کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara





نظرسنجی: کدام شهر امریکا رو برای زندگی انتخاب میکنید؟¿
نیویورک
15.63%
40 15.63%
لس انجلس
16.80%
43 16.80%
دالاس
10.16%
26 10.16%
اتلانتا
1.56%
4 1.56%
منطقه اورنج کانتی
6.64%
17 6.64%
استین
0.78%
2 0.78%
پرتلند
4.30%
11 4.30%
شیکاگو
3.52%
9 3.52%
میامی
1.95%
5 1.95%
واشینگتن
3.13%
8 3.13%
سیاتل
12.89%
33 12.89%
بوستون
3.91%
10 3.91%
لاس وگاس
7.42%
19 7.42%
فیلادلفیا
2.34%
6 2.34%
هیچکدام
8.98%
23 8.98%
مجموع 256 رای 100%
* چنانچه به گزینه‌ای رای داده اید، با علامت ستاره مشخص گردیده است. [نمایش نتایج]



##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بهترین شهر های آمریکا برای زندگی
سلام دوستان ما واسه لاتاری 2014 برنده شدیم و بوستون رو انتخاب کردیم
به نظر شما واسه کار و زندگی خوب هست ؟
ایا میشه تو مصاحبه ایالت رو تغییر بدیم ؟
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar ، maryam.azad
(2013-05-16 ساعت 13:23)ehsan 2014 نوشته:  سلام دوستان ما واسه لاتاری 2014 برنده شدیم و بوستون رو انتخاب کردیم
به نظر شما واسه کار و زندگی خوب هست ؟
ایا میشه تو مصاحبه ایالت رو تغییر بدیم ؟
آره میتونید حتی دقیقه نود یعنی موقع ورود به فرودگاه هم میتونید آدرستون را عوض کنید.
دوست عزیز حالا حالاها زوده در مورد انتخاب بهترین و مناسبترین شهر برای مهاجرتتون تصمیم بگیرید کلی باید مطالعه و تحقیق و بررسی انجام دهید مثل من که تا حالا شصتاد تا شهر رو هنوز ویزامو نگرفته انتخاب و بعد ردشون کردم . برای مطالعه و تحقیق بد نیست به ارسال شماره 42 بنده در این تاپیک نگاهی بیندازید.
در مورد بوستون نظر شخصی من اینه که اونهایی که مامان باباشون ثروت دارند خوبه برند این شهر بخاطر تحصیل و دانشگاه ولی برای زندگی و کار اصلاً فکر نکنم در مجموع انتخاب ایده آلی برای ما ایرونی ها باشه خودتون بعد یک سال تحقیق و بررسی به این نتیجه خواهید رسید.
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar ، maryam.azad ، Memolk
بهترین شهر در آمریکا
این عنوان بر اساس عواملی مانند عملکرد آموزشی مدارس و دانشگاهها، فضای سبز و سازگاری فرهنگی اعطا شده است.

اگر از افراد مختلف در امریکا بپرسید که کدام شهر را برای زندگی ترجیح می دهند همه آنها شهری را انتخاب می کنند که در آن شغل مورد نظر خود را داشته باشند و با توجه به هزینه ها زندگی خوبی داشته باشند. اما اگر مشکلی برای پرداخت هزینه نداشته باشید چه محلی را انتخاب می کردید؟ چه می شد اگر در شهری زندگی می کردید که از نظر فرهنگی، مدارس، تفریحات سالم و فضای سبز بسیار غنی و از لحاظ فناوری پیشرفته باشد و در عین حال کمترین میزان جرم و جنایت در آنها وجود داشته باشد؟ شاید بسیاری از امریکایی ها اولین پاسخشان نیویورک یا سان فرانسیسکو باشد، اما این شهر ها با همه جذابیتی که دارند بهترین شهر آمریکا نیستند.

وب سایت اینترنتی بیزینس ویک ماه ها وقت صرف کرد و اطلاعاتی را جمع کرد که به کمک آن می توان بهترین شهر امریکا را برای زندگی تعیین کرد. ما در این تحقیقات به یک سری معیار های مثبت که در کیفیت زندگی تاثیر گذار هستند از قبیل تعداد رستوران ها، رانکینگ مدارس و دانشگاهها و همچنین تعداد تیم های ورزشی دانشگاهی و حرفه ای و همچنین مقدار زیادی اطلاعات دیگر مورد توجه بوده اند تا نتیجه نهایی بدست آید. اما برنده کدام شهر است؟

این شهر رالی مرکز ایالت کارولینای شمالی است

بهترین شهر و آمریکا برای زندگی کدام است؟


رالی

برای بسیاری از ساکنین این شهر خیلی شگفت انگیز نیست که رالی به عنوان بهترین شهر در سرتاسر ایالات متحده انتخاب شود. رالی از نظر فرهنگی جذابیت های زیادی دارد در این شهر دانشگاههایی واقع اند که به مثلث تحقیقات معروفند و عبارتند از: دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی، دانشگاه دوک و دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل. و در کنار امتیازات بسیاری که در این شهر یافت می شود می توان به 867 رستوران، 110 بار و 51 موزه اشاره کرد. و همینطور رالی شهری است که در آن پیشرفته بودن را می توان احساس کرد، مدارس خوب و بیش از 50,500 متر مربع فضای سبز که چند برابر فضای سبز سرانه شهر هایی مانند نیویورک و لوس آنجلس است، همینطور رالی شهری است که شب های خاطر انگیزی را می توان در آن گذراند.

آخر هفته ها از کنسرت و اپرا گرفته تا مسابقات ورزشی حرفه ای و غیر حرفه ای و بیش از 2,700 متر مربع بازار روز که کشاورزان در آن محصولات خود را ارئه می دهند.

بهترین شهر و آمریکا برای زندگی کدام است؟

رالی جمعیتی فقط در حدود چهارصد هزار نفر و وسعتی در حدود 370 کیلو متر مربع دارد. البته رالی مانند سان فرانسیسکو مرکز تکنولوژی دنیا یا مانند بوستون بزرگ ترین مرکز برای تحصیلات عالی و فوق عالی یا مانند نیویورک کلان شهری که 24 ساعت شبانه روز در حرکت و جنب و جوش باشد نیست اما همه این شهر ها آمار جرم و جنایت بالایی دارند پارک های آنها در حال ازبین رفتن هستند، میانگین سطح سواد در این شهر ها پایین است و دیگر امتیازات منفی که به راحتی مزایای آنها را می پوشاند را در رالی نمی بینید.


بهتر به معنای بزرگتر نیست

به کمک بلومبرگ وب سایت بیزینس ویک 16 عامل را برای رده بندی استفاده کرد: تعداد رستوران ها و بار ها، تعداد موزه نسبت به نفر، تعداد دانشگاه ها، کتابخانه ها و تیم های ورزشی، همینطور میزان درآمد، میزان فقر، بیکاری، عملکرد مدارس دولتی، درصد جمعیت دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر، مساحت فضای سبز و پارک های موجود به ازای هر هزار نفر ساکن شهر و کیفیت هوا. عوامل مثبت بیشتر در این رده بندی تاثیر گذار بوده اند به عنوان مثال هزینه مسکن در یک شهر بزرگ می تواند بسیار بالا باشد ولی در این رده بندی به آن توجه نشده است.

در رده بندی جهانی هم بعد از رالی شهر های بعدی آرلینگتون و هونولولو در اسکاتلند هستند و شهر بزرگ و معروفی مانند نیویورک در رده چهاردهم ایستاده است لس آنجلس در رده سی و پنجم و شیکاگو در رده هفتاد و پنجم است. از شهر های بزرگی که رتبه بهتری بدست آورده اند سن دیه گو است که در جایگاه هفتم قرار گرفته و واشنگتن دی سی که کمتر از ششصد هزار نفر جمعیت دارد در جایگاه ششم قرار دارد و البته با توجه به اینکه بعضی از فاکتور های سنجش به صورت سرانه جمعیتی تعیین شده است نمی توان آنها را از نظر تعدادی هم برتر دانست.


پارکی که در آن شهری واقع شده است

بسیاری از ساکنین یک شهر به شلوغی خیابان ها و پر جنب و جوش بودن شهر خود افتخار می کنند. اما رالی با اینکه شهری پر جنب و جوش است ولی آرامشی خاص در آن حاکم است که بخاطر فضای سبز وسیع و فوق العاده آن است و آنرا با عنوان «پارکی که شهری در میان آن قرار گرفته» توصیف می کنند. در خیابان ها و بازار زمانی که پیاده روی می کنید نمای زیبایی از درختان آب نما ها و جویبار ها خواهید دید که بسیار دلنشین است. یک پنجم افراد در این شهر بین 20 تا 30 سال هستند. (بر اساس آمار سال 2010)

بهترین شهر و آمریکا برای زندگی کدام است؟



در این شهر جو فرهنگی دانشگاه های بزرگ حاکم است و آموزش بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ این جامعه است. و موزه های محلی نقشی اساسی در فرایند آموزش دارند.

بیشتر افراد در این شهر برای رفت و آمد رانندگی می کنند اما سرویس اتوبوس های شهری برای همگان در دسترس است و حتی در مرکز شهر این سرویس به صورت رایگان ارائه می شود.

کیفیت بالای زندگی همراه با توسعه روزافزون کسب وکار در این منطقه باعث شده افراد بیشتری برای سکونت به این شهر مهاجرت کنند. و از نظر سرعت افزایش جمعیت از برترین شهر ها در امریکاست.


رشد اقتصادی

بیشتر مردم شهر در سیستم آموزشی دولتی وغیر دولتی کار می کنند. تکنولوژی به روز، تکنولوژی دفاعی، بیوتکنولوژی، و شاخه های علوم زیستی و تکنولوژی های پاک و هوشمند همچون ستون هایی اقتصاد این منطقه را به گردش درآورده اند. در دوران بحران اقتصادی در ایالات متحده بی کاری در رالی به 7.6 درصد رسیده افزایش یافت اما این نرخ بیکاری از نرخ متوسط بیکاری در امریکا یعنی 9.1 درصد کمتر بود.

حتی در اقتصاد بحرانی کنونی شرکت هایی در رالی در حال توسعه هستند که از آن جمله می توان شرکت نرم افزاری کلاه قرمز را نام برد که 540 شغل جدید ایجاد کرده است. این کمپانی در گذشته بدنبال شهر های دیگری هم برای محل استقرار خود بوده است اما مدیر اجرایی این شرکت می گوید رالی بهترین امتیازات را به ما ارائه کرد. او می گوید:

یک سیستم آموزشی عالی بسیار خوب در این شهر این امکان را به شما می دهد که بهترین استعداد ها را شناسایی و استخدام کنید. هزینه های زندگی در این شهر نسبتا پایین است. هزینه سکونت در این شهر نسبت به شهر های مشابه بسیار پایین است و شرایط برای کسب و کار در این ایالت بسیار عالی است.

وایتهرست که از سال 2008 به این شهر مهاجرت کرده است می گوید در این شهر بسیاری از امکاناتی را که در یک کلان شهر یافت می شود می توانید بیابید او اضافه می کند زندگی در اینجا فوق العاده است.

منبع: مجله هفتگی بلومبرگ

ترجمه: علی یزدی مقدم
برگرفته از سایت : http://www.yadbegir.com/main/fun2/bestuscity.htm
2013AS7XXX
ایروانسه نفرمدت انتظار : 80 روز
رنگین کمان پاداش کسانیست که تا آخرین قطره باران صبر میکنند.
پاسخ
خطرناترین شهرهای امریکا(به روز شده2013)http://homes.yahoo.com/news/the-most-dan...32579.html
ساکن
پاسخ
تشکر کنندگان: Danoosh ، naarestan ، tabim4 ، mhz_ir ، saeed5564 ، taherifar
(2013-06-18 ساعت 12:02)mlo نوشته:  بهترین شهر در آمریکا
این عنوان بر اساس عواملی مانند عملکرد آموزشی مدارس و دانشگاهها، فضای سبز و سازگاری فرهنگی اعطا شده است.

اگر از افراد مختلف در آمریکا بپرسید که کدام شهر را برای زندگی ترجیح می دهند همه آنها شهری را انتخاب می کنند که در آن شغل مورد نظر خود را داشته باشند و با توجه به هزینه ها زندگی خوبی داشته باشند. اما اگر مشکلی برای پرداخت هزینه نداشته باشید چه محلی را انتخاب می کردید؟ چه می شد اگر در شهری زندگی می کردید که از نظر فرهنگی، مدارس، تفریحات سالم و فضای سبز بسیار غنی و از لحاظ فناوری پیشرفته باشد و در عین حال کمترین میزان جرم و جنایت در آنها وجود داشته باشد؟ شاید بسیاری از آمریکایی ها اولین پاسخشان نیویورک یا سان فرانسیسکو باشد، اما این شهر ها با همه جذابیتی که دارند بهترین شهر آمریکا نیستند.
ممنون از اطلاعات کامل و مفیدتون یع سوال داشتم
به نظرتون برای یک ایرانی تا توان مالی معمولی برای یک زندگی معمولی و داشتن یک کاره ساده رالی انتخاب خوبی هست ؟
وب سایت اینترنتی بیزینس ویک ماه ها وقت صرف کرد و اطلاعاتی را جمع کرد که به کمک آن می توان بهترین شهر آمریکا را برای زندگی تعیین کرد. ما در این تحقیقات به یک سری معیار های مثبت که در کیفیت زندگی تاثیر گذار هستند از قبیل تعداد رستوران ها، رانکینگ مدارس و دانشگاهها و همچنین تعداد تیم های ورزشی دانشگاهی و حرفه ای و همچنین مقدار زیادی اطلاعات دیگر مورد توجه بوده اند تا نتیجه نهایی بدست آید. اما برنده کدام شهر است؟

این شهر رالی مرکز ایالت کارولینای شمالی است

بهترین شهر و آمریکا برای زندگی کدام است؟


رالی

برای بسیاری از ساکنین این شهر خیلی شگفت انگیز نیست که رالی به عنوان بهترین شهر در سرتاسر ایالات متحده انتخاب شود. رالی از نظر فرهنگی جذابیت های زیادی دارد در این شهر دانشگاههایی واقع اند که به مثلث تحقیقات معروفند و عبارتند از: دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی، دانشگاه دوک و دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل. و در کنار امتیازات بسیاری که در این شهر یافت می شود می توان به 867 رستوران، 110 بار و 51 موزه اشاره کرد. و همینطور رالی شهری است که در آن پیشرفته بودن را می توان احساس کرد، مدارس خوب و بیش از 50,500 متر مربع فضای سبز که چند برابر فضای سبز سرانه شهر هایی مانند نیویورک و لوس آنجلس است، همینطور رالی شهری است که شب های خاطر انگیزی را می توان در آن گذراند.

آخر هفته ها از کنسرت و اپرا گرفته تا مسابقات ورزشی حرفه ای و غیر حرفه ای و بیش از 2,700 متر مربع بازار روز که کشاورزان در آن محصولات خود را ارئه می دهند.

بهترین شهر و آمریکا برای زندگی کدام است؟

رالی جمعیتی فقط در حدود چهارصد هزار نفر و وسعتی در حدود 370 کیلو متر مربع دارد. البته رالی مانند سان فرانسیسکو مرکز تکنولوژی دنیا یا مانند بوستون بزرگ ترین مرکز برای تحصیلات عالی و فوق عالی یا مانند نیویورک کلان شهری که 24 ساعت شبانه روز در حرکت و جنب و جوش باشد نیست اما همه این شهر ها آمار جرم و جنایت بالایی دارند پارک های آنها در حال ازبین رفتن هستند، میانگین سطح سواد در این شهر ها پایین است و دیگر امتیازات منفی که به راحتی مزایای آنها را می پوشاند را در رالی نمی بینید.


بهتر به معنای بزرگتر نیست

به کمک بلومبرگ وب سایت بیزینس ویک 16 عامل را برای رده بندی استفاده کرد: تعداد رستوران ها و بار ها، تعداد موزه نسبت به نفر، تعداد دانشگاه ها، کتابخانه ها و تیم های ورزشی، همینطور میزان درآمد، میزان فقر، بیکاری، عملکرد مدارس دولتی، درصد جمعیت دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر، مساحت فضای سبز و پارک های موجود به ازای هر هزار نفر ساکن شهر و کیفیت هوا. عوامل مثبت بیشتر در این رده بندی تاثیر گذار بوده اند به عنوان مثال هزینه مسکن در یک شهر بزرگ می تواند بسیار بالا باشد ولی در این رده بندی به آن توجه نشده است.

در رده بندی جهانی هم بعد از رالی شهر های بعدی آرلینگتون و هونولولو در اسکاتلند هستند و شهر بزرگ و معروفی مانند نیویورک در رده چهاردهم ایستاده است لس آنجلس در رده سی و پنجم و شیکاگو در رده هفتاد و پنجم است. از شهر های بزرگی که رتبه بهتری بدست آورده اند سن دیه گو است که در جایگاه هفتم قرار گرفته و واشنگتن دی سی که کمتر از ششصد هزار نفر جمعیت دارد در جایگاه ششم قرار دارد و البته با توجه به اینکه بعضی از فاکتور های سنجش به صورت سرانه جمعیتی تعیین شده است نمی توان آنها را از نظر تعدادی هم برتر دانست.


پارکی که در آن شهری واقع شده است

بسیاری از ساکنین یک شهر به شلوغی خیابان ها و پر جنب و جوش بودن شهر خود افتخار می کنند. اما رالی با اینکه شهری پر جنب و جوش است ولی آرامشی خاص در آن حاکم است که بخاطر فضای سبز وسیع و فوق العاده آن است و آنرا با عنوان «پارکی که شهری در میان آن قرار گرفته» توصیف می کنند. در خیابان ها و بازار زمانی که پیاده روی می کنید نمای زیبایی از درختان آب نما ها و جویبار ها خواهید دید که بسیار دلنشین است. یک پنجم افراد در این شهر بین 20 تا 30 سال هستند. (بر اساس آمار سال 2010)

بهترین شهر و آمریکا برای زندگی کدام است؟



در این شهر جو فرهنگی دانشگاه های بزرگ حاکم است و آموزش بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ این جامعه است. و موزه های محلی نقشی اساسی در فرایند آموزش دارند.

بیشتر افراد در این شهر برای رفت و آمد رانندگی می کنند اما سرویس اتوبوس های شهری برای همگان در دسترس است و حتی در مرکز شهر این سرویس به صورت رایگان ارائه می شود.

کیفیت بالای زندگی همراه با توسعه روزافزون کسب وکار در این منطقه باعث شده افراد بیشتری برای سکونت به این شهر مهاجرت کنند. و از نظر سرعت افزایش جمعیت از برترین شهر ها در آمریکاست.


رشد اقتصادی

بیشتر مردم شهر در سیستم آموزشی دولتی وغیر دولتی کار می کنند. تکنولوژی به روز، تکنولوژی دفاعی، بیوتکنولوژی، و شاخه های علوم زیستی و تکنولوژی های پاک و هوشمند همچون ستون هایی اقتصاد این منطقه را به گردش درآورده اند. در دوران بحران اقتصادی در ایالات متحده بی کاری در رالی به 7.6 درصد رسیده افزایش یافت اما این نرخ بیکاری از نرخ متوسط بیکاری در آمریکا یعنی 9.1 درصد کمتر بود.

حتی در اقتصاد بحرانی کنونی شرکت هایی در رالی در حال توسعه هستند که از آن جمله می توان شرکت نرم افزاری کلاه قرمز را نام برد که 540 شغل جدید ایجاد کرده است. این کمپانی در گذشته بدنبال شهر های دیگری هم برای محل استقرار خود بوده است اما مدیر اجرایی این شرکت می گوید رالی بهترین امتیازات را به ما ارائه کرد. او می گوید:

یک سیستم آموزشی عالی بسیار خوب در این شهر این امکان را به شما می دهد که بهترین استعداد ها را شناسایی و استخدام کنید. هزینه های زندگی در این شهر نسبتا پایین است. هزینه سکونت در این شهر نسبت به شهر های مشابه بسیار پایین است و شرایط برای کسب و کار در این ایالت بسیار عالی است.

وایتهرست که از سال 2008 به این شهر مهاجرت کرده است می گوید در این شهر بسیاری از امکاناتی را که در یک کلان شهر یافت می شود می توانید بیابید او اضافه می کند زندگی در اینجا فوق العاده است.

منبع: مجله هفتگی بلومبرگ

ترجمه: علی یزدی مقدم
برگرفته از سایت : http://www.yadbegir.com/main/fun2/bestuscity.htm
2013AS8xxx
کنسولگری: ابوظبی 1 نفر
مصاحبه: june 2 2013
دریافت ویزا: یکضرب Smile
شهر انتخابی : LAS VEGAS
اگر کسی مایل بود برای همسفر و همخانه بودن(اول آبان) پیام خصوصی بگذارید لطفا ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان: nora ، نوروز ، taherifar
بهترین شهر برای کارهای خدماتی مثل تعمیرات لوازم کامپیوتری کجا هست ؟ ممنون میشم اگه کسی اطلاعاتی داره راهنمایی کنه
2013AS8xxx
کنسولگری: ابوظبی 1 نفر
مصاحبه: june 2 2013
دریافت ویزا: یکضرب Smile
شهر انتخابی : LAS VEGAS
اگر کسی مایل بود برای همسفر و همخانه بودن(اول آبان) پیام خصوصی بگذارید لطفا ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar
کدام شهر امریکا ؟من خودم پرتلند.
پاسخ
تشکر کنندگان: Nasimmmm ، taherifar
کارولینای شمالی شهر شارلوت با توجه به اطلاعاتی که دوستان در مورد این شهر نوشته اند اول از همه به خاطر اب وهوای خوبش بعدشم به خاطر امار بی کاری پایین وپایین بودن هزینه زندگی
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar ، golia
پورتلند Big Grin
کیس نامبر:**88/نفر3/ ایروان /کارنت: 10Apr /مصاحبه: 12 جون/کلیرنس برگه آبی/ کلیر 8 آگوست - 57 روز/دریافت ویزا 14 آگوستCool


پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar
بادرود به همه دوستان
باتوجه به اینکه اشنای ما تو تارزانای ولی هست ما اول به اونجا میریم تابعد ببینیم چی پیش میادShy
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar
کدام ایالت امریکا را برای زندگی انتخاب میکنید
من خودم اورگان و نیویورک شما چه طور ؟¿
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar
سلام دوستان ... لطفآ اگر در مورد شهر کولومبوس(columbus) در ایالت اوهایو تجربه یا اطلاعات مفیدی دارید راهنمایی کنید.
تشکر
2014as65$$
ABD/26JUNE
جا مانده از لاتاری 2014

پاسخ
تشکر کنندگان: ojee ، taherifar
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
کدام شهرهای آمریکا بالاترین هزینه های زندگی را دارند؟

شورای پژوهش اجتماعی و اقتصادی آمریکا اخیراً قیمت های متداول خریدها در 307 منطقه شهری را سنجیده است تا هزینه استاندارد حرفه ای زندگی در هر مکان را بیابد. این شاخص همه چیز را سنجیده است از قیمت های خوراک و پوشاک گرفته تا هزینه های مسکن و رفت و آمد شهری. میانگین شاخص ملی عدد 100 است.

نتیجه این سنجش ها فهرستی از 10 شهر گران ایالات متحده است که در زیر می بینید:

[عکس: 164938_659.jpg]

1. منهتن، نیویورک

محله منهتن نیویورک یک بار دیگر به عنوان گرانترین محله برای زندگی در ایالات متحده شناخته شد. این شهر در سال 2012 شاخص هزینه های زندگی 225.4 را داشت که بیش از دو برابر شاخص ملی بود.

نیویورک از سال 2007 که برای اولین بار شاخص هزینه های زندگی منتشر شد، تابحال گرانترین شهر آمریکا بوده است.

قیمت های بازار در منهتن:

نیم گالن شیر: 2.34 دلار

اجاره بها ماهانه: 3902 دلار

قیمت مسکن: 1303421 دلار

یک گالن بنزین: 3.967 دلار

کوتاهی مو: 22.21 دلار

بلیت سینما: 13.33 دلار

[عکس: 164939_693.jpg]

2. بروکلین، نیویورک

با آنکه نیم گالن شیر در بروکلین ارزانتر از محله هارلینجن در تگزاس (مقرون به صرفه ترین شهر آمریکا) است، ولی اهالی بروکلین برای کوتاهی مو سه برابر بیشتر پول می پردازند.

شاخص هزینه های زندگی در بروکلین 178.6 است که این محله را در رده دوم گرانترین شهرهای آمریکا برای زندگی قرار می دهد.

قیمت های بازار در بروکلین:

نیم گالن شیر: 2.12 دلار

اجاره بها ماهانه: 2411 دلار

قیمت مسکن: 959907 دلار

یک گالن بنزین: 3.910 دلار

کوتاهی مو: 13.83 دلار

بلیت سینما: 12.25 دلار

[عکس: 164940_371.jpg]

3. هونولولو

هونولولو که مرکز ایالات هاوایی است، سومین شهر گران آمریکاست. نرخ بیکاری 4.8 درصد است که طبق اداره آمار کار ایالات متحده، از نرخ ملی بیکاری 3 درصد کمتر است.

شاخص هزینه های زندگی هونولولو در سال 2012، 167.7 است که 0.8 درصد کمتر از سال قبل است.

قیمت های بازار در هونولولو:

نیم گالن شیر: 3.28 دلار

اجاره بها ماهانه: 2646 دلار

قیمت مسکن: 668020 دلار

یک گالن بنزین: 4.244 دلار

کوتاهی مو: 15.10 دلار

بلیت سینما: 10.35 دلار

[عکس: 164941_723.jpg]

4. سانفرانسیسکو

این شهر خلیجی در سال 2012 شاخص هزینه های زندگی برابر با 163.4 داشت که در رده چهارم فهرست قرار گرفت.

سانفرانسیسکو در لیست دانشکده مدیریت کری دانشگاه ایالتی آریزونا، همیشه جزو یکی از 5 شهر لیست بهترین شهرهای آمریکا برای رشد شغلی بوده است. ولی نرخ بیکاری در میان ساکنین این شهر، 7.7 درصد است.

قیمت های بازار در سانفرانسیسکو:

نیم گالن شیر: 2.28 دلار

اجاره بها ماهانه: 2630 دلار

قیمت مسکن: 810067 دلار

یک گالن بنزین: 3.838 دلار

کوتاهی مو: 16.79 دلار

بلیت سینما: 11.17 دلار

[عکس: 164942_641.jpg]

5. سان خوزه

سال گذشته شاخص هزینه های زندگی در سان خوزه 153.4بوده است که این شهر واقع در بخش سانتا کلارای کالیفرنیا را چهارمین شهر گران در ایالات متحده کرده است.

قیمت های بازار در سان خوزه:

نیم گالن شیر: 2.05 دلار

اجاره بها ماهانه: 1728 دلار

قیمت مسکن: 764283 دلار

یک گالن بنزین: 3.892 دلار

کوتاهی مو: 14.13 دلار

بلیت سینما: 11.05 دلار

[عکس: 164943_611.jpg]

6. کوئینز، نیویورک

کوئینز سومین محله در نیویورک است که در لیست ده محله گران آمریکا قرار گرفته است و در سال 2012، شاخص هزینه های زندگی در این محله 148.3 بوده است. شاخص های هر سه بخش کلان شهر نیویورک نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. جزیره استاتن و برانکس، بقیه شهر نیویورک را تشکیل می دهند.

قیمت های بازار در کوئینز:

نیم گالن شیر: 2.58 دلار

اجاره بها ماهانه: 2152 دلار

قیمت مسکن: 630189 دلار

یک گالن بنزین: 3.879 دلار

کوتاهی مو: 17.79 دلار

بلیت سینما: 12.48 دلار

[عکس: 164944_576.jpg]

7. استامفورد، کانکتیکات

با شاخص هزینه های زندگی146.1 در سال 2012، استامفورد در رده هفتم گرانترین شهرهای آمریکا قرار می گیرد. این محله در حدود 30 مایلی شمال شرق منهتن نیویورک قرار دارد و بالاترین هزینه زندگی را برای هفتمین سال متوالی بدست آورده است.

قیمت های بازار در استامفورد:

نیم گالن شیر: 2.51 دلار

اجاره بها ماهانه: 2011 دلار

قیمت مسکن: 569411 دلار

یک گالن بنزین: 3.904 دلار

کوتاهی مو: 20.03 دلار

بلیت سینما: 9.62 دلار

[عکس: 164945_464.jpg]

8. واشینگتن، دی. سی.

واشینگتن همیشه در لیست 10 شهر گران آمریکا بوده است. شاخص هزینه های زندگی در واشینگتن در سال 2012 برابر با 144.7 بوده است.

قیمت های بازار در واشینگتن:

نیم گالن شیر: 2.71 دلار

اجاره بها ماهانه: 1852 دلار

قیمت مسکن: 746549 دلار

یک گالن بنزین: 3.713 دلار

کوتاهی مو: 16.29 دلار

بلیت سینما: 11.54 دلار


[عکس: 164954_829.jpg]

9. اورنج کانتی، کالیفرنیا

طبق اداره سرشماری ایالات متحده، در سال 2012 اورنج کانتی 3090132 نفر جمعیت داشته است و شاخص هزینه های زندگی در این محله 140.6 بوده است.

قیمت های بازار در اورنج کانتی:

نیم گالن شیر: 2.24 دلار

اجاره بها ماهانه: 1716 دلار

قیمت مسکن: 682703 دلار

یک گالن بنزین: 3.949 دلار

کوتاهی مو: 15.57 دلار

بلیت سینما: 11.92 دلار


[عکس: 164955_387.jpg]

10. بوستون

بوستون در سال گذشته رده دهم گرانترین شهرهای آمریکا را برای زندگی به خود اختصاص داد و شاخص هزینه های زندگی آن 139.9 بوده است. این کلان شهر جایگزین تراکی (نوادا، کالیفرنیا) شده است که از سال 2009 تا 2011، در لیست 10 شهر گران آمریکا بود.

قیمت های بازار در بوستون:

نیم گالن شیر: 2.72 دلار

اجاره بها ماهانه: 1755 دلار

قیمت مسکن: 459744 دلار

یک گالن بنزین: 3.706 دلار

کوتاهی مو: 15.29 دلار

بلیت سینما: 11.22 دلار
.زندگی کوتاه است و راه دراز و فرصت ها زود از دست می روند
پاسخ
[color=#0000CD]
(2013-07-05 ساعت 07:39)KIMIA2005 نوشته:  ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
کدام شهرهای آمریکا بالاترین هزینه های زندگی را دارند؟
...

سلام کیمیا جان اگه میشه لطفا لیست ارزونترین شهرهای امریکا رو هم بزار آخه ما زورمون به گرونا نمیرسه 


پاسخ
تشکر کنندگان: KIMIA2005 ، taherifar
این لینک اطلاعات تقریبی مفیدی داره. http://www.numbeo.com/cost-of-living/
پاسخ
تشکر کنندگان: rainyboy ، taherifar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان