کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
فیلادلفیا، ایالت پنسیلوانیا
(2013-11-10 ساعت 14:24)amirsabah نوشته:  در رابطه با رفتار مردم باید بگویم متوسط، البته بیشتر از رفتار دولت و کارکنان دولت شکایت دارم، در این شهر متاسفانه فساد اداری و کاغذ بازی زیاد است، از ادارهء مهاجرت گرفته تا ادارهء گواهینامه، یعنی نه اینکه کارت روبراه نمی شود بلکه از ارباب رجوع کمتر استقبال می کنند و معمولا بهانه زیاد می آورند. در عوض کمکهای ایام بیکاری برای خانواده ها مناسب است، ولی مثلا ادارهء پارکینگ شهر، مردم را کلافه کرده است و ماشینهای زیادی را با خود می برند و به قیمت سی صد دلار به مردم پس می دهند. در فرودگاه از خارجیها زیاد بازرسی صورت می گیرد و در عین حال پلیس، زیاد به مشکلات مدنی مخصوصا مهاجران رسیدگی نمی کند، با وجود اینکه می شود کار پیدا کرد ولی این شهر طوری است که مدام آدمی را وا می دارد که در فکر جای دیگری باشد.

ممنون از پاسختون..ما فعلا برنامه مون برای 5 سال اول اونجاست..به دلیل لینک کاری و دانشگاه..امیدوارم زیاد سخت نگذره و حداقل از تهران خودمون بدتر نباشه Smile
کیس نامبر: 2014AS66XX
سفارت: ایروان
زمان مصاحبه : هفته اول جون
تعداد افراد کیس: یک نفر
پاسخ
تشکر کنندگان: soli asali ، taherifar ، golia
و یه سوال دیگه هم از شما داشتم ، منظورتون از اینکه " پلیس، زیاد به مشکلات مدنی مخصوصا مهاجران رسیدگی نمی کند" چیه؟..یعنی اگر کسی مزاحمتی برای شما ایجاد کرد و شما به پلیس مراجعه کردی اهمیتی نمی دن؟
کیس نامبر: 2014AS66XX
سفارت: ایروان
زمان مصاحبه : هفته اول جون
تعداد افراد کیس: یک نفر
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar
منظورم این است که پلیس این شهر اگر احساس کنند که شما مهاجر هستی و مخصوصا آمریکایی سفید پوست نیستید در آمدنشان به محل حادثه تعلل می کنند و بسیاری از کسانی که با آنها رابطه دارم همین احساس را دارند و من شخصا در این رابطه تجربه دارم .یعنی اینکه پلیس فیلادلفیا در برابر بزهکاران شجاعت کافی و یا وقت کافی ندارد و حاضر نیست با آنها درگیر شود و بارها شده که در خیایان کسانی توسط بزهکاران زور گیر مورد حمله قرار گرفته اند و حداکثر کاری که پلیس انجام داده نوشتن گزارش بوده است و به همین مناسبت به هیچ وجه نباید به واکنش پلیس در برابر بلایی که ممکن است بر سر آدم بیاید امید زیادی داشته باشید البته این مسئله شاید به این علت است که میزان جرم و بزهکاری در این شهر زیاد است و پلیس وقت رسیدگی به این همه خلاف را ندارد و باید سعی کرد خود را از محلات مشکل ساز و درگیری با افراد لات و‌ولگرد خود داری نمود، چون این قبیل افراد تمرین زندان رفتن زیاد دارند و تقریبا در راه بزهکاری چیزی ندارند که از دست بدهند.خلاصه برای امنیت، بیشتر باید به خودت متکی باشی و با وجود اینکه پلیس فیلادلفیا در برخورد با مجرمانی که دستگیر می کند رفتار شدیدی دارد ولی اینکه پلیس مراقب همه چیز است خیالی بیش نیست، البته مناطق یو پن و دانشگاه درگسل ۲۴ ساعته نگهبان دارد و اوضاع بهتر است. اگر شما در فیلادلفیا حضور دارید و در دانشگاه درس می خوانید از رفتن و پیاده روی در جنوب فیلادلفیا و خیابانهای ۴۲ به بالا که غرب شهر می شود جدا خودداری نمایید.
پاسخ
تشکر کنندگان: soli asali ، tabim4 ، ramin_red ، hushmandco ، amin arefi ، taherifar ، tamana2016 ، golia
(2013-11-11 ساعت 05:53)amirsabah نوشته:  منظورم این است که پلیس این شهر اگر احساس کنند که شما مهاجر هستی و مخصوصا آمریکایی سفید پوست نیستید در آمدنشان به محل حادثه تعلل می کنند و بسیاری از کسانی که با آنها رابطه دارم همین احساس را دارند و من شخصا در این رابطه تجربه دارم .یعنی اینکه پلیس فیلادلفیا در برابر بزهکاران شجاعت کافی و یا وقت کافی ندارد و حاضر نیست با آنها درگیر شود و بارها شده که در خیایان کسانی توسط بزهکاران زور گیر مورد حمله قرار گرفته اند و حداکثر کاری که پلیس انجام داده نوشتن گزارش بوده است و به همین مناسبت به هیچ وجه نباید به واکنش پلیس در برابر بلایی که ممکن است بر سر آدم بیاید امید زیادی داشته باشید البته این مسئله شاید به این علت است که میزان جرم و بزهکاری در این شهر زیاد است و پلیس وقت رسیدگی به این همه خلاف را ندارد و باید سعی کرد خود را از محلات مشکل ساز و درگیری با افراد لات و‌ولگرد خود داری نمود، چون این قبیل افراد تمرین زندان رفتن زیاد دارند و تقریبا در راه بزهکاری چیزی ندارند که از دست بدهند.خلاصه برای امنیت، بیشتر باید به خودت متکی باشی و با وجود اینکه پلیس فیلادلفیا در برخورد با مجرمانی که دستگیر می کند رفتار شدیدی دارد ولی اینکه پلیس مراقب همه چیز است خیالی بیش نیست، البته مناطق یو پن و دانشگاه درگسل ۲۴ ساعته نگهبان دارد و اوضاع بهتر است. اگر شما در فیلادلفیا حضور دارید و در دانشگاه درس می خوانید از رفتن و پیاده روی در جنوب فیلادلفیا و خیابانهای ۴۲ به بالا که غرب شهر می شود جدا خودداری نمایید.

ممنون از اینکه حقایق رو با صراحت بیان کردین..این چند وقته با خوندن ریویوهای خود مردم فیلادلفیا و تجربیات دوستانی مثل شما خیلی واقعیت ها رو متوجه شدم . و اگه تصمیم نهایی مون این شهر باشه حداقلش اینه که با چشمان باز میریم..باید فقط سبک سنگین کرد که ارزشش رو داره یا نه.
کیس نامبر: 2014AS66XX
سفارت: ایروان
زمان مصاحبه : هفته اول جون
تعداد افراد کیس: یک نفر
پاسخ
تشکر کنندگان: soli asali ، tabim4 ، hushmandco ، armina-2014 ، taherifar ، golia
سلام، کسی‌ از دوستان هست که مرکز PA باشه؟

یه فرصت شغلی‌ برای من در York ایجاد شده که دارم روی نقل مکان از هیوستون به پا ( .., York, Hershey ,Lancaster, Harrisburg) فکر می‌کنم.

ممنون میشم اگر کسی‌ میتون در خصوص زندگی‌ تو این قسمت از PA به من اطلاعاتی‌ بده.
پاسخ
تشکر کنندگان:
چه قد اینجا سرد و بی روح
است!
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام به همگی دوستان
من تازه اینجا عضو شدم، قرار هست برای کار move کنم به فیلادلفیا ، کسی از دوستان گروهی از ایرانیان مقیم فیلادلفیا سراغ داره؟
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان