کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
چه امکاناتی باید به سایت اضافه شود؟
سلام
من توی سایت www.iran.ir قسمت گردشگری ، و معرفی سایت جدید برای قرار گرفتن توی سایت ، مهاجر سرا رو معرفی کردم.
اگر ملتي چيزي را بر آزادي ترجيح دهند، همه چيز را از دست خواهند داد.
حافظا ، می خور و رندی کن و خوش باش
ولی دام تزویر مکن چون دگران قـــــرآن را


تشکر کنندگان: WIKIMAN ، seravin ، admin ، Monica ، honareirani ، Ali Sepehr ، payam_prz ، soltan ، yek_mosafer ، msar
اشتباه كرديد بهتر است اين انجمن را در سايت هاي دولتي معرفي نكنيد چون روش هايي براي مهاجرت در بعضي مباحث مطرح مي شود كه باعث دردسر بسياري از كاربران با دولت خواهد شد .
نقل قول: و قبل از تغییر باید با بقیه مدیران و تیم فنی هم مشورت شود.
جالبه ولي به نظر من اگر تيم فني داريد صددر صد بايد اين موضوع رو متوجه ميشد هر آناليزور وبي ميداند كه بايد صفحات پربازديد در صفحه اصلي و قابل دسترس تر باشد به دليل جلوگيري از ازدياد فضاي هرز ترافيكي ماهيانهCool
تشکر کنندگان: yek_mosafer ، msar
با تشكر از مديران و متوليان مهاجرسرا
مي خواستم يه پيشنهاد بدم اگر امكان دارد در صفحه اصلي در هر انجمن بجاي يك پست حداقل پنج پست آخر مشخص باشد در صورتيكه هم اكنون فقط پست آخر قابل رويت است و اگر چند پست پشت سر هم زده شود شما قادر به ديدن آخري هستيد مگر اينكه در هر بار ورود به سايت تمام ارسالهاي روز را ببيند.

با احترام
تجربه شکست خیلی بهتر از حسرت خوردن از دست دادن یه موقعیت هستش
 

نشویل - تنسی : جایی که من زندگی‌ می‌کنم ، شهری کوچک ، با هزینه‌های متوسط ، وضعیت کار بد نیست 
تشکر کنندگان: payam_prz ، honareirani ، admin ، SamiraN ، yek_mosafer ، msar
اگه امکانش هست:
1) ارسال ايميل بصورت گروهي، بالاخص گروه دوستان
2) امکان ضميمه نمودن فايل به ايميل
برنده گرین کارت لاتاری 2010.
ساکن لوس آنجلس، کالیفرنیا.
تشکر کنندگان: admin ، Ashkan78 ، SamiraN ، yek_mosafer ، msar
من با همین آی پی که این پست رو زدم دارم از لحاظ امنیتی چک میکنم سایت رو ، یه موقع نبندید منو !Big Grin
مشکلی بود به آدمین پی ام میدم
شماره کیس:2010AS00007xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی:یادم نیست!
کنسولگری:Abu Dhabi
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: JUNE-12- 2009
تاریخ کارنت شدن کیس: 2009 Sep
تاریخ مصاحبه: Feb 2010
تاریخ دریافت نامه دوم:دو هفته بعداز مصاحبه
تاریخ دریافت کلیرنس: 23 Sep -بیش از ۷ ماه!
تاریخ دریافت ویزا : ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۰
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، yek_mosafer ، msar
راستش من میخواستم یه فایل بصورت PDF به یکی از دوستان در سایت مهاجرسرا بصورت پیام خصوصی ارسال کنم ولی متاسفانه این امکان را نیافتم، اگر این امکان فراهم شود ممنون میشوم.
In the United States I will feel as if I were alive again
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، SamiraN ، yek_mosafer ، msar
حالا که تب و تاب ثبت نام تموم شده ، یه کم مراجعه به سایت کمتر می شه ، به نظر من یه قسمتهایی مثل بازیهای آنلاین بین کاربران باشه ، مثل تخته نرد که من عاشقشم یا بچه هایی که برنامه نویسی می دونن برنامه هایی در مورد آشنایی با آمریکا بنویسن ، گشت و گذار در آمریکا ، میشه از گوگل عکس گرفت و توی برنامه گذاشت و . . .
خلاصه که مدیران عزیز کاری کنید که این سایت روپا بمونه.
اگر ملتي چيزي را بر آزادي ترجيح دهند، همه چيز را از دست خواهند داد.
حافظا ، می خور و رندی کن و خوش باش
ولی دام تزویر مکن چون دگران قـــــرآن را


تشکر کنندگان: yek_mosafer ، msar
(2009-12-22 ساعت 13:29)حامد نوشته:  حالا که تب و تاب ثبت نام تموم شده ، یه کم مراجعه به سایت کمتر می شه ، به نظر من یه قسمتهایی مثل بازیهای آنلاین بین کاربران باشه ، مثل تخته نرد که من عاشقشم یا بچه هایی که برنامه نویسی می دونن برنامه هایی در مورد آشنایی با آمریکا بنویسن ، گشت و گذار در آمریکا ، میشه از گوگل عکس گرفت و توی برنامه گذاشت و . . .
خلاصه که مدیران عزیز کاری کنید که این سایت روپا بمونه.

حامد جان از اونجایی که این سایت یک سایت تفریحی نیست و یک انجمن تخصصی گفتگو های مهاجرتی است هیچ لزومی برای اینکار وجود نداره و پویا بودن انجمن با وجود پست های مفید افرادی چون آرش عزیز ، حمیدخان میزوری گرامی ، پیام عزیز و بقیه دوستان حفظ میشه و همچنین هر ساله برندگان DV اون سال پویایی انجمن رو تضمین می کنند.
سیدعلی سپهر
مدیر ارشد مهاجرسرا و مدیرعامل شرکت پاریز تراول
۰۹۱۲۱۲۵۳۵۵۷


هر آنچه در مورد لاتاری بايد بدانيد.
https://telegram.me/pariztravel
تشکر کنندگان: m.memari ، حامد ، joseph ، hvm ، Parslottery ، Monica ، shahram1347 ، soltan ، yek_mosafer ، msar
با سلام

دوستانی که فنی هستند ببخشند...
تو این مدت که با سایت آشنا شدم یه مشکلاتی داره که باعث سردر گم شدن اعضا میشه .
اینکه هر کسی دسترسی به این داره که تاپیک های مختلفی رو ایجاد کنه باعث میشه مطالب دسته بندی درستی نشه .
مطالب مربوطه در خیلی از تاپیک ها به صورت تکراری بیان شده و گاهی هم بدلیل زیاد بودن اونا دسترسی و پیدا کردن تاپیک مربوطه که اطلاعات خوب و درست تری داره خیلی مشکل ...
خود من اوایل اومدم هر سوالی داشتم یه تاپیک جدید ایجاد کردم که حالا میبینم اگه تاپیکهای قبلی رو مطالعه می کردم و یا سوالم رو اونجا مطرح میکردم زودتر جواب می گرفتم ...
به همین خاطر که بچه گاها سوال هاشون رو در چند جای مختلف طرح می کنن . معمولا تاپیک های Admin یا مدیر ها کیفیت بهتری داره و مباحث مناسبتری مطرح شده ...
تشکر کنندگان: sh-b ، Ashkan78 ، rasarasa ، SamiraN ، kavoshgarnet ، yek_mosafer ، oghab ، msar
تكرار
با تشكر از مديران و متوليان مهاجرسرا
مي خواستم يه پيشنهاد بدم اگر امكان دارد در صفحه اصلي در هر انجمن بجاي يك پست حداقل پنج پست آخر مشخص باشد در صورتيكه هم اكنون فقط پست آخر قابل رويت است و اگر چند پست پشت سر هم زده شود شما قادر به ديدن آخري هستيد مگر اينكه در هر بار ورود به سايت تمام ارسالهاي روز را ببيند
.


با احترام
تشکر کنندگان: SamiraN ، yek_mosafer ، msar
یکی از چیزهایی که در این سایت من رو اذیت میکنه اینه که گاهی فضای سایت تبدیل به چت روم میشه،مثلا میری تو فلان بخش که یک بخش کاملا جدیه و خیلیها میتونند مشکلاتشون رو اونجا حل کنند ،میبینی چند تا از ارسال ها پشت سر هم حال و احوال و شوخی و اینکه فلانی کجاست و من کجام و از این حرفهاست،اینه که منی که یک سر به اونجا میزنم که ببینم کمکی از دستم برای کسی بر میادیا نه ،یا اگه بخوام جواب سئوال خودم رو بگیرم ،باید کلی وقت بذارم تا ارسالهایی که مرتبط با موضوع است رو پیدا کنم که خیلی اوقات توی ارسالهای بی ربط گم میشم و بیخیال میشم.مثالی که زدم فقط یک مثال است نه انتقاد از فضای یک تاپیک خاص ،این اتفاق در خیلی از تاپیکها به خصوص اونهایی که مدت بیشتری از ایجادش گذشته کاملا مشهوده ،خیلی وقتها ارسالهای آخر دیگه هیچ ربطی به موضوع اصلی پیدا نمیکنه.اینه که اگه مدیران محترم از پرت و پلا شدن فضای تاپیک جلوگیری کنند مهاجرسرا از اینم که هست مفیدتر میشه.
با تشکر از این سایت خوب.
برنده لاتاری ۲۰۰۹. ساکن لس انجلس.

وبلاگ: https://rasaraplanet.wordpress.com سیاره راساراسا
دوستان عزیز :
در راستای مباحث مطرح شده . و مسایل که دوستان عزیز مطرح نمودند ، همچنین در راستای تحقق بخشیدن به نظم و انظباط سایت و همچنین جهت خارج نشدن سایت از موضوع تخصصی (مهاجرت) بنده پست های خودم که بی ربط به موضوع سایت بود را حذف کردم .همچنین از دوستانی که از تاپیک های مورد نظر حذف شده استفاده میکردند پوزش میطلبم .
با تشکر .
با سلام

نمیخوام وقتتون رو بگیرم ولی یک نظر به ذهنم رسید گفتم شاید شما هم بپسندید.
خیلی وقتها هست که یک پست به پاسخ احتیاج داره اما پاسخ اون ممکنه کمی جنجالی باشه و بیشتر پست های اون تاپیک رو به همون سوال اختصاص بده، در حالی که ممکنه اون سوال هم ربط چندانی به موضوع تاپیک نداشته باشه و مدیرهان گرامی میبایست تمامی پست ها رو بخونند و اونهایی که بی ربط هستند رو پیدا و پاک یا ویرایش کنند.
اما اگه بشه سیستم سایت رو جوری ارتقاع داد که اگر برای مثال من میخوام به نوید پاسخ بدم در زیر پست نوید یک پنجره کوچک باز بشه که فقط پاسخ های مربوط به اون پست رو نشون بده و اگر هم 20-10 نفر هم بخواهن جوابهای عجبب غریب به پست دهنده بدهند دیگه فضای تاپیک به اون موضوع اختصاص داده نشه، خیلی خوب میشه. هر شخصی که بخواد نظرات شخصی و. ... به اون پست رو بخونه میتونه تولبار پنجره ی پاسخها رو بکشه پایین و بالا و ..... به تمامی نظرات و پاسخ ها دسترسی پیدا کنه.

البته این در صورتی هستش که فقط شخص سوال کننده نیاز به دونستن اون پاسخ داشته باشه و به قولی جواب همگانی نباشه.
ولی اگر پاسخ پستی به نظر قابل استفاده برای تمامی اعضا هستش که میشه مثله یک پست عادی جداگانه پاسخ داده بشه.
برای واضحتر شدن موضوع یک عکس آپلود میکنم، که اگر ادمین گرامی و آقا حجت عزیز یک نگاهی بیاندازند بد نیست.
غرض از نظر دادن فقط جستجوی راهی برای سازماندهی بهتر پست ها بوده والا قصد دخالت نبیده Big Grin. به جان اصغر آقا سر کوچمون...

[عکس: 330dwf6.jpg]
من سوات ندارم امزا بزارم. نمیشه انگشط بزنم؟؟ په ای چه وب صاتی یه
تشکر کنندگان: ChairMan ، soltan ، Ali Sepehr ، laili ، yek_mosafer ، msar
Parslottery عزیز تقریباً هیچ کدوم از نرم‌افزارهای انجمن اینترنتی چیزی که شما گفتید رو ندارن، که معنی‌اش اینه که این همه آدم خلاق و برنامه‌نویس کارکشته هرگز به این نتیجه نرسیدن که چنین ویژگی برای انجمن لازمه.

تصور شخصی بنده اینه که یا کامنتی که می‌خوام بنویسم محدود به یک پست خاص هست و به نویسنده اون ربط داره، که خوب پیغام بهش می‌دم! یا اینم که به درد همه می‌خوره، که توی انجمن می‌نویسم. هر حالت دیگه‌ای هم بود، یا به یکی از دو حالت دیگه تبدیلش می‌کنم یا اصلاً نمی‌نویسمش.

قسمتی از نوشته‌های دوستان، جواب‌های «شوخی» به نوشته یک فرده که اگر چه «اصالتاً» باید بهش پیغام بزنن، به جاش توی انجمن می‌نویسن تا بقیه هم بخندن! به این که این رفتار درسته یا نه کاری ندارم؛ چیزی که می‌دونم اینه که این کار با اهداف یه انجمن تخصصی مهاجرت مطابق نیست. نمی‌شه صد در صد جلوی این کار رو گرفت، اما می‌شه تلاش کرد که همه قبل از ارسال نوشته، کمی بیشتر به وقتی که از بقیه برای خوندنش گرفته می‌شه فکر کنن.

پ.ن: احتیاطاً ذکر کنم که منظور من هیچ شخص خاصی نیست. اشتباهی هم که توصیف کردم رو خودم هم شاید قبلاً کرده باشم.
(2010-01-06 ساعت 21:18)Hojjat نوشته:  Parslottery عزیز تقریباً هیچ کدوم از نرم‌افزارهای انجمن اینترنتی چیزی که شما گفتید رو ندارن، که معنی‌اش اینه که این همه آدم خلاق و برنامه‌نویس کارکشته هرگز به این نتیجه نرسیدن که چنین ویژگی برای انجمن لازمه.
.
.
.

پ.ن: احتیاطاً ذکر کنم که منظور من هیچ شخص خاصی نیست. اشتباهی هم که توصیف کردم رو خودم هم شاید قبلاً کرده باشم.

حجت عزیز در ابتدا واقعا ممنونم از توجه ات .
اما درمورد خودم :
بدی من اینه که همیشه جاهایی که باید جدی باشم به شوخی میگیرم و جاهایی که باید شوخی باشه، شوخی تر، که صد البته عاقلانه نیست.

میدونم من مثالم رو بد زدم. ولی منظورم فقط شوخی کردن و پست مسخره زدن در جواب یه پست دیگه نبود.

با عرض شرمنده گی با اون فرمایش اول ات هم کاملا مخالفم، چون تا حالا کسی این کار رو نکرده یعنی معقول نیست؟؟!! اگر طرز تفکر در دنیای کامپیوتر اینطور بود که الان همه ما همون کامپیوتر 486 دستمون بود و توی دانشکده های کامپیوتر نیز فقط فورترن درس میدادند و بجای فیس بوک احتمالا طرح همیاری ملی داشتیم.

همین فیس بوک از سیستمی به این شکل استفاده میکنه ، اگر هر کسی میخواست مثله انجمن ها در فیس بوک جواب هر پست رو با پست دیگه ای بده که شخصی که 200 تا دوست داشته تو لیستش روزانه باید 100 جا رو چک کنه تا جواب پستاش رو بخونه.
اما همونطور که خدمت عرض کردم مشکل از بنده است که مثال بدی رو برای این امر زدم(همون شوخی با نوید).

فرض کنید بنده در یک پست میخواهم ببینم اسپل اسم خیابان یانگ ( Yonge ) در تورنتو چه جوری نوشته میشه یا خیلی ساده تر( اگر فکر میکنید چنیین پست هایی نیست در اصرع وقت چند مدلشون رو در انجمن نشونتون خواهم داد( آمار نون سنگک و .....یکی از ساده ترینهاشه))، خوب دونستن این چه لزومی برای بقیه افراد انجمن داره؟؟؟ که شخصی یا احیانا اشخاصی بخواهند 1 یا چند پست در جواب بدهند و فضای تاپیک رو اشغال کنند. خود شما حاضرید برای اینکه فضای تاپیک رو اشغال نکنید به شخص مورد نظر هر بار پیغام خصوصی داده و در مورد سوالشون راهنمایی کنید یا آدرس نون سنگکی بهشون بدید؟

در ضمن برای اون پست هایی که فرمودید میگذارند تا بقیه هم بخنند، کاملا موافق هستم. خود بنده هم یکی از این مجرمان هستم، که واقعا به اشتباه خودم پی برده ام. اما خندان اشخصاص اگر به همراه توهین به شخص یا چیزی و یا زیر پا گذاشتن اصول .... نباشه فکر نمیکنم ایرادی داشته باشه و فکر نمیکنم تعداد اشخاصی که به این نوع توجه دیگران احتیاج دارند در انجمن زیاد باشه . البته و صد البته " هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد."

اگر کسی پست های اولیه ( حتی تا همین چند ماه پیش ) بنده رو مطالعه کنه، فکر نمیکنم نشونه ای از طنز و ... در اونها پیدا کنه. این پست های مسخره آخری هم که زدیم مربوط میشه به رفیق بد در ... .

حجت عزیز، مطمن زحمات، لطف و طرز تفکر مثبت شما بر هیچ یک از اعضا پنهان نیست. اما هدف بنده از این نوشته فقط عرض کردن صورت دیگر مسله بود، نه خدایی نکرده بی احترامی به نظر شما یا شخص دیگری.

احتمالا مشاهده فرموده اید که برای مثال در دانشگاه اگر یک انشاه با ساختار کاملا درست بنویسید اما ربطی به موضوع انشا خواسته شده نداشته باشه چه نمره ی کلانی رو از دست خواهید داد. اون مطلبی که عرض کردم فکر نمیکنم بیشتر از 10% مربوط به طنز و شوخی بشه.


انشاالله که منظورم رو به درستی خدمتتونه ارایه کرده باشم.
باتشکر...


پیروز باشید.
من سوات ندارم امزا بزارم. نمیشه انگشط بزنم؟؟ په ای چه وب صاتی یه
تشکر کنندگان: laili ، ChairMan ، سارا کوچولو ، WIKIMAN ، Ali Sepehr ، seravin ، yek_mosafer ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان