کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
سن فرناندو ولی، ایالت کالیفرنیا
(2015-03-05 ساعت 00:28)Leila Amricaie نوشته:  حالا که کار ندارم از چیزای جدیدی که تو سن فرناندو ولی دیدم براتون میگم
اینجا پلاک خونه هارو روی جدول جلو خونه مینویسن، اگر خیابون شمالی جنوبی باشه پلاک 4 رقمی است و اگر خیابون شرقی غربی باشه پلاک 5 رقمی است. جاهایی که رنگ جدول قرمزه اصلا نباید پارک کرد.

سپاس از اطلاعاتی که به اشتراک میذارید
اگر ممکنه با توضیحاتتون... عکس هم بذارید تا درک موضوع راحتتر بشه
بشخصه از فهمیدن ریزترین جزییات, خوشحال میشم

موفق باشید
stock-FEx-bond
Market

و دیگر هیچCool
پاسخ
تشکر کنندگان: پدی ، msar
(2015-03-01 ساعت 08:51)Leila Amricaie نوشته:  سلام دوستان
من و همسرم 10 روز پیش رسیدیم لس آنجلس، تو متل Woodland Hills Knight Inn سه شب بودیم (شبی 80 دلار) صبحونه مغازه روبروش می رفتیم و همبرگر 3 دلاری می خوردیم. با یک نفر آشنا شدیم در ازای مبلغی کم کارهای اولیه ما را انجام داد. تو بانک Wells Fargo حساب باز کردیم البته 3 نفر از کارمندای بانکنش ایرانی بودن. برای امتحان رانندگی وقت گرفتیم که چون شلوغ بود برای یک ماه دیگه وقت دادند.
از فروشگاه ایرانی وودلندهیلز مارکت مجله هفته بازار رو که رایگان بود گرفتیم و قسمت اجاره خونش دنبال خونه گشتیم و تو Winnetka خونه پیدا کردیم.
خدا رو شکر بهتون تبریک می گم خیلی زود خونه پیدا کردید ...
از متل راضی بودید؟
2014AS41XX/ ابوظبی/20April
بنده دریافت ویزا: 20 آپریل همسر: بازمانده 2014
ورود به امریکا : 3 اکتبر به مقصد لس آنجلس
دریافت ssn بعد از یک هفته
بعد از 28 روز دریافت Green Card
پاسخ
تشکر کنندگان: حاجی واشنگتن ، پدی ، shadi79 ، msar
خدا رو شکر بهتون تبریک می گم خیلی زود خونه پیدا کردید ...
از متل راضی بودید؟

بله متل تمیز و ساکتی بود.
پاسخ
تشکر کنندگان: shadi79 ، MOHAMMADKHANI ، پدی ، kasrafo ، msar ، behjan
کسی خبر داره چـــــهــــــارشــــبــــنــــه ســـوری (برای کودکان بیشتر) امسال کجا برگزار میشه؟Rolleyes

میدهم من مالیات به اوباما   -----   با لبی خندان، نه با افسوس و آه
مالیات بر درآمد، مالیات مستقیم  ----  تا دهد پاسپورت آبی او به ما

پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، 1234560
سلام دوستان عزیز
دو تا زوج هستیم کلا 4 نفریم، در سن فرناندو ولی دنبال یه آپارتمان 2 خوابه میگردیم، لطفا اگر موردی سراغ داشتید بهم معرفی کنید.
تشکر
پاسخ
تشکر کنندگان: msar ، 1234560
سلام دوستان عزیز مهاجرسرایی، اعم از شرکت کننده ها، منتظرها، مصاحبه رفته ها،قبول شده ها، گرین کارت گرفته ها، بازمانده ها، بدون اسپانسرها، سیتی زن ها، برگشتی ها، پشیمون ها، وطن پرست ها، غرب زده ها و ...! سال نوتون مبارک، امیدوارم در سال ۹۴ یا همون 2015_2016 اتفاق های بسیار بسیار بسیار خوب و خوشایند براتون اتفاق بیفته، اوس کریم هر چی صلاح بدونی، هر چی مقدر کنی، ما تسلیمیم...
زت زیاد



پاسخ
تشکر کنندگان: Rock ، alireza62 ، nora-nora ، romance33 ، msar ، پدی ، hassan8ir ، shadi79 ، frz61 ، behjan
دوستای گلم سلام ایا سن فرناندو ولی از مرکز LAگرونتره؟ همهایرانی هستن؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2012-08-17 ساعت 16:36)rasarasa نوشته:  در کدام محله ها دنبال خانه بگردیم؟


توضیح اول اینکه منظور از خانه در متن زیر ، خانه یک خوابه ،65-70 متریست نه چندان نوساز ، در یک مجتمع (کاندو) که استخر، جکوزی، جیم دارد ، با یک عدد پارکینگ ، بدون ماشین لباسشویی شخصی ، همراه با اجاق گاز و ماشین ظرفشویی و مایکرو ویو.

در لس انجلس و ولی اگر دنبال محله ای آرام وبی دردسر و باب طبع اکثر ما ایرانیها میگردید باید از رفتن به محله هایی که اکثر ساکنان سیاه پوست و یا اسپنیش هستند دوری کنید . امیدوارم از این حرف برداشت نژاد پرستانه نشود ،منظور اینکه سبک زندگی سیاهها و اسپنیشها کمی با فرهنگ ما مغایرت دارد. علاوه بر این بسیاری از سیاهها و اسپنیشها اقشار کم درآمدتر جامعه هستند و برای همین مناطقی که خانه های ارزانقیمت تر دارد به طرز چشمگیری پر از سیاه و اسپنیش است .این محله ها معمولا کثیفتر ،پرسر وصدا تر و گاها ناامن تر از بقیه جاها هستند . برای رفاه حال خودتان هر منطقه ای که میخواهید در ان خانه بگیرید را یک روز مورد بازدید محلی قرار دهید اگر تعداد افراد در حال تردد در آن محله و ساکنان آن محله بیشترسیاه و اسپنیش بودند پیشنهاد من اینست که جای دیگری دنبال خانه بگردید .

با توجه به نقشۀ آبی رنگی که در اولین پست این تاپیک قرار دادم , قسمت شرقی ولی که شامل Van nuys , North Hollywood , panorama city, sun valley هستند محله های اسپنیش نشینی هستند که خانه های ارزان قیمت دارند ، در این مناطق، خانه یک خوابه معمولا 800 - 900 دلار است .اگر در خیابانهای این محله ها بگردید هر جا که میزان اسپنیشهایش کمتر است ، میتوانید خانه هایی با کیفیت خوب هم پیدا کنید که قیمتشان ارزان نیست و معمولیست ، به خصوص در کوچه هایی که بیشتر خانه ها به صورت هاوس است تا کاندو ،میشود خانه های خوب هم پیدا کرد . ولی به طور کلی اکثر قسمتهای منطقه شرق ولی آباد در دست اسپنیشهاست و شکل ظاهری خوبی ندارد.
در این قسمت از ولی دو خیابان هستند که مطلقا در دست اسپنیشها هستند و اگر روزی گذرتان به آنجا افتاد میتوانید به وفور در این خیابانها اسپنیش ببینید این دو خیابان را روی نقشه زیر با رنگ صورتی مشخص کرده ام .یکی خیابان van nuys است دیگری خیابان Sepulveda . اگر طالب سکونت در منطقه ای آرام و تمیز و کم سرو صدا هستید به شما پیشنهاد میکنم دور این دوخیابان را خط بکشید . این دو خیابان که به صورت شمالی-جنوبی هستند و در منطقه ون نایز واقعا شده اند از اول تا آخرشان به طور کلی در دست اسپنیشها هستند.

یکی دیگر از مشخصات ولی اینست که هر چه خیابانی را به طرف جنوب بروی خانه های بهتر، منطقه آرامتر و سرسبز تری میبنی . حتی خیابانهایی که در شرق ولی و قسمت اسپنیش نشین هستند (به غیر از دو خیابان مذکور )وقتی به جنوبش میروی خانه ها ی خوب هم در آنجا پیدا میشود.

یکی از جاهای خوب ولی آباد محله ایست که به تصرف ایرانیها در آمده ،woodland hills محله ایست که در جنوب غربی واقع شده و محلۀ گران قیمت تریست که وقتی در کوچه هایش راه میروی امکان ندارد مکالمه فارسی نشنوی خانه یک خوابه با شرایط مشابه ماهی 1300-1350 است .البته کسانیکه حوصلۀ ایرادگرفتنهای همسایه های ایرانی به صدای ضبط و مهمان و ماشین ظرفشویی و هر چیز دیگر واز آن طرف سرو صدای مهمانیهای شبانۀ همسایه ها را ندارند پیشنهاد میکنم حول و حوش این منطقه آفتابی نشوند .چون ممکن است زیاد با این مشکلات برخورد کنند .

از دیگر محله های خوب و متوسط ولی آباد Winnetka , tarzana, encino هستند که در این مناطق هم ایرانی زیاد است ولی خانه ها از وودلندهلیز کمی ارزانتر است .حول و حوش 1100-1200، البته لازم به یادآوریست که خانه ای با شرایط مشابه وگرنه خیلی از خانه های ون نایز که به ارزانی معروف است ، نوساز هستند و از وودلندهیلز گرانتر هستند.

یکسری محله ها هست که نمیشود آنها را به صورت کلی ارزیابی کرد بلکه یک قسمتش خوب است یک قسمتش بد مثلا reseda .این منطقه از خیابان sherman way به پایین خوب و متوسط است ولی از sherman way به بالا اسپنیش نشین میشود .اجاره خانه یک خوابه از شرمن وی به بالا به طور متوسط 1100 است .
به طور کلی خیابان sherman way میتواند خط نسبتا خوبی برای تفکیک محلۀ اسپنیش از غیر اسپنیش باشد . این خیابان را با رنگ آبی روی نقشه مشخص کرده ام. غیر از شرق ولی آباد که کلا اسپنیش است قسمتهای دیگر ولی از sherman way به بالا اسپنیش نشین میشود .

البته قسمت شمال غربی ولی که chast worth و قسمتهایی از northridge را شامل میشود از خیابان nordoff به بالا محله های خوب و آرامیست که اتفاقا خانه های ارزان هم دارد ولی توسط اسپنیشها تسخیر نشده است . در این منطقه میتوانید کامیونیتیهای ارزان و تمیز با قیمت مناسب ماهی 1100 دلار برای یک خوابه پیدا کنید ولی بدیش اینست که به مرکز شهر و لس انجلس و اتوبان 101 و 405 که خیلی مورد استفاده هستند دورتر ست . البته به اتوبان 118 نزدیک است و همین دوری را تا حدودی جبران میکند.

یکی از خیابانهای خوب ولی که تقریبا از سر تا تهش خانه های خوبی دارد و اکثر مغازه ها و رستورانهای خوب هم در این خیابان واقع شده خیابان vetura است( دورش با قرمز خط کشیده ام ) این خیابان که در جنوب ولی واقع شده تقریبا خط پایان ولی آباد است و بعدش دره قرار گرفته . خانه های واقع در این خیابان معمولا ارزان نیستند و تقریبا روی رنج 1300-1400 هستند البته قسمت غربیش خیلی بهتر از شرقیست . هر چه به شرق میروی خانه ها ارزانتر میشوند.

این هم دو وبسایت خوب برای یافتن خانه ، خوبی این وبسایتها اینست که میتوانید عکسهای کاملی از خانه را ببینید و بعد تصمیم بگیرید :
http://www.apartments.com/
http://www.zillow.com/


[عکس: san.jpg]
رسا رسا جان با تشکر از اطلاعات بسیار خوبی که دادهای . در مورد خانه های ویلایی هم امکانش هست اطلاعاتی بدهید. مبلغ اجاره و نحوه پرداخت وآیا زیر یک سال هم امکان اجاره هست؟ کدام محله ها در ولی سربزتر و با صفا تر هستش؟
در مورد قیمت خانه ها جهت خرید هم اگر ازلاعاتی بدید ممنون میشم.
با تشکر فراوان
کیس نامبر : **2015AS57**مصاحبه : JUNE 25 ابوظبی
دو نفر یکضرب - خودم کلیرنس**اپدیتها : 4 جولای و 22 جولایمقصد : ایالت DELAWARE - نیوآرک** آپ کلیر: 22 جولای شبدریافت ایمیل ویزا : 23 جولای تحویل پاس به سفارت: 27 جولای**دریافت ویزا :  30جولای.ورود به امریکا : 9 دسامبر 2015**فرودگاه : واشنگتن دی سی.افتتاح حساب بانکی : 11 دسامبر** درخواست پاس سفید :12دسامبر**  انگشت نگاری : 6 ژانویه 2016.دریافت سوشیال نامبر : 17 دسامبر**دریافت گرین کارتها : 4 فوریه 2016 دریافت پاس سفید : 2016/April/1 ....ورود مجدد March /19/2018 دالاس تگزاس
پاسخ
تشکر کنندگان: abonayer
اینطور که خود ساکنان ولی میگن هوای وود لند هیلز انگار خیلی گرمه درسته؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان با توجه به تعدد هموطنان عزیز در این ناحیه چرا اینقدر اینجا سوت و کوره؟چرا هیچکس اطلاعات نمیده؟ما نوامبر راهی هستیم قیمت ها اونجا چه جوریه؟ ایا مرکز ال ای ارزونتره ؟تو سن فرناندو کار جنرال چه جوری پیدا میشه؟ ممنون اگه کسی جواب بده
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2015-08-03 ساعت 11:12)نیلوفرآبی نوشته:  دوستان
یک آپارتمان دو خوابه در ولی ماهی چند؟

بين ١٤٠٠ تا ٢٠٠٠ دلار


 
پاسخ
تشکر کنندگان:
دوستان هتل ارزون برای یکی دو هفته جایی میشناسین که پیشنهاد بدین؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
درود.من یه خونه تو تقاطع بزرگراه سن دیگو (بزرگراه 405) و شرمن برای رنت در نظر دارم.موقعیت مکانیش برای استقرار یه زوج مناسبه به نظرتون؟
شماره کیس:**39/ تاریخ مصاحبه:25 مارچ/ محل مصاحبه: ابوظبی/ تعداد نفرات کیس:2 نفر/ وضعیت: همسرم(کیس اصلی) یک ضرب،من در انتظار کلیر/آپدیت ها: 30مارچ،17 اپریل، 5 جولای (کیس اصلی در جواب ایمیل)، 15 جولای(کیس اصلی)، 24 جولای (فقط کیس دوم)،26 جولای (کل کیس)، 27 جولای، کلیر 27 جولای
پاسخ
تشکر کنندگان:
[quote='HTQ' pid='646396' dateline='1439369101']
درود.من یه خونه تو تقاطع بزرگراه سن دیگو (بزرگراه 405) و شرمن برای رنت در نظر دارم.موقعیت مکانیش برای استقرار یه زوج مناسبه به نظرتون؟


با سلام به شما دوست عزیز. به نظر من اگر بچه ندارید بله جای بدی نیست فقظ باید دقت کنید که سر و صدای زیادی نداشته باشد. جون 405 به شرمن اوکس همیشه پر ترافیک است. در ضمن اگر تصمیم ندارید در اول کار ماشین بخرید دقت کنید که فاصله تا ventura که خیابان اصلی است چقدر می باشد.
كيس نامبر 2012AS00031***
مصاحبه :ابوظبي
پاسخ
تشکر کنندگان: پدی ، HTQ
(2015-08-13 ساعت 09:38)مريم361 نوشته:  [quote='HTQ' pid='646396' dateline='1439369101']
درود.من یه خونه تو تقاطع بزرگراه سن دیگو (بزرگراه 405) و شرمن برای رنت در نظر دارم.موقعیت مکانیش برای استقرار یه زوج مناسبه به نظرتون؟


با سلام به شما دوست عزیز. به نظر من اگر بچه ندارید بله جای بدی نیست فقظ باید دقت کنید که سر و صدای زیادی نداشته باشد. جون 405 به شرمن اوکس همیشه پر ترافیک است. در ضمن اگر تصمیم ندارید در اول کار ماشین بخرید دقت کنید که فاصله تا ventura که خیابان اصلی است چقدر می باشد.

ممنون از شما.تقریبا 9 کیلومتر تا ventura blvd فاصله داره.البته برای استفاده از اتوبوس باید یه مسیری رو پیاده رفت تا سر بلوار pesulveda .با اتوبوس تقریبا 40 دقیقه راهه.البته این اطلاعات رو از گوگل مپ گرفتم.
شماره کیس:**39/ تاریخ مصاحبه:25 مارچ/ محل مصاحبه: ابوظبی/ تعداد نفرات کیس:2 نفر/ وضعیت: همسرم(کیس اصلی) یک ضرب،من در انتظار کلیر/آپدیت ها: 30مارچ،17 اپریل، 5 جولای (کیس اصلی در جواب ایمیل)، 15 جولای(کیس اصلی)، 24 جولای (فقط کیس دوم)،26 جولای (کل کیس)، 27 جولای، کلیر 27 جولای
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان