کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
معرفی ویزاهای آمریکا(ویزای کار E1)
خواهشا این اطلاعات مربوط به ویزای قهرمانان را ترجمه کنید
آب در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم
یار در خانه و ما گرد جهان میگردیم
پاسخ
تشکر کنندگان: eblam ، msar
سلام

بچها توصیه می‌کنم که حتما این لینکو ببینید ، فکر کنم که جواب کل سوالات رو پیدا کنید.

بازم اگه سوال خاصی‌ بود در خدمتم.



















http://mohajersara.com/showthread.php?tid=1887&page=5
نامه­ی چارلی چاپلین به دخترش
ژرالدین، دخترم! اینجا شب است... شب نوئل؛ در قلعه­ی کوچک من همه­ی این سپاهیان بی سلاح خفته­اند، نه تنها برادر و خواهر تو، حتی مادرت. به زحمت توانستم بی آن که این پرندگان خفته را بیدار کنم، خود را به این اتاق کوچک نیمه روشن، به این اتاق انتظار پیش از مرگ، برسانم.
پاسخ
تشکر کنندگان: copol_fazaee ، usa.lover ، msar
Exclamation 
با سلام



اینجارو حتما یه سر بزنید ؛

http://mohajersara.com/showthread.php?ti...1#pid59251


این فایلو حتما بخونید ؛





ممنون از اینکه کلید تشکر میزنیدBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinTongue


فایل‌های پیوست
.pdf   E2-Farsi.pdf (اندازه 108.54 KB / تعداد دانلود: 363)
نامه­ی چارلی چاپلین به دخترش
ژرالدین، دخترم! اینجا شب است... شب نوئل؛ در قلعه­ی کوچک من همه­ی این سپاهیان بی سلاح خفته­اند، نه تنها برادر و خواهر تو، حتی مادرت. به زحمت توانستم بی آن که این پرندگان خفته را بیدار کنم، خود را به این اتاق کوچک نیمه روشن، به این اتاق انتظار پیش از مرگ، برسانم.
پاسخ
تشکر کنندگان: copol_fazaee ، usa.lover ، wushu kung fu ، arash1986 ، msar ، parsa yavari
[salam pi jaan.man khodam az tarighe ghahremani va ba visayee1 eghdam kardam va hodoude yek mahe pisham vaghte mosahebam bood,alanam montazere clearance hastam,age daghightar beporsi ke chi mikhai bedouni manam daghightar mitounam javab bedam
پاسخ
تشکر کنندگان: usa.lover ، eblam ، msar
(2009-11-26 ساعت 21:18)usa.lover نوشته:  بررسی اجمالی
قانون مهاجرت و تابعیت سالانه حداقل 140،000 استخدام بر اساس ویزای مهاجرت که به پنج اولویت طبقه بندی تقسیم می شود، فراهم می کند. آنها ممکن است یک گواهی کار از وزارت کار (DOL) و بایگانی یک درخواست بوسیله خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده در وزارت امنیت داخلی (USCIS)، لازم داشته باشند.

اولین تقدم استخدام(E1)

کارگران تقدمدار 28.6 درصد از حد سالانه مهاجرت در سراسر جهان را میگیرند. همه کارگران مقدم باید ذینفع یک فرم (I-140) تائید شده باشند،درخواست مهاجرت برای کارگران خارجی به وسیله USCIS بایگانی میشود.در این اولویت سه گروه وجود دارد :

1. افرادی که از توانایی فوق العاده ای در علوم ، هنر ، آموزش و پرورش ، تجارت ، و یا در ورزش برخوردارند.. متقاضیان در این گروه باید اسناد گستره ای داشته باشند که نشانگر این باشد که به صورت ملی یا بین المللی تحسین و حمایت شده باشند و همچنین در شناخت رشته تخصصی ایشان. چنین متقاضیانی نباید به امید یک پیشنهاد کاری خاص در بدو ورود به آمریکا دررشته مورد نظرشان که در آن توانایی فوق العاده ای دارند که بتوانند کارشان را ادامه دهند، باشند.چنین متقاضیان می تواند درخواست خود را بوسیله USCIS بایگانی کنند به جای اینکه از طریق کارفرما بایگانی کنند.

2. استادان برجسته و محققان با حداقل سه سال تجربه در تدریس یا تحقیق ، که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده باشند. گواهینامه کار برای این تقسیم بندی مورد نیاز نیست ، اما در آینده کارفرما باید پیشنهاد یه کار را فراهم سازد و یک درخواست بوسیله USCIS.

3. بعضی از مدیران اجرایی و مدیرانی که دست کم یکی از سه سال قبل توسط سهامداران خارج از کشور ،والدین و یا تابعه و یا شعبه ای از کارفرمای آمریکا استخدام شدند. متقاضیان باید در یک مقام مدیریتی یا اجرایی به آمریکا بیایند. . گواهینامه کار برای این تقسیم بندی مورد نیاز نیست، اما در آینده کارفرما باید پیشنهاد یه کار را فراهم سازد و یک درخواست بوسیله USCIS.


منبع: [http://travel.state.gov

با سلام

ممنون میشم که در این مورد توضیح بدهید ؛ یک درخواست بوسیله USCIS.

Rolleyes
به عنوانه مثل من در مورد هنر تخصص دارم از کجا باید شروع کنم ؟

ممنون میشم که توضیح بفر مایید .

با تشکر

نامه­ی چارلی چاپلین به دخترش
ژرالدین، دخترم! اینجا شب است... شب نوئل؛ در قلعه­ی کوچک من همه­ی این سپاهیان بی سلاح خفته­اند، نه تنها برادر و خواهر تو، حتی مادرت. به زحمت توانستم بی آن که این پرندگان خفته را بیدار کنم، خود را به این اتاق کوچک نیمه روشن، به این اتاق انتظار پیش از مرگ، برسانم.
پاسخ
تشکر کنندگان: copol_fazaee ، msar
سلام. همسر من استاد دانشگاست با 10 سال سابقه کار. 10 سال هم کار هنری کرده. نمونه کار زیاد داره و ناظر چاپ چاپخونه پدرم هم بوده. ما برای ویزای L1 اقدام کردیم با یه وکیل صحبت کردیم 3 هفته . پرسشنامه پر کردیم و تلفن و همه نمون کاهراو فرستادیم و ایشون گفتن میتونن 6 ماهه برامون اقامت فلوریدا رو بگیرن. من هم متذجم زبان انگلیسی هستم. با اجازه کار. تحقیق کردم در مورد وکیله اما هنوز مطمون نیستم. آدرسش این هست http://reliableusimmigration.com/index.a...e&pageid=4 الان برام register number و این سایتو فرستادن http://www.sos.ca.gov/ و گفتن پروانه نامبر و اسمشون بعنوان وکیل معتبر در این سایت هست. نمیدونم آیا واقعا 6 ماهه میشه رفت. البته همسر من بعنوان هنرمند و کارمند شرکت پدرم کاملا واجد شرایط هست. میشه لطفا راهنماییم کنید. این درخواستی که میگید از طرف همین وکیلها انجام میشه یا خودمون بدون وکیل هم میتونیم اقدام کنیم....
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
سلام به همه دوستان .میخوام بدونم یک بیزینس سیتیزن میتونه ویزای کارگری برای کسی بگیره و کلا شرط دادن ویزای کارگری چیه ؟ممنون از پاسختون
پاسخ
تشکر کنندگان: eblam ، msar
سلام دوستان
من چون در این زمینه برای خودم تحقیق کردم می خواستم مواردی رو که تا الان متوجه شدم خدمتتون عرض کنم و از دوستان دیگه هم تقاضا دارم اگر اطلاعاتی دارند متقابلا ما رو راهنمایی کنند.
ورزشکاران حرفه ای که دارای مقام های ملی یا بین المللی هستند در صورتی که این شرایط رو داشته باشند می توانند برای دریافت گرین کارت آمریکا اقدام کنند:
A - مدارک نشان دهنده دستیابی به جایزه بین المللی مانند جایزه نوبل و یا جوایز همردیف آن
B - در غیر اینصورت ارائه حداقل 3 مدرک از مدارک نامبرده در زیر:
-جایزه یا پاداش ملی یا بین المللی برای دستیابی به مقامی خاص
- عضویت در گروهی خاص که این عضویت مستلزم دارابودن شرایط خاص و برگزیده شدن از طریق داوری های بین المللی یا ملی باشد.
-مواردی از مهارتهای ویژه متقاضی که در رسانه های ملی یا بین المللی منتشر شده باشد، چنین مدارکی باید دارای تاریخ، عنوان و نام متقاضی باشد و درصورت نیاز همراه با ترجمه ارائه شود.
- مدارکی دال بر داوری متقاضی در موارد مشابه برای دیگران در رشته تخصصی خود به شکل انفرادی یا گروهی
- اصل مدارک علمی، پژوهشی، هنری و یا مرتبط با تجارت خاص که دال بر فعالیت ویژه دررشته مورد نظر باشد.
- مدارکی که نشان دهد آثار و فعالیت های متقاضی در یک نمایشگاه خاص عرضه شده است.
- مدارکی که نشان دهد متقاضی بعنوان شخصیت اصلی و یا پیشرو در یک سازمان و یا نهاد با شهرت خاص نقش داشته است.
-مدارکی که نشان دهد متقاضی به دلیل استعدادهای ویژه نسبت به دیگران درهمان رشته، دارای حقوق و مزایای به طور مشخص بیشتری می باشد.
- مدارک نشان دهنده موفقیت های خاص متقاضی در نمایشگاه هنری و یا مشابه آن
اگر درخواست کننده قادر نیست حداقل 3 مدرک از مدارک نامبرده شده را ارائه دهد، باید بتواند اسنادی را با فرم درخواست خود همراه کند که با مدارک نامبرده قابل مقایسه باشد.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
راه اقدام:
1. رفتن به سایت :www.uscis.gov
2. از سربرگ های بالای صفحه forms را انتخاب کنید
3.در صفحه باز شده یک جدول مشاهده میکنید در ستون دوم آن(Form number) به دنبال I-140 بگردید( چون ورزشکاران باید این فرم را پر کنند)
و روی عبارت Immigrant Petition for Alien Worker که در کنار آن مشاهده میکنید کلیک کنید
4. صفحه جدیدی باز میشود که 3 فرم برای دانلود کردن دارد آنها را دانلود کنید
فرم اول همان فرم I-140 است که باید آن را پر کنید
فرم دوم راهنمای پر کردن فرم I-140 است
فرم سوم فکر میکنم برای کسانی است که بخواهند اینترنتی ثبت نام کنند و بخوامند ایمیل و اس ام اس دریافت کنند

**توجه: در راهنمای فرم توضیح داده که چطور مدارک خودتان را ضمیمه کنید و بفرستید
تا اونجایی که من متوجه شدم گر مدارک شما مورد تایید بود آن را به NVC میفرستند و در صورتی که اونجا هم مورد تایید بود براتون وقت مصاحبه در نظر میگیرند
پاسخ
تشکر کنندگان: badbat ، mahannn4779 ، h_aghapour ، msar
(2011-05-03 ساعت 16:42)s_ostad2000 نوشته:  سلام. همسر من استاد دانشگاست با 10 سال سابقه کار. 10 سال هم کار هنری کرده. نمونه کار زیاد داره و ناظر چاپ چاپخونه پدرم هم بوده. ما برای ویزای L1 اقدام کردیم با یه وکیل صحبت کردیم 3 هفته . پرسشنامه پر کردیم و تلفن و همه نمون کاهراو فرستادیم و ایشون گفتن میتونن 6 ماهه برامون اقامت فلوریدا رو بگیرن. من هم متذجم زبان انگلیسی هستم. با اجازه کار. تحقیق کردم در مورد وکیله اما هنوز مطمون نیستم. آدرسش این هست http://reliableusimmigration.com/index.a...e&pageid=4 الان برام register number و این سایتو فرستادن http://www.sos.ca.gov/ و گفتن پروانه نامبر و اسمشون بعنوان وکیل معتبر در این سایت هست. نمیدونم آیا واقعا 6 ماهه میشه رفت. البته همسر من بعنوان هنرمند و کارمند شرکت پدرم کاملا واجد شرایط هست. میشه لطفا راهنماییم کنید. این درخواستی که میگید از طرف همین وکیلها انجام میشه یا خودمون بدون وکیل هم میتونیم اقدام کنیم....
با سلام
من براتون تحقیق کردم این وبسیت دفتر وکلتی نیست ، کلا اگر که میخواین مطمئن شین که آیا وکیل هستند یا نه ، معمولان وکلا اسمشون را تو وبسیت میذارن و ذکر می‌کنن که از کدوم ایالت آمریکا پروانه وکالت دارن.
شما میتونین اسمشون را رو وبسیت اون بر چک کنید
به طور مثل وکلای کالیفرنیا اسمشون تو www.calbar.ca.gov
پاسخ
تشکر کنندگان: ParsTrader ، nora ، msar
با سلام
یه نفر آشنا توی آمریکا به من گفته که میشه با خرید بخشی از سهام یه کلینیک معادل 120.000 دلار به عنوان سهامدار وارد خاک آمریکا بشیم و گرین کارت بگیریم . آیا این مطلب صحت داره؟؟
لطفا راهنمایی کنید .
پاسخ
تشکر کنندگان: msar
این همون ویزای نام آوران افراد شاخص است یا با اون فرق میکنه؟
پاسخ
تشکر کنندگان: msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان