کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
کلیرنس برنده های ۲۰۰۸
رفقا یک موضوع بسیار مهم!!!!! زمانی که می خواین برین واسه گرفتن ویزا پاستون باید دست کم 8 ماه از اعتبارش مونده باشه. اگر اعتبار کافی نداره می تونین برین اداره گذرنامه و تقاضای پاس جدید بدین و بهتون میدن. تا اینجاش مشکلی نیست ولی باید یک چیزی رو خیلی دقت کنین. پاس که عوض می شه شماره ش هم عوض می شه!!! ولی سفارت وقتی ویزا رو میزنه تو پاس شماره پاس قبلی رو روش می نویسه که طبیعتا با شماره ی پاس جدید نمی خونه. و این یعنی اینکه خیلی احتمال داره که وقتی می خواین وارد آمریکا بشین دیپورتتون کنن.
این موضوع برای پاس همسر من پیش اومده. با رفقا مشورت کردم و به سفارت هم ایمیل زدم ولی جوابی که سفارت به سوالم داده کاملا قاطعانه ست. گفته سریعاَ و تا قبل از 20 می باید بیاین عوضش کنین!!! گفته اگر دیرتر هم بشه دوباره به Administrative Processing نیاز خواهد بود. خلاصه من دوباره راهی آنکارا هستم.امیدوارم مشکلی پیش نیاد...
بنابراین لطفا" دقت کنین؛ هم در مورد اعتبار پاسپورتتون و هم اینکه اگر پاستون عوض شده حتما" در زمان دادن پاسپورت به سفارت برای دریافت ویزا، این مطلب رو بهشون بگین تا شماره پاس جدیدتون رو روی ویزا بنویسن.
مسعودجان به نظرت میشه یک امکان ایجاد کرد برای رساندن خبرهای ضروری فوری به اعضا؟ مثل همین خبر. اگر بشه مثلا با نظر Admin یا moderator چنین خبرهایی رو با اطمینان به دست همه رسوند فکر کنم خیلی مفید باشه. ارادت.


رفقا حدود 2 هفته بعد از نوشتن مطلب بالا من رفتم آنکارا برای حل مشکل و نتیجه اش اینه که ملاحظه می فرمایین:
امروز رفتم سفارت.ساعت 12 ظهر رفتم ایستادم تا برای ساعت 1:30 نفر اول باشم. مدارک رو گرفتن و گفتن بشین. وقتی دیگه تقریبا به جز من کسی نمونده بود و کرکره ها یکی یکی کشیده می شد پایین یکی از کارمندها اومد و دوتا پاسپورت و دوتا بسته رو بهم داد که البته همه چیز اصلاح شده بود. حتما شمام با من مواقفین که اگر 2 ساعت دیگه هم می نشستم ارزششو داشت تا ایکنه بخوام بیام تو هتل منتظر UPS باشم. حالا اگر پرواز یکشنبه جا بده زودتر برمی گردم. خیلی خوشم اومد که وقوع اشتباه رو اینطوری جبران کردن. این چند روز گاهی با خودم فکر می کردم نکنه سیستم اداری تو آمریکا هم مثله مال خودمون باشه، ولی امروز دیدم نه ظاهرا همونطور که میشه حدس زد تفاوتهاشون خیلی بیشتر از شباهتهاشونه!

پس نتیجه می گیریم اگر کسی بعد از مصاحبه و قبل از مراجعه برای گرفتن ویزا پاسپورت عوض کنه حتما در زمانی که می خواد پاسپورتشو تحویل سفارت بده باید اینو بهشون بگه تا دچار مشکل نشه. ارادت.
تشکر کنندگان: Masoud ، farnoosh ، samad ، sasaj58 ، ezbob74 ، bahram_fadakar ، WIKIMAN ، samin ، Ashkan78 ، SamiraN ، Cruz ، ramfar ، oghab ، Seattle2015 ، MPU ، vahidbaq
ehsan نوشته: مسعودجان به نظرت میشه یک امکان ایجاد کرد برای رساندن خبرهای ضروری فوری به اعضا؟ مثل همین خبر. اگر بشه مثلا با نظر Admin یا moderator چنین خبرهایی رو با اطمینان به دست همه رسوند فکر کنم خیلی مفید باشه. ارادت.

احسان جان با تشکر از شما این نکته به صورت آگهی در همه انجمنهای لاتاری اعلام شد.
تشکر کنندگان:
احسان جان، خیلی ممنون از اطلاعاتی که دادی، امیدوارم هرچه زودتر این مشکل کوچیکتون بر طرف بشه. ن دیروز کپی فرم‌هایی که فرستادیم به kcc رو کنترل کردم، ولی هیچ جایی رو پیدا نکردم که شماره پاسپورت رو خواسته باشند و نوشته باشیم. شماره پاسپورت قبلی رو کجااز ما گرفتن؟ من پاسم رو عوض کردم ولی نمی دونم قبل از ارسال فرم ها بوده یا بعدش.
موفق باشید.
***12 AS

جاذبه خاك به ماندن ميخواند، و آن عهد باطني، به رفتن...
عقل به ماندن ميخواند و عشق، به رفتن...
و اين هر دو را خداوند آفريده است تا وجود انسان، در آوارگي و حيرت ميان عقل و عشق معنا شود.
تشکر کنندگان:
lili نوشته: کپی فرم‌هایی که فرستادیم به kcc رو کنترل کردم، ولی هیچ جایی رو پیدا نکردم که شماره پاسپورت رو خواسته باشند و نوشته باشیم. شماره پاسپورت قبلی رو کجااز ما گرفتن؟ من پاسم رو عوض کردم ولی نمی دونم قبل از ارسال فرم ها بوده یا بعدش.
موفق باشید.
***12 AS
لیلی جان شماره ی پاس رو وقتی میرین واسه مصاحبه به همراه بقیه مشخصات و مدارکتون در پرونده وارد می کنن. شما اگر هنوز مصاحبه نرفتین مشکلی ندارین. کسایی که بعد از مصاحبه و قبل از دریافت ویزا پاسپورت عوض می کنن باید مراقب این موضوع باشن. ارادت.
تشکر کنندگان: farnoosh
سلام به همگی

من هم تونستم ویزا ها رو بگیرم اونم خیلی زود ....
2 روزه اومد ...

امیدوارم همگی بتونید خیلی سریع ویزا بگیرید...

موفق باشید...
بیتا...Big Grin
تشکر کنندگان:
سلام،

مي بخشيد كه سؤالم را اينجا مي آورم. ولي مي خواستم از اونهاييكه ويزا و كليرنس گرفته اند بپرسم: اسپانسر شما در بند 11 از فرم i-134 چه چيزهايي را در قبال شما تعهد كرده؟من قراره امشب با اسپانسرم تماس بگيرم و بهش بگم چه چيزهايي را بايد متعهد بشه. اين سؤال را در thread صفحه اصلي هم گذاشته ام ( با عنوان i-134)ولي هنوز جواب كاملي نگرفته ام. اونجا هم ميتونيد جواب بدهيد.

با تشكر فراوان
hope for the best, except the worst
تشکر کنندگان:
بیتاجان خیلی بهت تبریم می گم. برات بهترین آرزوها رو می کنم. من الان آنکارا هستم برای رفع مشکلی که گفتم...
godthegreat عزیز اسپانسر مثلا می نویسه که یک اتاق فرنیش شده با تخت می ده و 2 یا 3 وعده غذا در روز و فلان مبلغ در ماه پول و اینها رو به مدت خاصی مثلا 3 سال یا یک سال تضمین می کنه که اونش دیگه بستگی داره که اون چقدر می خواد بنویسه.
تشکر کنندگان:
من طاقت نیاوردم و به سفارت در آنکارا برای وضعیت کلرینسم ایمیل زدم.
یعنی به اینجا:http://www.usemb-ankara.org.tr/questiv.htm
درسته و یا آدرس ایمیل دیگه ای هست جهت اینکار؟
تشکر کنندگان:
Neda نوشته: من طاقت نیاوردم و به سفارت در آنکارا برای وضعیت کلرینسم ایمیل زدم.
یعنی به اینجا:http://www.usemb-ankara.org.tr/questiv.htm
درسته و یا آدرس ایمیل دیگه ای هست جهت اینکار؟

درسته نداجان. قبلا هم ایمیل زدی بهشون؟
تشکر کنندگان:
نه احسان جان.
این اولین ایمیل به آنکارا هست. ولی قبل از مصاحبه به خود KCC چند بار ایمیل زدم.
ممنون
تشکر کنندگان: hamid_s_h
سلام احسان جان و خیلی ممنونم از تبریکت....

امیدوارم مشکلت هم خیلی زود رفع بشه...
موفق باشی...
بیتا...
تشکر کنندگان:
My parents applied for this visa back in Oct, but still pending clearance check anyone else with the same problem?
DV2008 winner, interviewed in Oct 2007 in Ankara!
تشکر کنندگان:
پوریا جان
قبلا هم دوستانی بوده اند که کلیرنس شان آمده بود ولی سفارت فراموش کرده بود که در سایت اعلام کند. من پیشنهاد میکنم هر چه سریعتر به سفارت ایمیل بزنید و ازشون سوال کنید.
به نظر من اگه جواب نگرفتید، ارزش داره که حضورا به سفارت مراجعه کنید. در ضمن لطفا فارسی تایپ کنید.
تشکر کنندگان:
مسعود عزیز سلام
کلیرنستون رو بهتون تبریک میگم. واقعا خیلی سریع انجام شد.
من اعتقاد دارم اگر انسان به هم نوعان خودش بدون هیچ چشم داشتی کمک بکنه، خداوند این لطف اونو بی جواب نمیذاره.
امیدوارم خودت و خانوادت همیشه موفق و پیروز باشید.
تشکر کنندگان:
ممنون علي جان، خودم همين حالا چك كردم، شما قبل از من نتيجه رو ديدي (:
شماره کیس: AS93XX
نامه اول: 2007 4th April
ارسال مدارک: 9th May 2007
دریافت پاکت دوم: 23rd March 2008
مصاحبه: 6th May 2008
كليرنس: 13th May 2008
دريافت ويزا: 9th June 2008
دریافت کارت: 11th July 2008
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان