کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
روشهای پیدا کردن خانه اجاره ای در آمریکا
با سلام به همه دوستان عزیز یک واحد آپارتمان در بهترین منطقه شمال دالاس به آدرس :
Old Shepard Place
1520 Preston Rd
Plano, TX 75093
اجاره 11 ماهه انتقال اجاره داده می شود( به علت مسافرت)
یک خوابه با لباس شویی و خشک کن با هزینه ترش و آب ماهانه هفتصد و هشتاد
لازم به ذکر است که این مجتمع اگر ورودی جدید باشید مبلغ اجاره را 850 می دهد ولی چون ما همسایه قدیمی محسوب می شویم مبلغ اجاره خیلی مناسب است و دست رسی خیلی عالی بصورت پیاده می توانید به کالین کالج بروید و با فاصله 100 متری به مرکز خرید می رسید
در صورت تمایل پیام ارسال نمائید
شماره کیس: 2012AS45××x
کنسولگری: آنکارا
تاریخ ورود به آمریکا: 2012/12/06 فرودگاه دالاس ایالت تگزاس
تعداد نفرات 2 نفر
پاسخ
تشکر کنندگان: alitab ، shadi79 ، taherifar ، MAHDI2012 ، nedaba ، Alex 2014
دوستان سلام
یک اتاق از یک اپارتمان مبله با تمام امکانات در ایالت ویرجینیا منطقه فالس چرچ نزدیک واشنگتن ذی سی - متروی دن لورینگ اجاره داده می شود .
محل مورد نظر : 200 متری شاپینگ سنتر اچ مارت - 300 متری فروشگاه تارگت و سینما - 500 متری ایستگاه مترو -
شماره کیس:2013AS59XX رویت قبولی :1می 2012
کنسولگری:ابوظبی محل مورد نظر:ویریجینیا-ویزا یک ضربCool
كيس دو نفرو نصفي . 9/8/2013 تاریخ ورود
پاسخ
تشکر کنندگان: alitab ، taherifar ، nedaba
سلام من تازه به این تاپیک امدم .من به همراه خانواده اول ابان به لوس انجلس میایم برای ورودم خانه ای می خواهیم برای مدت کوتاه تا سر فرصت دنبال خانه ومدرسه بچه ها باشیم .راستش هتل گرون دار میاد اگر دوستان سراغ دارند لطفا خبر بدن ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar ، nedaba
سلام بچه ها
من دنبال یه اتاق یا هم خونه شدن تو سیاتل هستم
اگه کسی مایل به هم خونه شدن هست یا یه اتاق واسه اجاره سراغ داره بهم مسیج بده
مرسی
پاسخ
تشکر کنندگان: alitab ، taherifar ، nedaba
سلام بچه ها
من لاتاری 2014 بودم پارسال 2 ماه رفتم آمریکا به خاطره یه سری از مشکلات که اونجا واسم پیس اومد(شخصی) برگشتم
الان تقریبا 1 سال داره میشه که نرفتم
باید تا قبل از اکتبر آمریکا باشم
دنباله یه اتاق پیش یه خانواده یا هم خونه هستم
کسی رو میشناسین که مستاجر یا هم خونه بخواد؟
خیلی اورژانسیه Sad
مرسی
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar ، nedaba
سلام در مورد اجاره ها در ساكرامنتو و سن ديگو كسي اطلاعي داره؟ ممنون ميشم
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar ، nedaba
بعد از مدت طولانی ننوشتن در مهاجرسرا به سبب مهمان شدن یکی از برندگان لاتاری در خانه ام دوباره بعد از مدتها درگیر‌ پروسه ی مهاجرت شدم ، این روزها مشغول پیدا کردن خانه برای مهمانها هستم . این چندمین باراست که مهاجرت را قدم به قدم با دوستان و اشنایان از نو طی میکنم ، دیگر اندازه ی یک مشاور املاک خبره تجربه پیدا کرده ام .

متاسفانه قیمت خانه نسبت به دو سه سال پیش خیلی بالا رفته . لینک اولین خانه ام در امریکا که پنج سال پیش به قیمت هزار دلار اجاره کرده بودم را که نگاه میکنم میبینم هزار و سیصد و پنجاه دلار شده . در شرایط موجود پیدا کردن خانه ی یک‌خوابه زیر هزار و دویست دلار در مناطق خوب و حتی متوسط سن فرناندو خیلی سخت به نظر میاید.

بلاخره بعد از گشت و گذار بسیار در انواع و اقسام سایتها و تحقیقات میدانی به این نتیجه رسیدم که در شرایط گرانی موجود بهترین راه پیدا کردن خانه Craigslist هست چون در این‌وبسایت بعضا به جای کمپانی با خود صاحبخانه ی از همه جا بی خبر طرفید که هنوز دارد خانه ی یک خوابه اش در بهترین منطقه را به قیمت پنج سال پیش اجاره میدهد . Craigslist را هر روز چک کنید موارد خیلی خوبی پیدا خواهید کرد.
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
من ساكن كركلند هستم، ساكن كه چه عرض كنم ، چهارماهه مهمان خانه ي برادرم! و به همين خاطر اصلاً نميدونم هزينه ي ماهانه ي هر فرد به طور ميانگين چقدر ميشه؟ اينجا آپارتمان دو خوابه از هزار و دويست دلار پيدا ميشه به بالا.ميخواستم نظر بديد ميانگين هزينه ي ماهانه ي يه خانواده ي سه نفره چقدر ميشه كه بعد ببينم با كرايه ،ميتونم از پسش بربيام ؟!
**24/خودم/ سه نفر/ابوظبی/ نوامبر/ برگه ی سفید/ كلير بعد از ١٩٢ روز/ ورود به آمريكا: ٢٩ آگوست ٢٠١٤
پاسخ
تشکر کنندگان: jojo_hami ، taherifar ، mohammadg846 ، sasa6557 ، Memolk ، nedaba ، Alex 2014
ما قبل از اومدنمون تمام سايتهاى مسكن را زيرو رو كرديم ولى تا اينجا نياييد وشرايطتون مشخص نشه محله كه هيچ ايالتتونم ممكنه عوض بشه بخصوص اگه بچه مدرسه ايى وخودتون هم قصد آدامه تحصيل داشته باشيد
Case num:2014as3$$/ ديدن قبولى ١مى/ارسال فرمها ٢٨مى/مصاحبه ٨ اكتبر٢٠١٣/كلير پس از ٢٢٥روز ناقابل ٢١مى ٢٠١٤/تاريخ ورود به امريكا ٢٦سپتامبر٢٠١٤/ساكن مريلند/ssn:بعداز٣روز/گرين كارت بعد از ٢٦روز
پاسخ
تشکر کنندگان: jojo_hami ، taherifar ، laleht ، Memolk ، nedaba ، Alex 2014
(2014-12-18 ساعت 10:19)قصه گو نوشته:  من ساكن كركلند هستم، ساكن كه چه عرض كنم ، چهارماهه مهمان خانه ي برادرم! و به همين خاطر اصلاً نميدونم هزينه ي ماهانه ي هر فرد به طور ميانگين چقدر ميشه؟ اينجا آپارتمان دو خوابه از هزار و دويست دلار پيدا ميشه به بالا.ميخواستم نظر بديد ميانگين هزينه ي ماهانه ي يه خانواده ي سه نفره چقدر ميشه كه بعد ببينم با كرايه ،ميتونم از پسش بربيام ؟!
سلام همونطور که میدونید من کوچیک تر اونم که بخوام نصیحت کنم اما سوالتون رو به خاله ام که 20 سال هست اینجا زندگی میکنه نشون دادم و این جوابشون بود:
""بعضی موقع ها بهتره بر خلاف میل از خانواده و فامیل دور شد برای زندگی بهتر اگر یکی دو تا استیت پایین تر رو نگاه کنید Nevada و Oregon رو میبینید بعضی از شهر ها در این استیت ها خیلی ارزون هست مثلا در بعضی از شهر های نوادا میتونید خونه(خونه نه اپارتمان) با 1200 دلار در بهترین جای اون شهر پیدا کنید عوض اینکه برید یه اپارتمان کوچیک اجاره کنید و مطمئن باشید اگر سخت تلاش کنید و مثل بعضی های دیگه که اصلا نمیخوان پیشرفت کنن نباشید بعد از چند سال که بچه هاتون بزرگ شدن و رفتن دانشگاه یا کالج (اینجا بچه ها 18 سالشون شد باید بزنید در *** بندازیدشون بیرون ) شما هم میتونید برگردید پیش برادرتون و در همون شهر زندگی کنید اما ایندفعه با تجربه ای بیشتر 1.به خاطر ارزونی شما پول بیشتری تونستید پس انداز کنید 2.دیگه مشکل زبان ندارید 3. با قوانین و ... اشنا هستید
4.به خاطر اینکه قبلا یه جا توی امریکا کار کردید و مطمئنن توی کارتون هم سخت تلاش کردین راحت میتونید کار پیدا کنید .
یه نکته رو که یادم رفت اینه که این شهر ها ارزونیش هیچ ربطی به بد بودنش نداره و بسیار پیشرفته و مدرن هستن و در ضمن کار هم تا دلتون بخواد توش گیر میاد با حقوق خوب (تنها دلیلی که شاید بعضی ها دوست نداشته باشن اونجا برن برف و باران زیاد هست) خیلی از ادم ها از کار و زندگی میزنن به خاطر اینکه یک هفته برن توی اون استیت ها برای گردش و تفریح اما حالا شما هر روزتون میشه تفریح Smile واقعا از نظر من هیج دلیل قانع کننده ای برای ارزونی نیست چون واقعا چیزی از بقیه جاها کم ندارن هیچ زیاد هم دارن.""""""

این جواب خالم بود اما پیرو حرف های خالم باید بهتون بگم که ما هم به زودی داریم به رینو در نوادا میریم (دقیقا عین این حرف ها رو خاله ام به ما زد) مدرسه ای که من دارم میرم که خیلی عالیه و شاید بهتر از اینجا حتی . و اینکه شهرش رو خیلی دوست داشتم از نگاه یه نوجوان که مدرن بودن رو دوست داره این شهر واقعا عالی بود دروغ نگم حتی بهتر از اینجایی هم هست که ما الان هستیم اونجا پدر و مادرم کارهای بهتری گیر اوردن هزینه کالج خواهرم کم تر هست و برای یکی مثل من تفریح بیشتر و همین الان که دارم براتون تایپ میکنم تا دلتون بخواد برف اومده اونجا و جوری که پدرم بهم خبر داد کل شهر سفید شده که من خیلی دوست دارم این نوع اب و هوا رو چون من بچه جنوبم و برف ندیده Smile فقط منتظرم امتحانم تموم بشه و با سر د بدو که رفتیم واقعا هزینه اجاره خونه اونجا پایینه و یه خونه 3 خوابه بزرگ حدود 1500 و یه اپارتمان 3 خوابه بزرگ حدود 1000 تا 1100 دلار هست .مادر بنده که گفت اونقدری که از اون شهر خوشش اومده از نیویورک و واشنگتن هم خوشش نیومده بود و حتی اگر موقعیتش هم فراهم بشه دیگه بر نمیگرده به جای قبلی (جای قبلی باید 2000 تا میدادی برای یه خونه داغون به درد نخور) در کل خالم راست میگه بعضی موقع ها خوبه ادم فامیل هاش رو برای اینده خودش و بچه هاش ول کنه و بره یه جای دیگه اما باز تصمیم با خودتونه.
موفق و پیروز باشید.
اولش سخته اما خودت رو نباز باهاش بجنگ
پاسخ
بچه ها اگه سایتای خوب میشناسین معرفی کنین لطفا


 
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar ، nedaba
(2014-12-19 ساعت 13:20)Sunlight66 نوشته:  بچه ها اگه سایتای خوب میشناسین معرفی کنین لطفا




.craigslist.org
خدایا چنان کن سرانجام کار ، تو خشنود باشی و ما رستگار.....
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar ، Memolk ، nedaba ، alirezafarhang81
همخانه در ایالت واشنگتن

سلام بر همهٔ دوستان

یک اتاق از یک واحد آپارتمان دو خوابه در محله خوب و امن ،شهر ردموند موجود است. اجاره ماهیانه با برق و اینترنت ۶۰۰$. در صورت تمایل از طریق پیام خصوصی پاسخگوی شما هستیم.

سپاس
پاسخ
تشکر کنندگان: kasrafo ، taherifar ، nedaba ، alirezafarhang81
اجاره یک واحد آپارتمان یک خوابه درلاس وگاس نوادا نزدیک کالج مرکزی وفروشگاههای والمارت راس آلبرتسون نودونه سنت چریتی وگوود ویل ودسترسی آسان به سرویس حمل ونقل شهری واتوبوس به مرکزشهرواستریپ .درصورت تمایل پیغام خصوصی بذارید.
2013AS6354،رویت:6MAY،ارمنستان . 2،نفر. ارسال : 19MAY، کارنت: 11feb، مصاحبه:هفته29اپریل.کلیرنس :14جوون.ویزا:26جوون.ورود29جولای.لاس وگاس
پاسخ
تشکر کنندگان: nedaba
سلام.
من و همسرم حدود 1 ماه ديگه (اول اسفند) ميایم لس آنجلس.
كسي ميتونه ، يك منزل يا يك استوديو بما معرفي كنه؟
همسفر يا همخونه هم داشته باشیم خوبه.
پاسخ
تشکر کنندگان: nedaba




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان