کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
مهاجرت به آمریکا یا استرالیا
(2015-07-30 ساعت 18:58)khapaleh نوشته:  
(2015-07-30 ساعت 18:38)Leily777 نوشته:  سلام دوستان. نمیدونم سوال من به این قسمت مربوط میشه یا نه، من و همسرم امسال لاتاری برنده شدیم. وقتی‌ فهمیدیم برنده شدیم، هفته بعدش بلیط داشتیم که بیایم استرالیا ، کار اقامتمون سال پیش درست شده بود. الان هم سیدنی هستیم. می‌خواستم بدونم که می‌تونم مکان مصاحبه رو به سیدنی تغییر بدم ؟ و اصلا به صلاح هست این کار ؟ شماره ما ۶۰۰۰ هست و در حال حاضر آنکارا تعیین شده.

ممنون میشم اگه کسی‌ اطلاعاتی داره راهنمایی کنه.

دوست عزيز
ما هم پارسال دقيقا شرايط شما رو داشتيم كيس ٦٠٠٠ ايروان من يه ايميل زدم و درخواست دادم كه عوض كنن البته چند ماه قبلش اونا هم جواب دادن تا وقتي پرونده به سفارت ارسال نشده مي تونين تغيير بدين بعد از بايد با خود سفارت هماهنگي كنين. البته ما مونديم ايران و ايروان رفتيم مصاحبه ولي متاسفانه بهمون ويزا نرسيد و بعدش اومديم استراليا. بهتر با خود سفارت هماهنگي كنين چون زمان خيلي كمي تا پايان سپتامبر مونده.
65XX، ایروان، 2 نفر، مصاحبه:June 2nd ، آپدیت ها:، Aug 11، Aug 8 ، June 4
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2011-04-22 ساعت 16:27)am_mohammad نوشته:  من واقعا متعجبم که در قسمت استرالیا و این تاپیک, اصلا قوانین مهاجر سرا رعایت نمیشه!!! این صفحه مرتبت با مقایسه آمریکا و استرالیاست؟!!!
من در حال حاضر در استرالیا (کوینزلند) در حال تحصیل هستم با ی یک سال یگه رس بخونم تا بتونم برای اقامت اپلای کنم. و از طرفی منتظر گرین کارت آمریکا هستم. من هم در استرالیا خواهر دارم و هم در آمریکا خانواده. اینجا زندگی بسیار آرام هست و حقوق های خوبی می گیرند. مرخصی سالیانه که دو برابر آمریکا. در ضمن هر هفت سال یک مرخصی شش ماهه می شود گرفت و مسافرت کرد. خلاصه دوستان ایرانی که اینجا هستند همه راضی هستند. طبیعت زیبا به آدم فرصت میدهد که همیشه جایی برای رفتن داشته باشد. مخصوصا تابستون که ساحل رو یک هفته در میون من میرفتم.من در آمریکا تا به حال نبودم ولی دوست دارم اونجا هم تجربه کنم. خانواده که در هر دو کشور بودن میگن آمریکا مردم بیشتر کار میکنن و فاصله ها مثل اینجا نزدیک نیست! همه روزی ۱-۲ ساعت مجبور به رانندگی هستند. ولی چیزی که من در مورد آمریکا دوست دارم اینه کهبهره بانکی پایین هست و من دوست دارم که بیزینس راه بندازم. بهره پایین و بازار بزرگ یک حسن هست. ولی "مارکت پاور" یعنی تولید کننده ها یا عرضه کنندگان خدمات بزرگ باعث عدم رونق بیزینس های کوچک می شوند. چیزی که در استرالیا کمتر اتفاق می افتد. و بیزینس های کوچک رونق خوبی دارند. ولی در آمریکا از طرفس می توانی با تکیه بر خلاقیت و دانایی خود به موفقیت های بسیار بزرگی دست پیدا کنی. این چیزیست که من را علاقه مند به آمریکا میکند. ولی در هر حال امیدوارم بتوانم اقامت استرالیا را نیز داشته باشم.
دوست دارم سخنان دوستانی که تجربه آمریکا را دارند بشنوم.
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام خیلی خوبه که شما تونستی اونور مشغول کار بشی من خیلی دوست دارم استرالیا بیام و مشغول کار بشم ولی متاسفانه کسی رو ندارم راهمائیم کنه مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی دارم ولی کارم حسابداریه دوره هاشو آزاد گزروندم سابقه 3 ساله خیلی ممنون میشم منو راهنمائی کنی لطفا
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان