کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
توضیح قسمت های مختلف فرم ثبت نام اینترنتی
(2014-10-08 ساعت 22:22)Ali_Hunter نوشته:  
(2014-10-08 ساعت 13:36)lawrenceofusa نوشته:  سلام به همه دوستان
بابا من خیلی بی دقتم به خدا
مثل اینکه من هر سال باید توی پر کردن فرم اشتباه کنم
من middle name ندارم ولی زدم no
یعنی فامیلی میانی ندارم
ولی دقت نکردم که زیرش باید تیک گزینه no رو بزنم
بیچاره شدم رفت حالا یک no خوشگل رفت وسط اسم و فامیل من
حالا چیکار کنم؟ به kcc هم میل زدم و اشتباه رو گفتم
ممنونم یشم جواب بدین

نگران نباش. شما برای kcc ایمیل زدی و توضیح دادی. ان شاء الله بعد از اینکه برنده شدی در فرمهای بعدی (فرم اول و دوم) صحیح آن را بنویس و اگر بعد از برنده شدن برای مصاحبه رفتی هم چون از قبل براشون ایمیل زدی مشکلی بوجود نمیاد.
تشکر کنندگان: King Eagle ، Danoosh
سلام
سلام به همه عزیزانی که از 2014 جا موندن مثل من تو این مدت نبودم امیدوارم همه به روال عادی زندگی برگشته باشید و دوباره تو 2016 برنده شدنتون رو ببینم ارادتمند همه گلهاSmile
از آن روز این خانه ویرانه شد ... که نان آورش مرد بیگانه شد
چو نادان به ده کدخدایی کند ... کشاورز باید گدایی کند
به یزدان که گر ما خرد داشتیم ... کجا این سرانجام بد داشتیم.

تشکر کنندگان: lingni ، King Eagle ، nazanin fatemi ، Danoosh ، shahin2737 ، babak433 ، k98k ، آلیس-1980 ، m_yek ، exxedus
درود بر دوستان گرامی
این مطلبی رو که اینجا میزارم رو کامل بخونید تا در هنگام ثبت نام مشکلی براتون پیش نیاد.
( دوستان متن هایی که با خط قرمز مشخص است قسمت های مختلف فرم ثبت نام اینترنتی لاتاری است که در خود فرم هم به صورت اعداد قسمت بندی شده است .)
منبع : سفارت آمریکا به زیان فارسی
---------------۲۰۱۶
دستورالعمل شرکت در برنامه قرعه کشی روادید(ویزای) مهاجرتی گونه گونی یا

قرعه کشی کارت سبز (گرین کارت) سال ٢٠١۶

برنامه قرعه کشی روادید مهاجرت گونه گونی (قرعه کشی کارت سبز) که توسط کنگره مورد تصویب قرار گرفته است، به صورت سالیانه توسط وزارت خارجه آمریکا اجرا می‌گردد. بند ٢٠٣© قانون مهاجرت و تابعیت (INA) شامل مهاجرینی است که "مهاجرین قرعه کشی" نامیده میشوند و از کشورهایی با نرخ مهاجرت پایین به ایالات متحده امکان مهاجرت به آمریکا را فراهم می‌کند. برای سال ٢٠١۶ پنجاه هزار روادید قرعه کشی در نظر گرفته شده است. برای ثبت نام در این برنامه نیازی به پرداخت هزینه نیست.

متقاضیانی که نامشان در قرعه کشی انتخاب شده (برگزیدگان) باید واجد شرایطی صریح و مشخص باشند. برگزیدگان بر اساس یک قرعه کشی شانسی توسط کامپیوتر انتخاب می‌شوند. این روادیدها در ۶ منطقه جغرافیایی توزیع میگردند، بطوریکه هر کشور در یکی از این مناطق شش گانه نمیتواند در یک سال بیش از ۷ درصد از ویزاهای قرعه کشی کارت سبز موجود را دریافت کند.

اتباع کشورهای زیر واجد شرایط ثبت نام در برنامه قرعه کشی گرین کارت ٢٠١۶ نمی باشند، زیرا طی پنج سال گذشته بیش از ۵٠ هزار مهاجر به ایالات متحده آمریکا فرستاده اند.

بنگلادش، برزیل، کانادا، چین (متولدین سرزمین اصلی)، کلمبیا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، ال سالوادور، هائیتی، هندوستان، جاماییکا، مکزیک، نیجریه، پاکستان، فیلیپین، پرو، کره جنوبی، بریتانیا (به غیر از ایرلند شمالی) و مناطق تحت قیمومیت آن و ویتنام.

افرادی که در خودمختاری هنگ کنگ ، خودمختاری ماکائو و تایوان متولد شده اند، میتوانند این ویزا را دریافت کنند.

امسال در ویژگی های واجد شرایط شناخته شدن برای برنامه قرعه کشی تغییری بوجود نیامده است.

شرایط و ویژگی های لازم برای نام نویسی

شرط شماره یک

متولدین کشورهایی که اتباع آن واجد شرایط هستند میتوانند در قرعه کشی شرکت کنند.

اگر شما در یکی از کشورهای مشمول متولد نشده اید دو راه دیگر برای واجد شرایط شدن شما وجود دارد.

_ آیا همسر شما متولد یکی از کشورهایی است که شهروندان آن واجد شرایط ثبت نام در قرعه کشی هستند؟ در اینصورت می‌توانید با ذکر کشور تولد همسرتان با این شرط که نام هر دو شما و همسرتان در فرم های نام نویسی ذکر شده باشد و درصورت دریافت ویزا همزمان وارد آمریکا شوید.

_ آیا شما در کشوری متولد شده اید که شهروندانش واجد شرایط نیستند اما هیچکدام از والدین شما متولد آن کشور نبوده و در زمان تولدتان در آن کشور مقیم نبوده‌اند؟ در این صورت می‌توانید کشور محل تولد هر یک از والدین خود – در صورتی که متولدین آن کشور واجد شرایط شرکت درقرعه کشی ٢٠١۶ باشند – را انتخاب نمایید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد به بخش پرسشهای متداول مراجعه کنید.

شرط شماره دو

همچنین برای شرکت در قرعه کشی شما باید واجد شرایط تحصیلی و یا دارای تجربه کاری لازم برای شرکت در برنامه قرعه کشی باشید.

- شما باید یا دارای تحصیلات دبیرستانی و یا تحصیلاتی معادل آن داشته باشید که نشان دهنده تکمیل موفقیت آمیز ١٢سال تحصیل در مقاطع ابتدایی و دبیرستان باشد

یا

- ٢سال تجربه کاری طی ۵سال گذشته در زمینه مشاغلی که انجام آنها نیازمند حداقل دو سال کارآموزی و یا تجربه میباشد، داشته باشید. برای تصمیم گیری در زمینه صلاحیت تجربه کاری، مرجع ذیصلاح O*Net OnLine وزارت کار آمریکا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صلاحیت تجربه کاری به بخش پرسش های متداول مراجعه نمایید.

در صورتیکه این دو شرط ذکر شده شامل حالتان نمی شود در برنامه قرعه کشی نام نویسی نکنید.

زمان نام نویسی برای شرکت در قرعه کشی

فرم های نام نویسی برای شرکت در برنامه ویزای اقامت دائم آمریکا یا لاتاری گرین‌کارت ٢٠١۶، باید مابین چهار شنبه اول اکتبر تا دوشنبه سوم نوامبر ساعت دوازده ظهر (به وقت شرق آمریکا) به طور الکترونیک در تارنمای رسمی www.dvlottery.state.govدریافت شود. برای شرکت تا آخرین هفته ثبت نام منتظرنمانید زیرا حجم بالای تقاضا میتواند موجب تاخیر در عملکرد تارنما شود. درخواست های پس از موعد و یا درخواست های غیر الکترونیکی پذیرفته نخواهند شد. وزارت امور خارجه با استفاده از فنآوری های پیشرفته توانایی تشخیص ثبت نام های مکرر را دارد. نام نویسی بیش از یک مرتبه موجب مردود شدن درخواست شما خواهد شد.



تکمیل نام نویسی برای برنامه قرعه کشی گرین کارت برای سال ٢٠١۶

اطلاعات خود را به طور الکترونیک در فرم (DS-5501) یا(E-DV) بصورت آنلاین در تارنمای www.dvlottery.state.gov وارد کنید. فرم‌ های ناقص بررسی نخواهند شد. نام نویسی برای شرکت در قرعه کشی کاملا رایگان است.

شما را قویا تشویق میکنیم تا خودتان فرم ثبت نام را بدون مراجعه به «مشاوران یا کارپردازان ویزا» و افرادی که پیشنهاد کمک میکنند تکمیل کنید. اگر فردی به شما کمک میکند، شما باید در طول تکمیل فرم حضور داشته باشید تا اطلاعات صحیح درج شود و صفحه تکمیل فرم و شماره اختصاصی تاییدیه را دریافت کنید. بدون داشتن این اطلاعات، شما قادر به دسترسی آتی به سیستم قرعه کشی و بررسی وضعیت پرونده خود نخواهید بود. پیش از قبول پیشنهاد نگهداری این اطلاعات توسط افراد دیگر به دقت در مورد این تصمیم خود فکر کنید. برای اطلاعات بیشتر درمورد کلاهبرداری در برنامه قرعه کشی گرین کارت به بخش پرسش های متداول مراجعه نمایید.

پس از تکمیل و ارسال درخواست صفحه تاییدی را خواهید دید که در آن نام و شماره تائیدیه ویژه درج شده است. این صفحه را برای بایگانی چاپ کنید. از اول مه ٢٠١۵ شما قادر خواهید بود با مراجعه به تارنمای www.dvlottery.state.gov و کلیک کردن روی گزینهEntrant Status Check و وارد کردن شماره تاییدیه ویژه و اطلاعات شخصی خود، وضعیت پرونده تان را بررسی کنید. تنها با مراجعه به Entrant Status Check میتوانید درمورد وضعیت پذیرش پرونده تان در قرعه کشی سال ٢٠١۶ مطلع شوید ]و در صورت پذیرش[ به اطلاعاتی درمورد مراحل بعدی و آگاهی از وقت مصاحبه ویزای مهاجرتی با خبر شوید. برای اطلاعات بیشتر در اطلاعات بیشتر درباره روند انتخاب به بخش پرسشهای متداول مراجعه کنید.

برای شرکت در قرعه کشی گرین کارت امسال باید اطلاعات زیر را در فرم E-DV وارد کنید:

١. نام کامل – نام خانوادگی/فامیلی، نام کوچک، نام میانی - دقیقا آنگونه که در گذرنامه نوشته شده است.

٢. تاریخ تولد – روز، ماه، سال

٣. جنسیت – مرد یا زن

۴. شهر محل تولد شما

۵. کشور محل تولد شما – نام کشور محل تولد شما باید نام کنونی کشوری باشد که در آن متولد شده اید.

۶. کشور مجاز یا مورد تایید در برنامه قرعه کشی – کشور واجد شرایط شما معمولاً همان کشور محل تولدتان است. کشور واجد شرایط شما ارتباطی به محل زندگیتان ندارد. اگر شما در کشوری متولد شده اید که واجد شرایط شرکت در برنامه قرعه کشی ویزا نمی‌باشد، می‌توانید با مراجعه به دستورالعمل های بالا، امکان انتخاب کشور دیگری را به عنوان کشور عهده دار خود بررسی نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کشور عهده دار، لطفاً به بخش پرسش های متداول مراجعه نمایید.

۷. عکس (های) ضمیمه درخواست – عکس های اخیر از خودتان، همسرتان و کلیه فرزندانتان که نامشان در فرم نام نویسی درج شده است. برای توضیحات بیشتر درمورد مشخصات ترکیبی و فنی به بخش «ارسال عکس دیجیتال» مراجعه کنید. نیازی به ارسال عکس همسر یا فرزندی که خود شهروند آمریکا است یا دارای اقامت قانونی ایالات متحده است وجود ندارد حال آنکه ارسال این عکس ها منعی ندارد.

عکس های گروهی پذیرفته نخواهند شد؛ برای هر شخص باید عکس جداگانه ارسال کنید. در صورت انجام هرگونه ویرایش در عکس، ارسال عکس های قدیمی و یا عدم انطباق عکس ها با الزامات توضیح داده شده، امکان این وجود دارد که درخواست شما مردود شود و یا اینکه برای شما ویزا صادر نشود. برای اطلاعات بیشتر به بخش «ارسال عکس دیجیتال» مراجعه کنید.

٨. آدرس پستی – شامل

سطر اول آدرس،

سطر دوم آدرس،

شهر/شهرک، منطقه/روستا/استان/ایالت،

کد پستی/زیپ کد

کشور

۹. کشوری که هم اکنون در آن زندگی می‌کنید

١٠. شماره تلفن (اختیاری)

١١. نشانی پست الکترونیکی (ایمیلی) که به آن دسترسی مستقیم دارید. درصورتی پذیرش در قرعه کشی ، هنگامی که با استفاده از گزینه Entrant Status Check از وضعیتتان مطلع می شوید ایمیلی از وزارت امورخارجه آمریکا دریافت خواهید کرد که در آن جزئیات مصاحبه ویزای مهاجرتی شما را اعلام خواهد شد. وزارت امورخارجه هرگز ایمیلی مبتنی بر پذیرش یا مردودی در قرعه کشی به شما نمی فرستد . برای اطلاعات بیشتر به بخش پرسش های متداول مراجعه نمایید.



١٢. بالاترین میزان تحصیلات شما تا کنون: ( ١) دبستان، ( ٢) دبیرستان، بدون اخذ مدرک، ( ٣) دبیرستان با اخذ مدرک، ( ۴) آموزشگاه حرفه ای، ( ۵) گذراندن تعدادی از واحدهای دوره لیسانس، ( ۶) مدرک دانشگاهی، ( ۷) گذراندن تعدادی از واحدهای دوره فوق لیسانس، ( ٨) مدرک فوق لیسانس، ( ۹) گذراندن تعدادی از واحدهای دوره دکترا و ( ١٠) مدرک دکترا. برای اطلاعات بیشتر به بخش پرسش های متداول مراجعه نمایید.

١٣. وضعیت کنونی تاهل : مجرد، متاهل، طلاق گرفته، بیوه، متارکه قانونی. ]درصورت تاهل[ نام، تاریخ تولد، جنسیت، شهر/روستای تولد و کشور تولد همسرتان را به همراه عکس همسرتان با همان مشخصات مشابه عکس خودتان وارد کنید.

خودداری از ذکر نام همسر موجب رد شدن شدن درخواست ویزای متقاضی اصلی در زمان مصاحبه خواهد شد. اگر حتی بنا دارید از همسرتان متارکه کنید می‌بایست مشخصات همسرتان را در فرم ها ذکر کنید. همسری که شهروند آمریکا است و یا دارای اقامت قانونی ایالات متحده است نیازی به دریافت ویزای مهاجرت ندارد درحالیکه منعی برای درج نام آنها در فرم وجود ندارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد اعضای خانواده به بخش پرسش های متداول مراجعه نمایید.

١۴. تعداد فرزندان – نام، تاریخ تولد، جنسیت و محل تولد تمامی فرزندانی که سن آنها کمتر از ٢١ سال است و ازدواج نکرده اند صرفنظراز اینکه با شما زندگی میکنند و یا قصد همراهی با شما یا پس از مهاجرت شما به آمریکا را دارند را ذکر کنید. برای هر کدام از فرزندانتان عکس های جداگانه با مشخصات مشابه به عکس خودتان ارسال کنید.

تعداد فرزندان – نام، تاریخ تولد و محل تولد همسر و تمامی فرزندان و فرزندخوانده ها و فرزندان همسرتان که سن آنها کمتر از ٢١ سال بوده و ازدواج نکرده اند باید در درخواست شما ذکر گردد، حتی اگر شما قانوناً از پدر یا مادر آن فرزند خود جدا شده اید و همسر شما و فرزندتان دیگر با شما زندگی نمی‌کنند و/یا قصد ندارند تا به همراه شما به ایالات متحده مهاجرت کنند. برای هرکدام از فرزندانتان عکسی مطابق با مشخصاتی مشابه عکس خودتان ارسال نمایید.

دقت کنید که نام تمام موارد زیر را وارد نمایید:

تمام فرزندان طبیعی تان که در قید حیات می باشند.
تمام فرزندانی که قانونا به فرزندی قبول کرده اید و در قید حیات می باشند؛ و ،
تمام فرزند خوانده هایی که در زمان پر کردن فرم ثبت نام مجرد و زیر ۲۱ سال هستند حتی اگر شما قانوناً از پدر یا مادر آن فرزند خود جدا شده اید و همسر شما و فرزندتان دیگر با شما زندگی نمی‌کنند و/یا قصد ندارند تا به همراه شما به ایالات متحده مهاجرت کنند.
فرزندان متاهل شما و فرزندانی که بیشتر از ٢١ سال سن دارند، نمی‌توانند در درخواست قرعه کشی شما نام نویسی شوند. اما، قانون محافظت از وضعیت فرزندان، در برخی شرایط فرزندان را در مقابل از دست دادن شرایط لازم برای دریافت ویزا بواسطه افزایش سن (رد شدن از مرز ٢١ سال) محافظت می کند. اگر فرم ثبت نام شما برای شرکت در قرعه کشی قبل از ٢١ سالگی فرزندنتان ارسال شود، و قبل از صدور ویزا فرزند شما به ٢١ سالگی برسد، قوانین مربوط به افراد زیر ٢١ سال در مورد فرزند شما صادق می شود.

فرزندی که اکنون شهروند یا ساکن قانونی ایالات متحده است واجد شرایط برای شرکت در قرعه کشی و دریافت این روادید نیست، و منعی برای وارد کردن یا حذف نام او در فرم تقاضای والدین برای شرکت در قرعه کشی وجود ندارد.

خودداری از ذکر اسامی کامل فرزندان واجد شرایط، موجب مردود شدن درخواست متقاضی اصلی و رد شدن تمامی ویزاهای افراد ذکر شده در درخواست در هنگام مصاحبه ویزا خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تکمیل درخواست الکترونیک ویزای مهاجرتی سال ٢٠١۶ ، لطفاً به بخش پرسش های متداول مراجعه نمایید .

انتخاب متقاضیان

برندگان قرعه کشی به صورتی تصادفی توسط کامپیوتر(رایانه) و از بین تمامی متقاضیان تایید صلاحیت شده براساس سهمیه منطقه ای و کشوری انتخاب خواهند شد. از تمام متقاضیان قرعه کشی ٢٠١۶ درخواست می شود که شماره تاییدیه خود را حفظ نمایند و با مراجعه به بخش Entry Status Check تارنمای ww.dvlottery.state.gov وضعیت خود را از لحاظ پذیرش بررسی کنند. بخشEntry Status Check این تارنما از روز پنجم ماه مه ٢٠١۵ تا ٣٠ ژوئن ٢٠١۶ فعال خواهد بود.

اگر شماره شما در لیست انتخابی باشد، شما به صفحه ای راهنمایی خواهید شد که دستورات لازم مربوط به انجام بقیه مراحل کار از جمله اطلاعات مربوط به هزینه ها در آن درج شده است. بخش Entry Status Check تنها روشی است که وضعیت شما از لحاظ قرعه کشی ٢٠١۶ را نشان می دهد. وزارت امورخارجه نامه های مکتوب یا پست الکترونیک (ایمیل) به برندگان قرعه کشی ارسال نمی کند. سفارتخانه ها و کنسولگری های ایالات متحده فهرست پذیرفته شدگان را ارائه نمی کنند. اشخاصی که در فهرست انتخابی نیستند هم ایمیل عدم پذیرش دریافت نمی کنند و تنها راه برای اطلاع از وضعیت مراجعه به بخش Entry Status Check این تارنما است. توصیه می کنیم که حتما شخصا وضعیت خود را بررسی کنید و برای اطلاع از وضعیت خود به دیگران اتکا نکنید.

در صورت پذیرش در قرعه کشی، برای دریافت ویزای مهاجرتی و مهاجرت به ایالات متحده شما همچنان باید واجد تمامی شرایط ذکر شده براساس قانون ایالات متحده باشید. بررسی این شرایط ممکن است فرآیندی دقیق و زمانبر باشد و در مورد شهروندان بعضی از کشورها که در فهرست دولتهای حامی تروریسم قرارگرفته اند، نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد. این درحالیست که این بررسی ها ممکن است تنها محدود به شهروندان این کشورها نشود.

تکمیل فرمها وارسال مدارک پذیرفته شدگان قرعه کشی و خانواده هایشان که حائز شرایط قانونی مهاجرت هستند می بایست تا نیمه شب ٣٠ سپتامبر٢٠١۵ انجام شده باشد. تغییر ضوابط یا هیچ استثنایی شامل حال مدارکی که بعد از این تاریخ دریافت شده باشند نخواهد شد و متقاضیانی که بعد از این موعد فرمهای خود را تسلیم کنند قادر به دریافت ویزای مهاجرتی نخواهند بود. وابستگان و خانواده واجد شرایط متقاضی پذیرفته شده نیز امکان دریافت ویزای مهاجرتی را ازدست خواهند داد اگر بعد از این تاریخ، مدارک خود را تسلیم نمایند.برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفاً به بخش پرسش های متداول در زمینه نحوه انتخاب مراجعه نمایید .

ادامه دارد....
موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
تشکر کنندگان: lingni ، storagemeter ، King Eagle ، sib 24 ، babak12 ، Danoosh ، babak433 ، kollok
زبان نوشتاري را انگليسي را به حروف بزرگ بنويسم يا كوچك مثال saeid يا SAEID لطفا راهنماي كنيد كليه ثبت نام را با بزرگ يا كوچيك بنويسم با تشكر
تشکر کنندگان:
(2014-10-10 ساعت 19:01)saeed78 نوشته:  زبان نوشتاري را انگليسي را به حروف بزرگ بنويسم يا كوچك مثال saeid يا SAEID لطفا راهنماي كنيد كليه ثبت نام را با بزرگ يا كوچيك بنويسم با تشكر

هیچ فرقی نداره.چه کوچیک بنویسید چه بزرگ در آخر خود سیستم همه حروف رو بزرگ میکنه
ارسال مدارک F2A (همسرم): 4Sep ,2013, رسید مدارک: 9Sep, 2013,  اپرو: 9Oct, 2013 , دریافت کیس نامبر (سفارت ابوظبی): 18Nov, 2013
پرداخت 22Nov, 2013: DS 261 $88  ,پرداخت 230$ :2013, Dec 11, ارسال مدارک: 2013, 19 Dec , تکمیل پرونده: 2014, 27 NVC) Jan). تاریخ مصاحبه 2015, Jun 3 , کلیر 1Sep, 2015Big Grin، تاریخ ویزا 2015, 9Sep
سفرنامه
لیست تمام مدارک ارسالی به USCIS , NVC ,و مدارک مدیکال و روز مصاحبه ویزای ازدواج Interview Questions+


تشکر کنندگان: babak433 ، King Eagle
راستی بچه ها من یادمه سالهای قبل کشور مورد نظر برای مصاحبه رو انتخاب میکردیم اما توی فرمهای امسال نبود.بود؟که من ندیده باشم؟
ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش....
بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش....
از بس که دست میگزم و آه میکشم، آتش زدم چو گل به تن لَخت لَخت خویش
تشکر کنندگان: ofrfar
(2014-10-11 ساعت 09:06)hedyhoney نوشته:  راستی بچه ها من یادمه سالهای قبل کشور مورد نظر برای مصاحبه رو انتخاب میکردیم اما توی فرمهای امسال نبود.بود؟که من ندیده باشم؟

سلام
اینکار بعد از قبولی امکان پذیر هست

موفق باشید
stock-FEx-bond
Market

و دیگر هیچCool
تشکر کنندگان: King Eagle
(2014-10-02 ساعت 11:28).:Soheil:. نوشته:  با درود
آیا Midle name همون پسوند یا پسوند پشت سر فامیلی بنویسم ؟

خیر دوست عزیز. ایرانی ها میدل نیم ندارن. تیک no رو بزنید.
we fight for a better life
تشکر کنندگان: Danoosh ، King Eagle ، battosai
فرمها مثل سال قبله؟

چیزی تغییر نکرده؟
تشکر کنندگان:
(2014-10-11 ساعت 20:23)mona_usa نوشته:  فرمها مثل سال قبله؟

چیزی تغییر نکرده؟
سلام دوست عزیز
بله مثل سال قبله
تغییراتی نداره
2015/Abu Dhabi
کلیرTongueWink
مقصد: کالیفرنیا
تشکر کنندگان: King Eagle
سلام من خ راب کاری کردم.اول اینکه با google chrome ثبت نام کردم.بعد اخر ثبت نام تو پیج کانفیرمیشن نامبر اطلاعاتو برداشتم بعد دستم خورد پیج back shod.حالا چی میشهSad
تشکر کنندگان:
(2014-10-12 ساعت 00:26)Amir-low نوشته:  سلام من خ راب کاری کردم.اول اینکه با google chrome ثبت نام کردم.بعد اخر ثبت نام تو پیج کانفیرمیشن نامبر اطلاعاتو برداشتم بعد دستم خورد پیج back shod.حالا چی میشهSad

مشکلی نداره که با گوگل کروم ثبت نام کردید. اگه کانفرمیشن نامبر هم گرفتید دیگه مشکلی نیست که. چیزی نمیشهSmile
we fight for a better life
تشکر کنندگان: King Eagle
(2014-10-12 ساعت 01:23)fairy نوشته:  
(2014-10-12 ساعت 00:26)Amir-low نوشته:  سلام من خ راب کاری کردم.اول اینکه با google chrome ثبت نام کردم.بعد اخر ثبت نام تو پیج کانفیرمیشن نامبر اطلاعاتو برداشتم بعد دستم خورد پیج back shod.حالا چی میشهSad

مشکلی نداره که با گوگل کروم ثبت نام کردید. اگه کانفرمیشن نامبر هم گرفتید دیگه مشکلی نیست که. چیزی نمیشهSmile

سلام.اخه من یجا دیدم که گفته بوود نباید دکمهی back رو بزنید
تشکر کنندگان:
(2014-10-12 ساعت 10:36)Amir-low نوشته:  سلام.اخه من یجا دیدم که گفته بوود نباید دکمهی back رو بزنید

امیر جان در مراحل ثبتنام نباید back رو بزنی وقتی کانفیرم نامبر رو میگیری ینی ثبتنام تموم شده و هر دکمه ای هم که بزتی ایراد نداره نگران نباش
یکی این گوشـه دنیا تو رو میخونه پیوسـتهRolleyesDV میخواد خدا جونم نذارش اونو دست بستهWink


راه حل دیپلم 11 ساله ی فنی حرفه ای و کار و دانش

خدمت سربازی و قوانین راه های خروج از کشور
تشکر کنندگان: fairy
(2014-10-12 ساعت 11:13)King Eagle نوشته:  
(2014-10-12 ساعت 10:36)Amir-low نوشته:  سلام.اخه من یجا دیدم که گفته بوود نباید دکمهی back رو بزنید

امیر جان در مراحل ثبتنام نباید back رو بزنی وقتی کانفیرم نامبر رو میگیری ینی ثبتنام تموم شده و هر دکمه ای هم که بزتی ایراد نداره نگران نباش

خیلی آروم شدم.مرسی که وقت گذاشتی
تشکر کنندگان: King Eagle




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان