کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
تحصیل رشته های هنر در اروپا
سلام
من دانشجوی ((اخراجی)) مقطع کارشناسی (تازه ناپیوسته!) گرافیک هستم
حالا تصمیم دارم برای تحصیل و کار و زندگی و همه چی برای یک کشور اروپایی اقدام کنم.فقط خیلی نیاز به راهنمایی دارم.
اینکه چه کشوری برای این رشته مناسبه.البته با توجه به شرایط بیچارۀ من .از جمله اینکه از ایران ساپورت مالی نمیشم و به همین دلیل میخام جایی باشه که با کار کردن بشه از پسش برومد یا حد اقل جایی که هزینه و مخارج پایین باشه.
چند وقت پیش با یه دوستی آشنا شدم که تو دانشگاه پروجا ایتالیا تو مقطع لیسانس رشته ((تکنیک تبلیغات)) میخوند و میگف که تو ایتالیا هیچ دانشگاهی رشته گرافیک دیزاین نداره به غیر از کالج که اونم مدرک دانشگاهی نمیده و نزدیکترین رشته به گرافیک همینه((تکنیک تبلیغات)) و حُسنشم به اینه که اونجا کسی زیاد به کار کسی کارنداره یعنی خیلی به قوانین پایبند نیستن(ازجمله محدودیت خارجیا تو مدت کارکردن در هفته) و میشه البته با کمی مشقت گذران زندگی کرد.
حالا میخاستم اگه کسی اطلاعات بیشتری داره راهنماییم کنه please
ضمناً از آشنایی با این محیط و شما خوشحالم
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، aristotel
سلام دوستان
کسی می دونه کدوم کشورا بدونه هزینه بورس تحصیلی میدن
من فوق دیپلم هنر دارم دیپلمم هنر بود معدل فوق دیپلمم18.82 هست .ونمونه کارامو هر استادی که دیده در حد حرفه ای قبول کردن.ممنون میشم اگه راهنماییم کنین ومراحل کارو هم بهم بگین
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام دوستان
من امسال وارد کلاس سوم دبیرستان میشم و گیتاریست هاردراک و متال هستم یعنی دارم یاد میگیرم از یکی از دوستانم شنیدم که دانشگاهی تو بریتانیا به نام گیتار تکنولوژی Guitar Technology وجود داره که با فرستادن یک قطعه موسیقی ساخته خودم اگر خوششون بیاد بورسیه تحصیلی میکنند ولی من هرچقدر سرچ کردم اصلا پیدا نکردم همچین دانشگاهی به این اسم.....میخواستم ببینم همچین دانشگاه هایی در زمینه موسیقی متال و هاردراک و...در اروپا و آمریکا وجود داره که با فرستادن نمونه کار بهشون بتونم بورسیه بشم؟؟
خیلی ممنون.
بی سوادان قرن 21 کسانی نیستند که نمی توانند بخوانند و بنویسند، بلکه کسانی هستند که نمی توانند آموخته های کهنه را دور بریزند و دوباره بیاموزند. / آلوین تافلر
" مردان شجاع فرصت مي آفرينند ترسوها و ضعفا منتظر فرصت مي نشينند " . گوته
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سوال از مدیر محترم بخش اروپا ( خانم شیما )
با عرض سلام،
در صورت امکان بفرمائید چگونه می توانیم در خصوص تحصیل در مدارس موسیقی (مقطع دبیرستان و برای سن 14 سال) پراگ اطلاعاتی از قبیل : فهرست هنرستانهای موسیقی و شرایط پذیرش دانش آموز، کسب نمائیم.

با تشکر
ک.حسینی

پاسخ
تشکر کنندگان: msar
میخواستم بدونم کدوم کشور برای رشته گرافیک دانشگاه های خوبی داره؟لهستان چطوره؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
میشه یه ذره بیشتر بگین از رفتنش
به کجا مراجعه کرد؟؟؟
چه نمونه کار هایی؟؟؟
برای چه رشته ای ؟؟؟
من یکسال از ایشون کوچیک ترم میخوام زود اقدام کنم
برای رشته ی عکاسی هم میشه؟؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام
برای ارشد فیزیکال تئاتر دانشگاهی رو در ایتالیا سراغ دارید؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
با سلام من کاردانی انیمیشن دارم میخواستم بدونم کدوم کشور میتونم برم واسه تحصیل که کم هزینه باشه و مدرکش معتبر باشه ؟؟؟؟

لطفا ممنون میشم راهنماییم کند...
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام
من عکاسی میکنم
مسابقات جهانی هم چندین و چند بار شرکت کردم
میخواستم ببینم چه کشورهایی رو پیشنهاد میکنین برای ادامه تحصیل
فوق دیپلم الکترونیک دارم
لطفا" هزینه های اقامتی رو هم ذکر کنین
هرچی کمتر بهتر.......
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام دوستان عزیز
من سر پیری تصمیم گرفتم..دلمو به ادامه تحصیل خوش کنم...شغل لعابداری ندارم..(بخورو نمیر) تو یه شرکت به عنوان انــبــــــاردار مستحمره هستم!!!
نقاشی و مجسمه سازی می دونم و فوق دیپلم کـارگــــردانی با معدل بالا دارم
زبان انگلیسیم هم مشکلی ندارم....ایتالیایی هم دارم یاد میگیرم..خلاصه جونم برات بگه از هر پنجم یه هنری میبارید!!!
اما به قول قدیمی ها...این همه چریدیم..هنو دنــبـــه نداریم !!!!
میخواستم از دوستان بزرگوار سوال کنم...اونجاها برا ادامه تجصیل محدودیت سنی هم وجود داره ؟؟؟
پاسخ
تشکر کنندگان: ســـــعید ، msar ، aristotel
(2010-06-01 ساعت 11:49)loony نوشته:  تا اونجایی که من میدونم براشون دو چیز مهمه در اروپا ۱- نمونه کار خوب برای گرفتن پذیرش ۲- بسته به کشور زبان . مثلا در آلمان دانشگاه مجانی است ولی زبان آلمانی باید بلد باشید یا در فرانسه معمولا با نمونه کار خوب میشه پذیرش گرفت. انگلیس هم دانشگاههای خوبی برای سینما داره. فکر کنم فرانسه و انگلیس هر دو دانشگاههای خوبی در این رشته ها داشته باشند اما حتما نمونه کار میخوان. من خودم برای آلمان قبلن اقدام کردم ولی سرد شدم و همینجا انیمیشن خوندم. البته در آلمان چیز دیگه ای میخواستم بخونم ولی اونها ازم خواستند که بیام حضوری مصاحبه کنم و سفارت آلمان هم اون سالها زیاد خوب به جوانها ویزا نمیداد و نداد و نرفتم! اما بجاش ۲ سال آلمانی خوندم!
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام وخسته نباشيد دختر هشت ساله اي دارم كه ويولنسل ميزنه و اهنگهاي كوتاهي هم ميسازه ميشه از انگليس براش پذيرش در مدرسه موسيقي بگيرم
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-09-13 ساعت 08:38)nelly afshar نوشته:  سلام وخسته نباشيد دختر هشت ساله اي دارم كه ويولنسل ميزنه و اهنگهاي كوتاهي هم ميسازه ميشه از انگليس براش پذيرش در مدرسه موسيقي بگيرم

درود به همه،اوه اوه چه خاکی میخوره من میدونستم زودتر سر میزدم...هرچند برخی از هم میهنان هم تنبلی میکنن و بخش های دیگرو نمیخونن برای پیشبرد کار خودشون هم شده،تاریخ پرسش ها چندسال ازشون میگذره،اما اگر پرسشی باشه من درخدمتم.


درود، و درودی ژرف به شما که توانایی فرزندتون رو رشد دادین و پشتیبانش هستین،و برای پرورشش میکوشین.
خیلی خوبه،
من درباره پذیرش هنر در انگلیس نمیدونم،اما تو آلمان و اتریش زمینه خیلی خوبی براش میتونه باشه{بیشتر از انگلیس}،و مدارس ویژه ای برای این افراد هست که باید کاری از خودشون بتونن بسازن و نشونش بدن و زنده بنوازن،آزمونشم با نواختنه یک سازی هست که شناخته شده باشه و سازی که توانایی نواختنشو داره{بستگی به جنس پذیرش داره}؛فرزند شما هم سنش پایینه و تنها میمونه هزینهو پشتیبانی شما{بیشتر آکادمی ها رایگان هستن}، و دونستن زبان، که بستگی به دوره و آکادمی داره که بزبان انگلیش باشه یا آلمانی،یا هردو.
درباره پذیرش رشته های هنر من برگه ای رو تو بخش اروپا-آلمان-دانشجویی گذاشتم دربارش بخونین،و همچنین اگر خواستین با چیزهای بیشتری از زندگی در آلمان،دانشجویی،هزینه ها و سیستم ها آشنا بشین به بخش های کشور آلمان سر بزنین و برگه ها رو بخونین.
با خوندن برگه های اون بخش ها باز اگر پرسشی بود تو بخش دانشجویی آلمان یا بخش همراستای پرسشتون بپرسید من درخدمتم.
اگر هم بیشتر خواستین درباره این آکادمی ها و پذیرش بدونین، یه رزومه ای از فرزندتون رو به من بگین من ببینم چه زمین هایی براشون میتونه باشه.
پاسخ
تشکر کنندگان: aristotel
سلام ممنون از سایت خوبتون
من چنتا سوال داشتم
1.در حال حاضر مشغول یادگیری ساز پیانو هستم و حدود یک سال هست که هنرجو ام میخواستم بدونم در انگلستان دانشگاهی هست برای آهنگسازی ک نامی باشه یا نه؟
2.چجوری باید بورسیه بگیرم؟
3.محدودیت سنی هم وجود داره؟یا محدودیت دیگه ای؟
15ساله هستم
پاسخ
تشکر کنندگان:
راستش الا18سالمه و کسی در این مورد بهم جوابی نداده انگار:/
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان