کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
اولین نامه ها تو دنیا دریافت شدند!
سلام به همگی، من برنده لاتاری 2008 هستم ولی برام جالبه بدونم کسی نامه برای 2009 دریافت کرده یا نه چون تعدادی از دوستانم هم ثبت نام کردند و همچنان منتظرم. چون دیدم نگرانی زیادی وجود داره خواستم بگم من نامه ام رو 25 اردیبهشت سال قبل دریافت کردم. سال قبل دومین سالی بود که شرکت می کردم و اون هم به اصرار برادرم که روزهای آخر تلفن می کرد و می گفت یادت نره ثبت نام کنی! و چون برای مهاجرت کانادا اقدام کرده بودیم حتی منتظر خبری هم نبودم. وقتی نامه رسید فکر کردم از این نامه های قلابیه که میاد ولی خوب خوندوش و دیدم واقعیه. باید اعتراف کنم که خیلی هیجانزده شدم، بیشتر به خاطر اینکه با این احتمال کم (حدود 8/1 درصد برای پارسال برای هر نفر شرکت کننده) من برنده شده بودم. فکر می کردم ظرف 2 ماه کارم درست میشه و می رم ولی دیدم این قصه سر دراز داره! هنوز منتظر وقت مصاحبه هستم که احتمالا در جولای خواهد بود. نکته ای که شاید کمکی به بچه های این فروم بکنه اینه که پشت پاکتی که آمد تاریخ 15 اردیبهشت بود و نامه برگشت خورده بود به پست! روش نوشته بودند پلاک شناخته نشده. چون من حتی آدرس رو کامل در سایت پر نکرده بودم فقط کد پستی ده رقمی رو نوشته بودم. مثل اینکه این پاکت‌ها بیمه شده است و در صورت نرسیدن باید برگشت بخوره که البته بعیده در ایران اینکار انجام بشه. به هر حال یک نفر تو اداره پست آدرس خونه رو با کنترل کد پستی با دست نوشته بود رو پاکت!
من کسانی رو می شناسم که سال‌ها تو لاتاری شرکت کردند و هنوز برنده نشدند، کسانی رو هم می شناسم که برنده شدند و رفتند و نتوستند بمونند و بعد از یک سال برگشتند و کسانی هم قطعا رفتند و موفق شدند و راضی اند. بنابراین فکرمی کنم بهترین راه این باشه که آدم به مشکلاتی که وجود داره و هممون می دونیم یک نگرانی دیگر رو اضافه نکنه و این موضوع رو بسپره به شانس و اقبال، اگه آمد که خوش آمد، و این که آرامش اصلی باید در ته وجود آدم باشه نه تو محیط اطرافش، اینجوری هر جا که باشی در آرامشی.
با آرزوی موفقیت، هر جا که باشید.
تشکر کنندگان: فرنوش ، freedom_land ، sasaj58
ali_iranlo
said
سلام
pagan عزیز این آدرس که دادی چیه سر کاریه؟؟ یه کم توضیح بده

سلام دوست عزیز
یکی از اعضای سایت به نام فرنوش تذکر داد (گویا دوستان همه از دور دستی بر آتش دارند )
من هم تحقیق کردم چیز خاصی از خود سایت ندیدم اما توی سایت اتحادیه اروپا این لاتاری گرین کارت درباره اروپا رو تکذیب کرده بود و گفته سایتهائی که این کار رو میکنن کلاهبردارن و ممکنه از شما درخواست پول کنن در اینصورت اگر ثبت نام کردید زیاد ناراحت نباشید فقط در صورت دریافت ایمیلی مبنی بر ارسال پول او رو بی پاسخ بزتارید و دیگه مطمئن باشید که کلاهبرداریه

موفق باشید
آره هنوز هم امید هست
تشکر کنندگان:
دیگه نمیدونم باید چی بنویسم ... تنها خواستم یه چیزی نوشته باشم . به هر روی امیدوارم همگی پیروز باشید بچه ها .
شماره کیس>DV2010AS7*7
تاریخ دریافت نامه قبولی: همین روزا دیگه
کنسولگری: آنکارا
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: زودی میفرستم
تاریخ کارنت شدن کیس:
تاریخ دریافت نامه دوم:
تاریخ مصاحبه:
تاریخ دریافت کلیرنس:
جمع تقریبی هزینه ها:
تشکر کنندگان:
سلام
این پست دیگه خیلی بوی ناامیدی میده ، اگه دوستان موافق باشن یه پست جدید ایجاد کنیم و توش حرفای پر از امید بزنیم.قبوله؟؟؟؟؟
در ضمن جهت اطلاع دوستان عرض کنم چند نفری از بچه های 2007 نامه هاشونو اواسط خرداد گرفتن. 2008 معیارتون نباشه چون طبق آمار کلاً نامه های 2008 از هر سال (و بخصوص) امسال زودتر اومد.
پس قوی و پرانرژی ادامه میدیم.باشه؟
من منتظرم که یکی از دوستان یه پست قشنگ با یه اسم قشنگ ایجاد کنه.
تشکر کنندگان: freedom_land
فرنوش عزيز ، حرفي كه زدي كاملا درست ، به جا و به موقع بود.
منم خوشحال مي شم كه حرفاي بهتري بزنيم . اصلا من فكر مي كنم كه يه پستي ايجاد كنيم كه اصلا به اين نامه ها ربطي نداشته باشه .
اين طوري از اين فضا هم يه كمي مي آيم بيرون . فكر مي كنم بعد از يه تلاش فكري و رواني شديد كه انتظار زيادي هم همراهش داشته ، يه همچين پستي كه از اين حال بزنيم بيرون واقعا لازم باشه .
تشکر کنندگان:
سلام به همگی
باز برای هزارمین بار میگم هرچی نا امید بشید بدتر میشه شما ها بزنید به بیخیالی.یه چیزه خنده دااااااااااار بگم. 2 روز پیش بود عصری تو خونه نشسته بودم که دیدم صدای اومد همون صدایی که همه منتظر اونن( آقای پستچی) بد من اهمیت ندادم فک کردم ماله همسایه هاست دیدم نه بابا جلوی خونه ما وایستااااااااااااااااد منم دارlم از بالای پنجره این منظره قشنگو نگا میکنم ایشالاه همگی این لحظه رو ببینید وووووووووووووااااااااااااااای دیدم یه پاکت A4 سفید رنگ انداخت تو در وایییییی منو میگید داشتم سکته میکردم با 2 دستی محکم زدم تو سرم دوییدم پله هارو 4 تا 4 تا میرفتم داشت گریم میگرفت. کله مسیر راه پله رو با جیقو دااااااااااااااد رفتم سگه همسایمون از سرو صدای من داشت خودشو جر میداد خلاصه کجا بودیم آهاااااااااااا رسیدم دمه در پاکتو بر داشتم وایییییییی چه لحظه ای بود انگار یه وانت آب سرد ریختن روم چی بود؟ نامه جیزی نبود جز (عوارض شهرداری) تا 2 روز دپرس بودم ولی الان بهترمBig Grin
تشکر کنندگان: فرنوش ، freedom_land
Exclamation 
eminem عزيز عجب حالي شدي اون لحظه !!!!
دقيقا اين حسا رو گذروندي اول Shy --> بعد Rolleyes --> بعد Cool بعد --> Tongue --> بعد (( Sad البته از نوع شديدش ))
خوش باشي eminem عزيز .
ايشالله پست چي بعدي يه A4 زرد بندازه تو . ما كه شنيديم زرده .
تشکر کنندگان:
freedom_land عزیز خیلی ممنون انشا ا... هم برای شما هم برای همه بچه های چشم به راه. بابا پارسال هم همچین بلایی سرم اومد انگاری روزگار داره مارو اساسی و توپول میزاره سره کارررررررررررررر . راستی یه چیزی دقت کردین یه مدتیه ارسال نامه ها قطع شده. به احتمال زیاد اینا (شیطان بزرگ) دارن نامه هارو دسته دسته پست میکنن. این سری انشاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا... بچه های اینجا هستن چون کسی تا حالا از اینجا برنده نشده. آقا درست میشه به همتون قول میدم
یه سوال با حال اگه شما اون لحظه جای من بودین چی کار میکردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همتون جواب بدین با حال میشه می خوام اینجارو از نا امیدی در بیارم
تشکر کنندگان:
سلام به همگی
eminem جان خیلی جالب بود.مرسی که روحیه میدی.
مطمئنم من اگه بودم همون جا پاکت رو پاره میکردم.آخه این روزا اعصاب ندارم.
خیلی جالبه که این روزا همه به صدای موتور حساس شدن. بابا من که دیوانه شدم ساعت 11 شب که پیک های موتوری غذا Deliver میکنن من بدو بدو میام پشت پنجره!!!! آخه یکی نیست بگه بابا پستچی اون موقعه شب هفت تا پادشاهم خواب دیده !
به هرحال محکم و پرامید میریم جلو.باشه؟
راستی قرار بود پست رو عوض کنیم.پس چی شد؟
تشکر کنندگان:
سلام دوستان
من امسال برای اولین باره که در لاتاری شرکت کردم البته در دو سال گذشته هم میخواستم شرکت کنم اما به خاطر مشکلاتی نشد .امروز گفتم برم یک سر به اداره پست بزنم که چیزه خیلی جالبی را دیدم در باجه پست خارجه تمامی بسته ها و نامه هایی که از خارجه میاد باز میکنن وهمه آن میان پخش شده بود.و معلوم نیست کی ارسال می کنن . نمی دونم همه جا رسمه یا فقط در شهر سانیگو(قم) این جوریه؟؟؟؟؟؟
به امید رسیدن خبرهای خوش از آقای پستچی برای تمامی دوستان مخصوصا eminem عزيز Tongue
نوع ویزا: CR1 (ازدواجی)
اولین اقدام: April 2010
محل مصاحبه:ناپل بود که با بدبختی به ابوظبی تغییر دادیم
تاریخ تکمیل مدارک در NVC: 2011 /Feb/18
تاریخ مصاحبه: 4 آپریل 2011
تاریخ گرفتن ویزا:6 آپریل 2011
طول مدت پروسه گرفتن ویزا :یک سال تمام
تشکر کنندگان:
در پاسخ به eminem عزیز باید بگم که :
این کارتون تام و جریو دید که بعضی موقع ها تام ترک می خورد بعد تیکه تیکه می شد می ریخت زمین ؟ معمولا وقتی به دیواری چیزی می خورد اینطوری می شد .
من اگه جای تو بودم اون لحظه اون طوری می شدم .
تشکر کنندگان:
lol خیلی باحال بود . راستش من که این صحنه برام رخ نمیده چون آدرس من جای دیگه ای هست . ولی اگر اینجوری میشد یادم میافتاد که شنیدم پاکتش زرد هست ، و یه آه میکشیدم . به هر روی اگر اینطوری میشد اول از همه میرفتم تو اتاق لباس میپوشیدم ! Smile بعدم کیف پولم رو برمیداشتم و میدوییدم پایین و پله هارو 8 تا 8 تا میرفتم 4 تا کمه . بسته رو میگرفتم و به جان پستچی دعای عاجل میکردم و یه دسته پول میکشیدم بیرون و به عنوان شیرینی میدادم پستچی ، بعد که میامدم بالا از شدت خوش به حالی دراز میکشیدم تا خوابم ببره چون ممکنه توی اون لحظه سکته کنم . بعد که از خواب بیدار میشدم آرومتر بودم به دوستم زنگ میزدم و به مامان و بابا بعدشم میرفتم میدیدمشون . برای فردا هم دو تا جعبه بزرگ شیرینی میبردم سر کار . و مطمئنن دیگه این یکسال رو نمیفهمیدم چطوری میگزره . کاسای مختلف گشتن شهرهای ایران برایآخرین بار و گرفتن صدها عکس . چون دیگه فکرنکنم برگردم (هیچوقت) . Smile
شماره کیس>DV2010AS7*7
تاریخ دریافت نامه قبولی: همین روزا دیگه
کنسولگری: آنکارا
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: زودی میفرستم
تاریخ کارنت شدن کیس:
تاریخ دریافت نامه دوم:
تاریخ مصاحبه:
تاریخ دریافت کلیرنس:
جمع تقریبی هزینه ها:
تشکر کنندگان:
سلام دوستان .
دو تا از دوستانمون که تازه عضو سایت شدن ، مثل اینکه نامه هاشون اومده . با یه کیس نامبر خیلی خوب
2000 تا 3000 .
اسم کاربریشون افشین و agsone هست . تو لینک نظر سنجی اسمشون رو دیدم و امیدوارم که هر جا هستن موفق و پیروز باشن .
امیدوارم به این فروم بیان و از خاطرات دریافت نامه هاشون برامون بنویسن .
همه تون موفق باشید .
تشکر کنندگان:
سلام به همگی
از این دوستانی که تازه نامه هاشونو گرفتن خواهش میکنم در اینجا درباره نامشون کی پست شده؟؟ در چه کشوری بوده بعد به ایران اومده ؟؟ و اطلاعات دیگر مارو بی خبر نگزارید؟؟ ممنون می شیم
تشکر کنندگان:
سلام
نامه من 3 آپریل پست شده که بعد از حدود 20 روز به دست من رسیده.
با پست سوئد اومده و پاکتش هم سفیده(نه زرد!!).
اطلاعات دیگه ای خواستید در خدمتم.
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: