کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara





نظرسنجی: کدام شهر امریکا رو برای زندگی انتخاب میکنید؟¿
نیویورک
15.63%
40 15.63%
لس انجلس
16.80%
43 16.80%
دالاس
10.16%
26 10.16%
اتلانتا
1.56%
4 1.56%
منطقه اورنج کانتی
6.64%
17 6.64%
استین
0.78%
2 0.78%
پرتلند
4.30%
11 4.30%
شیکاگو
3.52%
9 3.52%
میامی
1.95%
5 1.95%
واشینگتن
3.13%
8 3.13%
سیاتل
12.89%
33 12.89%
بوستون
3.91%
10 3.91%
لاس وگاس
7.42%
19 7.42%
فیلادلفیا
2.34%
6 2.34%
هیچکدام
8.98%
23 8.98%
مجموع 256 رای 100%
* چنانچه به گزینه‌ای رای داده اید، با علامت ستاره مشخص گردیده است. [نمایش نتایج]



##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بهترین شهر های آمریکا برای زندگی
نه چرا نمیده ویزا.همین دوماه پیش یکی از دوستام رفت texas A&M
پاسخ
تشکر کنندگان: mavarfan ، omino ، نازنین 932 ، sadeghi897 ، taherifar
ویزای تحصیلی برای دکترا بخصوص همچنان برقراره و با شرایط خاص خودش داده میشه .
پاسخ
تشکر کنندگان: mavarfan ، sadeghi897 ، taherifar
پس این دوستمونم حتما می دونن که وقتی کسی هدفی داره و براش تلاش می کنه و احتمالا کلی زحمت برای تافلش داره میکشه ... وقتی همچین کامنتی می گیره چقدر متزلزل میشه !
پاسخ
تشکر کنندگان: mavarfan ، omino ، odiseh ، taherifar
شهرزاد جان منبع شما نباید اینجا باشه واسه برنامه های مهمتون. بیشتر اطلاعات اینجا بر اساس تجربه های شخصی و گاهی حتی نظرات شخصی افراد بدون منبع موثق هستش.
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar
(2011-04-01 ساعت 21:25)anab نوشته:  شهرزاد جان منبع شما نباید اینجا باشه واسه برنامه های مهمتون. بیشتر اطلاعات اینجا بر اساس تجربه های شخصی و گاهی حتی نظرات شخصی افراد بدون منبع موثق هستش.

راست میگین. شاید من زیادی به این سایت اعتماد می کنم. این روزا هر کس ازم هر سوالی می پرسه در مورد ویزا و شهر و .... فورا لینک این سایت رو می فرستم براش. مخصوصا در مورد ویزای دانشجویی. چون خودم هیچی در موردش نمی دونم .حالا خوبه Assembler انگار خودش د یگه نمیادا اما یهو خودمو جای اون گذاشتم که چه حالی شده وقتی فهمیده ویزایی دیگه در کار نیست.برای بعضی ها ادامه تحصیل تنها راهه آخه.
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar ، maryam.azad
در این که این سایت بسیار مفید و کمک کننده است تردید نکن و درواقع کار خوبی میکنی که به دیگران معرفیش میکنی ولی در هر حال باید در باره موارد خاص و حیاتی باید بیشتر و دقیق تر بررسی کرد. موفق باشی
پاسخ
تشکر کنندگان: shahrzad_a ، Rainy ، نوروز ، taherifar
(2010-11-07 ساعت 03:16)زهره نوشته:  پیتسبرگ توی ایالت پنسیلوانیا هست.

سلام.

امکانش هست از اب و هوای این شهر بگید که چجوریه ؟؟ (تو ماههای مختلف سال)

تشکر
پاسخ
تشکر کنندگان: nastaran86 ، taherifar
(2010-11-04 ساعت 18:35)anab نوشته:  چه شهر قشنگی زهره جان تو کدام ایالت هستین ؟

پنسیلوانیا
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar
سلام میشه یه شهر کوچک و کم هزینه هم به ما معرفی کنید
دیییییییییییییی

رشته همسرم مهندسی کشاورزی
کجا می تونیم کار پیدا کنیمممممم
پاسخ
تشکر کنندگان: omino ، taherifar
سلام به دوستان خوبم
والا خودم به شخصه دنبال یه ایالت و شهر کوچیک با صفا و خوش آب و هوا با منطقه کوهستانی جنگلی هستم...البته از بابت کار و کم بودن میزان جرم و جنایت هم خیلی برام مهمه...از بس تو این تهران خراب شده دود خوردمو سرو صدای اضافی شنیدم دیگه دلم نمیخواد دنبال شهرهای بزرگ و صنعتی برای زندگی کردن باشم...به خدا عقده ای شدم برم تو شهرهای کوچیک و خوش منظره بارونی که تو هر جای امریکا باشه زندگی کنم.میشه با این توضیحاتی که دادم دوستان عزیزی که تجربه دارن منو راهنمایی کنن که کدوم ایالت برای یه زندگی آروم و بی سر و صدا و البته خوش منظره مناسب هستش؟
پاسخ
تشکر کنندگان: nora ، soli asali ، masoud768 ، taherifar ، maryam.azad
(2013-02-19 ساعت 11:37)farhad1985 نوشته:  سلام به دوستان خوبم
والا خودم به شخصه دنبال یه ایالت و شهر کوچیک با صفا و خوش آب و هوا با منطقه کوهستانی جنگلی هستم...البته از بابت کار و کم بودن میزان جرم و جنایت هم خیلی برام مهمه...از بس تو این تهران خراب شده دود خوردمو سرو صدای اضافی شنیدم دیگه دلم نمیخواد دنبال شهرهای بزرگ و صنعتی برای زندگی کردن باشم...به خدا عقده ای شدم برم تو شهرهای کوچیک و خوش منظره بارونی که تو هر جای آمریکا باشه زندگی کنم.میشه با این توضیحاتی که دادم دوستان عزیزی که تجربه دارن منو راهنمایی کنن که کدوم ایالت برای یه زندگی آروم و بی سر و صدا و البته خوش منظره مناسب هستش؟

ابالت واشنگتن - شهر سیاتل.
پاسخ
تشکر کنندگان: afs ، alibati ، mrr777 ، ParsTrader ، farhad1985 ، gbtm ، lilac ، saeid-ss ، sadeghi897 ، soli asali ، taherifar ، maryam.azad
پیتسبورگ دومین شهر بزرگ این ایالت و مرکز شهرستان الگنی (Allegheny County) است. پیتسبورگ در پیرامون هم‌ریزشگاه دو رود الگنی و مانانگهلا (Monongahela) ساخته شده‌است یعنی جایی که این دو رود با هم رودخانه اوهایو را تشکیل می‌دهند.

دورنمای شهر پیتسبورگ شامل ۱۵۱ آسمان‌خراش، ۴۴۶ پل، دو تله‌کابین ریلی و یک دژ مربوط به دوران پیش از انقلاب آمریکا است. بقایای قلعه‌ای بـاسـتـانـی بـا قـدمـتـی بـیـش از ۲۵۰ سـال بنـام قـلـعـه دوکِین (‏Duquesne‏) به‌شکل تصادفی در یکی از پارک‌های این شهر کشف شده است.

در سال ۲۰۰۷، پیتسبورگ به عنوان "قابل زندگی‌ترین شهر آمریکا" اعلام شد.

فالینگ‌واتر در حومه این شهر قرار دارد، و تیم پرآوازۀ پیتسبورگ ستیلرز نیز متعلق به این شهر است.

پنسیلوانیا ایالتی است در شرق آمریکا و یکی از ایالت‌های ساحلی اقیانوس اطلس آمریکا. پایتخت آن هریسبورگ و شهرهای مهم آن پیتسبورگ و فیلادلفیا است
پاسخ
تشکر کنندگان: rira1982 ، masih sh ، amir82 ، parastoo mohajer ، lilac ، Rock ، saeed5564 ، soli asali ، ghafari88 ، maryam.azad ، Memolk
دوستان کارهمسرم بادستگاههای لودر -بیل مکانیکی وخاکبرداری است درکدام شهر کارپیدا می شه.
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar
5 ایالت شاد آمریکا به ترتیب هاوایی،مین، نوادا، یوتا و ورمونت هستند.این مطالعه حاصل بررسی بیش از 10 میلیون پیام کاربران شبکه توییتر است.
بر اساس نتایج یک مطالعه جدید ایالت هاوایی به عنوان شادترین و ایالت " لوییزیانا" به عنوان غمگین ترین ایالت های آمریکا انتخاب شدند.

به گزارش عصر ایران این مطالعه که حاصل بررسی بیش از 10 میلیون پیام کاربران شبکه توییتر و از سوی دانشگاه " ورمونت" صورت گرفته ، مشخص کرد که 5 ایالت شاد آمریکا به ترتیب هاوایی،مین، نوادا، یوتا و ورمونت هستند.

طبق این نظر سنجی ایالت لوییزیانا نیز به عنوان غمگین ترین ایالت از میان 51 ایالت آمریکا معرفی شد.

ایالت نیویورک در این نظر سنجی در رده 15 شاد ترین ایالت های آمریکا قرار گرفت و شاد ترین نقطه شهر نیویورک ، میدان معروف " تایمز" معرفی شد.
پاسخ
(2013-03-02 ساعت 14:15)erfanslash نوشته:  5 ایالت شاد آمریکا به ترتیب هاوایی،مین، نوادا، یوتا و ورمونت هستند " لوییزیانا" غمگین ترین ایالت
ایالت نیویورک در این نظر سنجی در رده 15 شاد ترین ایالت های آمریکا قرار گرفت و شاد ترین نقطه شهر نیویورک ، میدان معروف " تایمز" معرفی شد.

مرسی آقا بازم ازین آمارها برامون بزار
2013as4### یک نفر ,"خواستن توانستن است",مصاحبه:W2 Feb انکارا,صورتی،کلیرنس27Mar
Seattle
پاسخ
تشکر کنندگان: soli asali ، taherifar ، maryam.azad




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان