کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
قیمت مسکن در آمریکا
سلام
این تاپیک رو ایجاد کردم چون هم برا خودم سوال شده بود و هم جای خالیش رو حس می کردم .
امشب تو کافی نت یکی از دوستان بحث پیش اومد و دوستم با توجه به آشنایانی که توی آمریکا داشت گفت که در حال حاضر برای خرید یه خونه ی ویلایی حداقل قیمت 80.000 $ هست و برای یه آپارتمان حداقل 20.000 $
می خوام بدونم با توجه به تجربیات دوستان همچین قیمتهایی ممکنه؟ ما که تو ایران با این پول حتی نمی تونیم همچین خونه هایی رهن هم کنیم چه برسه به خرید
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
پاسخ
با سلام
بعید می دونم داخل شهر با همچین قیمتی خونه بدن مگر در موارد خاص که شهرداری برای فروش گذاشته باشه شاید در حومه شهر suburbs باشه.
بزرگترین شجاعت صبر است .
پول خورده درشت.
پاسخ
فکر میکنم این قیمت ها مربوط به پیش قسط باشه نه قیمت کل

به دلایل شخصی از مدیریت استعفا داده ام لطفا سولات مربوط به مدیریت را از من نپرسید
پاسخ
تشکر کنندگان: saeedhei ، usa.lover ، OverLord ، drkamrani1 ، balot ، Ali.Abbasi ، maaref ، armanbala ، ghorbat ، SH1A2R3 ، opayamani ، azadeh2014 ، taherifar
صدرا جان آدرسش و بده من برم چند تا بخرم........................
والا ما اینجا زیر 300.000$ دلار خونه پیدا نکردیم....تازه دو خوابه...اگه هم باشه باید سمت دالاس و اونطرفها باشه اونم نه با این قیمت...چند شب پیش تلویزیون داشت خونه های اون مناطق و نشون میداد با 90.000 $ میتونستی بخری.....................اینجا با 20 تا یه ماشین نسبتا خوب میتونی بخری نه خونه ..................
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
پاسخ
البته با 30 تا میشه خونه پیش ساخته متحرک خرید که کاملا شبیه خونه های عادیه و بازش میکنن و به نقاط مختلف میبرن و سرهم میکنن. تنهای کاری که باید بکنید، اینه که زمینش را اجاره کنید.
پاسخ
(2009-11-06 ساعت 01:21)sadra_sepehr نوشته:  سلام
این تاپیک رو ایجاد کردم چون هم برا خودم سوال شده بود و هم جای خالیش رو حس می کردم .
امشب تو کافی نت یکی از دوستان بحث پیش اومد و دوستم با توجه به آشنایانی که توی آمریکا داشت گفت که در حال حاضر برای خرید یه خونه ی ویلایی حداقل قیمت 80.000 $ هست و برای یه آپارتمان حداقل 20.000 $
می خوام بدونم با توجه به تجربیات دوستان همچین قیمتهایی ممکنه؟ ما که تو ایران با این پول حتی نمی تونیم همچین خونه هایی رهن هم کنیم چه برسه به خرید

کجا؟
در لوس آنجلس آپارتمان حداقل200 هزار تا حداکثر 2،5 ملیون دلار است. بستگی به مکانش، نو ساز بودن، بزرگی اش داره
لاتاری 2008
شماره پرونده: ***14
مصاحبه: روزهای پایانی ماه آگوست
دریافت ویزا: 13 روز بعد از مصاحبه
پاسخ
سلام برای کسی که در زمینه کامپیوتر نبوغ داره فرصتی تو آمریکا برای پیشرفت وجود داره؟
پاسخ
تشکر کنندگان: OverLord ، balot ، maaref ، ghorbat ، SH1A2R3 ، opayamani ، taherifar
با سلام

قیمت مسکن در تمام شهرهای امریکا را می توانید ببینید قیمت ها از گران به ارزان و یا بر عکس نمایش داده می شوند ( با انتخاب خودتون)

http://www.realtor.com/
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
امروز یک کارشناس مسکن بنام خانم تهرانی در رادیو میگفت آنهاییکه تازه به آمریکا آمده اند، کردیت ندارند و میخواهند خانه بخرند، باید تا 40% قیمت خانه را پیش بدهند و بقیه اش را میتونیم براشون وام بگیریم. نرخ بهره اش هم از 5-6 % است.
راست یا اشتباهش هم با خودش. Big Grin
One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching.
پاسخ
(2010-03-09 ساعت 13:06)ruzbeh_220 نوشته:  سلام برای کسی که در زمینه کامپیوتر نبوغ داره فرصتی تو آمریکا برای پیشرفت وجود داره؟

1- مقدمتان به مهاجرسرا مبارك
2-لطفا در اين تايپيك فقط راجع به قيمت مسكن مطلب ارسال نماييد
3-براي كسي كه نبوغ (در هر زمينه و علمي)داشته باشد بهترين فرصتها در آمريكا وجود دارد
موفق باشيد

به دلایل شخصی از مدیریت استعفا داده ام لطفا سولات مربوط به مدیریت را از من نپرسید
پاسخ
(2010-03-10 ساعت 01:06)nicole.gemini نوشته:  امروز یک کارشناس مسکن بنام خانم تهرانی در رادیو میگفت آنهاییکه تازه به آمریکا آمده اند، کردیت ندارند و میخواهند خانه بخرند، باید تا 40% قیمت خانه را پیش بدهند و بقیه اش را میتونیم براشون وام بگیریم. نرخ بهره اش هم از 5-6 % است.
راست یا اشتباهش هم با خودش. Big Grin

نیکول عزیز جان فرهی یادتون هست متخصص خرید و فروش املاک و سرمایه گذاری در همان رادیو لوس آتجلسی حرف می زد و بعد از اینکه میلیاردها دلار اختلاس کردند تمام جمعیت ایرانی منجمله خود بنده حقیر تا چند روز هاج و واج بودم چون من هر جائی که بودم ساعت 1 حتما باید به برنامه ایشون گوش می کردم و نظرات ایشون برای من و همه دوستان ما طلا بود ولی متاسفانه دیدی که شد پس خیلی به حرف اینها گوش ندهید و تا با چند نفر مشورت نکردید با طناب اینها توی چاه نروید .
موفق باشید
پاسخ
خوب من یک راهنمای جامع هستم چون خودم در حال خریدن خانه هستم.
راستش قیمت خانه بسیار متغیر است و بستگی به موقعیت و محله آن دارد.
به عنوان مثال در سنفرانسیسکو و شمال آن قیمت خانه ها از 400.000 دلار شروع می شود تا چند میلیون دلار
در شرق سنفرانسیسکو و شهرهایی مانند ریچموند و یا اوکلند قیمت خانه از 40.000 دلار هست تا 300.000 دلار چون مناطق خطرناک دارد و مثلا قیمت یک خانه سه خوابه بزرگ با حیاط در یک محله معمولی نه خیلی خطرناک فقط 80.000 دلار است.
در اینجایی که من هستم همین خانه که سه خوابه هست چند سال پیش یک و نیم میلیون دلار بود ولی الآن هفتصد و پنجاه هزار دلار است.
من یک خانه در یک محله نسبتا خوب در یک شهری که نزدیک سنفرانسیسکو است خریدم 126 هزار دلار.
من 12600 دلار پیش دادم و وامی که گرفتم با آخرین چک و چانه ها با سود 4.87 ثابت و سی ساله است که یک درصد سود بسیار خوب حساب می شود. کردیت اسکور من در آخرین گزارش هفتصد و پنجاه است و برای همین توانستم درصد سود خوبی بگیرم.
میلغ وام 113.400 دلار است که مورگیج و یا قسط ماهیانه آن می شود حدود 602 دلار. حدود 200 دلار هم مالیات و بیمه آتشسوزی و غیره است که در مجموع من باید ماهی 800 دلار پرداخت کنم.
پول آشغال و آبو برق و گاز و تلفن هم که جای خودش را دارد ولی بهرحال الآن هم دارم آنها را پرداخت می کنم و برای یک اطاق 1000 دلار اجاره می دهم و حدود 200 دلار هم سهم آبو گاز و برق و تلفن و غیره.
اما چون اولین بار است که خانه می خرم دولت حدود 6000 دلار در جا به من برمی گرداند یعنی قیمت خرید من می شود 120000 دلار و طبق محاسباتی که حسابدارم کرد حدود ماهی 300 دلار هم از مالیاتم کم می شود. یعنی در مجموع مثل این است که من ماهی 500 دلار بابت خانه پرداخت می کنم.
مالیات خانه و سود بانک طبق یک محاسباتی از مالیات بر درآمد کسر می شود که من از آن سر در نیاوردم ولی فقط می دانم که برای کیس من می شود حدود 4000 دلار در سال که حدود سیصد و خورده ای می شود.
خانه ای که من خریدم سه خوابه است با یک حمام و دستشویی و 1390 فیت مربع یا 122 متر مربع زیربنا و با حیاط می شود حدود 500 متر مربع. سال ساخت آن هم مربوط می شود به سال 1936 ولی سقف, کفپوش, درب و پنجره ها, سرویس بهداشتی و آشپزخانه آن به تازگی بازسازی شده است و نو می باشد. در گاراژ غراضه و قدیمی است که باید آن را عوض کنم و درب برقی سبک بگذارم. گاراژ آن هم برای یک ماشین است ولی یک زیرزمین بزرگ دارد که کارگاه است و جای خوبی برای نجاری و یا تعمیرات است.
صاحب قبلی این خانه را چهار سال پیش حدود 250.000 خریده بود که آن را ول کرد به امان خدا و من خانه را از بانک خریدم.
این اطلاعات من بود از خانه خریدن که امیدوارم بدردتان بخورد.
با آرزوی موفقیت برای شما
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، nicole.gemini ، Monica ، Persischer ، drkamrani1 ، mehspeed ، Ali Sepehr ، اليزا ، honareirani ، reza22 ، megaholding ، kianoush ، kavoshgarnet ، یه مهاجر ، amirkh74 ، samin ، سارا کوچولو ، balot ، arshkarshk ، payman R ، MORFIN ، WIKIMAN ، farzad24 ، meysi ، loveusa2010 ، online27H ، frozen mind ، farshidkhalafi ، amirosi ، mustafa123kr ، بنيتا ، bahram_kg ، bill.goldberg1990 ، arash1986 ، alibati ، saba1100 ، sepinod ، DLT ، سروش سعیدی ، farzaddv2009 ، upm2006 ، mehdi_behzadi ، Kaveh90 ، reignoffear18 ، lorecance ، AMIN3Y ، usa ، vahidansari ، pr.kia ، alirezagh ، nastaran86 ، Magneto ، ubk ، saeed.kuchulu ، نخجير ، Emad_L ، majid89 ، ali.narooei ، maaref ، final destination ، samansaatian ، battosai ، Pedram.mt ، majidsat ، mhmd1386 ، delir ، amiry ، armanbala ، MPU ، ali ringo ، masih sh ، pooyash ، ghorbat ، marjan_almasian ، mirman ، babakped ، aziking ، banaeian ، MEHDIREZAEI ، amin_sh ، SH1A2R3 ، Sepasttian ، viona ، behina ، iraniha ، m@ry@m75 ، Afies ، opayamani ، kopenhak84 ، parsush ، Danoosh ، ranebr ، circle ، reza6966 ، ziza ، safajoo ، saher ، mszs ، Saeedv13 ، hhamed ، Sanazdk ، kasrafo ، sadegh59 ، hajiarab ، نازنین 932 ، _USA_ ، Rbaghban ، siakhatar666 ، valencia ، b.ghavam ، amir0_0amir ، Alirezaa2013 ، New York ، آلیس-1980 ، وحید ایرجی ، n-az ، massi63 ، mhb161 ، Kingrazor ، قصه گو ، ماتیتی ، مهدی 116 ، usa lover ، sayeh_m ، SOLTANI11 ، .Armin. ، we are one ، ffrfar ، azadeh2014 ، lighter ، mahshid_jacobi ، mehdi116 ، r-g ، hamidreza2197 ، faaezeh ، taherifar ، Memolk ، AMINHOSSEINI53 ، m_vaziran ، ginjer ، meysam_mac ، farrokh33 ، salar3d ، Rira_1982 ، saeed8990 ، ey1366 ، biparva ، Soeño
دوستان،موقع خرید خانه حتما در سایت شهرداری مشخصات خانه مورد نظر خود را با اطلاعاتی‌ که به شما داده میشود چک کنید،همین طور میتوانید از قیمتی که شهرداری برای خانه تعیین کرده مطلع شوید و میزان مالیاتی که سالیانه باید پرداخت کنید.یادتون باشه که بهترین حالت اینه که بتونید به قیمتی نزدیک قیمت شهرداری گذشته خرید کنید.در میامی شما حتا به کپی‌ سند خانه هم از طریق اینترنت هم دسترسی داشته باشید.

نکته دیگر مدرسه است،اینجا خیلی‌ مهم که شما خانه‌ای بخرید که بچه شما بتواند به مدرسی خیلی‌ خوبی‌ برود حتا اگر بچه ندارید این نکته خیلی‌ مهمه،و به حرف مشاوران هم اعتماد نکنید،حتما قبل از خرید به مدرسه مشورت کنید.

نکته دیگه اینه که از طریق اینترنت میتوانید چک کنید که در محل شما چند نفر که سابقه بچه آزاری دارند زندگی‌ میکنند و میزان جرم و جنایت چقدر است.

یادتون هم باشه که گول بازسازی خانه را زیاد نخورید مهمتر از آن اینه که ارزش زمین ای‌ شما چه قدر است نه اندازه خانه.هرچی‌ تعداد حمام‌ها بیشتا ب اشد بیشتر دوست دارند.مثلا در یک خانه ۳ خوابه حداقل ۲ تا حمام باید داشته باشند

امیدوارم این اطلاعات مفید باشد
پاسخ
اگر مجبور نیستید، هیچوقت لوس آنجلس را برای زندگی انتخاب نکنید. اینجا آمار جرم و جنایت بالاست، اصلا جای خوبی برای بزرگ کردن بچه نیست، پر از گنگ و خلافکار است، گرونه، کثیفه، مردم بی ادب و بی کلاس و ... خلاصه سعی کنید اول نیایید لوس آنجلس که بدجوری میخوره توی ذوق تان!!!Big Grin
البته منظورم خود شهر لوس آنجلس است. من تقریبا تمام شهر را میشناسم اصلا قابل مقایسه با سانفرانسیسکو نیست. محدوده قابل زندگی برای امثال ما، از محدوده غربی ترین محدوه وست لوس آنجلس و شروع منطقه بورلی هیلز به سمت اقیانوس است که با ورود به این قسمت انگار تازه وارد شهر شدید!!! قیمت مسکن در این محدوده ها را چک کنید، اگر براتون مناسب بود که تصمیم بگیرید لوس آنجلس را برای زندگی آنهم در این مناطق انتخاب کنید، وگرنه اگر کلاهتون هم از محدوده شهری وست لوس آنجلس به شرق افتاد، دنبالش نروید!!!! برای اطمینان سایت روزنامه لوس آنجلس تایمز را نگاه کنید، متوجه همه چیز میشوید!!!!
همانطور که دوستان گفتند حواستون به خوبی مدارس آن منطقه هم باشه. بعضی هاشون اصلا جالب نیستند!!!!
چون وضع مسکن خرابه، خیلی راحت میتونید خونه پیدا کنید. مثلا شما میتونید با ماهی 1300 تا براحتی در محدوده بورلی هیلز با کد پستی 90210 یک آپارتمان نسبتا شیک اجاره کنید. فکر پیدا نکردن آپارتمان نباشید، اینقدر آپارتمان خالی میبینید که راحت میتونید انتخاب کنید یا بخرید یا اجاره کنید.

یک نصیحت میکنم: سعی کنید اینجا ساده زندگی کنید تا مجبور نشوید زیاد کار کنید و در نتیجه از زندگی تون بیشتر لذت ببرید.
One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching.
پاسخ
چرا از وام فرست هوم بایر استفاده نکردید که بهره کمتری دارد؟



(2010-04-29 ساعت 03:46)rs232 نوشته:  من 12600 دلار پیش دادم و وامی که گرفتم با آخرین چک و چانه ها با سود 4.87 ثابت و سی ساله است که یک درصد سود بسیار خوب حساب می شود.

میدهم من مالیات به اوباما   -----   با لبی خندان، نه با افسوس و آه
مالیات بر درآمد، مالیات مستقیم  ----  تا دهد پاسپورت آبی او به ما

پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، honareirani ، balot ، farzad24 ، maaref ، armanbala ، MPU ، ghorbat ، SH1A2R3 ، opayamani ، mhb161 ، taherifar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان