کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
تقدیر از دوستان مهاجرسرا به خاطر انساندوستی
مهم!!!
توجه! توجه!
درود بر همه.
با عرض معذرت از همه دوستان و بچه های سایت به خاطر ایجاد این تاپیک که مطلب خاصی نداره و فقط جنبه تشکر و قدردانی داره.
همه جا چه تو دانشگاه ها، چه اداره ها، چه تلویزیون و همه جاها از کسی که تلاش و کمکی به علم، مردم، یا اجتماع کرده باشه براش یه همایش یا برنامه ای واسه اون شخص برگزار میشه تا از زحماتش تشکر و قدردانی بشه.
این یه تاپیک ویژه واسه تشکر از آرش آر اس عزیز به خاطر تمام اطلاعات ریز و درشت و مفید (به درخواست آرش عزیز این پرانتز در ویرایش به متن اضافه شد: و برای همه کسانی که مینویسند و همه کسانی که میخوانند) هستش که تا امروز بهمون داده و باز هم خواهد داد.
من به شخصه تو این چند ماهی که اینجا عضو هستم شاید به اندازه چند سال زندگی در یو.اس.آ اطلاعات جمع کردم و شاید اگه یه روزی برم اونجا باعث بشه چند سال جلو بیفتم واسه زندگیم.
همچنین این تشکر ها تقدیم میشه به تمام بچه های مهاجرسرا که مثل برادر و خواهر های واقعی برای رسیدن به آرزوها به همدیگه کمک میکنند.
هر کسی با من موافق هستش یه تشکر کنه تا یه قدردانی درست حسابی ازشون شده باشه و یه رکورد جدید واسه تشکر تو سایت ثبت کنیم.
ممنون از همه دوستان
پاسخ
هنر ایرانی عزیز, سپاس از لطفت. ولی بگذار این پست تقدیر و تشکری باشد برای همه کسانی که مینویسند و همه کسانی که میخوانند. امروز متوجه شدم از چهار عدد مانیتوری که روی میز کارم هست, یکیش درگیر سایت مهاجر سرا است! البته برای من تفریح خیلی خوبی است که در میان کارم نوشته ها را بخوانم و یا گهگاهی چیزی بنویسم ضمن اینکه خوشحالم اگر کسی از نوشته های من, چیزی ولو اندک آموخته باشد.
اگر کمی نکته سنج باشید از تعدد حضور من در این سایت پی به تنهایی من میبرید. من با ارتباط با شما قصد دارم جای دوستان فراموش شده ام را پر کنم. خوشحالم از اینکه باریکه ای از این پیوند, هنوز گسسته نشده است.
پاسخ
من که بارها سپاسگذاری کردم از rs232 عزیز و محترم.
حقیقتش از وقتی که آر اس اومده تو این سایت، من علاقم به آمریکا بیشتر شده، چون از چیزهایی که میدونستم مطمئنم کرده.
من اینقدر آر اس رو دوست دارم که هر وقت با دوستام بحث آمریکا میکنم، میگم من یه دوستی دارم تو آمریکا که ...
واقا آقای گلیه و همچنین دست و دل باز!!! و امیدوارم یه ایال خوب هم گیرش بیاد هر چه زودتر و ما هم لاتاری قبول بشیم و بریم عروسیش Big Grin
من هم به عنوان هدیه با یه دست عکاسی میکنم، با یه دست ارگ میزنم و با دهان هم میخونم،با کمر و X ام برایت قر میدم،با پاهایم پایکوبی میکنم، با لبهایم لبخندی مهربانانه میزنم، با چشمانم ازت مراقبت میکنم، و در نهایت با زنو چنان میرم تو دلت که دیگه زن نگیری Big Grin !!!(شوخی میکنم، میگم که دوستان تشر نرن تو دلم که تو عصبانی هستی)
ولی این هم فراموش نکنید که همه بچه های مهاجرسرا گل هستند و در تلاش و کوشش اند.
پاسخ
واقعا موهبتیه آرش برای این سایت، ما بچه های قدیمی تر!!! اصولا در ایران با هم مراوداتی داشتیم و آمریکا رو از ایران تشریح می کردیم! ولی آرش از راه رسید و شناخت بسیار خوبی از دل آمریکا بهمون عطا کرد!! ( به به چقدر ادبی شدSmile) راستش من فکر می کردم ایرانی ها که میرن اونجا خلقیاتشون عوض میشه دیگه کسی رو تحویل نمی گیرن و کاری برای کسی نمی کنن ولی دست کم آرش و حمید خان از میزوری این دید منو عوض کردن، امیدوارم همیشه پاینده باشید و تیم ورک!!!
Hope Never Die


شماره کیس: ***31
تاریخ دریافت نامه قبولی:may 2008
کنسولگری:abudhabi
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: july 2008
تاریخ کارنت شدن کیس:May 2009
تاریخ دریافت نامه دوم:31 may
تاریخ مصاحبه:14 july
دریافت ویزا: 30 september (روز آخر)
پاسخ
با سلام،
با اینکه بارها از آرش عزیز تشکر کردم، ولی بازم احساس میکنم کمه.
آرش جون منم به نوبه خودم ازت ممنونم و آرزوی موفقیت برات دارم.
ضمن اینکه شدی نقل محفلی که من میخوام در مورد مهاجرسرا یا تجربه های دیگران در آمریکا صحبت کنم. همش با این جمله شروع میشه: یکی از بچه های مهاجرسرا هست که الان 3 ساله امریکاس و ....
به هرحال هم ازت ممنونم و هم خواهش میکنم اگه یه روزی هم از تنهایی دراومدی، یاد این دوستان مجازی هم باشی و بازم بیای و واسمون بنویسی.
اینجا ثابت میشه که خوبی آدما میتونه بدون اینکه حتی همدیگه رو ببینند، باعث بشه همدیگه رو دوست داشته باشند و احساس کنند که یک یار قدیمی دارند.
بدرود.
مهدی
برنده گرین کارت لاتاری 2010.
ساکن لوس آنجلس، کالیفرنیا.
پاسخ
تشکر کنندگان: kavoshgarnet ، honareirani ، rs232 ، smith ، mrr777 ، شهلا 1346 ، rouzbehdarvishi ، sepideh IR ، Lemony ، nasam ، msar ، dosalonimame
درود
من هم سپاسگزارم. و مطمئنم علاوه بر شادی دل بچه های مهاجرسرا خود ایشان نتیجه مهر و محبت هایش را خواهد دید. شاید همین نوشته ها رو یه روزی چاپ کرد و کلی معروف شد.
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، usa.lover ، shahram1347 ، smith ، mohammad.maleki ، شهلا 1346 ، sepideh IR ، msar
من به نوبه خودم از همه دوستان مخصوصا قدیمی ها سپاسگذاری میکنم
اطلاعات سایت مهاجرسرا واقع بدردبخور است .

به دلایل شخصی از مدیریت استعفا داده ام لطفا سولات مربوط به مدیریت را از من نپرسید
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، shahram1347 ، mary joon ، mahdis ، smith ، mohammad.maleki ، sepideh IR ، msar
سلام به همه دوستان
من هم میخواستم از همه دوستان خوبم در مهاجرسرا که در کمک کردن به همدیگه از هم سبقت می گیرن تشکر کنم. مخصوصاً از آرش عزیز که با راهنماییها و نوشته های زیباشون قبل از رفتن به امریکا دید خوبی از اونجا به ما میدن. امیدوارم همیشه سربلند و پیروز باشین
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، honareirani ، usa.lover ، shahram1347 ، mahdis ، smith ، شهلا 1346 ، sepideh IR ، msar
بنده هم به نوبه خود از تمامي مديران و بخصوصRS عزيز بخاطر جواب ها و راهنمايي هايشان تشكر و قدر داني مي كنم
با آرزوي سلامتي و شادي براي همه شما
تجربه شکست خیلی بهتر از حسرت خوردن از دست دادن یه موقعیت هستش
 

نشویل - تنسی : جایی که من زندگی‌ می‌کنم ، شهری کوچک ، با هزینه‌های متوسط ، وضعیت کار بد نیست 
پاسخ
تشکر کنندگان: shahram1347 ، mahdis ، rs232 ، smith ، mohammad.maleki ، شهلا 1346 ، sepideh IR ، اریوبرزن ، msar
من بنوبه خود از دوست و همشهري عزيزم rs232 تشكر ميكنم واقعا به اين سايت حال درست و حسابي داده و هر روز به اين سايت نگاهي ميندازم تا ببينم ايشان مطلب جديدي داره يا نه ؟ آر اس جان ياد اون روزها بخير كه از مدرسه جيم ميزديم و با بچه هاي گوهردشت و عظيميه و دهقان ويلا قرار ميذاشيتم و ميگفتيم بچه ها كجا ؟ همگي يكصدا :بريم جاده چالوس يادش بخير . البته فراموش نشود همه بچه هاي مهاجر سرا واقعا گل هستند اميدوارم عمرشان مثل گل نباشد.بخصوص صدرا در تهران - پارس لاتاري در كانادا - كاوشگرنت در تهران - بچه ديار نفت خيز آبادان جناب usa.lover ( ها وولك ، درست گفتوم كا Wink) و بچه هاي قديمي مهاجر سرا كه ديگر سري به اين سايت نميزنند و ادمين مدير محترم سايت وزين مهاجرسرا جا دارد تشكر ويژه اي از ايشان داشته باشم . دوستان با اينكه از هم دور هستيم ولي دلهايمان ميليمتري بهم نزديك است. از صميم قلب دوستتان دارم.

اين فايلها هم هديه اي ناچيز از تحفه درويش به تمامي گلهاي مهاجر سرا
[font=Arial] دستاني كه كمك ميكنند از لبهائي كه دعا ميكنند مقدس ترند . ( كوروش كبير )[/font]
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، usa.lover ، kavoshgarnet ، rs232 ، smith ، mohammad.maleki ، wushu kung fu ، mrr777 ، sepideh IR ، msar
با سلام
من بيشتر اوقات خواننده اين مطالب خوب وباحال هستم .از اينکه راهنمائيهاي شما دوستان باعث ميشه که وقتي وارد آمريکا شويم اطلاعات خوب و استرس کمتر داشته باشيم بسيار تشکر ميکنم.
اميدوارم فرآيند اخذ ويزاي همگي دوستان به خوبي پيش بره .
پاسخ
تشکر کنندگان: shahram1347 ، rs232 ، smith ، sepideh IR ، Lemony ، msar
اِ اِ اِ ! راست میگی ها نوید جون!
حالا یه وقت خدای ناکرده کوسه نخورده باشتش ما بی آر اس شیم؟!؟!؟!؟!؟
نهنگ اگه برده باشتش که خوبه! یهو می بینی نهنگه میره مسافرت و القضی میاد سمت اقیانوس هند و بعدشم میاد خلیج همیشه فارس و ... ( بعدشم که همه میدونن دیگه! آرش جان به طور قاچاقی وارد وطن میشه و نیروی دریایی ج.ا.ا آرش جونِ ما رو میگیره و به خاطر دلایلی که خودتون میدونید زندانیش می کنه!!!! و ادامه داستان هم دیگه فیلم هندی میشه و با پایانی تلخ روبرو میشه و آرش دیگه هرگز خواب امریکا و اقیانوس و قایقش رو هم نمی بینه!)

نتیجه اخلاقی داستان : آرش جان اگه کوسه خورده باشتت بهتره تا اینکه یه همچین روزایی رو نبینی!

تقاضا از آرش : آرش جون نفرینم نکنی یه وقت لاتاری برنده نشما !!! به جون خودم شوخی کردم.
پاسخ
تشکر کنندگان: ChairMan ، rs232 ، smith ، mrr777 ، msar
سلام دوستان. نه بابا! این هفته که کلید نداشتم برم ماهیگیری. ولی همش درگیر پارتی و مهمونی و این چرت و پرتها بودن امروزم که میبایست کارهای خونه رو انجام میدادم و رختهام رو میشستم و در ضمن قایقم رو هم تمیز کردم. اینجا انواع و اقسام مرغهای دریایی و پلیکانها هستند و همیشه از خودشان آثار هنری بجای میگذارند. مخصوصا پلیکانها که به اندازه یک گوسفند زحمت میکشند و همواره ما را شرمنده وجود خودشان میکنند. از طرف دیگر دوست دارم که مطلب مفید برایتان بنویسم و میدانم که بالاخره یک روز کفگیرم به ته دیگ خواهد خورد.
پاسخ
به به جناب آرش خان! دیگه کم کم داشتیم نگرانتون میشدیما! خب خدا رو شکر.
گفتیم خدای ناکرده یه وقت ناگهانی سر از وطن درنیاری که دیگه سر و کارت با کرام الکاتبینه...!!!
اُه اُه! من هم از این لغت های قلمبه سلمبه بلدما آرش خان! کیف کردی؟!؟!
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، smith ، شهلا 1346 ، msar
اِ اِ اِ ! راست میگیا صدرا !
ببین صدرا آدم اگر که تو یو.اس.آ باشه علاوه بر اینکه اون همه نمره مثبت که آرش جان گفت که از مردم میگیره علاوه بر اون کلی هم تو مهاجرسرا ازش تشکر میکنن!!!
چاکر آرش خان هم هستیما!!
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، rs232 ، smith ، mohammad.maleki ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان