دیگه عوض نشه.
کلا در صورت بیخیال شدن اینترنت گوشی و استفاده از گوگل ویس در کامپیوتر وقتی خونه هستین و یا مجیک جک به عنوان تلفن خونه, هزینه های تلفنتون در این شرایط بد اقتصادی بسیار کاهش خواهد یافت با اینکه میدونم اول کاری هزینه کردن ماهی پنجاه شصت دولار برای خط همه چی نامحدود (با نوشابه اضافی!!) با یک گوشی آیفون زیاد به چشم آدم نمیاد ولی وقتی آدم تازه شروع به کار میکنه اونوقت میفهمه که چه پولهایی رو بیخودی ریخته جیب این شرکتهای شکمو.
پاسخ
تشکر کنندگان: mavarfan ، mml ، FREE BIRD ، boofb ، amir0_0amir ، زری وحدتی ، shekari ، jsmlz
(2012-01-11 ساعت 00:47)yami نوشته:  دوستان, تجربه مبحث تلفن خودم رو خدمتتون عرض میکنم بلکه دوستان جدیدالورود یا در حال ورود به آمریکا استفاده کنند.
خانواده همسرم همه AT&T داشتن که پلن خانوادگی بود به اسم پدر خانواده. خلاصه ما رو هم به زور کشوندن تو پلنشون. ماهی حداقل 15 دولار آبنمانش بود و فکر کنم ده دلار هم برای هر خط میکشیدن رو قبض پدر خانواده. همش هم مواظب بودم که زیاد صحبت نکنم چون اصلا معلوم نبید که چطور قبض رو محاسبه میکنن. خلاصه هر قدر بقیه افراد خانواده هم سعی کردن که قبض تلفنمون رو بیاریم پایین نشد که نشد. حوالی 250$ در ماه دیگه موند و حتی با تعویض پلن هم فرقی نکرد و شرکت هم توضیح نمیداد که چرا اینطوریه و دری وری میگفت.
منم یک روز قاط زدم و تلفن مجیک جک رو به خانواده معرفی کردم. ما خط ثابت نداشتیم به علت هزینه ماهانه حداقل 60 دلاریش. یک مجیک جک گرفتیم بصورت امانی که ببینیم کیفیتش چطوره. عاااااااااااااالی بود, فقط هر از گاهی مثلا یکی دو بار در هفته میشد که تماس گیرنده میگفت زنگ زدم ولی بار اول زنگ نخورد یا نگرفت ولی بار دوم گرفت. فکر کنم چون اینترنتی هست به اینترنت کم سرعت ما ربط داره.
برای هر کدام از اعضای خانواده یک خط NET10 که از آنتنهای AT&T استفاده میکنه خریدیم بصورت پیش پرداخت ماهیانه 15$ برای 200 دقیقه مکالمه یا 400 پیامک که زیادمون هم هست با وجود مجیک جک در خونه. چهار خط ماهیانه 60 دولار! مجیک جک هم "سالیانه" 20 دولار!!!! تازه دقایق مصرف نشده NET10 ماهیانه هم به به دوره بعدی انتقال پیدا میکنه.
زنگ زدیم AT&T که پلن رو کنسل کنیم. پول خون باباشون رو با کلی خرت و پرت کشیدن رو قیمت گوشی ها و برامون یک قبض نزدیک به چهارصد دولاری صادر کردن.
خواستم بگم حواستون باشه تا زمانی که به این سیستمهای تلفن قراردادی کامل آشنا نشدین و نیازتون رو دقیقا نمیدونین طرفشون نرین مخصوصا AT&T که سابقه تاریخی در ریپ آف کردن مشتریها داره. بیخود نیست پولدارها میرن سراغ وریزون و اسپرینت و بی پولها طرف پیش پرداخت که حساب کار دستشون باشه. کلا اگه قید اینترنت روی تلفن رو بزنین NET10 عالی هست.
در ضمن با خرید اولین خطتون هم گوگل ویس رو راه اندازی کنین و شماره اون رو به این اون بدین که فردا خطتون رو عوض کردین و امکان ترانسفر شماره نبود (که البته NET10 به رایگان داره) شماره اصلیتون که گوگل ویس هست دیگه عوض نشه.
کلا در صورت بیخیال شدن اینترنت گوشی و استفاده از گوگل ویس در کامپیوتر وقتی خونه هستین و یا مجیک جک به عنوان تلفن خونه, هزینه های تلفنتون در این شرایط بد اقتصادی بسیار کاهش خواهد یافت با اینکه میدونم اول کاری هزینه کردن ماهی پنجاه شصت دولار برای خط همه چی نامحدود (با نوشابه اضافی!!) با یک گوشی آیفون زیاد به چشم آدم نمیاد ولی وقتی آدم تازه شروع به کار میکنه اونوقت میفهمه که چه پولهایی رو بیخودی ریخته جیب این شرکتهای شکمو.

دوست عزیز بسیار ممنون از راهنمایی ارزشمندتون. ممکنه درباره مجیک جک و فواید اون بشتر بگید؟
پاسخ
تشکر کنندگان: زری وحدتی ، jsmlz
(2012-01-11 ساعت 01:30)najibi نوشته:  
(2012-01-11 ساعت 00:47)yami نوشته:  دوستان, تجربه مبحث تلفن خودم رو خدمتتون عرض میکنم بلکه ...
دوست عزیز بسیار ممنون از راهنمایی ارزشمندتون. ممکنه درباره مجیک جک و فواید اون بشتر بگید؟

خواهش میکنم. من majic jack plus خریدم که بر خلاف نوع معمولی نیازی نیست به کامپیوتر وصل بشه و کامپیوترتون 24 ساعت بخاطر اون روشن باشه. مستقیم به مودم اینترنت و پریز برق وصل میشه و به گوشی تلفن معمولی یا بیسیمی که بهش وصل میکنین یک خط آزاد میده. در انتخاب شماره خط تون تا حدی آزاد هستین و معمولا سه چهار رقم آخر رو خودش انتخاب میکنه. مثل تلفن معمولی میتونین زنگ بزنین یا بهتون زنگ بزنن ولی بجای سیم تلفن ارتباط از طریق اینترنت انجام میشه. هزینه سالیانه اش 20 یا 30 دولاره (دقیقا یادم نیست). من از سایتش بصورت آزمایشی با کردیت کارتم خریدم که یک ماه آزمایش کنم و اگه تا یک ماه بر نگردونم میزنن تو کردیتم و اگه خوشم نیومد و برگردوندم که هیچ. حواستون باشه که اگه خرید آزمایشی میکنین در هنگام خرید یا مخصوصا راه اندازی دستگاه برای بار اول که باید روی کامپیوتر باشه بهیچ وجه من الوجود هیچ یک از خدمات جانبی اون مثل شماره ویژه و زنگ زدن به خارج از کشور و شارژ اتومات و غیره رو انتخاب نکنین چون اگه دستگاه رو برگردونین هم هزینه این خدمات از جیبتون رفته حساب میشه! نگه دارین اینا رو برای بعد از اطمینان از استفاده با اینکه هیش کدوم به درد بخور هم نیستن و خود سرویس کفایت میکنه. تماس هم که از ایران به اینجا ارزونتره و با سرویس پیامک opilo میتونین هر وقت خواستین به خانواده بگین اونا به شما زنگ بزنن.
حداقل سرعت آپلود اینترنتتون باید 128 واقعی باشه. ما که الان سه هفته هست عین تلفن معمولی داریم ازش استفاده میکنیم و مشکلی نداریم. تماس با کل کانادا و آمریکا موبایل و عادی رایگانه.
مهمترین مزیت مجیک جک نسبت به Nettalk که سرویس رقیبه و بعضی ها میگن که کیفیت صداش در حد اپسیلون بهتره اینه که مجیک جک از گوگل ویس ساپورت میکنه و میتونین یک شماره دائمی از اون به خونه اختصاص بدین که اگه زمانی مجیک جک رو به سرویس دیگه ای مثل ooma یا غیره تعویض کردین کماکان شماره خونه تون ثابت بمونه.
همانطور که گفتم بسیار به ندرت امکان داره که وقتی کسی به شما زنگ میزنه ممکنه که بار اول عین موبایل نگیره و نیاز به شماره گیری دوباره باشه که البته ممکنه از اینترنت خونه ماست که به زور به 128 میرسه و تازه منم همیشه در حال یوتیوب دیدن هستم!!
پانوشت: در ضمن این دستگاه رو به ایران هم نفرستین چون با پروتکل ارتباطی SIP کار میکنه که اساسا کلش در ایران بسته هست. اونی هم که میگه نوع معمولیش ایران کار میکنه منظورش اینه که باید وی پی ان داشته باشین که در واقع با وجود سرویسهایی مثل اسکایپ و اوو که بدون وی پی ان کار میکنن, استفاده از مجیک جک بی معنی میشه.
پاسخ
تشکر کنندگان: Man ، najibi ، mml ، Solitude ، amir0_0amir ، زری وحدتی ، jsmlz
سلام دوستان اگه گوشیhtc , و یا ایفون4 بیاریم اونجا میشه ازش استفاده کرد؟یعنی با سیستم اونها هم خوانی داره؟یا بیایم از اونجا بخریم؟نظر اساتید چیه؟
2012as55XXX
مصاحبه: 27 JUNE
کلیرنس: 8 august پس از 42 روز انتظار بسیار سختBig Grin
ورود به امریکا: 3 سپتامبر2012
مقصد:کالیفرنیا/اورنج کانتی
پاسخ
تشکر کنندگان: زری وحدتی ، jsmlz




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان