کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
کار و اشتغال در آمریکا
(2010-08-15 ساعت 00:48)mh_hshk نوشته:  هوملس جان هر کس یه علاقه و باوری داره. من هم ارتش با روحیاتم سازرگار بود که رفتم داخلش و تحمل کردم.حرف من و شما هم در مورد ارتش یکیه چون لمسش کردیم.ولی باور و اعتقاد من اینه که دوباره به خدمت ارتش دربیام.

دقیقا حرف شما درسته . من هم منظورم این است که دوستانی که تا به حال ارتش رو تجربه نکردند به پیشنهاد بنده عمل کنند چون پیوستن به ارتش بدون آگاهی درصد بالایی باعث پشیمونی خواهد شد .ولی اگر ارتش رو تجربه کردید و با روحیات شما سازگار هست و البته تمامی جوانب امر مانند عواقب امنیتی ، بازگشت به ایران و .... رو در نظر گرفتید هیج مشکلی نیست و میتونید به ارتش امریکا بپیوندید برای ما هم خوب میشه اونجا آشنا پیدا میکنیم !
شماره کیس:2010AS00007xxx
تاریخ دریافت نامه قبولی:یادم نیست!
کنسولگری:Abu Dhabi
تاریخ ارسال فرمهای سری اول: JUNE-12- 2009
تاریخ کارنت شدن کیس: 2009 Sep
تاریخ مصاحبه: Feb 2010
تاریخ دریافت نامه دوم:دو هفته بعداز مصاحبه
تاریخ دریافت کلیرنس: 23 Sep -بیش از ۷ ماه!
تاریخ دریافت ویزا : ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۰
پاسخ
تشکر کنندگان: mh_hshk ، eblam ، aNTea
من منظورت رو نفهمیدم محسن جان.....یعنی ربط گفته هام رو به این کپی پیست کردنهای شما متوجه نشدم.
یا اینکه شما منظور من رو نفهمیدی..........
من منظورم این بود که کسی که میره ارتش دیگه نمیتونه برای خودش زندگی کنه و کلی درگیر مسائل امنیتی میشه و با توجه به دوستانی که اطرافم دارم و صحبتهائی که ازشون شنیدم همونطوری که گفتم به نظر من کار در ارتش به درد نمیخوره.....
شما فکر کردید که برای چی دارند اینهمه امکانات به یک نفری که به استخدام ارتش در میاد میدن؟
شما واقعا فکر کردید که اینهمه هزینه رو دولت آمریکا میکنه که شما کار یاد بگیری و تجربه کسب کنی و هر زمانی که دلت خواست بیائی بیرون و با یک دنیا تجربه به دنیای عادی برگردی و به زندگیت ادامه بدی؟
در هر صورت من قصد لجبازی و یا بحث کردن با شما رو نداشتم که شما زحمت کشیدید و اینهمه مطالب من رو توی سایت پیدا کردی و برام گذاشتی .
من با توجه به دیده هام و شنیده هام و تجربه ای که توی این چند وقت کسب کردم احساس کردم که میتونم کمکی کنم و افراد بی تجربه ای رو که به فکر آینده ی درخشان بعد از خدمت هستند آگاه کنم که خودشون رو یک عمر درگیر مسائلی که بهشون ربط نداره نکنند.
اگر هم گفتم سیاست های غلط دولتمردان منظورم به برپا کردن جنگی دیگه و درست کردن سربازهای دیگه بود که فقط از سادگی و فقر و بی پناهی اونها استفاده میشه تا دیگران به نتایج مطلوب خودشون برسند. و به دنبال سخن دوستان در مورد اسلحه دست گرفتن و جنگیدن بود که اینها رو گفتم.ظاهرا شما پستها رو یکی در میون میخونی.
در هر صورت امیدوارم کسی کاری رو بدون تحقیق و مشورت و از روی تعصب انجام نده که بعدها پشیمون بشه و دیگه نتونه براش کاری بکنه.
مطمئنم شما از کمپهای 3 ماه ی آموزشی برای سربازان تازه به خدمت درآمده ی ارتش چیزی نمیدونی.مطمئنم شما از کنترل شدید رفت و امدهای این تازه استخدام شده ها چیزی نمیدونی.مطمئنم شما نمیدونی که میتونند شما رو به مدت نامحدود در هر جائی از دنیا که بخوان بفرستند برای یک سری از آموزشها و باز مطمئنم که نمیدونی این استخدامها قراردادی نیست که شما بتونی هر زمانی دوست داشتی لغوشون کنی و برگردی بری دنبال کار خوب و مورد علاقه ات.و اینکه حداقل باید 10 ماه در محیط جنگی زندگی کنی.
باز هم میگم کسانی که دنبال کار در ارتش هستند یا باید بدون خانواده و تنها باشند یا خیلی فقیر باشند یا بدون هیچ دانش و علم و حرفه و یا در بهترین حالت در دوران نوجوانی گیر کرده باشند و براشون گرفتن اسلحه و رفتن در کمپهای جنگلی و زدن چادر و دیدن آموزشهای نظامی جذابیت خاصی داشته باشه.
باز هم اگه خواستی میتونم در مورد معایبش بگم و در نهایت این شما هستی که تصمیم گیرنده خواهی بود.
و در نهایت اگر شما واقعا به دنبال گرفتن اطلاعات و دانستن تجربه ی دیگران هستی به جای کپی پیست کاری حرفهای قبلی میتونی بدون تعصب سوالات ها بپرسی و بهشون فکر کنی!!!!
جهت تبلیغات در سایت با رایانامه ads@mohajersara.com تماس بگیرید.
پاسخ
(2010-08-14 ساعت 21:47)laili نوشته:  
(2010-08-14 ساعت 16:48)babak2010 نوشته:  
(2010-08-14 ساعت 14:11)frozen mind نوشته:  خانم ليلي به بهترين وجهي مسئله رو روشن كردن. من هم فقط مي تونم اينو اضافه كنم كه استخدام در ارتش آمريكا يعني خراب كردن پل برگشت به ايران. البته برگشت كوتاه مدت براي ديدار عزيزان. كسي كه وارد ارتش بشه ديگه نمي تونه وارد ايران بشه چون خطر داره.
با کمال احترام به نظر دوست عزیزم frozen mind و دیگر دوستان محترم صاحب نظر ، من فکر میکنم برای تسهیل و سرعت گرفتن سیتیزن شدن در کوتاه مدت درخواست کار به ارتش ایالات متحده چیز بدی نیست و البته هم حتما به معنای اسلحه به دست گرفتن نیست ، در ضمن درخواست کار به ارتش در صورت پذیرش بنا بر مهارتهای فرد درخواست دهنده میتواند در زمینه های غیر نظامی ( خدماتی ، فرهنگی ، یا اقتصادی و صنعتی ) مورد پذیرش واقع شود .
بنا بر قانون مهاجرت ایالات متحده هر کسی که بخواهد به امریکا برای مهاجرت اقدام کند یکی از اولین مراحل پذیرش قسم یاد کردن مبنی بر این است که در زمان جنگ یا صلح از منافع امریکا دفاع کند ( افرادی که تابعیت دو گانه دارند میتوانند هر دو تابعیت شان را نیز با هم نگاه دارند که در قانون یاد شده در ان به شکل مفصل و مبسوطی توضیحات لازم داده شده است ).
حال تقاضا میشود از دوستانی که در امریکا هستند از ایرانیان یا دیگر مهاجرینی که سابقه خدمت در ارتش ایالات متحده را دارند تحقیق کنند چنانچه به نمونه افرادی که در ارتش خدمت کرده و مراحله خدمت در ارتش را بدون مشکلات احتمالی که frozen mind و دیگر دوستان گفتند آنرا طی نموده باشند برای آگاهی بیشتر تازه واردین تجربیاتشان رو در سایت منعکس نمایند .
با سپاس babak2010

دوست عزیز برای تسهیل سیتیزن شدن چیز بدی نیست؟
شما فکر کردید ارتش آمریکا میاد به همین راحتی به شما سیتیزن شیپی میده و بیمه تون میکنه و خرج تحصیل شما و خانواده ی محترمتون رو میده بعد هر وقت خواستید میتونید ازش بیائید بیرون و بهش بگید خدا نگهدار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کار دفتری رو هم میشه پذیرفت اما این کار دفتری گاهی میتونه خدمت در دفاتر عراق و یا افغانستان باشه!!!!!!
من در این مورد خیلی بیشتر از اون چیزی که شما فکرش رو بکنید میدونم چون هم اینجا با کسی آشنا هستم که دنبال سوژه هائی مثل شماها میگرده که با حرفهای شیرین جذبشون کنه توی ارتش و هم دوستی داشتم توی کلاس زبان که ویتنامی بود و شوهرش در ارتش خدمت میکرد.
یه آقای افغانی دیگه هم توی کلاس بود که اونهم در ارتش بود.
این پروسه خیلی خیلی پیچیده تر و طاقت فرسا تر از اونیه که کسی بتونه طاقت بیاره.
مگر کسی که یا خیلی تنها باشه و یا خیلی فقیر و بی دست و پا و بی عرضه!!!!
با این تفکر تسهیل در سیتیزن شیپی و خرج تحصیل خانواده و حقوق بالا دنیای خودتون و دوستانتون رو خراب نکنید.....
یه نگاهی هم به امضای من بکنید !!!

با سلام و خسته نباشد ، دوست عزیز ممنون از جواب مشفقانه تون اما من تحصیلات بالا و ثروت کافی دارم و نیازی به حقوق و حمایت دولت امریکا برای ارتزاق خود و یا خانواده ام ندارم ! ظاهرا برداشت متفاوتی از سخنان من شده پس خواهشمندم به متن گفته هایم توجه بیشتری مبذول بفرمایید.
من پرسیدم کسانی که در این مورد { اطلاعات دقیق و روشنی } دارند که مستند و نه شایعه (( دقت فرمایید : چنانچه به نمونه افرادی که در ارتش خدمت کرده و مراحل خدمت در ارتش را بدون مشکلات احتمالی !! که frozen mind و دیگر دوستان گفتند آنرا طی نموده باشند برای آگاهی بیشتر تازه واردین تجربیاتشان رو در سایت منعکس نمایند )) که بتونه به ما در این راه کمک کنه با ذکر منبع بنویسید ، پس من جذب حرف شیرین کسی نشدم و توصیه هم نکردم کسی به ارتش بره ! بلکه از کسانی که اطلاعات دقیقی دارند خواستم در این مورد با استناد و دلیل مشخص اونو به اشتراک بگذارند .
اما برای کسانی که نمیتوانند یا نمی خواهند (به هر دلیل ) در ابتدا برای مدت طولانی در امریکا برای سیتیزن شدن منتظر بمانند بهتر است کسانی رو که راهی برای کوتاه تر شدن این پروسه میشناسند حالا یا در ارتش یا هر جای دیگه ( فارغ از نیازمندی افراد به کار و درآمد !! با اولویت سیتیزنشیپ شدن و نه الزاما کار ) اون رو در اختیار دوستان بگذارند .
حال چنانچه اطلاعات دقیق و مشخصی در این رابطه دارید ( نه حتما در ارتباط با ارتش یا دیگر نهادهای حساس بلکه مثلا با کار و شرکت داوطلبانه ( بنا بر تخصص و توانمندی های فرد متقاضی ) در NGO ها و فعالیت های اجتماعی و نهاد هایی که پروژه های حمایتی برای کمک به نیازمندان رو انجام میدهند ، بتوانیم از معافیت دولتی برای برخورداری از کوتاهتر شدن دوره اجباری حضور در امریکا برای سیتیزنشیپ شدن برخوردار بشیم ) ممنون میشیم که اون رو برای روشن شدن و آگاهی بخشی بیشتر به من و دیگر هموطنان مان بفرمایید .
با سپاس از شما babak2010
پاسخ
تشکر کنندگان: mh_hshk ، frozen mind ، yakuza ، pariya2
با سلام
دوستان عزیز آیا در استان کالفرنیا جنوب (Ventura County) امتحان مخصوصی هست که برای مترجمی گفتاری ( بدون اینکه شخص دوره یی خاصی را ببینه)بتواند قانونی on call کار مترجمی را انجام دهد؟؟ کسی میداند این مدرک را از کجا باید گرفت؟ لازم به ذکر است که آن شخص ستیزن آمریکایی می باشد و فارسی زبان دوم وی می باشد
مثلا کسی که تازه از ایران آمده و انگلیسی بلد نیست میخواهد برود دکتر یا مصاحبه و نیاز به مترجم گفتاری دارد
نوع ویزا: CR1 (ازدواجی)
اولین اقدام: April 2010
محل مصاحبه:ناپل بود که با بدبختی به ابوظبی تغییر دادیم
تاریخ تکمیل مدارک در NVC: 2011 /Feb/18
تاریخ مصاحبه: 4 آپریل 2011
تاریخ گرفتن ویزا:6 آپریل 2011
طول مدت پروسه گرفتن ویزا :یک سال تمام
پاسخ
تشکر کنندگان: mh_hshk ، Hornet ، pariya2
سلام دوستانی که میخوان توی ارتش آمریکا خدمت کنن میتونن به سایتهای زیر برن اگه شرایطشو داشتید استخدام میشید شما میتونید خودتون شخصا انتخاب کنید که علاقه کار در کدام قسمت دارید یکی از این قسمت ها قسمت عملیات ویژه است که مستقیما در عملیات های نظامی یا خدمت رسانی به آوارگان حوادث ، اتفاقات طبیعی و... شرکت داده میشید اکثر قسمت های دیگر تحقیقاتی است.
...
پاسخ
تشکر کنندگان: هموطن ، eblam ، babak2010 ، pariya2
دوستان عزیزی که در آمریکا اقامت دارین
اگه براتون زحمتی نیست می خواستم یه نگاهی به این سایت بندازین:
http://www.myhomevideostudio.com/
و منو راهنمایی کنین:
1- چقدر می شه به مطالب شرکت ها و بیزنس های این چنینی اطمینان کرد؟
2- کلاً در آمریکا ادعاهایی که در تبلیغات میشه قابل اطمینانه یا وضعیت تو مایه کشور عزیز خودمونه؟
3- آیا برای یک مهاجر تازه وارد (به شرط داشتن گرین کارد و SSN ) امکان قانونی خرید فرانچیز وجود داره؟

من این شرکت رو از سایت http://www.franchiseopportunities.com/ پیدا کردم. فکر می کنم بد نیست، دوستانی که دنبال راه انداختن کار و کاسبی در آمریکا هستن یه نگاهی بهش بندازن

ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان: eblam ، AMIN3Y
(2010-08-31 ساعت 21:31)hamedkh2007 نوشته:  سلام دوستانی که میخوان توی ارتش آمریکا خدمت کنن میتونن به سایتهای زیر برن اگه شرایطشو داشتید استخدام میشید شما میتونید خودتون شخصا انتخاب کنید که علاقه کار در کدام قسمت دارید یکی از این قسمت ها قسمت عملیات ویژه است که مستقیما در عملیات های نظامی یا خدمت رسانی به آوارگان حوادث ، اتفاقات طبیعی و... شرکت داده میشید اکثر قسمت های دیگر تحقیقاتی است به این قسمت ها در پایین مراجعه کنید

آخه چرا میخواهید همچین کاری کنید؟؟؟؟!!!! شماها که با لاتاری یا از هر طریق دیگری بجز پناهندگی اقامت آمریکا را گرفتید، چرا میخواهید کاری کنید که با یک پناهنده که دیگه نمیتونه برگرده ایران، شرائط یکی داشته باشید؟؟!!!! شما این شانس بزرگ را دارید که میتونید هر وقت خواستید، برگردید ایران و به اقوامتون سر بزنید و دوباره برگردید چرا این شانس را از خودتون میگیرید؟؟؟؟؟ ..... اینهمه کار و شغل و.... نمیدونید اینهایی که با پناهندگی آمده اند آمریکا چه حسرتی برای برگشت یا حتی یک ویزیت از ایران دارند!!! اگر در حد این پلیس های sherief منظورتون باشه که اینها حقوقی هم نمیگیرند ساعتی نهایتا 20 دلار..... آن مزایای آنچنانی را هم به کسانی میدهند که بروند عراق و... جانشان را بخطر بیاندازند.. حتی اگر قرار باشه همین آمریکا هم باشید و مثلا پلیس بورلی هیلز هم بشوید، میدونید شغل پلیس با این وضعیت آزادی سلاح و.. چه خطراتی داره؟؟؟ اینجا مثل ایران نیست که تا مثلا یک پلیس از دور ببینه جایی دعوا و.. شده، راه ماشینش را کج کنه و بره.... دقیقا برعکسش است. پلیس کاملا خودش را درگیر میکنه ............ تعجب داره این تصمیمات......!!!!!!!!! درس بخونید.... ادامه تحصیل بدهید... در هر رشته ایی که میخواهید... در آمریکا تنها چیزی که نمیشه براش عذر آورد که مثلا امکانات نبودو.... پولش را نداشتم و... درس خواندن است. دولت همه جوره کمک میکنه.. حتی به مادرانی که میخواهند درس بخونند و از عهده مخارج زندگی در طول تحصیلشون برنمایند، کمک هزینه اضافی پرداخت میکنه.... یعنی تو نمیخواهد کار کنی، فقط درس بخون و از بچه ات مراقبت کن...!!!
اگر حتی همانطور که نوشته بودند علاقه دارید در راه خدمت به مثلا آسیب دیدگان و زلزله زدگان و... در UN و یا.... کمک کنید، کارهای پزشکی کنید... بروید دنبال رشته های پزشکی ( البته اگر میخواهید یک رشته ایی را از ابتدا اینجا شروع کنید..) . کار بسیار جذابی است اگر علاقه به پزشکی داشته باشید.... منهم تو فکرش هستم.. و میخواهم دوباره از ابتدا شروع کنم... . حالا باز هم خودتان میدانید.... امیدوارم در هر تصمیمی که در زندگی میگیرید موفق باشید..... در آمریکا همه راهها بروی همه باز است.... هیچ رشته و کاری هم در آمریکا انتهایی نداره... یعنی نمیشه گفت اگر مثلا در فلان کشور درس خونده بودم و .... آینده بهتری در انتظارم بود......... تصمیم درست بگیرید....
One day your life will flash before your eyes, make sure it's worth watching.
پاسخ
(2010-09-02 ساعت 06:57)هموطن نوشته:  
(2010-09-01 ساعت 19:22)هموطن نوشته:  دوستان عزیزی که در آمریکا اقامت دارین
اگه براتون زحمتی نیست می خواستم یه نگاهی به این سایت بندازین:
http://www.myhomevideostudio.com/
و منو راهنمایی کنین:
1- چقدر می شه به مطالب شرکت ها و بیزنس های این چنینی اطمینان کرد؟
2- کلاً در آمریکا ادعاهایی که در تبلیغات میشه قابل اطمینانه یا وضعیت تو مایه کشور عزیز خودمونه؟
3- آیا برای یک مهاجر تازه وارد (به شرط داشتن گرین کارد و SSN ) امکان قانونی خرید فرانچیز وجود داره؟

من این شرکت رو از سایت http://www.franchiseopportunities.com/ پیدا کردم. فکر می کنم بد نیست، دوستانی که دنبال راه انداختن کار و کاسبی در آمریکا هستن یه نگاهی بهش بندازن

ممنون

آیا یاری دهنده ای نیست تا مرا یاری کند؟!!! Smile

اگر شما بتونید کارهای حرفه‌ای انجام بدید خیلی هم خوبه. البته نیاز به تمرین زیاد و بودن تو محیط حرفه‌ای وجود داره تا به اون مرحله برسید که بتونید تو این زمینه کار بگیرید. ما هیچ کاری نشد نداره و تازگی ها تو carigslist یک آگهی دیدم که یک video editor در خانه می‌خواستند. البته به صورت موقت و نیمه وقت. شاید بشه از این دست کارها بگیرید اما به هزینه ای که برای سخت افزار و نرم افزاری که می خرید نمی ارزه و اگر قصد کسب تجربه دارید این کار رو بکنید. چون این کارها معمولا اینقدر مطمئن نیستند که بتونید باهاش خرج زندگی رو دربیارید. یک روز هست دور روز نیست!
پاسخ
تشکر کنندگان: هموطن ، eblam ، copol_fazaee ، pariya2 ، copol
(2010-09-02 ساعت 16:41)msnazi نوشته:  
(2010-09-02 ساعت 06:57)هموطن نوشته:  
(2010-09-01 ساعت 19:22)هموطن نوشته:  دوستان عزیزی که در آمریکا اقامت دارین
اگه براتون زحمتی نیست می خواستم یه نگاهی به این سایت بندازین:
http://www.myhomevideostudio.com/
و منو راهنمایی کنین:
1- چقدر می شه به مطالب شرکت ها و بیزنس های این چنینی اطمینان کرد؟
2- کلاً در آمریکا ادعاهایی که در تبلیغات میشه قابل اطمینانه یا وضعیت تو مایه کشور عزیز خودمونه؟
3- آیا برای یک مهاجر تازه وارد (به شرط داشتن گرین کارد و SSN ) امکان قانونی خرید فرانچیز وجود داره؟

من این شرکت رو از سایت http://www.franchiseopportunities.com/ پیدا کردم. فکر می کنم بد نیست، دوستانی که دنبال راه انداختن کار و کاسبی در آمریکا هستن یه نگاهی بهش بندازن

ممنون

آیا یاری دهنده ای نیست تا مرا یاری کند؟!!! Smile

اگر شما بتونید کارهای حرفه‌ای انجام بدید خیلی هم خوبه. البته نیاز به تمرین زیاد و بودن تو محیط حرفه‌ای وجود داره تا به اون مرحله برسید که بتونید تو این زمینه کار بگیرید. ما هیچ کاری نشد نداره و تازگی ها تو carigslist یک آگهی دیدم که یک video editor در خانه می‌خواستند. البته به صورت موقت و نیمه وقت. شاید بشه از این دست کارها بگیرید اما به هزینه ای که برای سخت افزار و نرم افزاری که می خرید نمی ارزه و اگر قصد کسب تجربه دارید این کار رو بکنید. چون این کارها معمولا اینقدر مطمئن نیستند که بتونید باهاش خرج زندگی رو دربیارید. یک روز هست دور روز نیست!

واااااااای بالاخره یکی جواب منو داد Big Grin
ممنونم محسن عزیز که زحمت کشیدی و اون سایت رو دیدی، من چندین و چند ساله که در همین زمینه به طور تخصصی کار می کنم و درواقع با زیر و بالای این کار زندگی کردم و هزینه زندگیم رو درآوردم، برای همین مطالب اون سایت به نظرم جالب اومد، فقط می گم نکنه ادعاهاشون درست نباشه و این نیمچه سرمایه ای که دارم اون جا می برم به فنا بدم
بازم مرسی ازت دوست عزیز
پاسخ
تشکر کنندگان: eblam
اگر تخصصتون این کاره چرا باید برید سراغ این شرکت ها؟
شما می تونید چند تا دوره خوب برید و گواهی هاشون رو بگیرید. که تو آینده راحت تر کار گیر بیارید.
خرید تجهیزات این کار خیلی معقول به نظر نمیرسه
اینجا قیمت ها را نگاه کنید:

http://pro.sony.com/bbsc/home.do
پاسخ
تشکر کنندگان: هموطن ، eblam ، pariya2 ، copol
(2010-09-02 ساعت 23:09)msnazi نوشته:  اگر تخصصتون این کاره چرا باید برید سراغ این شرکت ها؟
شما می تونید چند تا دوره خوب برید و گواهی هاشون رو بگیرید. که تو آینده راحت تر کار گیر بیارید.
خرید تجهیزات این کار خیلی معقول به نظر نمیرسه
اینجا قیمت ها را نگاه کنید:

http://pro.sony.com/bbsc/home.do

خب دقیقاً مسئله همینه
این شرکت داره تبلیغ می کنه که شما وقتی فرانچیز منو بخرین انگار شعبه ای از مک دونالد رو باز کردین، منظورشون اینه که از اسم برند من دارین استفاده می کنین برای بازاریابی، توی سایت هم با کلی آدم با تجربه در صنعت فیلمسازی مصاحبه کرده که شعبه ای از این شرکت رو راه انداختن و طبیعتاً اظهار می کنن که خیلی راضی هستن و درآمدشون هم عالیه ... حالا من نمی دونم تمام این قضایا ادعاهای تبلیغاتیه یا آدم می تونه رو حرفشون حساب کنه؟
من تحصیلاتم در همین زمینه بوده و بیش تر از ده سال تجربه کاری حرفه ای برای شرکت های مختلف و این اواخر برای خودم دارم، مشکلم اینه که تو آمریکا عندالورود نمی تونم برم سراغ بازاریابی برای کار خودم و اتفاقاً اگه ادعاهای این شرکت درست باشه برای من یک کیس ایده آله که می تونم در تخصص خودم و مثل همین جا در خانه و برای خودم کار کنم
پاسخ
تشکر کنندگان: pariya2
سلام بچه ها واقعا دستتون درد نكنه كه اينطوري دارين زحمت ميكشين و جا داره يه خسته نباشيد به همتون بگم
راستش من شغلم فاركس هستش(يه جور خريد و فروش ارز هاي بين المللي از طريق اينترنت)
ميخواستم ببينم كسي اطلاعاتي راجب انجام اين كار درامريكا رو داره كه بهم بده؟
ممنون ميشم
پاسخ
تشکر کنندگان: pariya2
سلام من کاردان عمران خوندم و تازه درسم تموم شده می خواستم ببینم اونجا با مدرک کاردانی و رشتم کار می شه پیدا کرد؟و اگه میشه حقوقش چقدره؟ممنون
پاسخ
تشکر کنندگان: lorecance ، pariya2
برای معماری چی؟
پاسخ
تشکر کنندگان: mml ، pariya2
(2010-08-13 ساعت 19:03)ali.harati نوشته:  سلام
راستش مي خواستم كه بهم كمك كنيد.من اينجا كارم فاركس هستش.يجور خريد و فروش ارز هستش بصورت بين المللي و از طريق اينترنت هست.ميخواستم سوال كنم كه اونجا جايي رو براي افرادي با شرايط من دارد يا خير.يا آموزشگاه يا كلاس هايي براي فاركس هست يا نه.و كدام ايالت براي اين نوع شغل مناسب تر ا ست.
ممنون از همتون

دوست خوبم بهترین جا واسه فارکس نیویرک و وال استریت هستش.
پاسخ
تشکر کنندگان: eblam




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان