کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
بحث و تبادل نظر درباره تکمیل فرم آنلاین DS-260
[عکس: 70651057919020443813.png]


این تاپیک برای بحث و تبادل نظر درباره تکمیل فرم جدید و آنلاین DS-260 ایجاد شده و در صورت مشاهده پست غیرمرتبط با عنوان تاپیک حذف خواهد شد.


دوستان گرامی از آنجاییکه سیستم تکمیل فرم های برندگان لاتاری تغییر کرده و تسلط بر فرم جدید که از اوایل 2014 برای کیس های خانوادگی مورد نیاز بود در تخصص تیم ایمیگرنجل می باشد و همچنین طبق آمار مهاجرسرا دقیق ، کامل ، جامع و درست تکمیل کردن فرم ها می تواند از متحمل شدن هزینه های اضافی تصحیح اشتباهات بکاهد و همچنین تاثیر مستقیم بر طولانی نشدن پروسه کلیرنس (FBI CHECK) دارد با توجه به خدمات ویژه و رایگان تیم Immigrangel که در اعلانات این انجمن توضیح مفصل آن داده شده است می توانید با شماره تلفن های تهران 7-88805186-021 یا شماره همراه 1253557-0912 یا شماره رایگان آمریکا 85315315-021 تماس بگیرید تا ضمن تعیین وقت قبلی با مراجعه حضوری به دفتر تهران این تیم از خدمات تهیه و تکمیل فرم ها استفاده نمایید.


لازم به توضیح است فرم جدید برای برندگان لاتاری از 19 می در دسترس است اما پس از رویت برنده شدن می توانید با مراجعه به دفتر تیم ایمیگرنجل در تهران فرم PDF شده را تکمیل و آماده نمایید.
[عکس: 29763871357391023300.gif]


برای آشنایی با فرم 260 با این پست مراجعه کنید...
استاد اعظم :
فرمها تغییر کردن ؟
یعنی فرم هایی که پارسال ارسال کردن دوستان دیگه نباید ارسال بشه ؟
[font=Tahoma]منتظرسرا عضو سبز میپذیردCool
[/font]
[font=Verdana]
کدام کشورها برای سفر نیاز به ویزا ندارند
[/font]

تشکر کنندگان: alirezanz ، زری وحدتی ، pari pariaaa ، sce ، philter ، nedaba
(2014-05-02 ساعت 04:09)soli asali نوشته:  استاد اعظم :
فرمها تغییر کردن ؟
یعنی فرم هایی که پارسال ارسال کردن دوستان دیگه نباید ارسال بشه ؟
درود بر دوستان
با کسب رخصت از اساتید اعظم ، چون بنده جزوشون نیستم.
روند کار برندگان 2015 در ابتدای راه (که همان تکمیل و ارسال فرم ها است) قدری تغییر کرده . به جای فرم های DS-230 و DSP-122 باید فرم آنلاین DS-260 را به قول خودشان Submit کنند.این موضوع در متن نامه قبولی دوستان 2015 اشاره شده است .این فرم از سال قبل در ارتباط با ویزاهای غیر مهاجرتی فعال شده بود.مدیریت انجمن هم که امکان عالی برای پرکردن فرم ها در نظر گرفته که واقعاً دستشون درد نکنه .
بنا بر اطلاع سایت travel.state این فرم آنلاین برای کیس های لاتاری از 19 می در دسترس خواهد بود .همچنین این فرم از طریق پرتال CEAC در دسترس خواهد بود .برنده و هریک از اعضاء زیر مجموعه او بایستی این فرم را پرکنند. در ابتدا با استفاده از شماره کیس این فرم فعال می شود و برای هر بار آپدیت یا اصلاح دیگه نیازی به ایمیل زدن و ارسال فرم جدید نمی باشد.
پر کردن و مراحل تکمیل این فرم آنلاین با فرم های سال قبل فرق های اساسی داره و حتماً بایستی با حوصله و البته آگاهی کامل انجام بشه.
چند نکته مهم که من از یک سایت یادداشت برداشتم:

گام اول:
اینترنت مطمئن (که قطعی نداشته باشهBig Grin)
شماره کیس
شماره ای که موقع شروع کار NVC در همون صفحه اول به شما اعلام می کنه.
Internet access
Your NVC Case Number (refer to the message you received from NVC)
Your Invoice I.D. number (refer to the message you received from NVC)
آپدیت: توجه کنید برای کیس های لاتاری به جای NVC Case Number کیس نامبر که در نامه قبولی اعلام شده با فرمت 2015AS0000XXXX و تاریخ تولد که در فرم های ثبت نام در لاتاری دادید با فرمت (DD-MMM-YYYY) نیاز می باشد و نیازی به Invoice ID Number نمی باشد.

گام دوم:
فرم با زبان انگلیسی پر می شود. به شما 20 دقیقه وقت می دهند که کار را تمام کنید در غیر اینصورت تقاضا ثبت نمیشه. البته در کنارش یک امکان عالی هم گذاشته اند . شما مرحله به مرحله که صفحات را پر می کنید در پایین صفحه دکمه SAVE وجود داره پس نگران نباشید مثل بازی های کامپیوتری کارتون را می تونید SAVE کنید و بعد بروید صفحه بعد . تا وقتی که در مرحله آخر دکمه “Sign and Submit Application” را نزدید امکان اصلاح و تغییر در اطلاعات مهیا است.یادتون باشه اگر تا مرحله آخرکارهاتون رو SAVE نکرده باشید اطلاعاتتون پاک می شه و باید از آخرین مرحله که SAVE کردید دوباره کار را شروع کنید.Sad
در این فرم پرکردن اغلب فیلدها الزامی است . بعضی از فیلدها آپشنال علامت گذاری شده اند که اگر پرکردنش برای شما لازم نیست “Does Not Apply” را انتخاب می کنید. (پارسال N/A می زدیم ).اکیداً توصیه می شود همه فیلدها را پرکنید چراکه فیلد خالی را سیستم تشخیص میده و پیغام Error میده.
All other fields must be completed: the application will not allow you to submit a form with any mandatory fields left blank. In this instance, an error message will be displayed and you will be required to complete the field before continuing with the application. If you do not answer questions that apply, your form may be rejected.
خلاصه فرم ها بایستی در کمال حوصله ، آرامش و دقت پر بشه . عملیات عجولانه و یه هویی موقوف!Cool
شما تا مرحله ثبت و امضای نهایی همیشه به فرمتون دسترسی دارید. از طریق CEAC به بخش IV and Alien Registration section of the Immigrant Visa – Summary Information با زدن دکمه View/Edit به فرم تون دسترسی خواهید یافت. البته با داشتن Case number و ID number می تونید وارد بشید. انگار یک اکانت شخصی ساختید .پس این دو تا شماره مهم را هرگز فراموش و گم نکنید.
همانطور که در بالا اشاره کردم ، بعد از اتمام کار و ثبت فرم ، دسترسی به فرم ها برای شما امکان پذیر نخواهد بود و در این حالت :
Once you submit your application, by clicking the “Sign and Submit Application” button on the "Sign and Submit" page, you will be unable to access your application again without the assistance of NVC, or the U.S. embassy or consulate at which you plan to apply.

گام نهایی:
بعد از ثبت موفقیت آمیز مثل حالتی که در ثبت نام لاتاری بود یک صفحه با نام تاییدیه ثبت ظاهر می شود و حتماً یک پرینت از این صفحه(من باشم چند تا پرینت و PDF ,...) تهیه و نگهدارید تا روز مصاحبه به آفیسر ارائه بدهید.
After submitting the Form DS-260 online, print the confirmation page. You must bring the confirmation page to your visa interview.
همچنین از فرم های DS-260 هم در هر مرحله پرینت و عکس (Print Screen) تهیه کنید و برای خودتان نگهدارید(بد جوری لازم میشه)البته این پرینت ها به درد ارائه به جایی نمی خوره چون آفیسر به پرونده شما آنلاین دسترسی داره.
You should not bring your application with you to your interview. The interviewing officer will have full access to review your application online.
امیدوارم این اطلاعات اولیه در شروع کار دوستان مفید واقع بشه. چنانچه اطلاعات تکمیلی یا اصلاحی به دستم برسد این پست را آپدیت می کنم.
یک سری هم اینجا ها بزنید مفیده :
http://travel.state.gov/content/visas/en...tions.html
آپدیت: به پست دوست عزیزمون KBS در اینجا:
http://www.mohajersara.com/thread-7039-p...#pid492424
موفق و پیروز باشید .
2014AS47XX ــ ساکنDFW  
هر وقت خواستی در مورد دیگران قضاوت کنی؛آروم تو دلت بگو: مگه من خودم کیم؟
سلام دوستان شماره NVC و Invoice NVC رو از کجا میشه گرفت؟؟؟؟ ممنون میشم دوستانی که اطلاع دارند کمک کنند
تشکر کنندگان: soli asali ، زری وحدتی ، pari pariaaa ، r.bazargan ، Rooz ، soruosh ، nedaba
دستتون درد نکنه اطلاعاتتون جامع بود ...یعنی اینکه دیگه نیاز به پست کردن نیست؟؟ و اینکه برای ارسال عکس مثل ثبت نام لاتاری آنلاین باید آپلود کنیم ؟؟
کیس: **66/ رویت قبولی 2 May /سفارت : ابوظبی /مصاحبه:July 28/ویزا یک ضرب /مقصد: دالاسCool

در من آنکه ماند تویی ,آنکه رفت من.
تشکر کنندگان: soli asali ، زری وحدتی ، seyed sajjad ، nedaba
من هم متشکر ، پس مثل سال گذشته نمیخواد دو تا فرم رو پر کرد ، اینکه میگن باید برای برنده وجدا فرم پر کرد و برای بقیه هم باید فرم پر کرد و ارسال با پست .
من هم پایین اون برگه برنده شدن رو خوندم که گفته بود فرم کاغذی مورد تایید نیست ، این هم میپرسم چون میخوام اشتباه نکنم
تشکر کنندگان: soli asali ، زری وحدتی ، mehrangiz133 ، nedaba ، موسوی ATC
با تبريك به قبول شدگان جدید
من هم قبلا در این مسیر اومدم و تجربیاتی دارم و البته خیلی ازین تجربیاتو مدیون دوستان قدیمیتر می دونم پس وظیفم میدونم دینمو ادا کنم و به جدیدیها کمک کنم . موردی خاصی بود پیغام بدید در خدمتتون هستم
راهی که خدا برای تو در نظر گرفته است را باید بپیمایی !! حق انتخابی نیست!
تشکر کنندگان: r.bazargan ، sunn789 ، soli asali ، Memolk ، tandis_n_m ، Jimiii ، SAAM_60 ، حسن پور ، taba60 ، nedaba
(2014-05-03 ساعت 13:39)ahmad120 نوشته:  از دوستان عزیز کسی فرم ds-260 را به صورت فایل pdf دارد روی سایت بگذارد؟
با تشکر

فرم 260
C.N : 18xx # interview : 14 nov Yerevan # 1 person # clrarance#update : 28-29may#cleared 29 may#196 day

!!! Every man Dies .. .not Every man Lives
همه میمیرند اما همه زندگی نمیکنند !
بابت pdf فرم ds-260 ازتون ممنونم اما میخواستم بدونم شما این فرم از کجا آوردید؟ بعد چجوری باید پرش کنیم؟ من یه مشکلی هم دارم من برنده شدم اما همسرم سربازی نرفته نمیتونه با من بیاد میخوایم طلاق بگیریم من باید چکار کنم فرمو چجوری پر کنم؟ خواهشا هرکی میدونه جواب دقیق بده
تشکر کنندگان: soli asali ، زری وحدتی ، godot ، nedaba
بابت فرم 260 ممنون ایا کسی ترجمه این فرم رو داره لطفا اگه هست بگذارید
تشکر کنندگان: soli asali ، زری وحدتی ، ramin5589 ، nedaba
(2014-05-03 ساعت 14:15)mahsa_a نوشته:  بابت pdf فرم ds-260 ازتون ممنونم اما میخواستم بدونم شما این فرم از کجا آوردید؟ بعد چجوری باید پرش کنیم؟ من یه مشکلی هم دارم من برنده شدم اما همسرم سربازی نرفته نمیتونه با من بیاد میخوایم طلاق بگیریم من باید چکار کنم فرمو چجوری پر کنم؟ خواهشا هرکی میدونه جواب دقیق بده
اگه پست دوست عزيز sam2014 رو بالاي صفحه بخونيد كامل توضيح داده چي كار كنيد
فرم 260 رو آنلاين بايد پر كنيد اين فرم هم 19 مي روي سايت قرار ميگيره
تو قسمت مشكلات سربازي و خروج از كشور احتمال زياد ميتونيد يه راه حل پيدا كنيد اصلا نگران نباشيد هنوز خيلي فرصت داريد
C.N : 18xx # interview : 14 nov Yerevan # 1 person # clrarance#update : 28-29may#cleared 29 may#196 day

!!! Every man Dies .. .not Every man Lives
همه میمیرند اما همه زندگی نمیکنند !
تشکر کنندگان: soli asali ، زری وحدتی ، pari pariaaa ، Sam2014 ، godot ، nedaba ، sani1348
دوستان من دارم رو ترجمه این فرم کار می کنم.البته تا جایی که بتونم
سلام
تبریک به همه برندگان امسال واقعا اون شب من هم کلی ذوق داشتم چه برسه به شما ها !!! تبریکات فراوان.
خوب بریم سراغ این فرم DS 260 من PDF رو خوندم فرمت کلی فرم فرق کرده اما سوال های توش تقریبا به همون مضمون بود.
یعنی اگه فرم رو ترجمه کنیم . واقعا پر کردن آن لاینش کاری نداره اما من به شدت توصیه میکنم بارها و بارها فرم رو مطالعه کنید و حتی پرینت بگیرید و دستی پرش کنید مثل کاری که قبلا برا ثبت نام کنکور میکردیم .دفترچه رو می خوندیم ( کامل ) فرم را دستی پر میکردیم و آنلاین از روی همون فرم دستی ، فرم رو پر و ارسال میکردیم.
پس اصلا نگران نباشید . صبور باشید و با حوصله تمام توضیحات دوستان رو بخونید و فکر کنید . برای هر سوال اطلاعات جمع آوری کنید .( مثلا برام جالب بود کد پستی محل تحصیل (مدرسه ) رو فکر کنم خواسته بود الان دقیق یادم نیست شاید هم اشتباه کنم یا اینکه جالب بود برای تعداد بچه ها 5 تا مورد نوشته بود ! یعنی تا 5 فرزند رو پیش بینی کرده بود ! این یعنی فرم سعی میکنه کامل باشه و نیاز به توضیحات اضافی و ضمیمه کردن برگه و این سیستم ها نباشه ) به هرحال امیدوارم در این مسیر موفق باشید و بدونید که ما برای کمک به شما تمام سعی خودمون رو میکنیم و در کنارتون هستیم.
شاد و موفق باشید.
Survivor of Lottary ۲۰۱۴ - Category = F2A
enterence date to the USA= 4 November2014
I-130 & I-797 & 420$ & PD = 22/10/2014
Approved = 8/4/2015
Case Number & Invoice ID by phone ( Abu Dahbi) = 5/7/2015
27/8/2015 = DS261+120$
= DS260 & 325$
= Send document
= Complete
سلام دوستان
فرمو ترجمه کردم فقط نمی دونم چطور اینجا بزارم




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان