کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
تاپیک جامع مشاوره و راهنمایی مهاجرت به اروپا
سلام می خواستم ببینم چه رشته ای هست که به راحتی بشه اقامت گرفت و یه کار دولتی خوب گرفت؟
من شنیدم به علوم پایه توجه زیادی دارن؟
ممنون می شم راهنمایی کنید
تشکر کنندگان: OverLord ، zara man ، mo_na7170 ، msar
سوال خوبيه.
ميتونيم در موردش بحث كنيم.
تشکر کنندگان: GodFather ، msar
انشاءالله که دوستان در موردش نظر بدن.
تشکر کنندگان: msar
نجوم - هوافضا

شاخه های مختلف پزشکی

برق
تشکر کنندگان: farzad24 ، usa.lover ، OverLord ، zara man ، msar
دوستان عزيز اگه لينكي سايتي چيزي دارين كه توش در مورد رشته هايي كه براي بعد از مهاجرت بدرد بخور هستن داريد بزاريد كه استفاده كنيم.
تشکر کنندگان: msar
منم سوال داشتم درمورد چند تا کار ۱-یکی نقاشی هنری هست که آیا خوب استقبال میشه و کسی میخره؟! ۲- کارگردانی انیمیشن و خلاصه هر کاری مه مربوط به انیمیشن هست با مدرک بهترین دانشگاه و کارهای در حد عالی با هر نرم افزاری که فکر کنی و همینطور کار دستی بکگراند و خلاصه در آمد یا کارش؟۳- نویسندگان اوضاعشون چطوره یعنی یکی اگه فقط یه کتاب توی آمریکا چاپ کنه خوب پول در میاره یا باید هزار تا کار دیگه کنه ۴- میشه از شرکت در جشنواره های هنری هم ( سینما انیمیشن نقاشی و.. پول در آورد؟۴- در مورد تصویر سازی کتاب کودک چطور
راستش من توی همش نمونه کار حسابی دارم اینجا کتابم هم چاپ شده و دارم یه رمان انگلیسی مینویسم و خوب تصویر سازی و نقاشی ها تا دلتون بخواد دارم. نمونه انمیشن های خوب و یک سریال در دست ساخت و ... می خوام بدونم توی چه کاری موفق تر میتونم بشم؟ از سال پیش اونقدر همه کاری کردم تا در همه این زمینه ها حسابی نمونه کار داشته باشم که دستم پره و می خوام بهترینو انتخاب کنم اگه کسی تجربه ای یا اطلاعی داره ممنون میشم بدونم.Smile
برای رسیدن به مقصد به وسیله نیاندیش به مقصد فکر کن. آنوقت خواهی دید که چه آسان وسیله پیش پایت خواهد ایستاد و تو را به مقصد خواهد رساند.
تشکر کنندگان: OverLord ، zara man ، moosica87 ، msar
سلام برادرم دیپلم کامپیوتر هست میخواد بدونه در انگلیس چقدر شانس داشتن کار مناسب با دیپلم کامپیوتر هست و ایا درامدش به انداره ای هست که بشه راهت زندگی کرد. و در سایر کشورهای اروپایی مهم چفدر شانس کار و درامد خوب هست لطفا راهنمائی کنید .
تشکر کنندگان: OverLord ، msar
تو انگليس و اروپا كار به سختي پيدا ميشه. ولي هرچه مدرك بالاتر باشه شانس براي پيدا كردن كار هم ميره بالا.
اروپا اينطور هم نيست كه اصلا كار پيدا نكنيد اما براي پيدا كردن كار نسبت به كشور هاي ديگه مثل آمريكا استراليا و يا كانادا بايد بيشتر تلاش كنيد.
من اطلاعات زيادي در مورد پيدا كردن كار در اين كشور ندارم.
شايد بهتر باشه شيما خانوم شما رو راهنمايي كنند.
تشکر کنندگان: ario ، EUSA ، mavarfan ، msar
سلام.
من دبير زبان انگليسي با 26 سال سابقه كار در آمزش و پرورش هستم.
ميخواستم ببينم چطور ميتونم براي مهاجرت به اروپا اقدام كنم.
لطفا راهنمايي كنيد.
من 45 سال سن دارم و دو فرزند زير 21 سال هم دارم.
ميخواستم ببينم براي اين شغل (دبير زبان انگليسي) در اروپا (بخصوص انگلستان) كاري وجود دارد؟
خواهشا جواب بديد.
تشکر کنندگان: msar
کشوریهایی هستن که افراد مختلف با حرفه های مختلف از کشورهای مختلف قبول می کنن و به آنها ویزا و در کشورشان به آنها کار می دهند.شما می تونید اقدام کنید و تقاضای ویزا کنید ولی در انگلستان بعید می دونم و احتمالش رو کم می دونم.کشورهایی مثل استرالیا و سوئد کشورهایی هستند که افرادی که دارای حرفه هستن را قبول می کنن(خصوصا استرالیا) که اولین شرط ویزای آنها تسلط بر زبان انگلیسی و مدرک لیسانس هست.اگر ملاکتون اروپا هست پیشنهاد می کنم نظرتون رو عوض کنید.چون اروپا هم سخت ویزا می دهند هم اکثر کشورهای آن گران هست و هزینه ها خیلی بالاست.
Pir shodim vali bozorg na
تشکر کنندگان: OverLord ، Monica ، ADONIS ، EUSA ، msar
ببینید این یک سوال خیلی کلی است؛چون با همه شبیه بودن قوانین کشورهای اتحادیه اروپا،ولی باز هر کشوری از خیلی لحاظ ،با کشور دیگر فرق دارد وموقعیتهای شغلی هم متفاوت است،شما می بایست اول کشور مورد نظر را انتخاب کنید وبعد تحقیق کنید که بازار کار در آن چگونه است
تشکر کنندگان: یه مهاجر ، OverLord ، ario ، zara man ، msar
چون انگلیسی فقط بلدید بهتره کشور انگلیسی زبان بروید واکثر کشورهای اروپایی ،اصلا ،با انگلیسی، سرو کار ندارندانگلیس وهمان نیوزلند بهتر است،اگر مسئله زبان در اولویت باشد
تشکر کنندگان: OverLord ، msar
در مورد كانادا چطور؟
آيا بازار كاري براي اين شغل يعني معلمي وجود دارد؟
از چه راهي بايد اقدام كنم؟
با تشكر از دوستاني كه جواب ميدهند.
تشکر کنندگان: msar
من دانش اموخته ي كارشناسي ارشد رياضي هستم و به تازگي از يكي از دانشگاههاي پرتغال پذيرش گرفته ام ولي دانشگاه فقط به من دعتنامه براي اخذ ويزا ميده. من راجع به همسرم كه مهندس باسابقه ي عمرانه با استادم صحبت كردم و او گفت رزومه ي كاري همسرم را چندجا فرستاده ولي نتونسته براي او كاري پيدا كنه و درحال حاضر قادر نيست براي او دعتنامه بفرسته. باتوجه به اينكه مدت زيادي از اخرين مدرك تحصيلي ام ميگذرد نميخوام اين فرست را از دست بدم. لطفن راهنمايي كنيد.
تشکر کنندگان: msar
شما فقط به قصد انجام تحصیلات تکمیلی به پرتغال میرین یا قصد موندن دارین؟
تشکر کنندگان: msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان