کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
طریقه فرستادن ارز (پول) از ایران به آمریکا و یا بالعکس
دوستان عزیز همونطور که میدونین از فرودگاه امام بیش از 5 هزار دلار نمیشه خارج کرد، من برای اینکه از این جریان مطمئن شم با فرودگاه تماس گرفتم و اونها این موضوع رو تایید کردن و گفتند اگه بلاتر از این مبلغ همراهتون باشه گرفته میشه و دیگه هم پس نمیدن!
حالا با این اوصاف چی توصیه میکنین؟
كيس نامبر:2013AS4xxx
کنسولگری: Ankara
مصاحبه: هفته سوم فوریه
دریافت ویزا: یک ضرب
لینک سفرنامه
پاسخ
تشکر کنندگان: storagemeter ، ginjer ، mohamadir ، maria2000
متاسفانه ما ایرانی ها یادگرفتیم که با زور و ارعاب و تهدید با هم صحبت کنیم. من سایت گمرک رو خوندم و فکر میکنم شما بتونین مبالغ زیاد رو هم خارج کنین:

به موجب مقررات بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران خروج ارز بصورت اسكناس همراه مسافر به خارج از كشور تا سقف 5000 دلار و يا معادل آن به ساير ارزها مجاز و خروج ارز بيش از ميزان 5000 دلار با ارائه اظهارنامه ارزي و يا اعلاميه بانكي مربوطه و يا هر سند بانكي كه مبين پرداخت وجه بصورت اسكناس از محل حساب ارزي يا فروش ارز باشد ممهور به مهر شعبه بانكي امكان پذير مي باشد.


منبع


(2013-03-30 ساعت 16:36)victorygo نوشته:  دوستان عزیز همونطور که میدونین از فرودگاه امام بیش از 5 هزار دلار نمیشه خارج کرد، من برای اینکه از این جریان مطمئن شم با فرودگاه تماس گرفتم و اونها این موضوع رو تایید کردن و گفتند اگه بلاتر از این مبلغ همراهتون باشه گرفته میشه و دیگه هم پس نمیدن!
حالا با این اوصاف چی توصیه میکنین؟
پاسخ
تشکر کنندگان: amir82 ، IN.USA@2013 ، mino2013 ، immigrant2us ، Danoosh ، soli asali ، valencia ، mohamadir ، asher
من شنیدم بیش از 5000 دلار نمیشه خارج کرد - این 10000 دلار که میگین قضیش چیه؟

(2013-04-13 ساعت 02:31)salami نوشته:  من شنیدم بیش از 5000 دلار نمیشه خارج کرد - این 10000 دلار که میگین قضیش چیه؟

راستی قوانینش رو هم بگین اگه ممکنه
پاسخ
تشکر کنندگان: ginjer ، mohamadir ، maria2000
دوستان عزیز من میتونم مقدار ارز مورد نیازتون رو (فعلا محدود) بدون واسطه و بدون کسر پول و کارمزد به حسابتون در هر جای دنیا بریزم و معادل ریالی اون رو از دوستان یا خانوادتون تو ایران بگیرم.
اینطوری هم مشکل شما حل میشه هم مشکل من که نیاز به معادل ریالی پولم تو ایران دارم
اگه موافق هستید بهم ایمیل بدین
پاسخ
تشکر کنندگان: nora ، mgolchin13 ، samansaba ، iman83 ، soli asali ، philter
(2013-03-27 ساعت 11:13)soheilbadami نوشته:  نمیدونم این تاپیک مناسبی باشه ولی همیشه این سوال همه جا مطرح میشه که اگر کسی بیش از 10000 دلار وارد آمریکا کنه مشمول مالیات هست میخواستم بگم که چنین چیزی نیست و اعلام پول نقد فقط برای جلوگیری از مانی لاندری یا همون پولشویی خودمون هست و گردش اون در بازار های غیر قانونی.
سیستم مالیات در آمریکا بر اساس مالیات بر در امد و افزایش سرمایه هست و از طرف دیگه بر اساس خود اظهاری یعنی اولا پولی که هر کس با خودش وارد میکنه یا حتی حواله میکنه حاصل دارایی او هست و بقول اینها asset حساب میشه و مالیات به دارایی کسی تعلق نمیگیره. درمرتبه بعد وقتی هر کس در پایان سال مالی با دولت تصفیه حساب میکنه این مفاصا برحسب خود اظهاری هست و چنانچه پول واقعا دارایی کسی باشه لازم نیست که در فرم مالیاتی وارد بشه. چیزی که هست و مهمه اینکه اینجا بر خلاف مثلا ایران همه باید یک بوک کیپینگ معقول داشته باشن یعنی هر پولی که براشون در 1 سال در گردش هست باید معلوم باشه (پیش خودشون) که از چه منبعی امده و حتی الامکان گواهی داشته باشه تا اگر لازم شد ارائه بشه. البته این مسئله جدای از مسائل تحریم و طریقه انتقال پول و دارایی هست که بحث جداست.
در ضمن نوع اقتصاد در آمریکا این نیست که از هر مالی مالیات گرفته بشه و اصولا سختگیری در مالیات در این اقتصاد ضد ارزش هست برای همین هم هر چه درامد شما یا سرمایه شما بالاتر بره مالیات کمتری میدید.

سلام
دوستان لطفا به من جواب بديد آيا من دفعه دومي كه دارم وارد اين كشور ميشم ميتونم بيش از ده هزار تا بيرم ?( بر فرض كه در فرودگاه ايران مشكلي پيش نياد چون اينجا معمولا بازرسي صورت نميگيره. چون دفعه اول كه خودشون مي گفتند براي مقدار هيچ محدوديتي وجود ندارد.
پاسخ
تشکر کنندگان: ginjer ، mnpnus
[quote='storagemeter' pid='298862' dateline='1364653747']
به موجب مقررات بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران خروج ارز بصورت اسكناس همراه مسافر به خارج از كشور تا سقف 5000 دلار و يا معادل آن به ساير ارزها مجاز و خروج ارز بيش از ميزان 5000 دلار با ارائه اظهارنامه ارزي و يا اعلاميه بانكي مربوطه و يا هر سند بانكي كه مبين پرداخت وجه بصورت اسكناس از محل حساب ارزي يا فروش ارز باشد ممهور به مهر شعبه بانكي امكان پذير مي باشد.


دوست عزیز من با اطلاعات و گمرک فرودگاه تلفنی با پیگیری زیاد صحبت کردم. گفتند بیش از 5000 دلار یا معادل آن مجاز نیست ولی در صورت داشتن مجوز از وزارت بهداشت، وزارت علوم، بانک مرکزی و یا اظهار نامه ارزی (مسافرینی که در ورود به ایران بیش از 5000 دلار داشته باشن اظهار و در مراجعت و خروج از ایران می توانند خارج کنند) امکان خواهد داشت. خوب برای ما که مهاجرت میکنیم که هیچکدام از این مجوزها صادر نخواهد شد. چاره چیست؟
ساکن شمال ویرجینیا از سپتامبر 2013
پاسخ
تشکر کنندگان: ginjer ، mohamadir ، philter
دوستان برای خارج کردن از ایران 5000 دلار هست 100 گرم طلا؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
این سایت گمرک هست فقط 5000 دلار 150 گرم طلا

http://www.irica.gov.ir/Portal/Home/Defa...da6bd044a1

اینم بخش مهم

ارز همراه مسافر :
. مسافرين ورودي به كشور پس از تكميل فرم اظهارنامه ارزي براي ورود مبالغ بيش از 5000 دلار ارز مي بايست نسبت به واريز ارزهاي مازاد به حساب ارزي خود اقدام نمايند.
· به موجب مقررات بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران خروج ارز بصورت اسكناس همراه مسافر به خارج از كشور تا سقف 5000 دلار و يا معادل آن به ساير ارزها مجاز و خروج ارز بيش از ميزان 5000 دلار با ارائه اظهارنامه ارزي و يا اعلاميه بانكي مربوطه و يا هر سند بانكي كه مبين پرداخت وجه بصورت اسكناس از محل حساب ارزي يا فروش ارز باشد ممهور به مهر شعبه بانكي امكان پذير مي باشد.
· ميزان خروج و ورود ريال ايراني همراه مسافر حداكثر پانصد هزار ريال (500.000 ريال) مي باشد.

طلا و نقره
· ورود زيور آلات طلاي همراه مسافر از قبيل گردنبند ، دستبند ، گوشواره ، انگشتري ، النگو ، ساعت و غيره در حد متعارف و براي مصارف شخصي بصورت واحد مجاز بوده و ورود مازاد بر آن منوط به كسب اجازه قبلي از بانك مركزي مي باشد .
· خروج زيور آلات شخصي همراه مسافر ، حداكثر تا ميزان 150 گرم از انواع مصنوعات طلا مجاز خواهد بود
· خروج مصنوعات و ظروف نقره بعنوان هديه و سوغات توسط مسافر حداكثر تا ميزان 3 كيلوگرم مجاز مي باشد مشروط بر اينكه اشياء مذكور از زمره آثار فرهنگي و تاريخي محسوب نگردد .
پاسخ
تشکر کنندگان: Danoosh ، nora ، Soap McTavish ، maria2000 ، h_aghapour ، philter ، hamed_na ، ed2008
(2012-01-14 ساعت 10:02)mmho79 نوشته:  dostan kasi sarafi motmaen nemishnase be man suggest kona
man mikham ye meghdar pol befrestam iran az usa

mamnoon

دوستان کسی صرافی مطمئن نمیشناسه به من پیشنهاد کنه؟
من می خوام یه مقدار پول بفرستم ایران از آمریکا

ممنون

دوست عزیز لطفا قوانین فارسی نویسی را رعایت کنید.
ناظم
سلام
ما میخواهیم از ایران پول واسمون بفرستند اگه میشه پیام خصوصی بذارین هماهنگ کنیم پولامونو جابجا کنیم در وقت و پول صرفه جویی میشه
پاسخ
تشکر کنندگان: afshinghwink ، mnpnus
اقا چقدر نگران پول اوردن به اینجایین... من 12 هزار دلار اسکناس تا نخورده با خودم اوردم کسی هم نفهمید.... قرار نیست پرچم بگیرین دستتون و داد بزنین که من بیشتر از 5 هزار تا دارم که !! من فقط 2000 دلار گذاشته بودم تو کیف پولم... !!!... اینی هم که میگن میگیریم ازتون نمیدیم حرف مفت میزنن.. مگه ارث باباشونه؟یه همسفر داشتیم 25 هزار تا همراهش بود همه رو هم گذاشته بود تو جیبش قلمبه اندازه یه پرتقال زده بود بیرون اون و فهمیدن بنده خدا هم کسی رو نداشت تو ایران داد به همون اژانسی که اورده بودش فرودگاه که ببره نمیدونم به کی بده تا سفر های بعدیش
کتگوری: k1
مصاحبه: ژانویه 2013 یروان
کلیر: ۲۶ اپریل (۹۱ روز)
ویزا : 10 می//ورود به امریکا:26 می//انگشت نگاری هفته دوم//اجازه کار 2 ماه بعد از انگشت نگاری//گرین کارت 3 ماه بعد از پست کردن مدارک

سفرنامه ی ویزا


مصاحبه گرین کارت
پاسخ
تشکر کنندگان: storagemeter ، sezar ، soli asali ، azadeh2014 ، maria2000 ، Spiritual ، mohamadir ، philter ، hamed_na ، Nima90 ، Lemony ، Tero.guy
دوستان عزيز از ايران قانوناً نفري ٥٠٠٠ دلار ميشه خارج كرد ولي بچه ها خيلي بيشتر از اين حرفها رو ميزارن تا ساكي كه ميبرن تو هواپيما و ميارن، اگر هر خانواده بيش از ١٠٠٠٠ تا داشته باشه بايد تو فرمي كه تو هواپيما ميدن اعلام كنه و مقدار دقيقش رو تو فرودگاه مقصد اعلام كنه و تو سال اول آوردن پول مشكلي نداره ولي تو سالاي بعد دردسر داره.
كيس نامبر:**٥٢-مقصد:اگر ويزا رو دادن كاروليناي شمالي اگر هم ويزا رو ندادن كابل - تاريخ مصاحبه:W2 APآنكارا-٤نفر- نتيجه مصاحبه:برگ صورتي
اخذ ويزا: 3sep 2013 بعد از ١٣٩ روز انتظار ، ورود به آمريكا: 6sep 2013
پاسخ
تشکر کنندگان: arisa-mohammad
(2013-10-04 ساعت 19:36)lonelyman نوشته:  دوستان عزيز از ايران قانوناً نفري ٥٠٠٠ دلار ميشه خارج كرد ولي بچه ها خيلي بيشتر از اين حرفها رو ميزارن تا ساكي كه ميبرن تو هواپيما و ميارن، اگر هر خانواده بيش از ١٠٠٠٠ تا داشته باشه بايد تو فرمي كه تو هواپيما ميدن اعلام كنه و مقدار دقيقش رو تو فرودگاه مقصد اعلام كنه و تو سال اول آوردن پول مشكلي نداره ولي تو سالاي بعد دردسر داره.

دوست عزیز " سالهای بعد دردسر داره" رو نفهمیدم .
آوردن پول هیچوقت دردسر نداره فقط باید فرم پرکنی همین ......... مگر غیر از اینه؟

پاسخ
تشکر کنندگان: soli asali ، shatsi ، smk2 ، h_aghapour
سلام
يك روش اينه كه شخصى كه در آمريكا كار ميكنه و ميخواد پول به ايران بفرسته را پيدا كنيد. شما ميتوانيد معادل مبلغ ارزى كه ميخواهيد بفرستيد آمريكا ، در ايران به حساب بريزيد و اينجا به حساب شما در آمريكا پول واريز شود،مزيت اين كار اينه كه خرج اضافه نداريد و قيمت دلار هم توافقى هست چون هيچ دلالى اين وسط نيست و خريدارو فروشنده مستقيم با هم در ارتباط هستند.
پاسخ
تشکر کنندگان: smk2 ، ffrfar ، philter
ممنون میشم اگر کسی فرم OFAC رو بگه از کجا باید پیدا کنم. و شماره فرم یا اسم فرم چیست؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان. من بین 5 تا ده هزار دلار دارم اینجا امریکا اگه کسی میخواد بدون واسطه و کارمزد و اینجور چیزا مبادله دلار به تومان کنیم.
ایمیل بنده جهت ارتباط:
miladagha69@gmail.com
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان