کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
چه امکاناتی باید به سایت اضافه شود؟
#7
اگر امکاناتی را که لازم دارید در سایت پیدا نمی کنید لطفا اعلام کنید تا برای ایجاد آنها اقدام شود.
تشکر کنندگان: saeedhei ، Sarah.m ، looloo ، ADONIS ، yek_mosafer ، free_free ، arman_m ، اردوان ، saied-k ، msar
#86
admine عزیز
سایت خیلی خوبی دارید ولی تعداد اعضا خیلی کمه و اگه ممکنه تبلیغات سایت رو زیاد کنین. البته اینم بگم که من به نوبه خودم سایت شما رو به دوستام معرفی میکنم.
بازم ممنونم
تشکر کنندگان: yek_mosafer ، msar
#97
sasaj58 جان برای تبلیغ وب سایت امکانات زیادی ندارم و فکر میکنم تنها راه عملی این باشه که به تدریج همگی با معرفی فروم به دوستان و آشنایان و کسانی که درگیر مسایل مهاجرت هستند به معروف شدن و غنی شدنش کمک کنیم. ممنون به خاطر لطف شما و معرفی فروم، این وب سایت متعلق به همه فارسی زبانان مهاجر هست.
تشکر کنندگان: shahram1347 ، soltan ، سارا کوچولو ، yek_mosafer ، dreamer60 ، mh_hshk ، msar
مسعود عزيز
عضويت صدمين نفر به پورتال مهاجرسرا رو بهت تبريك ميگم.
اميدوارم يه روزي يك ميليون نفر تو اين پورتال عضو باشن. خدا قوت.
تشکر کنندگان: yek_mosafer ، msar
Big Grin 
ساسان جان ممنون از لطفت. ارزش پورتال به محتواش هست که با زحمت دسته جمعی تولید میشه. امیدوارم اینجا به سرای گرمی برای تبادل تجربه های مهاجرتی و انتقالش به کاربران بعدی تبدیل بشه!
تشکر کنندگان: yek_mosafer ، msar
Sasaj58 جان

اين درسته كه كاربرا كمن... ولي همين جوري هم اگه الكي كاربرا زياد بشن دردي دوا نمي شه. حساب كن يك مشت آدمي بيان اينجان و فروم ها رو شلوغ كنن كه اصلا اصوول مهاجرت رو نمي دونن...
قرعه كشي 2010 خاطره شد ...
تشکر کنندگان: yek_mosafer ، arman_m ، msar
سلام سايت بسيار خوبيه_ولي محيط صميمي نيست_به تاپيك ها كسي جواب نميده_بعضي وقت ها هم به جاي جواب بازخواست ميشي
تشکر کنندگان: سارا کوچولو ، yek_mosafer ، msar
سلام،

برای من مفید ترین سایتی بوده که تا حالا دیده ام. خیلی صمیمی. باور کنید هیچ کجای دنیا و هیچ ملیتی همچین سایتی نداره.
برای بهتر شدنش هم میشه از همین سایت immigration portal استفاده کرد. اونها مطالب بیشتری را دسته بندی کرده و در صفحه اول سایت گذاشته اند. مثلا مشخصات زندگی در هر کدوم از ایالات آمریکا، تقویت زبان انگلیسی و.....

موفق باشید
hope for the best, except the worst
تشکر کنندگان: yek_mosafer ، msar
سلام،
چون به هر حال اطلاعات اعضا و مدیران و... این سایت محدود است ( چون زمینه کاری شون، وکالت و یا مسائل مهاجرتی به آمریکا نیست)، میشه از یک وکیل متبحر ایرونی که در زمینه مهاجرت به آمریکا فعالیت میکنه، خواست که در این سایت عضو بشه. به این ترتیب او در کنار بقیه مدیران انجمن به سوالات اعضا پاسخ میده و اطلاعاتشو در اختیار بقیه قرار میده، و در عوض آدرس دفتر و یا سایتش را بگذاره تا اگه کسی سوال تخصصی داره بهش رجوع کنه.

پگاه
لاتاری 2008
شماره پرونده: ***14
مصاحبه: روزهای پایانی ماه آگوست
دریافت ویزا: 13 روز بعد از مصاحبه
تشکر کنندگان: سارا کوچولو ، Hossein81 ، yek_mosafer ، arman_m ، msar
سلام،
چند وقتی هست که عضو این سایت شدم، در واقع بعد از ثبت نام در لاتاری 2010، راستش خیلی هم از مطالب اون استفاده کردم و شاید بتونم بگم تقریبا همه موضوعات رو به دقت خوندم و بعضی ها رو حتی توی رایانه ام ذخیره کردم.
اومده بوده که توی صفحه اصلی مبحثی را تقریبا با همین عنوانی که الان داره ایجاد کنم که دیدم از قبل ایجاد شده. مطالب رو خوندم و اجازه میخوام بعنوان یه کارشناس تبلیغات، بعضی چیزها رو که به نظرم میرسه در اینجا عنوان کنم:
Smile 1- مطمئنا همه بچه هایی که دارن از این سایت بهره میبرن، وظیفه خودشون میدونن که اونو به دیگران هم معرفی کنن و حتما تا حالا هم اینکارو انجام دادن، بنابراین بچه ها تقریبا مسئولیت خودشون رو در قبال این سایت خوب، در حد توانشون انجام داده و خواهند داد اما چنانچه مشهوده، این برای فراگیر شدن سایت کافی به نظر نمیرسه.
Smile 2- با توجه به شرایط و قابلیت خاص سایت، مدیران محترم میتونن با کمی هزینه، خودشون را بیشتر پرزنت کنن و از این شیوه اسپانسرهایی رو از شرکتهای خدماتی، مسافرتی و توریستی، دفاتر مشاوره مهاجرت و ... جذب کرده و تبلیغ اونها رو توی این سایت انجام بدن که هم درآمدزایی خوبی داره و هم خود به خود به فراگیر شدن سایت کمک میکنه چرا که همه تبلیغ دهنده ها هم میشن اهرمی که سعی میکنن سایت رو به مخاطبانشون معرفی کنن تا تبلیغ آنها دیده بشه. از طرفی از محل همین درآمدها میشه تبلیغات بیشتری برای سایت انجام داد و این یه چرخه ی از قبل جواب داده شده در خصوص معرفی سایتها و جا انداختن اونها هست.
Smile 3- اگه حتی به هر دلیلی، تصمیمی برای هزینه کردن و در نهایت رسیدن به موارد عنوان شده در مورد 2 ندارید، میتونین در وهله اول، با برقراری ارتباط با شرکتهایی که بعضی از اونها بطور مثال عنوان شد، لینک سایت آنها رو در صفحات سایت قراربدین و یا برای مدتی بدون هزینه، تبلیغ اونها رو توی سایتتون انجام بدین و آنها هم در قبال این کار، به شکلی شما رو در مجموعه خودشون و سایتهاشون معرفی کنن تا بعد از گذشت یه مدت مشخص، موفق به اجرای یک ساز و کار مالی با شرکتهای مشتاق به انجام تبلیغات در این سایت بشین.
Smile 4- حداقل کاری که میتونه بسیار مفید باشه و کمترین هزینه رو هم برای شما داشته باشه، اینه که برخی مطالب جالب و خوندنی، عکسها، مقالات، موضوعات مفید و حساس برای بچه های سایت و بسیاری موارد دیگر را که مرتبط با موضوع فعالیت سایت هست رو به صورت روزانه یا هفتگی استخراج کنین و به شکل مرتب به ایمیل اعضا ارسال کنین (نظم و یک روند ثابت همیشگی که بتونه یک حس انتظار رو در مخاطبان ایجاد کنه در این خصوص بسیار مهم و تعیین کننده است). تاثیر این کار، نیاز به توضیح زیادی نداره. این تیر، مطمئنا به چند نشان اصابت خواهد کرد، از جمله اینکه وقتی ایمیل ارسالی شما، چیز جذاب یا مطلب خواندنی، جالب یا مهمی توش باشه، هر کاربر اون رو برای تمام دوستانی که داره میفرسته و یک "هرم تبلیغاتی عظیم" برای شما شکل میگیره که زیرشاخه های اول اون، به تعداد اعضا سایت هست، اما در مقطع بعد این ایمیل ها توسط اعضا سایت، به همه دوستانشون یعنی به چند برابر تعداد اولیه و در مقطع بعدی به چند هزار برابر تعداد اولیه ارسال میشه...!
Smile 5- اگر پیشنهاد شماره 4 اجرا بشه، بعد از مدتی، همه اعضا مخصوصا اونهایی که به سلامتی مهاجرت کردن و رفتن، هر کدومشون میشن تهیه کننده های ایمیل های جذاب برای شما. اون هم از اون ور دنیا و ساده ترین مسائلی که اونجا باهاش درگیر هستن یا چیزهایی که میبینن، شاید مهمترین موضوع فکری و دغدغه ی بزرگ کسانی باشه که هنوز مهاجرت نکردن. حتی سفرنامه های اونها هم اگر به شکلی جذاب و خواندی تنظیم بشه، میتونه یک ایمیل خوب را بسازه که همه مشتاق خواندنش هستن. حالا عکسها و سایر مطالبی که ممکنه از هر جای دنیا به دستتون برسه به جای خودش جذابیتهای فوق العاده ای رو میتونه داشته باشه.

خوب، از اینکه مطلبم طولانی شد عذر میخوام، دلم میخواست با در اختیار گذاشتن چیزهای کوچکی که به ذهنم میرسه، نسبت به مدیران و بچه های سایت که چیزهای بزرگی رو که هرگز نمیدونستم بهم آموختن، ادای دین کرده باشم.
ارادتمند شما: "احسان"
تشکر کنندگان: Masoud ، Hossein81 ، SamiraN ، yek_mosafer ، msar
متشکر از پیشنهاد هایتان. به این عبارات در نوشته شما دقت کنیم:
"خودشون را بیشتر پرزنت کنن" ، "هم درآمدزایی خوبی داره و هم خود به خود به فراگیر شدن سایت کمک میکنه" ، "هرم تبلیغاتی عظیم" ، "که زیرشاخه های اول اون، به تعداد اعضا سایت "
این ها عبارت هایی هستند که کمی برای ایرانی های مار گزیده از شرکت های هرمی خاطره برانگیزند...
اما نظر من:
مهاجرسرا یک وب سایت نیست، یک انجمن گفتگو های مهاجرتی است. اینجا یک وبلاگ هم نیست. اینجا یک شرکت خدمات مسافرتی یا مالی یا کاریابی یا چیزی شبیه به آنها هم نیست. اینجا تنها یک انجمن گفتگو های مهاجرتی است. اینجا دانسته ها، تجربیات و آموخته هایمان را با دیگران قسمت می کنیم، همان طور که دیگران این کار را کردند و کمکمان کردند تا در روند پر مخاطره مهاجرت آسوده خیال تر باشیم.
شماره کیس: 2008AS4xxx
دریافت اولین نامه: Mar/2007
دریافت نامه دوم: Nov/2007
مصاحبه: Dec/2007
آمدن کلیرنس : Feb/2008 - (بعد از 71 روز)
گرفتن ویزا: Apr/2008
گرفتن گرین کارت: 13 روز پس از ورود
من با نظر صمد جان موافق هستم ترجيها انجمن از مسير اصلي خودش دور نشه بهتره , اما يك مساله اي كه هستش اينه كه Ehsan جان, اگر هم بخواهيم خدماتي به سايت اضافه كنيم معقولانش اين هستش كه از پتانسيل وموقعيت سايت استفاده بشه نه اينكه بيايم يك سري فعاليت و خرج ها رو متقبل بشيم و منتظر بشيم كه ايا اين كار جواب ميده يا خير. بحث دخل و خرج يا به نوعي عرضه و تقاضاست , سايت به عنوان يك انجمن مهاجرتي توانايي هاي زيادي ميتونه داشته باشه .من با اين نظر موافق هستم كه اگر سايت درامدي داشته باشه در دوام سايت و خدماتش ميتونه موثرتر باشه و به قولي ميتونه دخل و خرجش رو در بياره , هرچند ممكنه سايت خرج چشم گيري هم نداشته باشه اما شرط بقا هم در طبيعت مساوي بودن كارو بازده هسش , نه بصورتي كه از كسي پولي بگيريم يا فشاري به كسي تحميل بشه..... , همونطور كه عرض كردم اگر با استفاده از پتانسيل سايت نه ايجاد و انجام يك سري كارها و بيزينس ها خدمات سايت رو افزايش داد بهتر هستش .

قرار هم نيست كسي اين وسط سودي به دست بياره , مطمنا با زحمات بي دريغ و بي چشم داشت مدير سايت اين امر به همه دوستان ثابت شده .

در هر صورت :
يكي از نظرات بنده اين بودش كه در صورت امكان يك سري خدمات در مورد رزرو هتل : از قبيل اطلاعات در مورد مكان , قيمت ها , فاصله هتل تا فرودگاه – سفارت و مراكز خريد و ..... فراهم بشه , فكر ميكنم خيلي از استرس مصاحبه كم كنه اون هم در يك كشور غريب و ممكنه از لحاظ اقتصادي هم به نفع اعضاي انجمن بشه . اما اين خدمات به صورتي باشه كه دردسر و خرجي براي انجمن نداشته باشه كه انشاالله اون هم قابل حل شدن هستش .

دوم اينكه سايت يك جوري بهتر طبقه بندي بشه براي مثال يك سري توضيحات اصلي و اموزش هاي ثبت نام بصورت كه به هميشه مورد نياز هستش و از درجه اهميت بالايي برخورداره به صورت دايم در يك قسمت قابل دسترس باشه تا هر سال و هر بار نياز نباشه 1000 تا سوال تكراري پرسيده بشه و 1000 تا جواب تكرار بشه.

سوم اينكه يك قسمت رو اختصاص بديم به برندگان , براي مثال يك قسمت مرجع در مورد كاريابي و يا پيدا كردن مسكن در امريكا قبل از مهاجرت به امريكا.

و .... ( كه نظرات دوستان هستش )

به اميد سربلندي تمامي ايرانيان مهاجر
تشکر کنندگان: jMaster ، Masoud ، afshin ، lexington ، shahram1347 ، سارا کوچولو ، Hossein81 ، SamiraN ، yek_mosafer ، msar
سلام به همه
مخصوصا Parslottery و صمد عزیز.
Wink "صمد عزیز" پیشنهادهایی که در ارسال شماره 12 توسط من ارائه شده، با توجه به سئوالات بچه ها در ارسالهای قبلی و پاسخ مدیران محترم سایت به اونها بوده و عنوان این موضوع از سوی مدیران سایت که "با توجه به نداشتن منابع مالی، امکان تبلیغ برای سایت رو نداریم و نمیتونیم اون رو بیش از این پرزنت کنیم و این کار رو بچه ها با معرفی سایت به دیگران دوستانشون انجام میدن و ..."
بنابراین پیشنهادهای ارائه شده بر این اساس مطرح شد و البته پر واضح هست که هیچ ارتباطی به فعالیت شرکتهای هرمی (!) و موارد دیگری که برای مارگزیدگان عزیز (!) ممکن است تداعی خاطرات تلخ را داشته باشد نداره. از اینها گذشته، هرگز تعبیر من از پذیرش تبلیغات بعضی شرکتهای مسافرتی یا خدماتی، این نبوده که این سایت رو به یک سایت آژانس مسافرتی (!) یا چیزی شبیه به این بدل کنه و اون رو از رسالت اصلی خودش که بسیار هم قابل تقدیر هست باز داره (علی الخصوص موارد عنوان شده در بند 4 و 5 ارسال 12 که مشتاقم بدونم چه ارتباطی به شرکتهای هرمی یا فعالیتهای اقتصادی درآمدزا داره). نمیدونم چطور چنین برداشتی از عرایضم شده اما در هر حال لازم بود این رو من باب جلوگیری از سوء تفاهم عرض کنم.
از اینها گذشته بنابر پاسخهای مدیران محترم به بچه ها در مورد تبلیغ برای سایت، چطور ممکن است که بدون در اختیار داشتن حداقل منابع مالی، بشه این سایت رو بیشتر معرفی کرد و براش تبلیغ کرد؟ حالا اگر به نظر مدیران محترم، حرکت در همین شعاع فعلی، کفایت میکنه، امری است علی حده و بهتر بود صراحتا با این موضوع اشاره میشد تا کسی گمان نکنه باید پیشنهاداتی رو برای گسترش فعالیتها و معرفی بیشتر این سایت خوب داشته باشه. به هر حال از توجهی که داشتید و پاسخی که ارائه فرمودین ممنونم.
Smile Parslottery عزیز، نظرات شما به گمان من جنبه عملی بیشتری داره. بنابراین بسیار مناسبه اگه پیشنهادایی (خارج از موضوعات مطروحه در ارسال 12) در مورد موضوعی که اشاره فرمودین یعنی: "استفاده از پتانسیل و موقعیت سایت برای فراگیر شدن بیشتر اون" توسط شما و دیگر دوستان در نظر است، ارائه بشه.
در مورد فرمایش دوم و سوم هم باید بگم با شما کاملا موافقم. این یک اقدام عالیه که هر چه زودتر انجام بشه، تاثیرات مثبت خودش رو زودتر به جا میگذاره.

Rolleyes به هر حال آنچه در ارسال اینجانب آورده شده همگی با هدف معرفی بیشتر این سایت بوده تا عده بیشتری با اون آشنا بشن و از استرس بیهوده ناشی از عدم آگاهی، به آرامش برسن. همونطور که برای من و بسیاری دیگر همینطور بوده.
اما آنچه که منو به فکر فروبرده اینه که چند نفر ممکنه وجود داشته باشن...؟ چند نفر مثل من...؟ مثل من که یه شب بعد از ثبت نام لاتاری، از روی نگرانی، بطور اتفاقی، در یک سرچ اینترنتی این سایت رو دیدم... بازش کردم... خوندمش... و بعد فهمیدم که چه شانسی داشتم که باهاش آشنا شدم... با یه سایت خوب و مفید، بچه های عالی و مدیرهای فوق العاده ای که تک تک پیامها و ارسالها رو به دقت زیر نظر دارن و همه بچه ها به یک اندازه براشون مهم هستن و خودشون رو در برابر همه اونها مسئول میدونن... اون هم بدون هیچ چشمداشتی...
ارادتمند شما: "احسان"
تشکر کنندگان: Masoud ، lexington ، SamiraN ، yek_mosafer ، msar
سلام
با تشکر فراوان ازadmin و سایر دست اندر کارانی که خالصانه و بدون هیچ چشمداشتی در این مجموعه به هم وطنانشون کمک میکنند
من هم با پیشنهاد پگاه کاملا موافق هستم مبنی بر عضو شدن وکلای امور مهاجرتی به خصوص یک وکیل ایرانی در امر مهاجرت به امریکا دراین سایت که بسیار مفید خواهد بود
تشکر کنندگان: usa.lover ، shahram1347 ، yek_mosafer ، msar
سلام
فعلا من جدید ترین عضو سایت هستم.

اولین چیزی که بنظر من خیلی نمود میکرد بی جواب ماندن بسیاری از سوالات دوستان بود که این نشان داد افراد مطلع و خبره کمتر در سایت مشترک هستند تا بتوانند ارشدیت یکی از قسمتها رو قبول کنند

فکر کنم بیشتر مشکلاتی که عنوان شده در همین راستا بوده.
ما انتظار داریم کسی سوالات جواب قطعی و موثق بده والا جواب در خیلی از وبلاگها پیدا میشه که کسی نمیتونه زندگی شخصی خوشو به اون تحقیقات راهبری کنه

پس لطف کنید چند متخصص امور مهاجرت دعوت کنید.
خیلی کار قشنگی بود راه اندازی این سایت ممنون
آیا نجات دهنده ای هست؟
تشکر کنندگان: yek_mosafer ، msar




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان