کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سوال مهم مربوط به مدارک اسپانسر
سلام مریم جان شماره کیس نامبرتون را به طور کامل ننویسید و از متنی که نوشتید پاک کنید.
کیس نامبر:2009AS27000
تاریخ مصاحبه:JUNE 2009
تاریخ دریافت ویزا : JUNE2009
تشکر کنندگان: samad ، Masoud
please see the attachment, it's written the tax incoming of last 3 years...I don't know why it is different from other embassies


فایل‌های پیوست پیش‌نمایش تصاویر


تشکر کنندگان: persia ، masih
من رفتم تو سایتwww.trave.state.gov بعد i-134رو search کردم همونجا این جدیده رو خوندم
تشکر کنندگان:
http://www.uscis.gov/files/form/I-134.pdf

اینeهمون فرم جدید
تشکر کنندگان:
تو نامه ای که برای من اومده گفته I-134 نوتوراز شده به همراه مدارک مالیاتی اسپانسرم و یا خودم پرینت حساب بانکیمو ببرم (البته اگر در بانک آمریکا یا امارات حساب دارم)
حالا من کپی نامه دوم خودمو تو سایت میزارم امیدوارم به درد دوستان بخوره


فایل‌های پیوست
.pdf   pg4_back.pdf (اندازه 185.15 KB / تعداد دانلود: 279)
شماره کیس :***2009AS00008
تاریخ دریافت پاکت اول:may - 2008- 5
تاریخ دریافت نامه دوم: 8- january - 2009
تاریخ مصاحبه :9- 2009- february
تشکر کنندگان: persia ، masih
سلام
امیر جان
ممنون از راهنمایی منتها من منتظز میشم جواب ایمیل مریم خانم بیائد
راستی مریم جان سفارت ابو ظبی برای این سوشیال سکوریتی اسپانسر چه جوابی به شما داد؟
تشکر کنندگان:
مریم خانم
من هم این فرم رو همون سه روز پیش از سایت USCIS دانلود کردم و با کپی فرم خودم که قدیمی بود مقایسه کردم...این فرم هیچ فرقی نکرده فقط یه بارکد به پایینش اضافه شده و اونهم به خاطر بالا بردن سکیوریتیش هست که جعلش سخت تر بشه...
فرمهای قبلی ساده بود و جعلش خیلی راحت بود و یه فردی راحت میتونست از روی اون فرمی که اسپانسرش براش فرستاده با ساختن یک مهر نوتورایز به راحتی برگه هایی دیگر هم درست کنه و به کسان دیگه هم برای استفاده بدون فهمیدن اسپانسر بیچاره بده و بعضاً هم بفروشه به کسایی که اسپانسر ندارن و از اونجایی که اداره مهاجرت امریکا از اسپانسر شما استعلامی در مورد اینکه شمارو ساپورت کرده نمیکنه،بنابرین این کار به آسانی قابل انجام بود.
پس فرم جدید ربطی به نداشتن نیاز برای نوتورایز نداره چونکه نوتورایز در حقیقت اثبات صحت داراییها و چیزهایی که تو این فرم توسط اسپانسر پر شده هست و ارتباطی با موضوع بالا رفتن سکیوریتی فرم نداره ... در واقع نوتورایز یه جورایی مثل محضری کردن قرارداد ها در اینجا میمونه و ارزش سندیت مدرک رو بالا میبره.
از اونجایی که در صفحه مربوط به affidavit support که چند روز پیش از لینک خودتون خوندم صراحتاً مثل گذشته نوشته:
it needs to be sworn to or affirmed by a USCIS Officer at any USCIS Office, by a notary public, or other official authorized to administer oaths for general purposes
تاًکید میکنم که رودروایسی با اسپانسرتون رو (اگه احیاناً داشته باشید مثل اکثر ما که طبیعی هم هست) کنار بذارید و بخواید یه بار دیگه فرم نوتورایز شده رو براتون پست کنه...
موفق باشید
امیر 2009as4###
تشکر کنندگان:
تو نامه دوم که برای من آمده گفته که باید فرم I-134 نوتورایز بشه من یه کپی از نامه دوم خودمو تو سایت گذاشتم ولی من با اسپانسرم که صحبت کردم گفت این فرم جدیدی که خودشون ارائه دادن چون جایی برای نوتورایز توش نداره سفارت قبول می کنه و این فرم رو چون خودشون دادن مشکلی پیش نمی یاد.
به نظر من مریم خانوم نگران نباش من در این مورد خیلی پورسوجو کردم مشکلی نداره و نگران نباش با همون فرمی که اسپانسرت برات فرستاده کارت انجام می شه.
شماره کیس :***2009AS00008
تاریخ دریافت پاکت اول:may - 2008- 5
تاریخ دریافت نامه دوم: 8- january - 2009
تاریخ مصاحبه :9- 2009- february
تشکر کنندگان:
delphy عزیز
دوست خوب لطفاً به این نکته توجه کنید که USCIS خودش مگه این فرم جدید رو نذاشته، پس خودش هم میتونسته که بنویسه در صفحه affidavit support که فرم جدید نیاز به نوتورایز نداره بجای اینکه از عبارت it needs to be sworn to or affirmed by a USCIS Officer at any USCIS Office, by a notary public, or other official authorized to administer oaths for general purposes استفاده کنه مگر اینکه یادش رفته باشه که متن قدیمی صفحه رو edit کنه که از USCIS خیلی بعیده.
به نظر من به این اعتمادی که از پرس و جوها و یا حرفهای اسپانسر که ممکن هست مبنی بر یک حدس یا نوعی برداشت شخصی باشه هرگز بسنده نکنید و در مورد مسئله که خیلی مهم و جدی هست با زدن یه ایمل ساده به سفارت یا در صورت کارنت نشدنتون تا این لحظه به KCC ،با اطمینان بیشتر عمل کنید.
موفق و پیروز باشی
امیر 2009as4###
تشکر کنندگان:
اشکای نداره که شما از kcc سوال کنید و من هم از صحت اطلاعاتی که گرفتم کاملا موطمئنم چون اسپانسر من هم خودش و هم شریکش مهر و اجازه نوتورایز داره و من هردو فرم I-134 جدید و قدیمو بهش نشون دادم و گفت که اینها درست و فرم جدید نه جایی برای نوتاری پابلیک داره و نه نیاز به نوتورایز کردن برای همین لزومی به انجام این کار در فرمهای جدید نیست
حالا برای اینکه خودتون خیالتون راحت تر بشه ازkcc ویا هر سازمان دیگه که صلاح میدونید سوال کنید
شماره کیس :***2009AS00008
تاریخ دریافت پاکت اول:may - 2008- 5
تاریخ دریافت نامه دوم: 8- january - 2009
تاریخ مصاحبه :9- 2009- february
تشکر کنندگان:
Question 
سلام،بچه ها ما سایت را کامل خواندیم ،بحث شیرین اسپانسر را هم خواندیم ولی چند تا سوال داریم که ممنون میشیم که جواب بدین:
1-لینکی که maryam kدرباره فرمهای i134جدید گذاشته ،آیا همان فرمهای I134مربوط به 2009 میباشدوباید این را برای اسپانسر بفرستیم یا لینک قبلی که درسایت بود چون فرق کرده و ما قبلا فرم قدیمی را برای اسپانسرمان فرستادیم.
2-آیا لینک فرم I134جدید در فرمهای شماره 2 سال 2009 هم هست؟
3-بالاخره ما نفهمیدیم که اصل I134+کپی برگه های مالیاتی باید توسط اسپانسر به سفارت فرستاده شود یا اسپانسر برای ما ارسال کند و ما ببریم؟
تشکر کنندگان:
سلام،
من دیروز تو پاریس مصاحبه داشتم، سفر نامه سر فرصت، ولی جهت برطرف کردن شک و تردید شما ، در مورد فرم اسپانسر
اصل فرم i134 قدیم نوتارایز شده رو بردم + کپی برگه های مالیاتی و اصلا رو اسپانسر کلید نکردن، فقط نسبت رو پرسید منم همونی که نوشته بودم رو گفتم و بیشتر تاکید مصاحبه روی شماست، نه کسانی که باهاشون مرتبط هستین. البته مصاحبه که چه عرض کنم، چیز زیادی نپرسید. مفصل خواهم نوشت. هفته دیگه ویزام با پست میاد. D:

تشکر کنندگان: samad ، M!LAD
سلام ممنون از پاسخ شما ولی جواب کاملتری می خواهم.
تشکر کنندگان:
سلام.اصل برگه ساپورت + کپی برگه مالیاتی برای شما باید فرستاده شود.
تشکر کنندگان:
سلام،ممنون از پاسختان.
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان