کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
کلاس درس: انواع مختلف دزدی
سلام به دوستان عزیز
یه عالمه حرف تو سرمه ولی حوصله تایپ ندارم. فقط موضوعی تو ذهنمه که باید حتما بگم.
دزدی، کاریه که از روزی که بشر وجود داشته، همیشه بد و مذموم شناخته شده. همه مردم دنیا قبول دارند که این عمل، زشت و ناپسنده و کسی که این کار را میکنه باید مجازات بشه.
اما متاسفانه در هر جامعه ای تعریف این جرم متفاوته. هرچی که به سمت جوامع عقب مونده تر بریم، مجموعه کارهایی که دزدی محسوب میشه تحلیل میره.
مثالی بزنیم:
در ایران، دزدی یعنی یک نفر جنس و مال کس دیگری را بردارد و ببرد. این جنس باید حتما ماهیت فیزیکی داشته باشد و با چشم هم دیده شود!
حالا در مقابل در آمریکا ببینیم چه چیزهایی دزدی محسوب میشه که در ایران اصلا جزو حقوق ملته!: کپی کردن موزیک، نرم افزار، مطالب موجود در انواع رسانه ها و کتابها، اعلام عقاید یک فرد به نام خود، گرفتن امنیت مردم با بد رانندگی کردن و کلا غصب کردن هر چیزی که "حق" واقعی شخص نیست....
اما یک سری کلاههایی وجود داره که میشه گذاشت و تعدادی چشم بند هست که آدم نتونه ببینه داره چه کاری میکنه، مثلا میگه این یارو کافره منم مسلمونم پس حق دارم همه کاری باهاش بکنم. یا اینکه این مرتیکه پولش از پارو بالا میره حالا این کار ما که تکونش نمیده، یا اینکه این بابا راضیه که به من رشوه بده من کارشو راه بندازم پس از نظر شرعی مشکلی وجود نداره....
اما باز چیزهایی هست که اگر دقت کنیم دزدی به حساب میاد، اینکه حق شما را ندن، اینکه اجازه اظهار عقیده به شما ندن، اینکه به شما حقوق اولیه یک انسان را ندن، از ثروت ملی پشیزی به دست شما نرسه اینها همه دزدیه،
دزدیدن خوشی، خنده، هویت فرهنگی و تاریخی، آ.ز.ادی بیا..ن و پوشش و خوردنی و نوشیدنی رایجه. حتی میخوام بگم که یک قاتل در واقع جون شخص دیگری را می دزده.
حالا احتمالا از خودتون می پرسین این پیام چی شده داره مزخرف تحویل ما میده؟
راستش زمان ثبت نام لاتاری 2011 نزدیک داره میشه. میخوام یک نوع جدید دزدی را به شما معرفی کنم. این نظر منه. ممکنه هر کس دیگه ای بگه اینطور نیست، باز هم در این مورد باید به طرز فکر و نوع جامعه نگاه کرد. نظر شما هر چی میخواد باشه، این نظر منه. حتی میدونم بعضی از مدیرها هم با من د این مورد مخالفند. ولی آقا جان این نظر منه، دلم میخواد مطرحش کنم. قسمت گفتگوی آزاد هم هست.

گرفتن فرصت مهاجرت از یک هموطن یا هر انسان دیگه ای، دزدیه.
دزدیه آقا، به خدا این کار سرقته، بده، زشته و گناه داره.
هر کسی که بدون تصمیم برای مهاجرت، بدون اینکه به وضعیت خانوادگی، مالی و موقعیت اجتماعی خودش نگاه کنه، همینطوری واسه تفریح بره اسمشو ثبت نام کنه، بعد که نامه برنده شدنش اومد، بگه ما که اینجا جامون خوبه کجا بریم، یا بگه حالا که برنده شدم، می ترسم اونجا لولو منو بخوره و نمی رم، یا بگه من که پول ندارم پس اصلا چرا برم، این شخص دزدی کرده. اون کسی که بعدش بگه من که معاف نیستم و نمیتونم پاس بگیرم را که اصلا باید دار زد یا انداخت تو تیمارستان.

آره عزیزان من، این شخص فرصت یک نفر دیگه که در آرزوی مهاجرت میسوزه را دزدیده.
به خدا کسانی هستن که حاضرند گرین کارد آمریکا را به چند صد میلیون تومن بخرن.
کسانی هستن که به دلیل مشکلات مذ.هب.ی ، سیا...سی و اجتماعی دارن خودشون را به هر دری میزنن که فرار کنن.
کسانی هستن که حاضرند در دوبی، بلغارستان، ارمنستان، قبرس، ترکیه، آذربایجان، تاجیکستان، هند، مالزی، اوکراین و جمهوری دومینیکن و هزار کشور قزمیت دیگه تمام دارایی و سرمایه زندگیشونو به خطر بندازن تا بچه هاشون تو اون خراب شده زندگی نکنند.

اونوقت بارها و بارها و بارها میبینیم که میان میگن ما برنده شدیم ولی به این دلیل و اون دلیل و صد دلیل نمیتونیم بریم یا نمی خواهیم بریم.
آیا این افراد موقع پر کردن فرم لاتاری فکر میکردند تا سال دیگه همه این مشکلاتشون حل میشه، یا تصور میکردند ابوالفضل و حضرت عباس به دادشون میرسه؟

فرض کنید یارقلی آرزو داره در دانشگاه شهرش (مثلا دورقوزآباد) رشته "روانشناسی" بخونه. صبح تا شب درس میخونه و کنکور میده و با اختلاف بسیار کمی با آخرین قبولی، مردود میشه. از طرف دیگه آقا پیام میشینه فرم انتخاب رشته را پر میکنه، آخراش که خالیه هم برای اینکه یه خورده فرمش بد ترکیب شده اون رشته را اضافه میکنه. اتفاقا میبینه که ای بابا "روانشناسی دورقوزآباد" قبول شده. بعد بی خیال میشه و میگه ما که از همون اول هم نمیخواستیم این رشته را بخونیم چه برسه به اینکه یه شهر دیگه باشه!!!!
این آقا پیام قصه ما، فرصت یک آینده جدید و یک عمر جدید را از یارقلی دزدیده.

حالا هر کی هر چی میخواد بگه. ما گوشمون از فحش و بد و بیراه پره.
پاسخ
تشکر کنندگان: M!LAD ، Parslottery ، Ali Sepehr ، merdax ، indmehdi ، ChairMan ، samin ، farshidkhalafi ، sousangerd ، kaizen ، rs232 ، laili ، Bahar JJ ، danielll ، mehran61 ، kavoshgarnet ، I.R ، sh-b ، Dancer ، honareirani ، summery_armin ، Lottery_GC ، beigebar ، ali_iranlo ، parmida.722 ، otaku ، rap_bazzi ، Monica ، usa.lover ، meweadl ، seravin ، SamiraN ، artemis21 ، nnazi_2005 ، shahin82 ، farzaddv2009 ، farzad24 ، hasti_banoo ، pagan ، pashaneco ، kasra ، shr.jafari ، payman R ، bitarafm ، Mahdi6513 ، jayjay ، ADONIS ، shomalir ، MORFIN ، moeen ، jolly ، arad ، senator274@gmail.com ، shahram1347 ، iMang ، m.d. ، yek_mosafer ، sib 24 ، Cruz ، AMIN3Y ، oghab ، mavarfan ، Kaveh90 ، nightwolf ، SH1A2R3 ، leila88 ، raminf18 ، Yashar1989 ، ahmadzareii ، man-ari-ram ، saied-k ، yazdan ، m9780 ، ali1981 ، aden ، shitili ، amione ، nimanj ، avator20002000 ، fafa k.a.f ، ASALI ، asdesz ، Seattle2015 ، nahid.t ، ملیحه مجید ، far-dv2013 ، BirdMan ، Saeedv13 ، bigbang0661 ، الدورادو ، daad ، farzad47 ، shahryar7021 ، Ario79 ، philadelphia ، m@ry@m75 ، Artin_xx ، setareh2013 ، Shahabpk ، mehrdad pharm ، AFSHIN-PIC ، daria ، romance33 ، alitab ، afshinghwink ، radar ، amin arefi ، hamid32 ، nousha2015 ، mhsenpc ، lighter ، puryapurya ، babak433 ، L_haam ، javidk ، sayeh677 ، aaraam ، MEHR52 ، negar867 ، adonis2006 ، sinamn ، milad1995 ، motinus ، msar ، mehrdad.navid ، hossein_1987
با سلام

آقا پیام کاملا هم درست می فرمایید عزیز، اگر هم کسی ناراحت میشه بخاطر اینه که ما ایرانی ها (از stereotype بدم میاد ولی واقعیته) هرکسی که ازمون ایراد بگیره رو مشکل دار میدونیم و اولین چیزی که به ذهنمون میرسه بریدن سر انتقاد گره Sad .
خیلی ها رو دیدم که اصلا با مقوله ی مهاجرت مخالفند اما نمیدونم چرا هر سال پدر ایمیل مارو در میارن که ثبت ناممون کن. این دسته احتمالا گرین کارت لاتاری رو با اون لاتاری مگا میلیون و ... اشتباه گرفتند Big Grin.
به هر حال این چیزی نیست که بشه خواهش کرد که این کارو بکنید یا نکنید .
بقولی به فرهنگ اجتماعی و شخصیت خود فر بستگی داره.
اما یکی از دلایلش هم میتونه این باشه که مردم ما همیشه اعتقاد دارند مفت باشه کوفت باشه ، یا سنگ مفت گنجشک هم مفت، یا طناب مفتی...... و هزار تا دیگه که نشون دهنده ی علاقه ی والای مردم ما به استفاده از امکانات مفتی هستش اما شاید اگه واقعا از موضوع با خبر باشند و بدونند که سهمیه ایران محدوده و برنده شدن و نرفتنشون میتونه چه حقی رو از یک هموطنش بگیره ممکنه واقع بینانه تر تصمیم به ثبت نام بگیرند.

یک دسته دیگه از این دوستان هم اون هایی هستند که پاسپورت ندارند و مطمنا نمیتوانند هم بگیرند(مشکل معافیت) اما بازهم ثبت نام میکنند.Rolleyes

این رو گفتی یه خاطره ی بامزه یادم اومد، روز اول که سایت پارس لاتاری رو زدم، به دوستام که میگفتم مفتیه برید ثبت نام کنید تا 10 روز قصمم میدادند که جان من چی این وسط گیرت میاد. یکی از بچه ها که چو انداخته بود این جاسوسه Big Grin برای اینکارش از آمریکا پول میگیره Big Grin Big Grin Big Grin
وقتی هم باور کردند خبری از جاسوسی نیست و واقعا ثبت نامش مفتیه از هر 100تا 70 تاشون میگفتن خنگ به کسی نگو هرچی تعداد شرکت کننده بیشتر شه احتمال در اومدن ما کم میشه. خوب شاید اینو هم بشه به عنوان بی فرهنگی لحاظ کرد اما اگر این دوستای عزیز بنده اطلاع داشتند که هیچ مینیممی برای قبولی ایرانیها نیست مطمنا این درخواست رو مطرح نمی کردند.

اوووووووووووووه بابا در دیزی( تاپیک انجمن) بازه و یکی نیست بگه سروش حیات کجا رفت.

سرتون رو درد نیاریم این هم بگذرد.

پیروز باشــــــــید.
پاسخ
اول از همه سلام که خیلی وقته خدمتتون نرسیده ام.

امــّّا برای اونهایی که نمیدانند عرض کنم که من الان توی آمریکا مشغول به کار و زندگی هستم و دقیقا ً تا دو روز پیش در نهایت استرس بسر میبردم چراکه ویزای کاری ام داشت به سر میامد و نگران که نکنه تمدید نشود و مجبور شوم با زن و دوبچه دوباره برگردم و نه اینکه مشکلی شخصی داشته باشم؛ بلکه مطمئن بودم بچه هایم برایشان حسابی سسخت خواهد بودبا آن فرهنگ و آداب و مدارس ایرانی سر کنند و حسابی به درس و آینده ی آنها ضربه خواهد خورد.

من از آنهایی که بدون توجه به شرایط زندگی و خصوصیشان ؛ همینطوری بر مبنای «مفت باشد ....باشد» میایند و ثبت نام مکنند و بهمین منوال هزاران شانس برنده شدن را اشغال میکنند و حتی پس از برنده شدنشان میترسند و پیگیر کارهایشان نمیشوند؛
این سوال را میپرسم که آیا متوجه هستند چه بسیار افرادی که زندگیشان به همین قبول و رد شدن ها ؛ وابسته است؟
آیا واقعا ً شرایط مهاجرت را دارید؟ آیا اصلا ً مرد مهاجرت هستید؟ آیا میدانید که چه تعداد بسیار ی از هموطنان ما آواره ی اردوگاههای پناهندگی هستند و خدا خدا میکنند که فرجی بشود؟
من نمیخواهم ابراز کنم که شما ها حقی برای ثبت نام ندارد !! بلکه میپرسم آیا همچون من و امثال من قید خانه و زندگی توی ایران را میزنید و با توکل بخدا راهی مهاجرت می شوید؟ آیا طاقت دوری را دارید؟آیا تحمل سختی های دوساله ی اول را دارید؟آیا در صورت نیاز تن به پیدا کردن بعضی کارهای سخت وشاید مغایر با خواست و تحصیلات خود میدهید؟ و هزاران آیا های دیگه که با کمی تامل دقیق به ذهنتان خطور خواهد کرد.

در آخر از اینکه کلامم کمی تند شد میبخشید و باید بمن هم حق بدهید که دقیقا ً دو روز به پایان مدت ویزایم ؛ تمدید مجدد آن در حد انرژی و طاقت من نبود و ظاهرا ً کمی خسته ام . برای همه ی هموطنان عزیزم سربلندی و افتخار را آرزو دارم و بیایید از خدا بخواهیم که خداوند بهترین ها را بر سر راهمان قرار بدهد و توانایی پذیرش تقدیر و سرنوشت را داشته باشیم.
ارادتمند همگی حمید ایالت میزوری اول سپتامبر

ضمنا ً یادآوری میکنم که برنده شدن در لاتاری یک طرف قصه است و مهیا کردن مدارک بعدی از جمله پیدا کردن شخصی در آمریکا که شما را ساپورت کند و حاضر باشد فرمهای مالیاتی و درآمد خود را برای ساپورت شما ارائه کند؛ خود دست کمی از شانس قبولی در لاتاری ندارد و البته چه بسا که برنده ی لاتاری خود را به آب و آتش بزند و اسپانسر هم پیدا کند؛ ولی چه بسیار افرادی هستند که چنین توانایی ها را ندارند و قبولی آنها یعنی هیچ.
من پیشنهاد میکنم که مروری بر نوشته های افراد قبول شده بیندازید تا سختی های سر راه خود را بیشتر بدانید و با آگاهی هرچه بیشتر اقدام به ثبت نام نمایید.
باز هم آرزوی موفقیت روزافزون همگی را دارم
دوستان گرامی، برای خواندن نوشته های بیشتری از اینجانب، میتوانید با کلیک کردن در«اینجــا- از دیار نجف آباد تا آمریکای جهانخوار»به وبلاگ شخصی ام تشریف بیاورند تا بیشتر درخدمتتان باشم..... موفق و پیروز باشید. ارادتمند حمید
پاسخ
سلام به تمام دوستان عزيزم
واقعا" از خوندن نظرات دوستان اشكم در اومد ...................
من نيمخوام و حتي بلد نيستم كه با آووردن دليل و برهان از كساني كه قصد مهاجرت ندارند بخوام كه شركت نكنند، من ميخوام بعنوان يك هموطن ، به عنوان يك انسان ، به عنوان يك دوست ، به عنوان يك خواهر، به عنوان يك برادر و هر عنواني كه خودتون دوست داريد بهش بدين ، و آرزويي كه در دلش داره و براي رسيدن به اين آرزو حاضره به شما التماس كنه، خواهش كنم كه اگر قصد مهاجرت نداريد شركت نكنيد.................
اين فرصت رو به دوستاني كه در آرزوي رفتن هستند بدين .........
اين فرصت را به كساني كه سالهاست توي كمپ منتظر بازشدن يه در هستند بدين .........................
به كساني كه بخاطر بچه هاشون، يا نه ، بخاطر داشتن شرايط نامساعد چه توي كشور خودمون چه توي كشورهاي ديگه منتظر يه شانس هستند و با در اومدن اسمشون سرنوشت خودشون و خوانوادشون تغيير ميكنه
من باز هم از شما خواهش ميكنم ..........................
به اميد اون روزي كه نبينيم و نشنويم كه يه هوطن و يه ايراني توي كره خالي به كمك ما احتياج داره ...........
به اميد اون روزي كه همه ايرانيا تو كل كره زمين خوشبخت باشند..........
با سپاس
پاسخ
آقا ، خانوم شرکت نکن دیگه چطوری باید بگیم. اصلا به نظر من باید مردم رو مجبور کرد که هیچکس غیر بچه های مهاجرسرا حق شرکت نداره بابا بزارید ما قبول شیم بریم پی کارمون دیگه. راستی درودی دوباره بچه ها.... الانه که بگین ای بابا این پررو بازم اومد. خجالت نمیکشی این همه سال شرکت میکنی قبول نشدی بازم میای؟ ! Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: arad ، yek_mosafer ، fafa k.a.f ، Shahabpk ، radar ، javidk ، msar ، hossein_1987
شانس برنده شدن در لاتاری گرین کارت برای آسیایی ها 2 صدم درصد است و فقط یک نفر در دنیا در طول این چند سال که لاتاری برگزار می شود 2 سال پیاپی برنده لاتاری شده است. پسفکر نمی کنم ثبت نام یک نفر در برنده شدن یا نشدن دیگران خیلی اثر داشته باشد. در هر صورت من 2011 ثبت نام نکردم. چون اگر امسال نتوانم ویزا بگیرم سال بعد هم(اگر برنده شوم که به نظر محال می رسد) نمی توانم ویزا بگیرم.
پاسخ
ما توی ترکیه با خانم و آقائی آشنا شدیم که بار دومشون بود برنده میشدند...یک بار زمان جنگ...که نامه هاشون و فرستاده بودند و نرسیده بود ..یک بار هم ایندفعه که مصاحبه شدند و کلیرنس بهشون خورد....دیگه نفهمیدیم ویزا گرفتند یا نه ولی خدائیش خوش شانس بودندBig GrinBig Grin
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
پاسخ
ممنون از پیام عزیز بابت تاپیکی که ایجاد کردن و توضیحاتی که دادن. راستش رو بخواید من هم هنوز کارت پایان خدمت ندارم، اما 99% مطمئنم که معافیتم رو تا آخر تابستون میگیرم. من از 4 سال پیش در نظر داشتم در لاتاری شرکت کنم، اما هر بار تنها به این دلیل شرکت نکردم که شرایطش رو برای مهاجرت نداشتم و همیشه از خودم سوال میکردم، اگه برنده شم، میتونم برم یا نه؟! و همیشه به نه میرسیدم. ولی امسال بی صبرانه منتظر بودم که ثبت نام آغاز شه، و سریعاً ثبت نام کردم و تا زمانی که برنده نشم دست بردار نیستم(البته تا زمانی که ایران هم جز کشورهای مجاز باشه). سال آینده حتماً از ایران خارج میشم و هر کجای دنیا باشم، باز هم شرکت میکنم.
فکر کنم بیشترین دلیلی که افراد فاقد شرایط مهاجرت ثبت نام میکنن و نمیرن، سایت ها و یا به اصطلاح شرکتها و کافی نت هایی هستند که ثبت نام انجام میدهند. شرایط مهاجرت را آنقدر ساده بیان میکنند که همه رو وسوسه میکنن با پرداخت چند هزار تومان پول ناقابل شانسشون رو تست کنن و در نهایت با خبر برنده شدنشون پز بدن. وگرنه مطمئناً افرادی که مهاجرت براشون اهمیتی نداره، خودشون اقدام به ثبت نام میکنن و اکثریت این افراد به دلیل بی تمایلی دقت لازم رو برای ثبت نام ندارند، و در نهایت فرمشون مردود میشه و اصلاً به قرعه کشی راه پیدا نمیکنن.
اما با همهء این تفاسیر شرکت در قرعه کشی حق همه هست، و دیگه بر میگرده به درک خود افراد.
پاسخ
تشکر کنندگان: honareirani ، payam_prz ، babakped ، yek_mosafer ، daad ، AFSHIN-PIC ، radar ، mhsenpc ، lighter ، msar ، hossein_1987
دقیقا من هم تا حالا واسه این شرکت نمیکردم که هم درسم مونده بود و هم معافی نداشتم
امسال خوشبختانه شرایط مهاجرت رو دارم ،اگه قبول شم 1 روز صبر نمی کنم
الته یه کارای دیگه هم دارم میکنم ،که امیدم فقط به لاتاری نباشه ، ببینم تا تابستون چی میشهSmile
اگه وقت کردید واسه من هم یه کوچولو دعا کنید
تنها چیزی که موفقیتهای ما را محدود میسازد، تفکری ست که به ما میگوید نمیتوانی موفق شوی
پاسخ
تشکر کنندگان: payam_prz ، sh-b ، سارا کوچولو ، babakped ، yek_mosafer ، shahryar7021 ، AFSHIN-PIC ، radar ، mhsenpc ، lighter ، msar
واقعا حق داري رفيق...
خود من الان 2 نفرو ميشناسم كه قبول شدن ولي نميرنSad
جالبه جفتشونم زن ميان سالن!!
چيزي به اسم شانس وجود نداره Smile
پاسخ
تشکر کنندگان: yek_mosafer ، Shahabpk ، radar ، mhsenpc ، lighter ، msar ، hossein_1987
خوب از یک طرف به عنوان کسی که تصمیم به رفتن داره حق رو کاملا به شما میدم.
اما نباید فراموش کرد که زندگی کردن به امید شانس فقط آینده رو خراب میکنه .بنابراین نباید خیلی آینده مون رو بر اساس قرعه کشی گرین کارت بنا کنیم.
پاسخ
تشکر کنندگان: iMang ، yek_mosafer ، fafa k.a.f ، ASALI ، mhsenpc ، lighter ، msar ، hossein_1987
بنده یک کاربر ساده بیشتر نیستیم فکر می کنم اگر بیائید اینجا در مورد مسائل بعد از قبولی صحبت کنید اینکه چه مسائل و مصیبتهائی ممکن است در انتظار باشد و یا اینکه چه شرایطی برای قبولی کامل و گرفتن گرین کارت وجود داره و نیاز به چه میزان توان مالی قبل از گرفتن گرین کارت و برای رفتن به آمریکا و شروع یک زندگی بدون کار برای مدتی نیاز هست ....................... اینها خیلی بهتر از این هست برای مردم رویاسازی کنیم که موجب ترافیک سایتها و.......... شده ........... بسیاری که برای اولین بار و یا حتی بار چندم شرکت می کنند هنوز در این توهم هستند که با گرفتن اولین نامه گرین کارت را گرفته و هر زمان که دلشان خواست می توانند قدم رنجه کرده و به ینگه دنیا بروند آنجا شغل و منزل همه چی آماده و هر شهری که دلشان خواست می توانند زندگی کنند ................. لطفا برنامه ریزی کنید و به این جماعت ناآگاه خرده نگیرید ...........
پاسخ
تشکر کنندگان: kavoshgarnet ، yek_mosafer ، ASALI ، mhsenpc ، pnasgari ، msar ، hossein_1987
(2010-04-03 ساعت 20:31)pagan نوشته:  بنده یک کاربر ساده بیشتر نیستیم فکر می کنم اگر بیائید اینجا در مورد مسائل بعد از قبولی صحبت کنید اینکه چه مسائل و مصیبتهائی ممکن است در انتظار باشد و یا اینکه چه شرایطی برای قبولی کامل و گرفتن گرین کارت وجود داره و نیاز به چه میزان توان مالی قبل از گرفتن گرین کارت و برای رفتن به آمریکا و شروع یک زندگی بدون کار برای مدتی نیاز هست ....................... اینها خیلی بهتر از این هست برای مردم رویاسازی کنیم که موجب ترافیک سایتها و.......... شده ........... بسیاری که برای اولین بار و یا حتی بار چندم شرکت می کنند هنوز در این توهم هستند که با گرفتن اولین نامه گرین کارت را گرفته و هر زمان که دلشان خواست می توانند قدم رنجه کرده و به ینگه دنیا بروند آنجا شغل و منزل همه چی آماده و هر شهری که دلشان خواست می توانند زندگی کنند ................. لطفا برنامه ریزی کنید و به این جماعت ناآگاه خرده نگیرید ...........

دوست عزیز تمام مسائلی که شما مطرح کردید به طور مفصل در این سایت مطرح شده .
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
پاسخ
تشکر کنندگان: honareirani ، Ali Sepehr ، Seattle2015 ، msar ، hossein_1987
کلا ما ایرانی ها همیشه میخوایم همه عرصه ها رو تسخیر کنیم!
خیلی چیزها اصلا نه به روحیاتمون ربط داره نه به شرایطمون ولی باز برای اینکه از قافله عقب نمونیم ....
خدا رو شکر برنامه لاتاری هنوز توی ایران اونجوری اشباع نشده وگرنه همین 0.02 شانس روهم نداشتیم .
من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک..Cool
پاسخ
تشکر کنندگان: honareirani ، fafa k.a.f ، ASALI ، daad ، lighter ، pnasgari ، msar ، hossein_1987
نقل قول:دوست عزیز تمام مسائلی که شما مطرح کردید به طور مفصل در این سایت مطرح شده .
درسته من هم این رو خوب می دونم اما به عنوان یک تاپیک که دوستان هنگام شرکت کردن در لاتاری حتما بخونند قبل از اینکه سئوال کنند خوب عکس چطور بفرستیم و........... باید بعنوان خلاصه و ارجاع داده شده به بخشهای دیگه قبل از همه کارها وجود داشته باشه مثلا در کنار توضیح شرایط و نحوه ثبت نام و....... حتما باید توضیح داد که بعد از قبولی چه اتفاقاتی حتما رخ خواهد داد ....... و دقیقا چه شرایطی نیاز هست حتی مختصر و لینک داده شده برای توضیح بیشتر

...............
پاسخ
تشکر کنندگان: kavoshgarnet ، daad ، AFSHIN-PIC ، msar ، hossein_1987




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان