کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
تجربه سفر به آمریکا با گرین کارت
سلام دوستان
دوستانی که اخیرا سفر کرده اید، آیا در فرودگاه ایران سوال میکنند چقدر دلار همراهتونه؟ بیشتر از مقدار مجاز باشه چه اتفاقی میفته؟
case number: 2013AS00005200 ایروان W1A
آموزش زبان انگلیسی: www.eslpod.com
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2018-06-19 ساعت 23:01)fariba_a نوشته:  سلام دوستان  
دوستانی که اخیرا سفر کرده اید، آیا در فرودگاه ایران سوال میکنند چقدر دلار همراهتونه؟ بیشتر از مقدار مجاز باشه چه اتفاقی میفته؟


سلام دوست عزیز
نه نمی پرسن
کیس نامبر:زیر 400
تعداد نفرات :2نفر (خانم برنده )
تحصیلات: خانم فوق لیسانس وآقا فوق دیپلم
ارسال فرم :11جولای
تاریخ مصاحبه :2فوریه
نتیجه :کنسل مصاحبه 2فوریه
تاریخ مجدد:16فوریه
آپدیتها :16و21و22 فوریه و14مارچ ,17 آپریل(کیس اصلی ازطریق ایمیل )
نتیجه :ap
پاسخ
تشکر کنندگان: fariba_a
(2017-02-03 ساعت 21:25)Persischer نوشته:  
(2017-02-01 ساعت 15:35)Haghighat نوشته:  کاش دوستان گرین کارتی میومدن و تجربه سفرشون رو میگفتن. در مورد نحوه بازجویی؟... سوالاتی که ازشون میپرسن؟... خود من دارم با تاخیر بعد از شش ماه  با یه نوزاد هشت ماهه برمیگردم و استرس دارم و نمیدونم باهام چه برخوردی میکنن.اون فایل بالا هم خوبه ولی اطلاعاتی در مورد پرسش و پاسخ ها نمیده و مثلا متوجه نمیشیم که اگر گرین کارتی اجازه ورود نگرفته به چه علت بوده؟

من دیروز فرودگاه لوس آنجلس بودم و مورد خاصی که مشکلی برای کسی پیش بیاد ندیدم، افراد با حجاب (مسلمان) زیادی وارد میشدن و گروههایی هم کمپین داشتن که در صورتی که مشکلی برای مهاجران پیش اومد بهشون مشاوره حقوقی بدن یا بهر ترتیب کمک کنن. خود افسران گمرک هم از وضعیت پیش اومده ناراضی بودن و حتی بیشتر از مردم از زرپیدنت ترامپ بد میگفتن.
بهتره اگر از فرودگاه لس آنجلس وارد میشید، کسی به عنوان استقبال کننده شما از قبل اونجا حاضر باشه و موردتون رو با وکلایی که در سالن هستن درمیون بذاره تا زمینه ایی برای مداخله و کمک بوجود بیاد.

با توجه به این اینکه بچه نوزاد دارید، فکر میکنم راهکار ساده ای برای شما وجود داره که خوتون هم میدونید و براش آماده اید. ولی لطفی که این کوچولو به شما میکنه رو هیچوقت در زندگی فراموش نکنید و همیشه به چشم یک قهرمان نجات بخش ببینیدش.

سفر خوبی داشته باشید.

من عموم بعد از 6 ماه رفت میخواستن گرین کارتش رو قیچی کنند
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان