کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
ازدواج بعد از دریافت نامه قبولی
ممنونم از جوابتون.من فرمهای سری اول رو مجردی فرستادم.ولی یک سوال دارم.شما از کجا متوجه شدید که مصاحبه ی ما بهار یا تابستون هستش؟ کیس نامبر من حدود12000هستش. احتمالا توی زمستون می افته.
حالا آیا اگر ما قبل از مصاحبه ازدواج کنیم،تاریخ مصاحبه عقب می افته؟ یا ممکنه که هیچ تغییری نکنه؟

ممنون از راهنماییهاتون
تشکر کنندگان: maaref
من فقط بر اساس آماری که دیگران گذاشتن اینو گفتم و ممکنه درست نباشه
فکر نمی کنم تاریخی که برای مصاحبه بهتون می دن تغییر کنه
فکر کنم تو سایتtravel یه جایی خوندم که اگه دیر(نزدیک به مصاحبه) ازدواج کنید، نیازی به ارسال فرم ها به kcc نیست و فقط بهشون اطلاع می دید و مدارک و فرم های جدید رو همون موقع مصاحبه تحویل میدید.
تشکر کنندگان: maaref
دوست من ضمن تبریک برای قبول شدنتون در لاتاری یک تبریک ویژه هم برای شروع زندگیه مشترکتون بهتون میگم
من صحبت دوست عزیزمان pefa را اصلاح میکنم مبنی بر انکه:
(((یادتون باشه وقت مصاحبه بهار یا تابستون خواهد بود و اگه هر کدومتون کلیرینس بخورید در بهترین حالتش 2 ماه جوابش طول می کشه.)))
شما با کیس نامبر12xxx به احتمال زیاد برای ماه دیگه شمارتان کارنت میشود و نهایتا یا در ابان و یا در اذر وقت مصاحبه شما بسته به اعلام تعداد کارنت های هر ماه میباشد
سوال: ایا شما فرم های سری اول را پست کردید؟ چه قدر از تاریخ ارسال فرم هایتان میگذرد؟
دوست من شما میتوانید بر طبق روال قانونی پروسه لاتاری در صورتی که در هنگام ثبت نام اصلی لاتاری مجرد بوده و ثبت نام را به صورت فردی و مجرد انجام داده اید و پس از اتمام ثبت نام تصمیم به ازدواج گرفته اید به صورتی که تاریخ عقد رسمی در عقد نامه حاکی از این باشد که شما در هنگام ثبت نام مجرد بوده اید مشکلی وجود ندارد
اما ای کاش که شما قبل از ارسال فرمهای سری اول به این فکر بودید که عقدتان را به صورته رسمی میکردید و سپس فرمهای سری اول را به همراه کپی عقد نامه میفرستادید تا خدایی نکرده همون یک زره شک را هم افیسر به شما نکند
ولی راجه به اینکه تاریخ مصاحبه عقب بیفته و یا نه اصلا این مسئله مطرح نیست ولا انکه شما خود بخواهید تاریخ مصاحبه را به تعبیق بندازید که عاقلانه نیست
راه حل:
من نظر شخصی خودم را به شما میگویم مبنی بر اینکه شما اگر کاملن مصمم هستید برای ازدواج هر چه سریع تر این کار را انجام داده و مدارک عقد نامه را برای kcc به صورت ایمیل با یک نامه ضمیمه مبنی بر توضیحات لازم ولی مختصر ارسال کنید و اگر انها گفتند به پرونده شما ضمیمه شده مشکل خاصی نداره و اگرم که دنبال ماجرا جویی نیستید میتوانید صبر کنید و سه سال صبر کنید تا همسرتان را هم بتوانید ببرید که خوب خیلی سخته .

نکته:
با کسب اطلاع از دوستان دیگر و نتیجه گیری صحیح اقدام کن دوست من ولی هر چه سریع تر
چرا؟
که بیگدار به اب نزنید چون قضیه تا حدودی حساس میباشد
ضرب المثل:
چرا عاقل کند کاری که باز اید به کنعان غم مخور
به امید موفقییت برای شما
تشکر کنندگان: maaref
(2010-09-02 ساعت 17:28)ali.sh نوشته:  سلام دوستان

من یک سوال خیلی مهم ازتون دارم. در واقع می خوام نظرتون رو بدونم.
من نزدیک به سه سال هست که با کسی دوست هستم . مدارکی هم داریم که این قضیه رو ثابت کنه،مثل حساب بانکی مشترک،محل کار مشترک که مربوط به همون سه سال پیش هست.
برنده من هستم و فرمهای سری اول رو(مجرد) فرستادم.
ما قصد ازدواج داریم. حالا واقعا موندیم که کی ازدواج کنیم؟ بعد از مصاحبه یا قبلش؟ اگر قبلش ازدواج کنیم،مشکوک نمیشن ؟
اگر بعدش ازدواج کنیم،من باید تنها برم؟ در این صورت چقدر طول میکشه تا همسرم رو ببرم؟
ممنون میشم که نظراتتون رو بهم بگید

دوست عزیز؛ متن زیر مدارک و اقداماتیست که شخص برنده لاتاری در صورت بچه دار شدن یا ازدواج بعد قبول شدن در لاتاری باید انجام بده:

Family members not included on the initial entry may cause the case to be disqualified. Extenuating circumstances such as; you have been married or had a child after the initial application submission may be acceptable. If you meet either of these circumstances a photocopy of the marriage and/or birth certificate, along with English translations, should be provided with the completed forms. If you need to obtain additional DS 230 Parts I & II forms, you may download them at: http://www.travel.state.gov/visa/frvi/fo..._1342.html.



A spouse and/or eligible children, unmarried and under the age 21 must have the above forms completed and returned before KCC can make the necessary adjustments to your case. KCC will accept this information via postal mail, email, or fax. Information received at KCC after interview scheduling will be forwarded to the Embassy or the applicant may carry this information with them to their interview appointment.
خلاصه متن فوق میگه، باید عقد نامه و ترجمه اش و فرم 230 رو قبل از روز مصاحبه با پست یا میل یا فکس برای kcc ارسال کنید و خیالت راحت که به هیچی هم شک نمی کنند.

نمی توانیم کاری بکنیم مرغان غم بالا سرمان پرواز نکنند ولی می توانیم کاری بکنیم که روی سرمان آشیانه نسازند. . .
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، maaref
با سلام
برای من اتفاق بد افتاده و اون اینکه موقع ثبت نام لاتاری دوستم مدارک منو پر کرد و منو مجرد اعلام کرد در صورتی که من متاهل تازه شده بودم ولی من بعد از برنده شدن مشخصات درست وکامل وهمسرم رو نوشتم و ارسال کردم والان نگران رد شدن کیس نامبرم هستم.کسی میتونه منو راهنمایی کنه چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تشکر کنندگان: maaref
شما درست عمل کردید که درسته فرمهارو ارسال کردید اما ممکنه مقداری گیر بدن بهتون که اگه شما اعتماد به نفس داشته باشید و قانعشون کنید که اشتباه سهوا بوده و دفعه اول بوده که ثبت نام کردید همه چی اوکی می شه.البته به حال اون روز آفیسرتون هم بستگی داره Big Grin
ایشالا سال بعد.غصه نداره که!!!
تشکر کنندگان: maaref
(2010-09-04 ساعت 21:09)taraneh@mini نوشته:  اصلا نگران نباشید.شما درست عمل کردید و هیچ خللی در کارتون پیش نمیادBig Grin

ترانه خانوم؛ با عرض معذرت ولی اینجا محل روحیه دادن کاذب نیست اگه زحمت کشیده و ارسالهای قبلی رو بخونید متوجه میشید که این مورد یکی از موارد رد کیس میباشد. اگر هم دلیل و مدرکی برای حرفتون دارید ارائه نمایید.
همانطور که از ارسال کسی که ادعا میکرد از kcc کیس نامبرشو براش میل کردن ناراحت میشید لطفا" به پاسخهایی که میدید بیشتر توجه کنید. با سپاس

نمی توانیم کاری بکنیم مرغان غم بالا سرمان پرواز نکنند ولی می توانیم کاری بکنیم که روی سرمان آشیانه نسازند. . .
تشکر کنندگان: taraneh@mini ، maaref
من شرمنده ام و همزمان که داشتم پستم رو اصلاح می کردم و ویرایش شد شما اشتباه من رو گرفتیدBig Grin
ایشالا سال بعد.غصه نداره که!!!
تشکر کنندگان: rayan.s ، maaref
(2010-09-04 ساعت 21:36)taraneh@mini نوشته:  من شرمنده ام و همزمان که داشتم پستم رو اصلاح می کردم و ویرایش شد شما اشتباه من رو گرفتیدBig Grin

ترانه خانوم؛ این کیس (اعلام اطلاعات غلط در مورد وضعیت تاهل)
متاسفانه قبل از مصاحبه و از طریق نامه kcc رد میشن.

نمی توانیم کاری بکنیم مرغان غم بالا سرمان پرواز نکنند ولی می توانیم کاری بکنیم که روی سرمان آشیانه نسازند. . .
تشکر کنندگان: maaref
از کجا اینقدر با صراحت می گید؟!!!!
ایشالا سال بعد.غصه نداره که!!!
تشکر کنندگان: maaref
(2010-09-04 ساعت 21:48)taraneh@mini نوشته:  از کجا اینقدر با صراحت می گید؟!!!!

زحمت بکشید و ارسالهای قبلیم رو تو همین تایپیک مطالعه بفرمایید متوجه میشید (ارسال 57)

نمی توانیم کاری بکنیم مرغان غم بالا سرمان پرواز نکنند ولی می توانیم کاری بکنیم که روی سرمان آشیانه نسازند. . .
تشکر کنندگان: taraneh@mini ، maaref
من متن انگلیسی تو صفحه قبلتونو خوندم و از اونجایی این حرف رو می زنم که اونجا تو خط اول گفته MAY cause یعنی ممکنه نه 100percent.درسته؟
ایشالا سال بعد.غصه نداره که!!!
تشکر کنندگان: maaref
من اگه اشتباه کردم عذرخواهم ولی اگه بازم جای شکی باشه که واسه خودم هست می خوام مدیرا هم این قضیه رو تاکید کنن چون منم فرزند زیر 21سالیم که زمان ثبت نام اولیه اسمم رو به همراه مادرم که برنده اصلیه ننوشتم و اینجا اعلام کردم و USER عزیز گفتن که ممکنه با مکاتبه و روز مصاحبه این موضوع حل شه ولی تضمینی نیست.واسه همین می گم!!!
ایشالا سال بعد.غصه نداره که!!!
تشکر کنندگان: OMID_R ، maaref
(2010-09-04 ساعت 22:06)taraneh@mini نوشته:  من اگه اشتباه کردم عذرخواهم ولی اگه بازم جای شکی باشه که واسه خودم هست می خوام مدیرا هم این قضیه رو تاکید کنن چون منم فرزند زیر 21سالیم که زمان ثبت نام اولیه اسمم رو به همراه مادرم که برنده اصلیه ننوشتم و اینجا اعلام کردم و USER عزیز گفتن که ممکنه با مکاتبه و روز مصاحبه این موضوع حل شه ولی تضمینی نیست.واسه همین می گم!!!

شما اشتباه خوندید من متنی رو که میگم اینه (ارسال 57):
(Failure to list your spouse will result in disqualification of the principal applicant and refusal of all visas in the case at the time of the visa interviewا
متنی که شما مطالعه فرمودید مربوط به اعلام ازدواج وبچه دار شدن در زمان بعد از قبولیه.
در مورد شما متن زیر که در اول میلی که در جواب میل من برای اعلام بچه دارشدن kcc فرستاده قید کرده عدم اعلام اعضا خانواده ممکنه (خوشبختانه نگفته قطعا") باعث رد کیس بشه و به نظر من اگه شما بعد از معلوم شدن کیس نامبرتون ، مدارک شناسنامه خودتون و مادرتون رو به همراه ترجمه هاشون رو براشون میل کنید.
Family members not included on the initial entry may cause the case to be disqualified.

نمی توانیم کاری بکنیم مرغان غم بالا سرمان پرواز نکنند ولی می توانیم کاری بکنیم که روی سرمان آشیانه نسازند. . .
تشکر کنندگان: taraneh@mini ، maaref
Family members not included on the initial entry may cause the case to be disqualified.بله دوست عزیزم من اون ارسال 57 رو هم خوندم و همینطور 53 که قبل از ویرایش نوشته بودید.ولی تو ارسال 69 درسته که مربوط به بعد از قبولیه ولی معنیش که البته جسارت نباشه چون خودتون می دونید:
افراد خانواده که در ثبت نام اولیه شامل نشده اند "ممکن" است باعث باطل شدن کیس باشن.
و از اونجایی که اینو طبق گفته خودتون بعد برنده شدن می گن بیشتر قابل تامله.مثل اینکه ما امتحان داریم.استاد می گه اگه کسی تقلب کنه برگشو می گیرم(ارسال 57).وقتی یکی از شاگردا تقلب کنه احتمالش زیاده که استاد برگشو بگیره ولی ممکنه(ارسال69) که نگیرن و شاید استاد چشم پوشی کنه!!!
همونطور که تو این خط نوشتهFamily members not included on the initial entry may cause the case to be disqualified.همسر هم فمیلی ممبر هست و شامل اون هم می شه.من زمان ارسال این کاریو که شما الان راهنماییم کردین انجام دادم ولی بازم ممنونم.پس نهایتا به حرف اول من می رسیم که گفتم 100 در100 قرار نیست که کیس ایشون هم باطل شه!!!
ایشالا سال بعد.غصه نداره که!!!
تشکر کنندگان: OMID_R ، maaref




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان