کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
روشهای پیدا کردن خانه اجاره ای در آمریکا
میخواهم تجارب خودم در زمینه چگونگی سرچ و پیدا کردن خانه اجاره ای را با شما در میان بگذارم . شما میتوانید در آمریکا بدون اینکه از منزل خارج شوید بخش عمده ای از تحقیقاتتان را آنلاین انجام دهید . و از آنجا که مهاجرسراییان زیادی که داخل ایران هستند یکی از سوالات همیشگیشان قیمت اجاره خانه است میتوانید تحقیقاتتان را در زمینه اجاره خانه از همان ایران شروع کنید و به جای اینکه دل بسپرید به حرفهای بعضا ضد و نقیضی که از این و آن میخوانید خودتان دست به کار شوید .

1-یکی از وسیعترین وبسایتها جهت پیدا کردن خانه اجاره ای http://www.craigslist.org/
است که شما بعد از تعیین کردن شهر مورد نظرتان باید بروید در قسمت housing , روی قسمت apts/housing کلیک کنید.
در بالای صفحه قسمت in: را به for rent تغییر دهید :
in: apts/housing for rent
در بالای صفحه میتوانید تعداد خوابهای موردنیازتان و ماکسیمم و مینیمم اجاره را هم بگذارید تا نتیجه با فیل.تر بیشتری عرضه شود .

من پیشنهاد میکنم که برای پیدا کردن خانه به جای اینکه صفحه صفحه نتایج کریگزلیست را مطالعه کنید روی map view که یکی از آپشنهاییست که پایین قسمت مشخصات سرچ در همان بالا صفحه قرار گرفته کلیک کنید و خانه ها را روی نقشه ببینید . روی هر کدام از علامتهایی که در نقشه است کلیک کنید مشخصات خانه آشکار میشود و به این ترتیب شما میتوانید محله به محله روی نقشه تمام خانه های اجاره ای که در این سایت قرار گرفته را ببینید.

۲- بعد از اینکه عکسها و قیمت خانه ای نظرتان را جلب کرد آدرس خانه را در گوگل مپ سرچ کنید
https://maps.google.com
و حالت مپ را بگذارید روی satellite و ببینید آن خانه از بالا چه شکلیست .
بعد آدمک زرد گوشه سمت چپ بالا را بگیرید بکشید و بگذارید وسط کوچه یا خیابانی که خانه در آن واقع شده جهت دیدن street view . شما میتوانید از مدل ماشینها و حالت کوچه و کهنگی و نویی خانه های اطراف بفهمید که کوچه و محله مورد نظر چجور محله ایست . طبق تجربه من خانه هایی که بالکنهای پر از وسیله و شلوغ پلوغ و نامنظمی دارند معمولا خانه هایی هستند که همسایه های پر سر وصدا دارند و مدیریت خوبی هم ندارند . کوچه هایی که در آن ماشینهای خاک گرفته خیلی قدیمی وجود دارد و وانتهای زیادی در کوچه پارک شده هم معمولا کوچه خوبی نیست .

۳- اگر دنبال مجتمعهای بزرگتر میگردید و خانه هایی که امکانات آنها از جمله استخر و بدنسازی و غیره بیشتر است و دوست دارید که به عنوان مستاجر با یک کمپانی طرف باشید نه شخص صاحبخانه میتوانید از سایت
http://www.apartments.com/
در این سایت با دادن اسم شهر موردنظرتان یا زیپ کدش و تعیین قیمت اجاره و تعداد خوابها میتوانید شاهد مجتمعهای بزرگتر باشید . در این سایت اینقدر از داخل و بیرون خانه ها عکس گذاشته شده که شما تقریبا به صورت آنلاین متوجه شکل و شمایل خانه خواهید شد . البته این را هم باید در نظر بگیرید که عکسها خیلی تبلیغاتی هستند و کیفیت خانه خیلی وقتها به خوبی کیفیت عکسها نیست .
در این مورد هم برای دیدن محله و کوچه و نمای واقعی ساختمان میتوانید از گوگل مپ استفاده کنید .

۴. نوع دیگر پیدا کردن خانه تحقیقات محلیست . شما میتوانید با ماشین یا هر وسیله نقلیه ای که دارید در خیابان یا محله موردنظرتان حرکت کنید . در لس انجلس و حومه از علامتهایی جهت اعلام اینکه در این آپارتمان خانه خالی موجود است استفاده میکنند(نمیدانم استفاده از این نمادها در شهرهای دیگر هم مرسوم است یانه ) از جمله قرار دادن باد کنک یا پرچمهایی بزرگ جلوی درب مجتمع . یا پارچه ای که رویش نوشته شده Now Leasing یا For Rent یا Move in .
در مورد آپارتمانهای کوچکتر معمولا یک تابلوی کوچک جلوی خانه نصب شده که رویش در جایی نوشته شده Vacancy . یا تابلویی است که شماره کمپانی داده شده جهت تماس برای اجاره . در تحقیقات محلی باید به این ساینها دقت کنید و هر کدام از خانه ها که علامتی از اجاره در آن موجود بود به این معنیست که خانه مذکور واحد خالی دارد یا واحدی در آستانه خالی شدن دارد.

۴/۵. بعد از دیدن ساین اجاره . میتوانید از شماره تلفنی که معمولا روی پارچه یا تابلویی اعلام شده استفاده کنید و با کمپانی یا شخصی که اجاره میدهد تماس بگیرید و از قیمت و اندازه و بقیه مشخصات خانه آگاه شوید .
اگر مجتمع بزرگ باشد معمولا جایی به اسم Leasing Office دارد که فردی در ساعت کاری معمولا بین ۹-۹:۳۰ تا ۵ -۵:۳۰ در آفیس مورد نظر مشخصات خانه را به شما خواهد داد و با گرفتن آی دی شما , یکی از واحدها را به شما نشان خواهد داد . (البته بعضی جاها هم گرفتن آی دی مرسوم نیست )
اگر مجتمع کوچک باشد معمولا از leasing office خبری نیست و فقط منیجری دارد که به امور اجاره رسیدگی خواهد کرد ولی این منیجر خیلی از اوقات قابل دسترسی نیست . برای پیدا کردن او میتوانید روی زنگ جلوی در را نگاه کنید معمولا روی زنگ نوشته شده که شماره اپارتمان منیجر چند است . زنگ خانه اش را میزنید و اگر جوابتان را داد و واحد خالی داشت میتوانید بروید داخل تا آپارتمان را نشانتان دهد . و البته گاهی باید برای دیدن خانه از قبل appointment یا همان وقت ملاقات بگیرید.
اگر با یک آپارتمان کوچکتر طرف باشید که حتی منیجر هم نداشته باشد تنها راه ارتباطی شما با خانه مذکور شماره تلفنهاییست که در وبسایت یا جلوی در خانه گذاشته شده .

۵. سایت دیگری که برای اجاره خانه میشود به آن رجوع کرد http://www.zillow.com/
البته این سایت برای خرید خانه کاربردیتر است تا اجاره .

روش کلی خود من برای پیدا کردن خانه اجاره ای به این ترتیب است:
۱. گشتن وبسایتهای خانه های اجاره ای و فهمیدن مظنه ی هر محله
۲. دیدن خانه در گوگل مپ و سنجیدن شکل و شمایل کوچه و محل به صورت آنلاین
۳. تحقیقات محلی در منطقه ای که به صورت آنلاین دیده ام و تقریبا میدانم خانه هایش در چه رنج قیمتی است و چه کیفیتی دارد .


اگر کسی سایت یا روش خاصی برای اجاره خانه استفاده کرده و به نظرش خوب بوده لطفا اضافه کند .
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
این سایتو تازه پیدا کردم http://hotpads.com تقزیبا اکثر امکانات برای بررسی رو داره فقط یک کم باید باهاش سروکله بزنید.مثلا همون نقشه گوگل هم وقتی خونه رو میاری تو تب های سمت راست street view رو بزنید میاره.به نظر یه مزیتش نسبت به بقیه سایتا همین داشتن امکاناتش به صورت یه جاست.از روی نقشه سمت چپ راحت میریید رو منطقه مورد نظرتون و بدون کلیک اگه چند آپشنه نباشه قیمتو نشون میده خواستی مشخصاتشو میبینی نخواستی بعدی.در کل برای سرچ منطقه به منطقه خوبه.یا مقایسه حالت خرید با فروش تو بلند مدت تو یه نموداره.همون تب سمت راست بعد از آوردن خونه یا آپارتمان و... buy vs rent
مینیمم ماکزیمم قیمت و سورت کردن اون هم که داره.craigslist.org هم سایت خوبیه ولی به نظرم قدیمیه و زیاد امکاناتش قوی نیست.همین سورت کردن یا نمایش مشخصات خونه یا آپارتمان یا عکسای اون به نظرم جذاب نیست.
پاسخ
یکسری مکالمات و اطلاعاتی که به درد اجاره خانه میخورد. بهتراست موقع دیدن خانه های اجاره ای همه اینها را سوال کنید : (اگر زبانتان خوب نیست میتوانید این سوالات را روی یک کاغذ یادداشت کنید که یادتان نرود چون اینها اطلاعاتیست که در مورد تصمیمگیری اجاره کردن یا نکردن آن خانه به دردتان میخورد.)

, I'm looking for a 1 bedroom apartment, do you have any vacancies available.
من دنبال خانه ی یک خوابه هستم شما واحد خالی دارید؟

How much is the rent?
اجاره اش چقدر است؟
Dose the rent include water and trash?
اجاره شامل هزینه ی آب و زباله هم میشود؟
What about gas?
درمورد گاز چطور؟
پ.ن . در بعضی خانه ها اجاره خانه شامل اب و زباله هم هست ونمیخواهد پولی برای آن بپردازید و در بعضی جاها حتی اجاره شامل هزینه گاز هم میشود ولی در بعضی جاها باید جداگانه برای هرکدام پول پرداخت کنید. که برای آب و زباله معمولا مبلغ ثابتی در ماه است که باید به اجاره اضافه کنید.

How much is the deposit?
پول پیش چقدر است؟
پ.ن . دیپازیت پولیست که در ابتدا از شما میگیرند و بعد از تمام شدن قرار داد اگر به خانه صدمه ای نزده باشید آنرا به شما پس میدهند البته معمولا از آن پول تمیز کردن خانه را هم کم میکنند که چیزی بین دویست تا چهارصد دلار و حتی بیشتر میتواند باشد. مبلغ دیپازیت متنوع است بیشترین اندازه ی آن معمولا به اندازه یک ماه اجاره خانه است . ولی در اکثر جاها کمتر از آنست در لس انجلس معمولا چیزی بین سیصد تا پانصد دلار است.
How long is the lease?
مدت قرارداد چقدر است؟
Is it one year lease?
مدت قرارداد یکساله است؟
What is the penalty for terminating the lease early
جریمه ی فسخ زودهنگام قرار داد چیست؟
پ.ن . در قراردادها معمولا بندی وجود دارد مبنی بر اینکه چگونه میتوان خانه را زودتر از موعد تحویل داد . در بهترین حالت یک ماه نوتیفیکیشن یا همان اطلاع رسانی به منیجر یا صاحبخانه است و یک ماه هم اجاره به عنوان جریمه . در بدترین حالت چنین بندی وجود ندارد و شما مجبورید کسی را برای جایگزینی خودتان پیدا کنید که او به جای شما خانه را اجاره کند و یا تا پایان قرارداد صبر کنید.

How much is the application fee?
هزینه ی درخواست اجاره چقدر است؟
پ.ن. شما وقتی خانه را پسندیدید باید یک اپلیکیشن یا همان فرم درخواست پر کنید و مشخصات کامل خود از جمله سوشیال سکیوریتی نامبر تان را در آن وارد کنید . آنها کردیت شما را با استفاده از اطلاعاتی که داده اید چک میکنند . اگر سابقه کردیتان خراب باشد به شما خانه را اجاره نخواهند داد . اگر به تازگی از ایران آمده باشید و کردیت نداشته باشید یا از شما مبلغ بیشتری به عنوان دیپازیت یا همان پول پیش میگیرند یا از شما میخواهند کسی را به عنوان co-signer خود معرفی کنید . کوساینر دوست و آشنایی از شما میتواند باشد که کردیتش خوبست و همراه شما اپلیکیشنها را امضا میکند تا اگر شما اجاره را پرداخت نکردید آنها با او طرف شوند.

How many assigned parking spot does it have?
چند تا پارکینگ به این واحد اختصاص داده شده؟
What about guest parking?
پارکینگ مهمان چطور؟
پ.ن . بعضی مجتمعها پارکینگهایی برای مهمانها و ویزتورها دارند که اگر خالی باشد هرکسی میتواند در آن پارک کند . در غیر اینصورت مهمانان شما باید جایی در خیابان برای پاک کردن بیابند.
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
یک نکته ای که هر تازه مهاجری باید برای اجاره خانه در نظر داشته باشد اینست که حتی المقدور تا میتوانید در ابتدای ورودتان خانه هایی با اجاره های کمتر پیدا کنید چون هر چه فرض را بر این بگذارید که بخت با شما یار خواهد بود و خیلی سریع کار پیدا خواهید کرد در بهترین حالت مجبورید چند ماهی را از جیب بخوردید و پرداخت اجاره بهای گران یعنی سریعتر ته کشیدن پولی که باید چند ماه با آن دوام بیاورید .

اگر کسی را در امریکا ندارید و باید به هتل بروید از همان ایران با روشهایی که در اولین ارسال گفتم یک براوردی از محله ها و قیمت خانه ها توسط اینترنت پیدا کنید و بعد هتلتان را نزدیک به محل مورد نظر بگیرید و تحقیقات میدانی در محل را شروع کنید که بتوانید سریعتر خانه پیدا کنید و زندگیتان را شروع کنید .
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
(2013-07-19 ساعت 14:55)rasarasa نوشته:  یکسری مکالمات و اطلاعاتی که به درد اجاره خانه میخورد. بهتراست موقع دیدن خانه های اجاره ای همه اینها را سوال کنید : (اگر زبانتان خوب نیست میتوانید این سوالات را روی یک کاغذ یادداشت کنید که یادتان نرود چون اینها اطلاعاتیست که در مورد تصمیمگیری اجاره کردن یا نکردن آن خانه به دردتان میخورد.)

, I'm looking for a 1 bedroom apartment, do you have any vacancies available.
من دنبال خانه ی یک خوابه هستم شما واحد خالی دارید؟

How much is the rent?
اجاره اش چقدر است؟
Dose the rent include water and trash?
اجاره شامل هزینه ی آب و زباله هم میشود؟
What about gas?
درمورد گاز چطور؟
پ.ن . در بعضی خانه ها اجاره خانه شامل اب و زباله هم هست ونمیخواهد پولی برای آن بپردازید و در بعضی جاها حتی اجاره شامل هزینه گاز هم میشود ولی در بعضی جاها باید جداگانه برای هرکدام پول پرداخت کنید. که برای آب و زباله معمولا مبلغ ثابتی در ماه است که باید به اجاره اضافه کنید.

How much is the deposit?
پول پیش چقدر است؟
پ.ن . دیپازیت پولیست که در ابتدا از شما میگیرند و بعد از تمام شدن قرار داد اگر به خانه صدمه ای نزده باشید آنرا به شما پس میدهند البته معمولا از آن پول تمیز کردن خانه را هم کم میکنند که چیزی بین دویست تا چهارصد دلار و حتی بیشتر میتواند باشد. مبلغ دیپازیت متنوع است بیشترین اندازه ی آن معمولا به اندازه یک ماه اجاره خانه است . ولی در اکثر جاها کمتر از آنست در لس انجلس معمولا چیزی بین سیصد تا پانصد دلار است.
How long is the lease?
مدت قرارداد چقدر است؟
Is it one year lease?
مدت قرارداد یکساله است؟
What is the penalty for terminating the lease early
جریمه ی فسخ زودهنگام قرار داد چیست؟
پ.ن . در قراردادها معمولا بندی وجود دارد مبنی بر اینکه چگونه میتوان خانه را زودتر از موعد تحویل داد . در بهترین حالت یک ماه نوتیفیکیشن یا همان اطلاع رسانی به منیجر یا صاحبخانه است و یک ماه هم اجاره به عنوان جریمه . در بدترین حالت چنین بندی وجود ندارد و شما مجبورید کسی را برای جایگزینی خودتان پیدا کنید که او به جای شما خانه را اجاره کند و یا تا پایان قرارداد صبر کنید.

How much is the application fee?
هزینه ی درخواست اجاره چقدر است؟
پ.ن. شما وقتی خانه را پسندیدید باید یک اپلیکیشن یا همان فرم درخواست پر کنید و مشخصات کامل خود از جمله سوشیال سکیوریتی نامبر تان را در آن وارد کنید . آنها کردیت شما را با استفاده از اطلاعاتی که داده اید چک میکنند . اگر سابقه کردیتان خراب باشد به شما خانه را اجاره نخواهند داد . اگر به تازگی از ایران آمده باشید و کردیت نداشته باشید یا از شما مبلغ بیشتری به عنوان دیپازیت یا همان پول پیش میگیرند یا از شما میخواهند کسی را به عنوان co-signer خود معرفی کنید . کوساینر دوست و آشنایی از شما میتواند باشد که کردیتش خوبست و همراه شما اپلیکیشنها را امضا میکند تا اگر شما اجاره را پرداخت نکردید آنها با او طرف شوند.

How many assigned parking spot does it have?
چند تا پارکینگ به این واحد اختصاص داده شده؟
What about guest parking?
پارکینگ مهمان چطور؟
پ.ن . بعضی مجتمعها پارکینگهایی برای مهمانها و ویزتورها دارند که اگر خالی باشد هرکسی میتواند در آن پارک کند . در غیر اینصورت مهمانان شما باید جایی در خیابان برای پاک کردن بیابند.
co signer که لازم نیست سیتی زن باشه نه؟
شماره کیس:2014ASXX - رویت قبولی 6 May - ارسال فرم: 23 June - تاییدیه: 4 Jul- نامه دوم 22 اکتبر- تاریخ مصاحبه : هفته اول دسامبر | آنکارا- ورود به آمریکا فبریه 2014
پاسخ
تشکر کنندگان: پرستو ، mohsenmb ، alitab ، talie ، قصه گو ، taherifar ، nedaba ، Alex 2014
من متاسفانه بعضی از دوستان مهاجرسرایی رو می شناسم که اول یک ایالت بودند بعد ایرواین کالیفرنیا و در نهایت یک شهر دیگر و به ترتیب از دو خوابه به یک خوابه و یک خوابه در محله ای ارزان قیمت رسیدند. چون آینده نگری خوبی نداشتند و البته این فکر که خیلی زود کار پیدا می کنند. البته از این موارد کم نیست متاسفانه!

امیدوارم دوستان تازه وارد منطقی فکر کنند و زیاد در خرج کردن پول نقدشان عجله نکنند. چرا که وقتی بروید سر کار و حقوق ثابت داشته باشید و کردیت هیستوری خوبی هم برای خود بسازید آن وقت متوجه خواهید شد با آن پول های بی زبانی که ماه های اول خرج کردید (و در مواقعی هزینه غیر ضروری بوده) چه کارهای بهتری می توانستید بکنید.

به هر حال، تجربه گران قیمت است و گاهی باید هزاران دلار خرجش کرد تا به دست آید.



(2013-07-27 ساعت 01:46)rasarasa نوشته:  یک نکته ای که هر تازه مهاجری باید برای اجاره خانه در نظر داشته باشد اینست که حتی المقدور تا میتوانید در ابتدای ورودتان خانه هایی با اجاره های کمتر پیدا کنید چون هر چه فرض را بر این بگذارید که بخت با شما یار خواهد بود و خیلی سریع کار پیدا خواهید کرد در بهترین حالت مجبورید چند ماهی را از جیب بخوردید و پرداخت اجاره بهای گران یعنی سریعتر ته کشیدن پولی که باید چند ماه با آن دوام بیاورید .

اگر کسی را در آمریکا ندارید و باید به هتل بروید از همان ایران با روشهایی که در اولین ارسال گفتم یک براوردی از محله ها و قیمت خانه ها توسط اینترنت پیدا کنید و بعد هتلتان را نزدیک به محل مورد نظر بگیرید و تحقیقات میدانی در محل را شروع کنید که بتوانید سریعتر خانه پیدا کنید و زندگیتان را شروع کنید .
پاسخ
(2013-08-22 ساعت 21:06)ehsancapri نوشته:  
(2013-07-19 ساعت 14:55)rasarasa نوشته:  
co signer که لازم نیست سیتی زن باشه نه؟

نه لازم نیست . فقط کردیتش رو چک میکنند نباید bad credit باشه
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
پاسخ
دوستان عزیز، توجه داشته باشین که به کسایی که کردیت ندارن به راحتی خونه اجاره نمیدن حتی مواردی رو دیدم که طرف کوساینر هم داشته ولی بسختی تونسته خونه اجاره کنه! البته همه اینها بستگی به این هم داره که اونجایی که خونه میخواین اجاره کنین خونه اجاره ای خالی زیاده یا نه. موفق باشینTongue
كيس نامبر:**٥٢-مقصد:اگر ويزا رو دادن كاروليناي شمالي اگر هم ويزا رو ندادن كابل - تاريخ مصاحبه:W2 APآنكارا-٤نفر- نتيجه مصاحبه:برگ صورتي
اخذ ويزا: 3sep 2013 بعد از ١٣٩ روز انتظار ، ورود به آمريكا: 6sep 2013
پاسخ
تشکر کنندگان: shatsi ، mahdibashoma ، ffrfar ، mohsenmb ، taherifar ، moji20 ، nedaba ، Alex 2014 ، alirezafarhang81
دوستان عزیز کسی اطلاع داره که اگر سه نفر باشیم و با تر فندی آپارتمان یک خوابه بگیریم وبعد متوجه بشوند چه مشکلی ممکنه پیش بیاد؟
شماره کیس:2012AS00038XXX
کنسولگری: آنکارا
تاریخ مصاحبه : 11July
تاریخ دریافت کلیرنس:7sepBig Grin
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar ، nedaba ، Alex 2014 ، alirezafarhang81
(2014-01-27 ساعت 13:22)lonelyman نوشته:  دوستان عزیز، توجه داشته باشین که به کسایی که کردیت ندارن به راحتی خونه اجاره نمیدن حتی مواردی رو دیدم که طرف کوساینر هم داشته ولی بسختی تونسته خونه اجاره کنه! البته همه اینها بستگی به این هم داره که اونجایی که خونه میخواین اجاره کنین خونه اجاره ای خالی زیاده یا نه. موفق باشینTongue

دوستان راهکاره این موضوع چیه پس برای تازه واردین؟؟؟؟؟؟
2014AS1xxx، فرم :28می باایمیل،کنسولگری:Yerevan،کارنت :14 می ,مصاحبه: اکتبر-انتظار برای ویزا :100 روز
معاینه پزشکی ایروانمدارک مصاحبه ایروان
خدایا در میان این همه چشم ، نگـــــاهِ تـــو مرا بی نیاز می سازد از هر نگاهی..
پاسخ
تشکر کنندگان: mohsenmb ، taherifar ، Memolk ، nedaba ، Alex 2014
سلام
همونجور که دوستمون گفتند یکی از راههای خوب و راحت سرچ خونه craigslist هست.
اما ما یک روز شنبه با ماشین رفتیم دم مجتمع های بزرگ و میرفتیم داخل مجتمع و پیش مدیر اونجا
یا اپلیکیشن میدادن و خالی بود یا خالی نداشتن تا ماه اینده
حتی بعضی از مجتمع ها که نزدیک بود باهاشون دعوام شه تابلو زده بودن NOW RENTING اما وقتی میرفتی تو ، میگفت 2 ماه دیگه خالی میشه و از الان واسه 2 ماه دیگه قرار داد میبستند.
اما بالاخره ما خونمون رو از همین طریق که هیچ تابلویی هم نداشت پیدا کردیم.
پس فقط به تابلو های اجاره توجه نکنید.
ما COSIGN داشتیم. اما کسانی که ندارند پول ماه اجاره رو باهم میدن.

موفق باشید
تعداد اعضا : ۲نفر ، شماره کیس : **۱۲، تاریخ رویت قبولی : ۹ می، ارسال فرمها : جولای، محل مصاحبه : ایروان، تاریخ مصاحبه : ۲۲ دسامبر، تاریخ دریافت ویزا : فوریه، تاریخ مهاجرت : ۲۹ می ۲۰۱۳ ، ایالت ورودی : سن دیگو، کالیفرنیا، زندگی در حال حاظر : استرلینگ، ویرجینیا
پاسخ
تشکر کنندگان: mohsenmb ، قصه گو ، p.arsa ، taherifar ، nedaba ، Alex 2014 ، cupcake
کسانی که تازه وارد میشوند و کسی را هم آنجا ندارند و هنوز سوشیال و غیره را هم نگرفتند نمی توانند خانه یا روم میت بگیرند؟ لطفا راهنمائی کنید.
اگر جواب منفی است امثال ما چه راه دیگری داریم؟
کیس نامبر : **51 - مصاحبه : ایروان 9 آپریل - برنده : همسر
آپدیتها :
همسر : 10 آپریل ، 14 ژولای ( با ایمیل ) ، 19 آگوست ، 2 سپتامبر
خودم : 11 آپریل ، 18 و 19 آگوست
پاسخ
تشکر کنندگان: apoornaki ، alitab ، taherifar ، Memolk ، nedaba
عزیزان سلام می خواستم بدونم چطور میشه محله های خوب شهر ها رو از طریق سایت فهمید و همینطور در مورد مدارس چطور میشه اطلاعات گرفت؟
که برای اجاره خونه کمکمون کنه . مثلا در مورد آستن تگزاس
ممنونم
پاسخ
تشکر کنندگان: taherifar ، Memolk ، nedaba
سلام می خواستم بدونم قیمت اجاره اتاق تو لس آنجلس چنده؟
یا خونه هایی که هم خونه ای[/php] داشته باشه حدوداً چقده؟
پاسخ
تشکر کنندگان: mohsenmb ، taherifar ، nedaba
با سلام من همراه همسرم ودو پسر 16 و10 ساله ام دو ماه دیگه یعنی اوایل مرداد به هوستون می آییم از دوستان ساکن هوستون کسی میتونه به ما کمک کنه تا اطراف خیابان vass خونه بگیریم . یا توی یک استدیو ساکن بشیم تا خونه بگیریم اگر کسی در این تاریخ مایل باشه میتونیم یک ماهه خونه ایشون رو اجاره کنیم ممنون از لطف دوستان
در ضمن ما سال کذشته بدلیل فوت ناگهانی مادر و برادرشوهرم مجبور به بازگشت اضطراری وزودتر از موعد به ایران شدیم چطور میتونیم بفهمیم بد کردیت شدیم یانه و برا ی رفع اون سابقه چکار باید کنیم از راهنمایی شما ممنونیم .
پاسخ
تشکر کنندگان: alitab ، taherifar ، nedaba




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان