کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سفر به امارات برای مصاحبه: تور، هتل، بلیط و ...
لطفا فقط گفتگوهای مربوط به تور، هتل، بلیط، ترانسفر، کرایه ماشین و .... برای سفر به امارات را در این تاپیک پیگیری کنید. ارسالهای غیر مرتبط پاک خواهند شد.
2010AS3xxx
دیگران کاشتن ما خوردیم حالا ما میکاریم دیگران بخورن Smile
حالا وقتش دینم رو به سایت با کاملترین راهنمای سفر به امارات (دبی و ابوظبی ) ادا کنم

قبل از هر چیز چندتا نکته رو میخواستم ذکر کنم

1. به هیچ وجه تحت هیچ شرایطی دارو بدون نسخه ترجمه و تایید شده رو با خودتون نیارید ( جریمه حبس بین 1 ماه تا حبس ابد متاسفانه سفارت ایران هم کمکی نمیکنه )

2. اگر در فرودگاه ایران کسی بهتون گفت ما بارمون زیاده میشه شما تو بارتون بزارید قبول نکنید ( گرچه من از بعضی ها خواستم و قبول کردن Smile ) چون عده ای از هم وطنان عزیز به این وسیله مواد میارن که اگر لو رفت پای شما گیره و طرف و بی سرو و صدا میره بیرون اگر نه طرف ساک رو بر میداره میره بیرون

3.من پیشنهاد میکنم گواهینامه بین المللی بگیرید تا بتونید اینجا ماشین اجاره کنید

4.حتما تو فرودگاه سیم کارت بخرید که تماستون ارزونتر باشه

5. اگر قصد استفاده از مترو رو دارید کلا درو کار قرمز رو خط بکشید بسته به شرایطون برید سراغ کارت نقره ای یا طلایی

6.تو مترو خوابیدن ،خوردن و آشامیدن و حتی جویدن آدامس جریمه داره

7. هزینه تاکسی نسبتا گرونه ورودی تاکسی در روز 3 و در شب 3.5 درهم هست و حداقل پرداخت 10 درهم حتی اگر تاکسیمتر 5 درهم رو نشون بده

بقیه نکات رو هم به مرور اضافه میکنم Smile
2013AS78xx/ابوظبی/۱ نفر/ارسال فرم: ۱۱ جون/ کارنت: ۱۱ مارچ/مصاحبه: ۲۲ می/هزینه‌ها: ۲۷۰۰ درهم/سیاتل/ویزا یکضرب/سفرنامه
از امارات متحده تا ایالات متحده
سفر به ابوظبی (با اجازه آقای MAHDI/SH که اونجا ساکنه)
نکته مهم:
همه عزیزان توجه داشته باشند که از نظر پلیس فرودگاه امارات قرص استامینوفن کدئین مواد مخدر محسوب می شود و همراه داشتن هر گونه کدئین بین 6 ماه تا 3 سال زندان خواهد داشت. اگر دارویی ضروریست نسخه پزشک حتماً همراه داشته باشید.
ویزا:
متاسفانه این کشور هم از ایرانی ها ویزا درخواست می کنه(البته از شهروندان خیلی از کشورها ویزا می خوان). برای دریافت ویزا دوگونه ویزا وجود دارد ویزای فوری که دو روز زمان می برد و حدود 140 هزار تومان (برای اسفند 91 مبلغ 400 درهم شده) هزینه و ویزای عادی که بین 7 تا 10 روز زمان و 80 هزار تومان (برای اسفند 91 مبلغ 250-270 شده) پول نیاز دارد، که آژانس های مسافرتی این کار را برایتان انجام می دهند.
مدارک مورد نیاز ویزا:کپی صفحه اول گذرنامه و عکس می باشد.
بلیط :
شما امکان تهیه بلیط از خطوط داخلی وخارجی را دارید اما خطوط خارجی بین 20 یا 50 درصد گرانتر از خطوط داخلی است و Emirates Airline به مقصد دبی پرواز می کند و العربیه (که از امارات ارزانتر است) به مقصد شارجه (هر چند که با اتوبوس شما را به دبی ترانسفر میکند).
من خودم بارها با ماهان رفتم که خیلی راضی بودم و حتی یکبار مجبور شدم سه بار زمان پرواز برگشت را عوض کنم که هیچ هزینه ای نگرفتند. دفتر مرکزی ماهان در آدرس تهران ، بزرگراه جناح خیابان آزادگان ، شماره 21 ، برج ماهان تلفن 3-44076081
ساعت پرواز: رفت: 7:30 و 20 هر روز برگشت:11:55 و 23:15 هر روز البته یک پرواز ویژه چهارشنبه ها دارد
مدت زمان پرواز 1:30 دقیقه و اکثر پرواز ها 23 کیلو چمدان و 7 کیلو ساک دستی داخل هواپیما مجاز است.
تلفن دفاتر خطوط هواپیمایی در دبی:
دفتر هواپیمایی ماهان 042285550
دفتر هواپیمایی آسمان 042351400
دفتر هواپیمایی کیش ایر 042720006
دفتر هواپیمایی هما 042240200
دفتر هواپیمایی کاسپین 042665506
دفتر هواپیمایی آریا 042218008

لازم به ذکر است که متاسفانه در فرودگاه زیبا و عظیم دبی ایرانیان حتماً باید کنترل چشمی(Eye Contact) برایشان انجام می شود که اگر یواشکی از بغل این مرحله توسط پله برقی رد شوید هنگام خروج با توجه به عدم وجود مهر در ویزا، شما را برمی گردانند.
نکته مهم: حتماً نام هتل یا محل اقامتتون رو دقیقاً بدونید چون در هنگام چک امنیتی ازتون می پرسند و اگر ندونید به سمت اتاق رییس هدایت می شوید.
محل اقامت:
بسیار امکان انتخاب زیادی دارید و کاملاً بستگی به بودجه شما داره (از برج العرب با شبی 20 میلیون تومان تا مسافرخانه های دیره با شبی 50 هزار تومان) ولی ذکر این نکته لازم است که دبی دو قسمت دارد یکی بخش بازار و قدیمی که هتل های ارزانتری یافت می شود و بخش جدید که کمی قیمت هتل گرانتر است.
شما از سایت Booking.com می توانید برای جستجو و در صورت داشتن کارت اعتباری رزرو اتاق اقدام کنید.فقط به include بودن صبحانه هم دقت کنید.
بخش قدیمی بیشتر به شارجه نزدیک است و بخش جدید به ابوظبی، که البته بیمارستان NMC در قسمت قدیمیست.
بخش قدیمی نزدیک به سیتی سنتر و دی تو دی و اینگونه مراکز خرید است و بخش جدید نزدیک Dubai mall,Mall of emirate Marina mallو ابن بطوطه است.
آزمایش:
1- NMC در بخش قدیمی دبی قرار دارد و در خیابان صلاح الدین است. اگر با مترو بروید که مقرون به صرفه تره باید ایستگاه ابوهیل پیاده بشید. پرسنلش تقریباً فارسی بلدند و ظاهراً ارزونترین محل برای انجام آزمایشات است و قبل از رفتن بهتره که وقت بگیرید هر چند می تونید بدون وقت هم برید یک کم فقط معطلیش بیشتره.
Dr. Shukla
Dr. SANDHYA .R.SHENOY
Medical Director, NMC Hospital, Deira, Dubai,
Tel: 009714 2689800, 2683131,Fax: 0097142682353
و کل اطلاعاتش در اینجاNMC نوشته شده
2- البته The Polyclinic هم هست در دیره خیابان پورت سعید روبروی دیره سیتی سنتر که ظاهراً به خاطر قیمت بالاتر جدیداً کسی بهش سر نزده ولی اگر خواستید این آدرس سایتش:
http://nayalclinic.hpage.co.in/welcome_55113891.html
ترانسفر تا ابوظبی:
1- می تونید از اتوبوسهای بور دبی Bur Dubai که در خیابان الغبیبه (Ghubaiba Bus Station ) هست استفاده کنید که 20 درهم تا نزدیکی های سفارت تو ابوظبی میگیره و از اونجا هم دو سه دقیقه با تاکسی راهه.فقط تنها عیبش اینه که اگر اولین اتوبوس رو سوار بشید حدوداً یک ربع به هشت می رسید که یک کم دیره و کلی آدم جلوتونه.
2- شما می توانید به محض ورود با پرداخت مبلغی به عنوان تضمین و نیز روزانه حدود 90 درهم یک ماشین تویوتا کرولا اجاره کنید که نیاز به گواهینامه بین المللی دارد. ولی برای سفرهای داخل شهری مترو خیلی راحت تر است و می توانید با تهیه بلیط طلایی مترو ارزانتر سفر کنید. اگر شما در قسمت قدیمی یا دیره هتل گرفتید صبح زود از هتل خارج شوید خیابان ها خلوت است و مهمترین قسمت ترافیک شیخ زاید است که صبح ترافیک سنگین ندارد. با ماشین سواری 20 دقیقه تا انتهای شیخ زائد و یک ساعت و نیم تا سفارت در ابوظبی راه است. مسیر خیلی سر راست است و با جی پی اس راحت مسیر را پیدا می کنید.
3- نیز می توانید برای ترانسفر از دوستانی که اونجا هستند و کارشون ترانسفر به سفارته استفاده کنید تقریبا 200 درهم میگیرند که شما رو برسونن سفارت و برگردونن و شاید درصورت مشکل یه کمکی هم به شما بکنند و یا اگر انشالله 48 ساعت بعد ویزاتون حاضر شد براتون برن بگیرن:
a- آقا ھادی 0506952484
b- خانم ملیکا 0557388634-0567889083 (بچه ها تجربه خوبی با ایشون داشتند)
(جدیداً اضافه کردم)
4- راه جدیدی هم که دوستان رفته اند اینکه اگر در قسمت انتهایی بزرگراه شیخ زائد هتل گرفته اید میتوانید از اتوبوسهای روبروی فروشگاه زیبای ابن بطوطه استفاده کنید.

گردش و خرید در دبی:
مراکز خرید در دبی فراوان است اما بهترین و بزرگترین مرکز خرید خاور میانه بازار دبی Dubai Mall است و شیک ترینشون The Mall of Emirate که حتماً هر دوی آنها را سر بزنید و فروشگاههای Carrefour (که البته کلمه فرانسویست به معنی چهارراه- خواستم بگم فرانسه می دونم) که بزرگترینش در The Mall of Emirate است. البته ابن بطوطه هم زیباست و هر بخشش متعلق به یک کشوره و بخش PERSIA ش خیلی قشنگه آدم احساس غرور می کنه.
اگر وسیله دارید و می خواید چیز ارزون بخرید هم در جاده العین OUTLET MALL خیلی باحاله و قیمتاش فوق العاده ارزون .خود شهرونداش همیشه از اونجا خرید میکنند. بهترین زمان تخفیف هم در ماه رمضان و ژانویه است.
فروشگاههای ارزان هم مثل دی تو دی و اینها هم هست اما همش جنس چینیه که به درد نمی خوره.ضمناً کت و شلوار هم از پیر گاردین نخرید که همیشه تخفیف 70 درصد داره و جنساش خوب نیست.
برای بچه های خردسال از Toys R us خرید کنید و لوازم ورزشی و کتونی هم از نمایندگی ها نخرید و از مراکزی که مجموعه مارکها را داره بخرید.
اگر می خواهید شنا کنید و از چشمهای جستجوگر(من می نویسم جستجوگر شما بخونید فضول) هموطنان در امان باشید برید JBR (Jumeirah Beach Residence) هم قشنگه و هم خلوت.
بازگشت:
انشالله با ویزا در پاستون برمیگردید.اول از همه یه چند تا شماره تلفن ضروری رو براتون می زارم شاید بدرد بخوره.
ترمینال 1 فرودگاه دبی 2245555
ترمینال 2 فرودگاه دبی 2995999
تاکسی دبی 2080808
سفارت ایران (ابوظبی) 4447618
کنسولگری ایران (دبی) 3444717
اطلاعات پرواز 2166666
اطلاعات تلفن دبی 181

در هنگام برگشت در فرودگاه به هیچ وجه سوغاتی های مایع و یا نوک تیز در کیف دستی وارد هواپیما نکنید. (مانند ناخن گیر و قیچی و موچین و فرموژه و عطر و ادکلن و اسپری) چون از شما می گیرند و در سطل زباله می اندازند.
اگر قصد خرید شکلات و یک سری از این چیزها دارید با کمی زودتر رفتن به فرودگاه، در Free-shop یا قیمت مناسب میتوانید خرید کنید.
سفرنامه بعد از قبولی لاتاری

راهنمای اقدام برای سیتیزن شدن

تاریخ ورود و اخذ گرین کارت : June 2013
تاریخ اقدام برای سیتیزن شیپی: نوروز 97 (March 20)
تاریخ مصاحبه: 9 November
تاریخ سیتیزن شیپی:  November 15th Big Grin
به نظرتون اين كار عاقلانست كه ويزا رو بگيم كسه ديگه اي برامون بگيره؟ مثلا يكي از اين دوستاني كه در دبي كار ترانسفر تا سفارت رو انجام ميدن؟ مخصوصا وقتي كه چند ماه بعد از مصاحبه باشه و كلييرنس به كيسمون خورده باشه اگه خودمون نتونستيم بريم اونا برامون بگيرن و بفرستن؟
سفرنامه
case No: 19may: ABD****23/ F2A = I130: 21 Nov2013/ PD: 25 Nov2013/ /INTERVIEW: 11 AUG,2015/ approve: Apr 2-2014/ ds261 : 17 Feb 2015
تشکر کنندگان: Tomas ، HAZARA ، farshadsh ، philter ، nika ، پرویز تابنده
(2012-08-09 ساعت 10:03)parsush نوشته:  به نظرتون اين كار عاقلانست كه ويزا رو بگيم كسه ديگه اي برامون بگيره؟ مثلا يكي از اين دوستاني كه در دبي كار ترانسفر تا سفارت رو انجام ميدن؟ مخصوصا وقتي كه چند ماه بعد از مصاحبه باشه و كلييرنس به كيسمون خورده باشه اگه خودمون نتونستيم بريم اونا برامون بگيرن و بفرستن؟

به نظر من کار منطقی هست
2013AS78xx/ابوظبی/۱ نفر/ارسال فرم: ۱۱ جون/ کارنت: ۱۱ مارچ/مصاحبه: ۲۲ می/هزینه‌ها: ۲۷۰۰ درهم/سیاتل/ویزا یکضرب/سفرنامه
از امارات متحده تا ایالات متحده
تشکر کنندگان: bayat_r ، parsush ، Tomas ، HAZARA ، farshadsh ، philter ، nika
(2012-08-09 ساعت 10:03)parsush نوشته:  به نظرتون اين كار عاقلانست كه ويزا رو بگيم كسه ديگه اي برامون بگيره؟ مثلا يكي از اين دوستاني كه در دبي كار ترانسفر تا سفارت رو انجام ميدن؟ مخصوصا وقتي كه چند ماه بعد از مصاحبه باشه و كلييرنس به كيسمون خورده باشه اگه خودمون نتونستيم بريم اونا برامون بگيرن و بفرستن؟
به نظر من اگه خودت بتونی بری ویزاتو بگیری خیالت راحتتره و مطمئن تر هست
تشکر کنندگان: parsush ، Tomas ، HAZARA ، farshadsh ، unique
اول از فرودگاه شروع میکنیم :
دبی 3 تا فرودگاه داره
ترمینال 1 : مخصوص خطوط هوایی اصلی کشور ها برای ایران هما بود که به تازگی ماهان هم اضافه شده

ترمینال 1 نسبتا بزرگه وقتی از هواپیما پیاده شدید باید به دنبال بقیه برید دو طبقه پایین بیاید سپس یه راهرو طولانی رو به وسیله پله برقی مسطح ( اسم بهتری به ذهنم نیومد Smile ) طی کنید تا برسید به قسمت معاینه چشم ( اگر ایستادن در ریل براتون سخت هست میتونید از ماشین های برقی مخصوص خانم های حامله و افراد مسن استفاده کنید کافی قبل از ریل رو صندلی منتظر باشید )
معاینه چشم مخصوص تمام افرادی هست که در امارات اقامت ندارند (ربطی به ایرانی بودن نداره )
پس از معاینه چشم و دریافت اصل ویزا از پله برقی بالا میرید و در انتظار مهر پاسپوت پس از بازرسی و دریافت بار وارد محوطه بیرونی ترمینال میشید که شرکت های توریستی، موسسه اجاره ماشین و سیم کارت غرفه دارند
بعد از خروج از ترمینال شما 5 راه برای خروج دارید
1. مترو
2.تاکسی
3.اتوبوس
4.اجاره ماشین
5.حمل و نقل هتل ( که اگر هتل گرفته باشید و هتل این امکان رو داشته باشه و شما درخواست داده باشید راننده با اسم شما رو تابلو متظرتون )
در ادامه همه گزینه هارو توضیح میدم Smile

ترمینال 2 : باقی پرواز ها و پرواز های کوچک که از شیراز و جنوب کشور

ترمینال 2 نسبت به ترمینال 1 خیلی کوچیک تره تقریبا اندازه فرودگاه امام هست
پس از خروج از هواپیما سوار اتوبوس میشید پس از سواری کوتاه وارد سالن میشید که فکر کنم در دست راستتون آزمایش چشم هست
پس از کنترل پاسپورت بار رو که گرفتید برخلاف ترمینال 1 اینجا بار رو باید روی اکس ری بزارید
وقتی از اکس ری هم به سلامت رد شدید وارد سالن غرفه هاس اجاره ماشین و سیم کارت میشد
بعد از خروج از ترمینال شما 4 راه برای خروج دارید
1.تاکسی
2.اتوبوس
3.اجاره ماشین
4.حمل و نقل هتل ( که اگر هتل گرفته باشید و هتل این امکان رو داشته باشه و شما درخواست داده باشید راننده با اسم شما رو تابلو متظرتون )
اینجا خبری از مترو نیست Smile
در ادامه همه گزینه هارو توضیح میدم Smile

ترمینال 3 : فقط مربوط به پرواز های امارات میشه

ترمینال 3 خیلی بزرگه باید هواستون باشه جمع مسیر باشه Smile
این ترمینال تازه افتتاح شده من 1 بار بیشتر ازش استفاده نکردم و یادم نیست مراحل خروج چجوری بود Smile
بعد از خروج از ترمینال شما 5 راه برای خروج دارید
1. مترو
2.تاکسی
3.اتوبوس
4.اجاره ماشین
5.حمل و نقل هتل ( که اگر هتل گرفته باشید و هتل این امکان رو داشته باشه و شما درخواست داده باشید راننده با اسم شما رو تابلو متظرتون )
در ادامه همه گزینه هارو توضیح میدم Smile

اینم از فرودگاه بقیه رو هم به زودی میزارم Smile

البته فرودگاه شارجه هم هست
که فقط از ایران پرواز العربیه از شیراز و تهران میاد
و بعضی از پرواز های چارتر

برای خروج از فرودگاه شما 3 راه دارید

1.تاکسی ( ورودی تاکسی در فرودگاه شارجه 20 درهم هست و اصلا نمی ارزه تا دبی باهاش بیاید )
2. اتوبوس ( فقط تو محدوده شارجه رفت و آمد داره )
3.ماشین اجاره ای

هتل هم اگر تو دبی باشه غیره ممکن بیاد شارجه دنبالتون Smile
2013AS78xx/ابوظبی/۱ نفر/ارسال فرم: ۱۱ جون/ کارنت: ۱۱ مارچ/مصاحبه: ۲۲ می/هزینه‌ها: ۲۷۰۰ درهم/سیاتل/ویزا یکضرب/سفرنامه
از امارات متحده تا ایالات متحده
(2012-08-09 ساعت 14:02)mahdi/sh نوشته:  
(2012-08-09 ساعت 10:03)parsush نوشته:  به نظرتون اين كار عاقلانست كه ويزا رو بگيم كسه ديگه اي برامون بگيره؟ مثلا يكي از اين دوستاني كه در دبي كار ترانسفر تا سفارت رو انجام ميدن؟ مخصوصا وقتي كه چند ماه بعد از مصاحبه باشه و كلييرنس به كيسمون خورده باشه اگه خودمون نتونستيم بريم اونا برامون بگيرن و بفرستن؟

به نظر من کار منطقی هست
فکر کنم یکی از همون خانواده باید باشه
شماره کیس:***2013AS00008
تاریخ رویت قبولی: 15 May
تاریخ ارسال مدارک: 20 May
کنسولگری:ابوظبی
تعداد افراد کیس: 3نفر
مصاحبه : 12 June
برگه سفید
تشکر کنندگان: Tomas ، HAZARA ، farshadsh
(2012-08-15 ساعت 21:10)mangoolkhan نوشته:  
(2012-08-09 ساعت 14:02)mahdi/sh نوشته:  [quote='parsush' pid='200067' dateline='1344490389']
به نظرتون اين كار عاقلانست كه ويزا رو بگيم كسه ديگه اي برامون بگيره؟ مثلا يكي از اين دوستاني كه در دبي كار ترانسفر تا سفارت رو انجام ميدن؟ مخصوصا وقتي كه چند ماه بعد از مصاحبه باشه و كلييرنس به كيسمون خورده باشه اگه خودمون نتونستيم بريم اونا برامون بگيرن و بفرستن؟

فکر کنم یکی از همون خانواده باید باشه
کسی غیر از افراد کیس هم میتونه ویزا رو بگیره
شماره کیس:2013AS27##
کنسولگری:ابوظبی
1 نفر
کارنت شدن کیس:نوامبر ،مصاحبه:W4 ژانویه/ ویزای یکضرب
مقصد: هیوستون

تشکر کنندگان: roeentan ، Tomas ، HAZARA ، farshadsh ، immigrant2us ، ffrfar
(2012-08-16 ساعت 20:19)moon_rose نوشته:  
(2012-08-15 ساعت 21:10)mangoolkhan نوشته:  
(2012-08-09 ساعت 14:02)mahdi/sh نوشته:  [quote='parsush' pid='200067' dateline='1344490389']
به نظرتون اين كار عاقلانست كه ويزا رو بگيم كسه ديگه اي برامون بگيره؟ مثلا يكي از اين دوستاني كه در دبي كار ترانسفر تا سفارت رو انجام ميدن؟ مخصوصا وقتي كه چند ماه بعد از مصاحبه باشه و كلييرنس به كيسمون خورده باشه اگه خودمون نتونستيم بريم اونا برامون بگيرن و بفرستن؟

فکر کنم یکی از همون خانواده باید باشه
کسی غیر از افراد کیس هم میتونه ویزا رو بگیره

ابوظبی میتونه اما انکارا فقط یکی از اعضا
سفرنامه بعد از قبولی لاتاری

راهنمای اقدام برای سیتیزن شدن

تاریخ ورود و اخذ گرین کارت : June 2013
تاریخ اقدام برای سیتیزن شیپی: نوروز 97 (March 20)
تاریخ مصاحبه: 9 November
تاریخ سیتیزن شیپی:  November 15th Big Grin
تشکر کنندگان: mahdi/sh ، mgolchin13 ، Tomas ، HAZARA ، ابی هانی ، rezagh ، lilac ، farshadsh ، immigrant2us ، ffrfar ، shiraz mamali
سلام دوستان، یه سوال داشتم،احتمالاً ماه بعد ما کارنت خواهیم شد.بنظرتون دفعه اول که برای مصاحبه به ابوظبی میروم ، با توجه به کارهای پزشکی حدوداً چند روز باید در دبی اقامت داشته باشیم؟
تشکر کنندگان: sam110 ، Tomas ، HAZARA ، farshadsh ، immigrant2us ، philter
(2012-08-09 ساعت 01:56)bayat_r نوشته:  سفر به ابوظبی

2- شما می توانید به محض ورود با پرداخت مبلغی به عنوان تضمین و نیز روزانه حدود 90 درهم یک ماشین تویوتا کرولا اجاره کنید که نیاز به گواهینامه بین المللی دارد. ولی برای سفرهای داخل شهری مترو خیلی راحت تر است و می توانید با تهیه بلیط طلایی مترو ارزانتر سفر کنید. اگر شما در قسمت قدیمی یا دیره هتل گرفتید صبح زود از هتل خارج شوید خیابان ها خلوت است و مهمترین قسمت ترافیک شیخ زاید است که صبح ترافیک سنگین ندارد. با ماشین سواری 20 دقیقه تا انتهای شیخ زائد و یک ساعت و نیم تا سفارت در ابوظبی راه است. مسیر خیلی سر راست است و با جی پی اس راحت مسیر را پیدا می کنید.
در دوبی ما اتومبیل آشنایمان هست گواهینامه بین المللی هم دارم اما طاهرآ طبق قوانین دوبی باید اتومبیل متعلق به راننده باشد و مثل اینجا نیست که هر کس با هر اتومبیلی می خواهد رانندگی کند!
اینکه فرمودید دویست درهم هزینه رفت و برگشت از دوبی به ابوظبی می شود بفرمایید معمولآ کلآ این رفت و برگشت طول می کشد
و چقدر در سفارت معطلی دارد؟ و برای یک نفز و چهار نفر این کرایه فرق نمی کند؟
شماره کیس**2013AS000018-قبولی: 2 می-کنسولگری: ابوظبی-ارسال فرم ها26 می-کارنت شدن کیس13 آگوست-مصاحبه:اکتبر تغییر به ژانویه2012-شیرازبه کالیفرنیا--افراد كيس6 نفر
تشکر کنندگان: aziking ، roeentan ، Tomas ، HAZARA ، farshadsh ، immigrant2us
(2012-08-19 ساعت 18:01)babak.izadi نوشته:  سلام دوستان، یه سوال داشتم،احتمالاً ماه بعد ما کارنت خواهیم شد.بنظرتون دفعه اول که برای مصاحبه به ابوظبی میروم ، با توجه به کارهای پزشکی حدوداً چند روز باید در دبی اقامت داشته باشیم؟

اگر فرزند کوچک ندارید تا جایی که من میدونم 1 روز بیشتر نیاز به وقت برای کار پزشکی ندارید

(2012-08-19 ساعت 18:36)senemar نوشته:  
(2012-08-09 ساعت 01:56)bayat_r نوشته:  سفر به ابوظبی

2- شما می توانید به محض ورود با پرداخت مبلغی به عنوان تضمین و نیز روزانه حدود 90 درهم یک ماشین تویوتا کرولا اجاره کنید که نیاز به گواهینامه بین المللی دارد. ولی برای سفرهای داخل شهری مترو خیلی راحت تر است و می توانید با تهیه بلیط طلایی مترو ارزانتر سفر کنید. اگر شما در قسمت قدیمی یا دیره هتل گرفتید صبح زود از هتل خارج شوید خیابان ها خلوت است و مهمترین قسمت ترافیک شیخ زاید است که صبح ترافیک سنگین ندارد. با ماشین سواری 20 دقیقه تا انتهای شیخ زائد و یک ساعت و نیم تا سفارت در ابوظبی راه است. مسیر خیلی سر راست است و با جی پی اس راحت مسیر را پیدا می کنید.
در دوبی ما اتومبیل آشنایمان هست گواهینامه بین المللی هم دارم اما طاهرآ طبق قوانین دوبی باید اتومبیل متعلق به راننده باشد و مثل اینجا نیست که هر کس با هر اتومبیلی می خواهد رانندگی کند!
اینکه فرمودید دویست درهم هزینه رفت و برگشت از دوبی به ابوظبی می شود بفرمایید معمولآ کلآ این رفت و برگشت طول می کشد
و چقدر در سفارت معطلی دارد؟ و برای یک نفز و چهار نفر این کرایه فرق نمی کند؟

بله درسته کسی که اقامت نداره فقط میتونه از ماشین اجاره ای استقاده کنه

درباره سفر به ابوظبی کسایی که من میشناسم بیشتر از 200 درهم میگیرن
سفر به ابوظبی بین 1 تا 2 ساعت طول میکشه
زمان تو سفارت بسته به افراد فرق میکنه
درباره کرایه
اگر شما 1 نفر باشید و نخواید دربست برید و طرف باز هم مسافر داشته باشه بله فرق میکنه
ولی اگر بخواید دربست برید نه فرقی نداره
2013AS78xx/ابوظبی/۱ نفر/ارسال فرم: ۱۱ جون/ کارنت: ۱۱ مارچ/مصاحبه: ۲۲ می/هزینه‌ها: ۲۷۰۰ درهم/سیاتل/ویزا یکضرب/سفرنامه
از امارات متحده تا ایالات متحده
تشکر کنندگان: afs ، senemar ، Sanna ، Tomas ، HAZARA ، rezagh ، farshadsh ، immigrant2us ، philter ، diamondmili
[/quote]اگر فرزند کوچک ندارید تا جایی که من میدونم 1 روز بیشتر نیاز به وقت برای کار پزشکی ندارید
اگر فرزند 8 ساله داشته باشیم چقدر طول می کشد؟چرا؟
ممنون از جوابتان
شماره کیس**2013AS000018-قبولی: 2 می-کنسولگری: ابوظبی-ارسال فرم ها26 می-کارنت شدن کیس13 آگوست-مصاحبه:اکتبر تغییر به ژانویه2012-شیرازبه کالیفرنیا--افراد كيس6 نفر
تشکر کنندگان: Tomas ، HAZARA ، farshadsh
میخواستم بدونم در حال حاضر، بین آنکارا و ابوظبی کدوم بهتره برای اینکه انتخاب کنیم توی فرم ؟؟؟!!!
بهتر بودنش منظورم از نظر اینه که حتمی باشه ویزا گرفتن Smile)
2013AS59XX/دو نفر+من که بالای 21سال بودم و بهم ویزا ندادنCool/ابوظبی/W4آوریل
تشکر کنندگان: Tomas ، HAZARA ، farshadsh ، battosai




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان