کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
گرفتن ویزا غیر مهاجرتی از اروپا به آمریکا
ایرانی ها فقط از سه تا کشور اروپایی برای ویزای آمریکا اقدام کنند. آلمان (فرانکفورت)، اتریش (وین) و ایتالیا (ناپل) که طبق آمار فرانکفورت تا الآن بهترین و بی مشکل ترین بوده. گاها دیده شده افرادی از پاریس هم ویزا گرفتند ولی زیاد قابل اعتماد نیست که هر کسی رو قبول کنند. سفرهای اروپایی شما صددرصد مهم و مثبت خواهند بود و در فرم ۱۶۰ از شما در مورد سفرهای ۵ سال گذشته سوال می شه.
اگر حساب بانکی خوبی ارائه دهید فکر می کنم ویزاتون رو بگیرید. همراهی دوست دختر شما با شما در سفارت می تونه باعث ریجکت شدن شما بشه، چرا که شما یه وابستگی عاطفی در آمریکا دارد که می تونه باعث موندن شما بشه.

موفق باشید.
پاسخ
تشکر کنندگان: Kurosh_Salehi ، info_parsit ، joseph ، sepideh IR ، msar ، copol
سلام دوستان، همگی خسته نباشید. به راهنمایی فوریتان نیاز دارم، میشه جوابمو بدین...
من به تازگی خبر دار شدم که مقالم در کنگره آمریکا پذیرفته شده ( تاریخ 15-17 اکتبر) و الان دارم کارای رفتن به دو کنگره آلمان و هلند را برای تاریخ 11 تا14 و 21تا24 سپتامبر انجام میدم. با توجه به شرایطم:دختر، فوق لیسانس،مجرد، 28 سال، شاغل در کاردولتی، دارای سند آپارتمان (200م) و یک شینگن آلمان در 2010 در پاس. شانسی برای گرفتن ویزای آمریکا دارم؟ الان دیر نیست برای گرفتن وقت از سفارت آمریکا؟ از کجا اقدام کنم برای ویزا بهتره ( یعنی مدت 2 هفته ای که در اروپا هستم میشه به سفارت های اونجا برم؟ و در نهایت کدام کشور اروپایی برای اقدام بهتره؟
و سوال آخرم اینکه اگر من همه چی ok شد و رفتم usa و برنگشتم تا کار یا position phd پیدا کنم، واسه برادرم که در لاتاری 2014 برنده شده و مدارکشو ارسال کرده ،ولی هنوز وقت مصاحبه اش معلوم نشده بد نمیشه؟
ممنونم از همتون.
پاسخ
تشکر کنندگان: sepideh IR ، msar ، adrina97
دوستان کسی از تجربیلت این نوع ویزا و سختی هایی که داره اینجا میشه بگه؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان عزیز من یه سوال دازم.میدونم اینجا مربوط به اروپاست ولی تو فروم مخصوص کانادارو پیدا نکردم.مادر من(70 ساله) کانادا رفته برای دیدن برادرام.بنظرتون اگه بره سفارت برای ویزای آمریکا شانس ویزا گرفتنش چقدره و چقدر زمانبره.خیلی فوری احتیاج به راهنمایی دارم.
کتگوری:f2a/تاریخ ارسال مدارک:2013، 6 August /تاریخ اپروو: December 4 ,2013/تاریخ دریافت کیس نامبر: 2014, 22 February /تاریخ پرداخت 88 دلار و فرم 261: 2014, 28 February /تاریخ ارسال مدارک اسپانسر:2014, 4 march /تاریخ پرداخت 230دلار: 2014, 12 march /تاریخ کامپلیت:2014, 21 April/تاریخ دریافت نامه مصاحبه:26 مارچ/تاریخ مصاحبه:هفته اول می/کلیر:نوامبر بعد از 6 ماهSmile
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان
کسی جدیدا تجربه دریافت ویزا از سفارت های اروپا را دارد؟
از جمله آلمان/ فرانکفورت
**2014as19 /مصاحبه: اواخر نوامبر/ تعداد كيس: يك نفر/ سفارت: ابوظبي/ كلير بعد از ١٩١ روز ٢٩ مي
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان