کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
توضیح قسمتهای مختلف فرم ثبت نام اینترنتی
در صورتی که هیچ فرزندی نداشته باشیم اون قسمت مربوط رو باید خالی بزاریم یا باید صفر بزاریم؟
ممنون
تشکر کنندگان:
(2012-09-08 ساعت 20:45)اردوان نوشته:  در صورتی که هیچ فرزندی نداشته باشیم اون قسمت مربوط رو باید خالی بزاریم یا باید صفر بزاریم؟
ممنون

حتما صفر بزنید.
یقیــن دارم که ما روزی پــروانه خواهیــم شد. بگذار روزگار هـــر چه میـــخواهد پیــله کنـــد.
[font=Tahoma]زندگی در شیکاگو[/font]
تشکر کنندگان: amir_cool_2001 ، j@vad
مرسی آقای omidoooو در مورد عکس به عکاس بگم عکس رو روتوش نکنه دیگه؟چون من شنیدم عکس روتوش شده شاید قبول نکنند
تشکر کنندگان:
(2012-09-08 ساعت 21:52)اردوان نوشته:  مرسی آقای omidoooو در مورد عکس به عکاس بگم عکس رو روتوش نکنه دیگه؟چون من شنیدم عکس روتوش شده شاید قبول نکنند

در حد خیلی جزیی مشکلی نداره. هدف اینه که آفیسر بتونه شما و عکس رو تطبیق بده. پیشنهاد میدم که اینکارو نکنید.
ضمن اینکه از کاربران هم میخوام که اول تاپیک های مرتبط در سالهای قبل رو بخونند.
تمام جواب هایتان را پیدا خواهید کرد.
موفق باشید.
یقیــن دارم که ما روزی پــروانه خواهیــم شد. بگذار روزگار هـــر چه میـــخواهد پیــله کنـــد.
[font=Tahoma]زندگی در شیکاگو[/font]
تشکر کنندگان: امیر مهاجر ، sepidehrazavi93 ، j@vad
(2012-09-09 ساعت 01:07)IRANDOKHT نوشته:  نگرانم...همسر سابقم یک سال پیش به هوای چشم و ابروی یکی دیگه منو بچه 1 ساله را رها کرد و رفت و تقاضای طلاق داد و خودش برید و دوخت و با پرداخت نصف حق و حقوقم دادگاه هم حکم طلاق را صادر کرد .....من برای اینکار حاضر نشدم و در حال حاضر با اینکه طلاق گرفتیم اما هم عقد نامه دارم هم شناسنامم متاهل هست...البته هر زمان به محضری که طلاق جاری شده مراجعه کنم میتونم عقدنامه رو بدم و طلاق نامه رو بگیرم....اما به خاطر بچم نمیخواستم این مهر تو شناسنامم بخوره....با خودم گفتم من که دیگه هرگز ازدواج نمیکنم....خوب خوبش این بود اینطوری بهم خیانت کرد وای به حال بقیه....اما الان نمیدونم چیکار کنم....تو ثبت نام بزنم مطلقه و صبر کنم تا اگر قبول شدم مهر بزنم؟ اگر تو ثبت نام بزنم مطلقه بعد قبول بشم و بخوام ثبت بکنم ...اگر تاریخ ثبت در شناسنامم با تاریخ ثبت نامم یکی نباشه چی؟ شما به جای من بودید چیکار میکردید؟Sad
شما راهنمای تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی قرعه کشی ویزای گوناگونی رو دید تا حالا؟اگر خیر به این لینک برین /http://wiki.mohajersara.com به قسمت ایالات متحده/ویزای گوناگونی/راهنمای تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی قرعه کشی ویزای گوناگونی/روی عکس سمت راست کلیک کنید تو فرم آخراش نوشته چند حالت از وضیعت تاهل یک نفر رو ببینین کدوم حالت شامل حال شما میشه.
موفق باشین
تشکر کنندگان: IRANDOKHT ، sepidehrazavi93 ، j@vad ، niloofar khorshidsavar
(2012-09-09 ساعت 08:53)amir_cool_2001 نوشته:  
(2012-09-08 ساعت 19:33)omidooo نوشته:  
(2012-09-08 ساعت 15:01)amir_cool_2001 نوشته:  
(2012-09-08 ساعت 14:22)paniz light نوشته:  سلام
می خواستم بدونم در قسمت وضعیت تاهل فرم گزینه ی مطلقه هست؟ اگه نیست باید بزنیم مجرد یا...؟؟؟

بله وجود داره براي جدا شدن بدون طلاق از گزينه Divorced و براي طلاق قانوني از گزينه legally Separated براي همسر فوت شده از گزينه Widowed استفاده كنيد. براي انتخاب هريك از گزينه ها بايد مدارك عقد نامه يا طلاق نامه يا وفات ارائه بشه.
البته من فکر میکنم این امیر خان ما که فعاله
اینجا یه اشتباه لپی مرتکب شده.
Divorced یعنی طلاق قانونی و
Separated یعنی جدا از هم زندگی کردن بدون طلاق.
همینجا هم از امیر عزیز بخاطر فعال بودنش تشکر میکنم.
موفق باشید.

من هم نظر شما رو داشتم ولي تو فرم ثبت نام عينا نوشته كه legally Separated به مفهوم اين است كه دادگاه حكم طلاق را صادر نموده و همسر اجازه مهاجرت با شما را ندارد.
http://www.4shared.com/photo/wR-kWcNq/3_online.html

البته من هم از شما بسيار ممنونم و به خاطر تلاشهاي بي دريغ تون از شما تشكر ميكنم. شما بسيار با محبت هستيد و نسبت به من لطف داريد.
امیر عزیز
این دو باهم کمی تفاوت دارند:
در legally Separated زوجین توافقی و با حکم دادگاه ( که شما به اشتباه فرمودید که حکم طلاق را صادر میکند ) به صورت قانونی از هم جدا زندگی میکنند و بر خلاف طلاق پایانی در ازدواج آنها صورت نگرفته است. ضمن اینکه در legally Separated برخلاف طلاق فرد هنوز متاهل حساب میشود. باید اضافه کنم که زوجین هر زمان میتوانند توافق نامه ی جدا زندگی کردن رو به توافق نامه ی طلاق تبدیل کنند و نقطه ی پایانی را در ازدواج قرار دهند.
بنابراین حکم طلاق با حکم legally Separated متفاوت است.
اینکه چرا خیلی ها legally Separated رو انتخاب میکنن بحث مفصلیه که اگه خواستید میشه برخی از فواید و ضرر هاش رو نوشت.
هر چند در ایران خانواده هایی هستند که بدون اطلاع قانون و دادگاه جدا زندگی میکنند. اما این نوع وضعیت تاهل در ایران رایج نیست.
ولی این مطلب صحیح است که در legally Separated زوج یا زوجه نمیتواند ویزا دریافت کند.
موفق باشید.
یقیــن دارم که ما روزی پــروانه خواهیــم شد. بگذار روزگار هـــر چه میـــخواهد پیــله کنـــد.
[font=Tahoma]زندگی در شیکاگو[/font]
تشکر کنندگان: اردوان ، ابی22 ، amir_cool_2001 ، امیر مهاجر
(2012-09-09 ساعت 11:31)IRANDOKHT نوشته:  
(2012-09-09 ساعت 03:32)اردوان نوشته:  
(2012-09-09 ساعت 01:07)IRANDOKHT نوشته:  نگرانم...
شما راهنمای
موفق باشین

ممنونم از

(2012-09-09 ساعت 10:49)omidooo نوشته:  
(2012-09-09 ساعت 08:53)amir_cool_2001 نوشته:  
(2012-09-08 ساعت 19:33)omidooo نوشته:  
(2012-09-08 ساعت 15:01)amir_cool_2001 نوشته:  بله وجود داره
البته من فکر میکنم ....

من هم نظر شما رو داشتم ......
امیر عزیز
این دو باهم کمی تفاوت دارند:
در legally Separated زوجین.....

دوست عزیز میشه کمی مفصلتر در مورد لگالی سیپریتد توضیح بدید....و دلایلی که میتونه مثبت باشه ویا به عبارتی فواید و مضراتش را توضیح بدید.....ممنونم ....اگر ممکنه پست قبلی منو بخونید.....

دوست گرامی به نظر بنده این گزینه حسب حال شما نیست چون تا اونجا که من میدونم دادگاه های ایران همچین نامه ای صادر نخواهند کرد . ضمن اینکه شما فرمودید دادگاه حکم طلاق را صادر کرد.
تا اونجا هم که من میدونم صیغه ی طلاق هم باید جاری شود تا پروسه ی طلاق تکمیل شود . اگه جاری شده که دیگه کار تمام شده و اگه نه کمی پرس و جو کنید.( چون واقعا من در این زمینه اطلاعاتی ندارم)
اون مزیت هایی و معایبی هم که من گفتم برای کشورهای خارج از ایرانه و نه خود ایران.
موفق باشید.
ضمنا از دوستان هم میخوام که وقتی میخوان پاسخ یک پست رو بدن مطالب قبلی رو کمی مختصر تر کنن . مانند کاری که من الان کردم.
یقیــن دارم که ما روزی پــروانه خواهیــم شد. بگذار روزگار هـــر چه میـــخواهد پیــله کنـــد.
[font=Tahoma]زندگی در شیکاگو[/font]
تشکر کنندگان: IRANDOKHT ، ابی22 ، amir_cool_2001 ، امیر مهاجر
دوستان میتونن بگن قضیه اسپانسر داشتن ضروریه یا نه ؟
و به نظر شما پائین ترین حد پول نقدی که میتونه برای تو حساب بودن باشه و آفیسر رو راضی کنه چقدره ؟
اصلا توی روز مصاحبه میپرسه از اسپانسر و پول تو حساب و امثال این سوالها ؟
و اینکه زبان رو هم حتما باید بلد باشیم موقع مصاحبه یا توی خود آمریکا هم بعد از ورودمون برای این مساله راهنماییمون میکنن ؟
برنامه ریزی ، آوردن آینده به زمان حال است تا بتوانید همین الان کاری برای آن انجام دهید. آلن لاکین
تشکر کنندگان: mortezafox ، j@vad
(2012-09-09 ساعت 20:33)S0SHiANT نوشته:  دوستان میتونن بگن قضیه اسپانسر داشتن ضروریه یا نه ؟
و به نظر شما پائین ترین حد پول نقدی که میتونه برای تو حساب بودن باشه و آفیسر رو راضی کنه چقدره ؟
اصلا توی روز مصاحبه میپرسه از اسپانسر و پول تو حساب و امثال این سوالها ؟
و اینکه زبان رو هم حتما باید بلد باشیم موقع مصاحبه یا توی خود آمریکا هم بعد از ورودمون برای این مساله راهنماییمون میکنن ؟
درود S0SHiANTعزیز.
شما زمان مصاحبه باید مدارکی همراه ‏داشته باشید و یکی از این مدارک، مدارک مالی است. خلاصه مطلب این که شما باید ثابت کنید که می‌توانید در امریکا ‏زندگی کنید و مشکل مالی ندارید و سربار دولت آمریکا نخواهید بود. این امر با راههای مختلفی قابل اثبات است:
داشتن پول نقد در بانک
داشتن مایملک، هر جا، دارای ارزش، قابل فروش (خانه، زمین، ماشین و...)
داشتن یک اسپانسر در امریکا‏

تجربه نشان داده که می‌توانید با کلی استرس و تپش قلب و ریسک، با استفاده از روش‌های یک یا دو ویزا بگیرید ولی تا جایی که می‌توانید، حتی شده به پسر عمه خاله دایی باجناق همسایه‌تان هم رو بیندازید و اسپانسر پیدا کنید بهتر است و با خیال راحت و بدون استرس ویزا می‌گیرید.
اسپانسر قرار است اظهار کند که حاضر است شما را از نظر مالی حمایت کند، اما چه طوری؟ خیلی ساده است! فرمی هست به نام «I-134» یا Affidavit of Support‎‏ ‏که اسپانسر شما باید آن را امضا کند و بعد به یک محضر ببرد تا گواهی امضا بگیرد (روی فرم یک مهر می‌زنند و تمام).
فردی که اسپانسر شما می‌شود باید خود ساکن آمریکا بوده و آن قدر توان مالی داشته ‏باشد تا بتواند شما را ساپورت کند. برای اثبات این توانایی باید از طرق زیر عمل کرد :
با ارائه گواهی مالیات سال قبل میلادی، میزان مالیات داده شده و یا به عبارت بهتر مقدار درآمد واقعی فرد معلوم می‌شود. این گواهی شامل فرم‌های نظیر فرم 1040 و فرم W2 هست که اگر اسپانسر مالیات سال قبل را پرداخت کرده باشد این فرم‌ها را در اختیار دارد و کافی است کپی فرم‌ها را برای شما بفرستد.
ممکن است اسپانسر شما سال قبل مالیات نداده و یا به طور کامل پرداخت نکرده باشد. در این صورت باید ثابت کند که درآمد امسال او بیشتر از سال قبل هست، و برای این کار باید به صورت رسمی از محل کارش گواهی بگیرد و برای شما بفرستد.
اگر این فرد نه مالیات خود را پرداخت کرده و نه گواهی که در مورد پیش اشاره شد در اختیار دارد، می‌تواند یک گواهی بانک مبنی بر این که پول نقد کافی در بانک دارد دریافت کرده و برای شما بفرستد.
‏ اگر اسپانسر شما هیچ کدوم از شرایط بالا رو نداره شما باید به فکر یک اسپانسر دیگر باشید!!‏

اسپانسر باید حد کافی «توان مالی» برخوردار باشد. این مقدار بستگی به این دارد که اسپانسر چند نفر را تحت پوشش دارد (مشتمل بر خانواده خودش و خانوده شما به علاوه اشخاصی که از قبل ‏ساپورت کرده باشد) و هم‌چنین به ایالتی که در آن زندگی می‌کند نیز بستگی دارد. ‏مقایسه این موارد با خط فقر در امریکا باید نشان دهد که درآمد فرد برای حمایت از شما کافی خواهد بود. در مقایسه درآمد با خط فقر هم، درآمد فرد باید از عددی که در جدول‌های مربوط به خطر فقر آمده بیشتر باشد چون اگر کمتر بود افسر، اسپانسر شما را قبول نخواهد کرد.

اسپانسر شما بعد از پر کردن فرم I-134 این فرم را به ‏همراه کپی فرم‌های مالیاتی برای شما از طریق پست می‌فرستد. دقت ‏کنید که در مورد فرم I-134، ارسال با ای-میل و فکس قبول نیست چون باید اصل فرم را در زمان مصاحبه در اختیار داشته باشید ولی در مورد گواهی مالیاتی به علت ‏این که کپی آن مورد نیاز است می‌توان از فکس یا ای-میل هم استفاده کرد.

نکته: مطابق قوانین جدید، تایید امضا یا نوتورایز کردن دیگر اجباری نیست و اسپانسر می‌تواند فرم I-134 را فقط امضا کند و بفرستد. متن قانون مربوطه چنین است:

You must sign Form I-134 in your full name. (Note: Signing Form I-135 is under penalty of perjury under U.S. law). For this reason, it is not necessary to sign Form I-134 before a notary, nor to have your signature notarize after you sign it
امیدوارم به دردت بخوره دوست من.
تشکر کنندگان: ابی22 ، S0SHiANT ، mahdi_gh ، ebram00009
(2012-09-09 ساعت 20:33)S0SHiANT نوشته:  دوستان میتونن بگن قضیه اسپانسر داشتن ضروریه یا نه ؟
و به نظر شما پائین ترین حد پول نقدی که میتونه برای تو حساب بودن باشه و آفیسر رو راضی کنه چقدره ؟
اصلا توی روز مصاحبه میپرسه از اسپانسر و پول تو حساب و امثال این سوالها ؟
و اینکه زبان رو هم حتما باید بلد باشیم موقع مصاحبه یا توی خود آمریکا هم بعد از ورودمون برای این مساله راهنماییمون میکنن ؟

درود بر شما ...
اگر دوست یا اقوام یا بالاخره کسی پیدا شود که از آمریکا اسپانسر مالی شما بشود بهتر است %%%
در غیر اینصورت باید از اینجا تمکن مالی برد سفارت .
اگر مجرد هستید 50 هزار دلار خوبه و اگر متاهل هستید بالای این رقم....
البته که دلار این روزها بیداد می کنه ...!!!!
بله پرسیده میشود از اسپانسر یا تمکن مالی و ... که چگونه در آمریکا میخواهید زندگی کنید .
در زمان مصاحبه آفیسر هست که به زبان فارسی صحبت کنید .
و اگر در فکر زبان هستید حتما برای قوی تر شدن زبانتون در آموزشگاه ها اقدام کنید که هزینه های زبان در آمریکا زیاد است و ممکن است زمان ببرد .
موفقیت های بزرگ لازمه اراده ی قوی هستند.!
تشکر کنندگان: اردوان ، hassan1358arab ، S0SHiANT ، j@vad ، Hedieh20
(2012-09-09 ساعت 20:51)ابی22 نوشته:  
(2012-09-09 ساعت 20:33)S0SHiANT نوشته:  دوستان میتونن بگن قضیه اسپانسر داشتن ضروریه یا نه ؟
و به نظر شما پائین ترین حد پول نقدی که میتونه برای تو حساب بودن باشه و آفیسر رو راضی کنه چقدره ؟
اصلا توی روز مصاحبه میپرسه از اسپانسر و پول تو حساب و امثال این سوالها ؟
و اینکه زبان رو هم حتما باید بلد باشیم موقع مصاحبه یا توی خود آمریکا هم بعد از ورودمون برای این مساله راهنماییمون میکنن ؟

درود بر شما ...
اگر دوست یا اقوام یا بالاخره کسی پیدا شود که از آمریکا اسپانسر مالی شما بشود بهتر است %%%
در غیر اینصورت باید از اینجا تمکن مالی برد سفارت .
اگر مجرد هستید 50 هزار دلار خوبه و اگر متاهل هستید بالای این رقم....
البته که دلار این روزها بیداد می کنه ...!!!!
بله پرسیده میشود از اسپانسر یا تمکن مالی و ... که چگونه در آمریکا میخواهید زندگی کنید .
در زمان مصاحبه آفیسر هست که به زبان فارسی صحبت کنید .
و اگر در فکر زبان هستید حتما برای قوی تر شدن زبانتون در آموزشگاه ها اقدام کنید که هزینه های زبان در آمریکا زیاد است و ممکن است زمان ببرد .

ممنون از جواب 2 دوست خوبم .
فقط یه توضیح دیگه به من بدید که بعد از اعلام قبولی [font=Arial]حداکثر[/font] چقدر فرصت هست تا فرمها رو تا قبل از مصاحبه تکمیل و مدارک رو ترجمه کنم و بفرستم ؟
میخوام بدونم تا قبل از مصاحبه چقدر فرصت دارم که دنبال اسپانسر بگردم آخه تا قبول نشم نمیتونم از کسی رو بزنم !
مساله دیگه اینکه من متاهل میرم برای شروع زندگی در آمریکا ، به نظر شما معقولترین (برا من که درآمدم خیلی پایینه) مبلغ پول نقدی که باید همراهم باشه چقدر میتونه باشه که به مشکل بر نخوریم ؟
اصلا چه مبلغی باعث میشه آفیسر راضی بشه که سربارشون نیستیم ؟!
یکی یکی داره گیر کارها پیدا میشه ، اول که دیپلم 11 سال رو جوری بی ارزش دونستن که 11 سال درس خوندن رو تا 12 سالش نکنیم هیچ میدونن !
جالب اینجاست 12 سال درس رو مساوی با 2 سال کار میدونن !!!
یکی نیست بگه 11 سال عمر رفته و دیگه برنمیگرده ، قانونتون مزخرفه !
برنامه ریزی ، آوردن آینده به زمان حال است تا بتوانید همین الان کاری برای آن انجام دهید. آلن لاکین
تشکر کنندگان: اردوان
(2012-09-10 ساعت 00:10)S0SHiANT نوشته:  
(2012-09-09 ساعت 20:51)ابی22 نوشته:  
(2012-09-09 ساعت 20:33)S0SHiANT نوشته:  دوستان میتونن بگن قضیه اسپانسر داشتن ضروریه یا نه ؟
و به نظر شما پائین ترین حد پول نقدی که میتونه برای تو حساب بودن باشه و آفیسر رو راضی کنه چقدره ؟
اصلا توی روز مصاحبه میپرسه از اسپانسر و پول تو حساب و امثال این سوالها ؟
و اینکه زبان رو هم حتما باید بلد باشیم موقع مصاحبه یا توی خود آمریکا هم بعد از ورودمون برای این مساله راهنماییمون میکنن ؟

درود بر شما ...
اگر دوست یا اقوام یا بالاخره کسی پیدا شود که از آمریکا اسپانسر مالی شما بشود بهتر است %%%
در غیر اینصورت باید از اینجا تمکن مالی برد سفارت .
اگر مجرد هستید 50 هزار دلار خوبه و اگر متاهل هستید بالای این رقم....
البته که دلار این روزها بیداد می کنه ...!!!!
بله پرسیده میشود از اسپانسر یا تمکن مالی و ... که چگونه در آمریکا میخواهید زندگی کنید .
در زمان مصاحبه آفیسر هست که به زبان فارسی صحبت کنید .
و اگر در فکر زبان هستید حتما برای قوی تر شدن زبانتون در آموزشگاه ها اقدام کنید که هزینه های زبان در آمریکا زیاد است و ممکن است زمان ببرد .

ممنون از جواب 2 دوست خوبم .
فقط یه توضیح دیگه به من بدید که بعد از اعلام قبولی [font=Arial]حداکثر[/font] چقدر فرصت هست تا فرمها رو تا قبل از مصاحبه تکمیل و مدارک رو ترجمه کنم و بفرستم ؟
میخوام بدونم تا قبل از مصاحبه چقدر فرصت دارم که دنبال اسپانسر بگردم آخه تا قبول نشم نمیتونم از کسی رو بزنم !
مساله دیگه اینکه من متاهل میرم برای شروع زندگی در آمریکا ، به نظر شما معقولترین (برا من که درآمدم خیلی پایینه) مبلغ پول نقدی که باید همراهم باشه چقدر میتونه باشه که به مشکل بر نخوریم ؟
اصلا چه مبلغی باعث میشه آفیسر راضی بشه که سربارشون نیستیم ؟!
یکی یکی داره گیر کارها پیدا میشه ، اول که دیپلم 11 سال رو جوری بی ارزش دونستن که 11 سال درس خوندن رو تا 12 سالش نکنیم هیچ میدونن !
جالب اینجاست 12 سال درس رو مساوی با 2 سال کار میدونن !!!
یکی نیست بگه 11 سال عمر رفته و دیگه برنمیگرده ، قانونتون مزخرفه !
والّا من تا اونجایی که ميدونم بايد در زودترين زمان ممکن اين کارو بکنين.در مورد پول هم بچه های با تجربه تر بهتر ميدونن امّا خوب هر چی بيشتر باشه بهتره مثلا تو توضیحات بالا عرض کردم سند ملک یا زمین ویا هر چیزی که بشه روی اون ارزش گذاشت. بايد شما خط فقر اونجارو پيدا کنی و ببينی فکر کنم باید با اون بسنجی اگه پيدا کردم ميزارم اينجا حتما.در مورد مدرک پيش دانشگاهيتون چرا اقدام نميکينين زودتر بگيرين؟.وارد حاشیه نشین که اونجا چرا اینجوریه به هر حال ما باید تابع قوانینشون باشیم و بپذیریم.
تشکر کنندگان: S0SHiANT ، sepidehrazavi93 ، j@vad
(2012-09-10 ساعت 01:04)اردوان نوشته:  
(2012-09-10 ساعت 00:10)S0SHiANT نوشته:  
(2012-09-09 ساعت 20:51)ابی22 نوشته:  
(2012-09-09 ساعت 20:33)S0SHiANT نوشته:  دوستان میتونن بگن قضیه اسپانسر داشتن ضروریه یا نه ؟
و به نظر شما پائین ترین حد پول نقدی که میتونه برای تو حساب بودن باشه و آفیسر رو راضی کنه چقدره ؟
اصلا توی روز مصاحبه میپرسه از اسپانسر و پول تو حساب و امثال این سوالها ؟
و اینکه زبان رو هم حتما باید بلد باشیم موقع مصاحبه یا توی خود آمریکا هم بعد از ورودمون برای این مساله راهنماییمون میکنن ؟

درود بر شما ...
اگر دوست یا اقوام یا بالاخره کسی پیدا شود که از آمریکا اسپانسر مالی شما بشود بهتر است %%%
در غیر اینصورت باید از اینجا تمکن مالی برد سفارت .
اگر مجرد هستید 50 هزار دلار خوبه و اگر متاهل هستید بالای این رقم....
البته که دلار این روزها بیداد می کنه ...!!!!
بله پرسیده میشود از اسپانسر یا تمکن مالی و ... که چگونه در آمریکا میخواهید زندگی کنید .
در زمان مصاحبه آفیسر هست که به زبان فارسی صحبت کنید .
و اگر در فکر زبان هستید حتما برای قوی تر شدن زبانتون در آموزشگاه ها اقدام کنید که هزینه های زبان در آمریکا زیاد است و ممکن است زمان ببرد .

ممنون از جواب 2 دوست خوبم .
فقط یه توضیح دیگه به من بدید که بعد از اعلام قبولی [font=Arial]حداکثر[/font] چقدر فرصت هست تا فرمها رو تا قبل از مصاحبه تکمیل و مدارک رو ترجمه کنم و بفرستم ؟
میخوام بدونم تا قبل از مصاحبه چقدر فرصت دارم که دنبال اسپانسر بگردم آخه تا قبول نشم نمیتونم از کسی رو بزنم !
مساله دیگه اینکه من متاهل میرم برای شروع زندگی در آمریکا ، به نظر شما معقولترین (برا من که درآمدم خیلی پایینه) مبلغ پول نقدی که باید همراهم باشه چقدر میتونه باشه که به مشکل بر نخوریم ؟
اصلا چه مبلغی باعث میشه آفیسر راضی بشه که سربارشون نیستیم ؟!
یکی یکی داره گیر کارها پیدا میشه ، اول که دیپلم 11 سال رو جوری بی ارزش دونستن که 11 سال درس خوندن رو تا 12 سالش نکنیم هیچ میدونن !
جالب اینجاست 12 سال درس رو مساوی با 2 سال کار میدونن !!!
یکی نیست بگه 11 سال عمر رفته و دیگه برنمیگرده ، قانونتون مزخرفه !
والّا من تا اونجایی که ميدونم بايد در زودترين زمان ممکن اين کارو بکنين.در مورد پول هم بچه های با تجربه تر بهتر ميدونن امّا خوب هر چی بيشتر باشه بهتره مثلا تو توضیحات بالا عرض کردم سند ملک یا زمین ویا هر چیزی که بشه روی اون ارزش گذاشت. بايد شما خط فقر اونجارو پيدا کنی و ببينی فکر کنم باید با اون بسنجی اگه پيدا کردم ميزارم اينجا حتما.در مورد مدرک پيش دانشگاهيتون چرا اقدام نميکينين زودتر بگيرين؟.وارد حاشیه نشین که اونجا چرا اینجوریه به هر حال ما باید تابع قوانینشون باشیم و بپذیریم.

دوست گرامی‌ همینطور که دوستمون فرمودند باید در کوتاه‌ترین زمان اما با رعایت نهایت دقت در پر کردن فرمها ارسال کنید که مبادا تولید مشکل و اصلاح مجدد نشوید.

در مورد بحث اسپانسر میتونید این تاپیک http://mohajersara.com/thread-5184.html رو مطلع فرمایید که مطالب مفیدی رو بیتن میده،در ضمن در مورد تمکن مالی چون خط فقر در آمریکا ۱۸۰۰۰ دلار می‌باشد شما اگر معادل ۱۸۰۰۰ دلار یا مقداری بیشتر در حسابتون داشته باشید و ارائه کنید حتا اگر هم اسپانسر نداشته باشید مشکلی‌ پیش نخواهد آمد،ضمنا هر مال منقول از قبیل زمین یا ملک رو هم میتونید ترجمه کنید و به افیسر روز مصاحبه نشون بدید.



در مورد تحصیلات هم طبق تعریف دپلم تحصیلات ۱۲ ساله مورد قبول می‌باشد یعنی‌ حتما یا بایدا دپلم ۱۲ ساله نظام قدیم داشته باشید و یا پیش دانشگاهی.

موفق و سر بلند باشید،به امید قبولیتن در dv 2014
شماره کیس:***2013AS00008 تاریخ رویت قبولی: 2 می 2012 کنسولگری:ابوظبی افراد كيس: 2 نفر مصاحبه:نیمهٔ June . ویزا : یک ضرب مقصد : لاس وگاس سفر نامه
تشکر کنندگان: S0SHiANT ، sepidehrazavi93 ، j@vad
سلام به همگی
اینجا کلی در مورد اسپانسر صحبت کردید ... ممنون ... ولی اینجا جای صحبت درباره قسمت های مختلف فرم هست و وقتی انشاء ا... برنده شدید در قسمت مربوطه تبادل اطلاعات کنید باز هم ممنون ار توجه شماRolleyes
راستی سوال خودم بی جواب موندا.....Sad
در قسمت فرزند اگر بچه نداریم خالی بگذاریم یا صفر بزنیم و یا NA وارد کنیم؟؟؟
تشکر کنندگان: refiusa
یه پیشنهاد دارم . دوستانی که میخوان توی قرعه کشی امسال شرکت کنند یه برنامه ای تدارک ببینند که بیشتر با هم در ارتباط باشیم . در طی شبانه روز حتی...
میتونیم اینجا یه تاپیک ایجاد کنیم با عنوان [font=Arial]شرکت کنندگان 2014 (بحث آزاد)[/font] .
یا همگی یاهو آی دی رو به همدیگه بدیم و حتی توی موارد خاص میتونیم شماره همدیگه رو داشته باشیم که اگه سوالی بود ، کمکی از کسی بر میومد انجام بده ، بالاخره یکی که به جوابش برسه و مشکلش حل شه همگی دیگه در ارتباطیم باهاش و مشکل ما حل شده در واقع...
اینجوری دوستای جدیدی هم پیدا کردیم که همگی یه هدف مثل ما دارن و ایشالله بعد از قبولی هم با هم همه کارارو پیش میبریم ، شاید همه بچه های مهاجرسرا قبول نشن همزمان نشه کارهامون ، اما همگی مقصدمون یکیه و میتونیم دوستیمون رو اونجا هم ادامه بدیم ...
دوستانی که موافقن اعلام کنن . من ندیدم بین شرکت کنننده های سالهای قبل به شکل مستقیم این موضوع اعلام شده باشه...
برنامه ریزی ، آوردن آینده به زمان حال است تا بتوانید همین الان کاری برای آن انجام دهید. آلن لاکین
تشکر کنندگان: اردوان ، pariya2 ، mortezafox ، j@vad




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان