کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
کلیرنس برندگان ۲۰۱۴
بسیار علی‌

آقا من یه سوال دیگه داشتم نمیدونم باید اینجا بپرسم یا نه ولی‌ واقعاً فکرم مشغول کرده

من وقتی‌ فرم ۲۳۰ رو فرستادم براشون سوئد زندگی‌ نمیکردم و اصلا نمیدونستم قرار بیام سوئد الان ۵ ماه اومدم سوئد و تو اون فرم ذکر نشده وقتی‌ وقت مصاحبه شد من چی‌ باید بگم؟ بگم فرم رو اصلاح کنه؟ عوض کنه؟
تشکر کنندگان: behfaza ، soli asali ، زری وحدتی ، ojee
من فکر میکنم امیر مهاجر عزیز توی اون قسمت "چگونه کاربر حرفه ای مهاجرسرا شویم" باید یک بند دیگه اضافه که با این موضوع که تا وقتی وارد مرحله ی جدیدی از لاتاری نشدیم بهش فکر نکنیم.
آخه اینهمه استرس از الان برای کلیر شدن یا نشدن؟؟!!!!!!!
مهاجرسرا در کنار تمام فوایدش یک بدی داره اونم اینکه خیلی بیشتر از اون چیزی که لازمه اطلاعات افراد را بالا میره. همین داشتن اطلاعات زیاد استرس بیشتری رو واستون به همراه داره.
حتما بچه هایی که سالهای قبل برای مصاحبه رفتن با افرادی برخوردن که اصلا نمی دونستند مهاجرسرا چیه، من خودم خیلی از کیس های لاتاری رو می دیدم که اصلا هیچ چیزی در مورد مراحل لاتاری و اطلاعاتی که ما از مهاجرسرا کسب کرده بودیم نمی دونستند، چند نفرشونو دیدم که حتی تمی دونستند باید قبل از مصاحبه مدارکشون رو میفرستادن آنکارا، و خیلی از مثال های دیگه که مشابه این افراد بودن. تنها وجه مشترک این افراد این بود که هیچ استرسی نداشتن، اصلا نمیدونستن کلیرنس چی هست. وقتی آفیسر بهشون گفته بود یکسری مراحل اداری باید طی بشه و بعد از چند هفته سایت رو چک کنید خیلی عادی با این قضیه برخورد میکردن. چون هیچ اطلاعاتی در مورد این قضیه نداشتن.
و خب این رو هم در نظر بگیرید تعداد افرادی که با سایت مهاجرسرا آشنا نیستند اگر بیشتر نباشه کمتر هم نیست، پس میتونید تصور کنید اون ها خیلی از موارد رو نمیدونن و خیلی از کارها رو نمیدونن، نمیدونن چجوری لباس بپوشن، نمیدونن چقدر پول توی حساب بانکیشون باشه، نمیدونن چند روز قبل از مصاحبه باید پرینت حساب بگیرن، نمیدونن اگه سربازی رفته باشن یا نرفته باشن ، اگه شغل دولتی یا خصوصی داشته باش یا نداشته باشن، اگه لیسانس باشن یا فوق لیسانس داشته باشن چه تاثیری روی کیسشون داره. نمیدونن به آفیسر روز مصاحبه لبخند بزنن یا نزنن، نمیدونن یکی از آفیسرای آنکار یه پسر با موهای کوتاه و ریش قرمزه، و خیلی چیزهای دیگه رو نمیدونن، اما یعنی این افراد کلیر نمیشن؟ ویزا نمیگیرن؟
منظورم اینه که اینهمه استرس الکی به خودتون تزریق نکنید، استرس توی این مرحله از مهاجرت تا یه جدیش نرماله، مازاد این استرس فقط به خاطر اطلاعات بیش از حدیه که دارید. و مدام خودتون رو با شنیده ها و حرف هایی که اینجا میخونید مقایسه میکنید، و خودتون رو در شرایط کیس های متفاوت قرار میدید و مقایسه میکنید.
مصاحبه کیس لاتاری مثل اثر انگشت میمونه، شرایط مصاحبه و نوع مصاحبه و نظر آفیسر از یک کیس تا کیس دیگه فرق میکنه. نمیشه برای همه نسخه واحد صادر کرد که اگر این شرایط رو داشته باشید اینطور میشه و اگر اون شرایط رو داشته باشید اونطور میشه.
برای قضیه کلیرنس اینطور نیست که اگر کسی سپاه سرباز بوده باشه یا سفر خارجی زیاد داشته باشه یا فوق لیسانس داشته باشه یا کارمند دولتی باشه پس از نظر امریکا خطرناک حساب بشه و باید کلیرنس طولانی بخوره و بالعکس اگر کسی سربازی نرفته باشه و شغل خصوصی داشته باشه خطرناک نیست.
سربازی و شغل و مدرک هر کدامم یک آپشن هستند.
مثلا یک نفر سه تا آپشن A و B و C داره، خب اگر بخواهید در مورد این شخص تحقیق کنید باید در مورد شرایط A و B و C این شخص تحقیق کنید.
حالا اگر یک شخص فقط آپشن A و B داشته باشه، شما فقط می تونید در مورد همین دو تا آپشن A و B تحقیق کنید. خب مسلما تحقیق شما در مورد نفر اول بیشتر از نفر دوم طول میکشه چون آپشنایی که باید در موردش تحقیق کنید بیشتره، و این طول کشیدن معنیش این نیست که نفر اول مشکوکه و آدم خطرناکی به نظر میرسه.

حالا برای کلیرنس هم قضیه به همین شکله ، کسی که سربازی نرفته و شغل خصوصی داره دلیل نمیشه که از نظر امریکا آدم خطرناکی نیست و پس باید بهش ویزا یکضرب داد. این شخص مورادی که میشه در موردش تحقیق کرد کمتر از بقیه ست، در نتیجه ممکنه جواب کلیرنسش زودتر از مصاحبه ش بیاد و ویزای یکضرب بگیره.

در مورد مصاحبه مسلما شما هرچقدر کیستون رو پر پیمانه تر نشون بدید به همون اندازه آفیسر رو مجاب میکنید که شما رو مورد تحقیقات بیشتر قرار بده. من توی چند تا از تاپیک ها خوندم که بچه ها دنبال ترجمه سابقه کاری هستند!!! وقتی مدرک بالای دیپلم 12 سال دارید برای چی دنبال سابقه کاری میرید؟ تا حالا یک نمونه جایی خوندید که آفیسر از شخصی سابقه بیمه بخواد؟ آفیسر اگر خیلی بخواد در مورد شغل و تحصیلات شما بدونه ازتون میخواد فرم 9 سوالی پر کنید، تازه در اون فرم 9 سوالی هم به توضیحات خودتون بسنده میکنه، ازتون مدرک و سند نمی خواد.

برگ برنده یک مصاحبه خوب در کم حرف زدنه، آفیسر به زبان فارسی حرف میزنه، اما زبان فارسی زبان مادریش نیست، به همین خاطر اگر چند جمله بلند بهش بگید ممکنه گیج بشه. اگر ازتون سول پرسید فقط به همون سوال جواب بدید، توضیح بیشتری ندید. و تا میتونید شغلتون رو ساده بیان کنید، لازم نیست به آفیسر ثابت کنید که پاشنه آشیل شرکتتون هستید و بدون شما اقتصاد ایران میخوابه ، مصاحبه کاری که نرفتید :دی مصاحبه لاتاریه، هرچقدر شغلتون رو ساده تر و شفاف تر جلوه بدید به نفع خودتونه

اصلا به خاطر سربازی رفتنتون و شغل دولتی داشتنتون و مدرک تحصیلی بالاتون استرس نداشته باشین، شما تنها کسانی نیستید که این شرایط رو داشتن، خیلی ها با همین شرایط ویزا گرفتند.
و اون دسته از بچه هایی که سربازی معاف شدن و شغل خصوصی داشتن هم انتظار ویزای یکضرب نداشته باشن، خیلی ها از جمله خود من با همین شرایط کلیرنس خوردن.
اگر قرار باشه برای این مسائل پیش و پا افتاده از الان استرس داشته باشید باید بهتون بگم که پس در امریکا روزهای سختتری پیش رو دارید. پس استقامت و صبر و حوصله تون رو بالا ببرید.
(2013-10-06 ساعت 21:20)farshadm999 نوشته:  بسیار علی‌

آقا من یه سوال دیگه داشتم نمیدونم باید اینجا بپرسم یا نه ولی‌ واقعاً فکرم مشغول کرده

من وقتی‌ فرم ۲۳۰ رو فرستادم براشون سوئد زندگی‌ نمیکردم و اصلا نمیدونستم قرار بیام سوئد الان ۵ ماه اومدم سوئد و تو اون فرم ذکر نشده وقتی‌ وقت مصاحبه شد من چی‌ باید بگم؟ بگم فرم رو اصلاح کنه؟ عوض کنه؟
ایمیل بزن به کی سی‌ سی‌ و درخواست کن سفارت محل مصاحبه رو به استکهلم تغییر بدن، اینجوری مشکل حل می‌شه.فقط دنبال سو پیشینه سوئد هم باش از الان که احتمالا تو مصاحبه عزت میخوان!
برنده DV-2013
تشکر کنندگان: soli asali ، ali1220 ، زری وحدتی ، ojee ، behfaza
تو این تاپیک جای این حرف ها نبود ولی بعضی هاتون نمی ذارین آدم ساکت بمونه. من به همه توصیه کرده بودم که برن سفرنامه ها رو بخونن ولی گویا خیلی ها حوصله نکردن. اشکال نداره. خیلی از موارد رو شما خودتون می تونین تجربه کنید و این تجربه شخصی فقط به شما فشار مالی میاره. یعنی مثلاً سفرنامه نمی خونین بعد که رسیدین فرودگاه اسن بوگای آنکارا به عوض سوار شدن به اتوبوس 442 و رفتن به کیزیلای با 5 لیر، تاکسی می گیرین و 80 لیر پیاده میشین. این فقط یک ضرر مادی هست که از نظر من و خیلی ها مهم نیست. شما به عوض استفاده از تجربه دیگران خودتون تجربه شخصی رو ترجیح دادین و هزینه هاش رو هم پرداختین. ولی در مورد مصاحبه اوضاع خیلی متفاوته. هزینه توجه نکردن به تجربیات دیگران در مورد مصاحبه خیلی سنگین و گاهی غیر قابل جبران هست. ما پارسال همه سئوالات آفیسر رو از قبل می دونستیم. بعضی از 2013ایها حتی سئوالات رو پرینت گرفته بودند و شب مصاحبه تو هتل با هم تمرین می کردند. یعنی شوهر در نقش آفیسر و خانم در نقش متقاضی ویزا و برعکس. با این وجود تعداد زیادیمون به علت طولانی شدن کلیرنس ویزا نگرفتیم و هممون روزهای بدی رو گذروندیم و می گذرونیم.
عارضم خدمت دوستان که شما روز مصاحبه با 4-5 نفر از کارمندای سفارت روبرو میشین. یکی اونی که مدارک رو از شما می گیره، یکی فرم ها رو بهتون میده تصییح کنین، یکی انگشت نگاری رو انجام میده و صندوقدار هم ازتون پول می گیره. آخرین نفری که باهاش رودر رو میشین آفیسر هست و او تنها کسی هست که بر اساس مدارک پرونده شما و جواب چک های شما در مورد شما قضاوت می کنه و تصمیم می گیره که باید به شما ویزا بده یا نه؟ آفیسر یک نیروی آموزش دیده است که به اندازه موهای سرش آدم مصاحبه کرده. هم علمش رو داره و هم تجربه کافی. وقتی زبون مادری شما رو که از قضا یکی از زبان های سخت دنیا از لحاظ یادگیری هست رو مثل یک فارسی زبان صحبت می کنه یعنی مدت زمان زیادی رو مشغول آموزش بوده و هزینه زیادی صرف آموزش هاش شده تا فقط بدونه که باید به کی ویزا بده و به کی نه؟! حالا انشاءالله تشریف میارین این ور و می بینین که تو آمریکا مشغول شدن به هر کاری یک سری مسئولیت هایی برای فرد به همراه داره که به هیچ وجه مسئله کوچکی نیست. میزان مسئولیت های افراد از شغلی به شغل دیگه متفاوت هست. کارهایی که با سلامت و امنیت افراد به خصوص افراد مسن و بچه ها در ارتباط باشه بالاترین حد مسئولیت رو داره. مثلاً پزشکان مقدار زیادی از درآمدشون رو به عنوان بیمه مسئولیت به شرکت های بیمه میدن و در عوض مقداری آسودگی خیال دارند که اگرتشخیص اشتباهی انجام دادند و سلامتی مریضی به خاطر تصمیم اشتباه اونها به خطر افتاد، شرکت بیمه جبران خسارت می کنه و از هستی ساقط نمیشن. موقع طبابت هم از روی یک سری دستور العمل ها و پروتکل های مشخصی کار می کنند و قبل از این که نظر قطعی خودشون رو اعلام کنند آزمایشات مختلفی تقاضا می کنند و با توجه به جواب عکس و آزمایش ها و دستور العمل های مختلفی که وجود داره نظر خودشون رو در مورد یک بیمار اعلام می کنند. اگر در مورد یک مریض بازخواست بشن با نشون دادن نتایج آزمایشات از خودشون رفع مسئولیت می کنند و کمتر به تجربه خودشون اعتماد می کنند.
آفیسر یک سفارت هم مسئولیت سنگینی به عهده داره. بهتره بدونین که آفیسر پرونده های لاتاری همون کسی هست که در مورد کیس های توریستی و ازدواجی و کاری و ...تصمیم گیری می کنه. اگر به فردی ویزا بده و طرف وارد خاک آمریکا بشه و بعد یه جایی عملی ت.ر.و.ر.یستی انجام بده و جون یک عده ای به خطر بیوفته یکی از اولین کسانی که این وسط بازخواست میشه آفیسر هست. بنابراین او سعی می کنه هیچ کاری رو بدون خارج شدن از دستور العمل های موجود انجام نده و برای هر تصمیمش دلیل قانع کننده ای داشته باشه. مطمئن باشید که آفیسرها در هیچکدام از سفارت های ایالات متحده بدون چک امنیتی یک متقاضی ویزا به او ویزا نخواهند داد و به هیچ وجه زیر بار این مسئولیت خطرناک نخواهند رفت. او در روز مصاحبه طبق دستور العملی مصوب که شبیه فلوچارت کامپیوتری هاست در مورد شما تصمیم می گیره. یعنی اگرجواب چک های امنیتی شما آمده باشه، شما سربازی نرفته و کار دولتی نداشته باشید چک های بیشتر لزومی نداره و ویزا می گیرید. ولی اگر چک های امنیتی شما نیومده باشه عمراً که بهتون ویزا بده حتی اگر سربازی نرفته باشین یا کارمند دولت نباشین. بعضی ها وقتی ویزا رو می گیرند داخلش تاریخ کلیرنسی وجود نداره. این به این معنی نیست که اینها چک نشدند. حداقل اطلاعات شخصی شما مثل نام و نام خانوادگی در ثبت نام اولیه و فرم های DSP-122 و DS-230 و امضای شما از مواردی هست که قبل از مصاحبه چک میشوند.
به نظر من آفیسر از قبل مصاحبه می دونه که قراره به شما کلیرنس بزنه ولی روز مصاحبه نحوه پاسخگویی شما هم اهمیت زیادی داره. اگر ترسیده باشید، با استرس و اضطراب به سئوالاتش پاسخ بدید او فکر می کنه که دارید چیزی رو ازش پنهان می کنید. بنا بر این چک های بیشتری رو برای شما تقاضا خواهد کرد و دوران کلیرنس طولانی تری خواهید داشت. پارسال یکی از بچه ای 2013ای نه کار دولتی داشت و نه سربازی رفته بود. رشته اش هم جزو رشته های حساس نبود و همه فکر می کردیم یک ضرب ویزا می گیره ولی به قدری با استرس و با تته پته به سئوالات آفیسر جواب داده بود که بهش کلیرنس خورده بود و حتی ازش چیزی خواسته بود که همه تعجب کرده بودن: گواهی فوت پدر!!
بنابراین نتیجه مصاحبه تا حدی از قبل معلوم هست و تا حدی هم به نحوه پاسخگویی شما بستگی داره. روز مصاحبه آفیسر می دونه که شما تحت استرس هستید. نحوه برخورد او با شما به گونه ای هست که استرس طبیعی شما رو کم کنه. یعنی با شما بگو بخند می کنه و خیلی خودش رو از هم صحبتی با شما خوشحال نشون میده و شما او رو فردی مهربون می بینین. در عوض شما موقع جواب دادن به سئوالات:
- مستقیم به چشم هاش نگاه کنید حتی اگر او به مونیتور یا پرونده شما نگاه می کنه.
- خوشحال باشید و لبخند بزنین. از اخم کردن خودداری کنید.
- اجازه بدین حرفش کاملاً تموم شه و بعد شما صحبت کنید. وسط صحبت های سایر اعضای کیس نپرید و سعی نکنید موارد گفته شده توسط همسر خود را شفاف سازی یا تصییح کنید. اجازه دهید پاسخ سئوالات هر کسی توسط همان فرد گفته شود.
- جملات کوتاه با کلمات متداول استفاده کنید. از توصیف شغل خود با کلمات تخصصی و قلمبه سلمبه خودداری کنید.
سعی نکنید کار یا تحصیلات خود را مهم جلوه بدین. هر چه رشته و کار خود را مهمتر جلوه بدین با دست خودتون کلیرنستون رو طولانی کردین. علتش هم این هست که اگر شما ویزا بگیرین و وارد آمریکا شوید می توانید با اشتغال در یک شرکت خصوصی و یا ادامه تحصیل در دانشگاه، دانش فنی کافی در رشته ای حساس کسب کنید و بعد هم با خروج از آمریکا این اطلاعات فنی را در اختیار دولت هایی قرار دهید که مطلوب دولت ایالات متحده نیستند. یکی از 2013ایهای خیلی مشهور مدتی را در شرکت ص.ن.ام کار کرده بود. این شرکت جزو اولین شرکت هایی بود که ت.ح.ریم شد. ایشون روز مصاحبه ریسک کرد و در مورد مدتی که در ص.ن.ام کار کرده بود چیزی نگفته بود و اتفاقاً یک ضرب هم گرفت. یکی از دوستان دیگرمون که مدت زیادی منتظر کلیر شدن بود و در سپتامبر گذشته کلیر شد و نتونست ویزا بگیره در یک شرکت ارایه دهنده خدمات کامپیوتری کار می کرد (امیدوارم هنوزم کار کنه). روز مصاحبه از پروژه هایی صحبت کرده بود که برای دولت انجام داده اند و خودش باعث شد که ویزاشو از دست بده. از این داستان نتیجه می گیریم که مصاحبه یک چیز فرمالیته نیست. مصاحبه در سرنوشت شما خیلی تاثیر گذار هست ولی تنها عامل موثر در رسیدن شما به ویزا نیست. اگر مصاحبه خود را به خوبی پیش ببرید در مدت زمان کمتری به ویزا خواهید رسید. امیدوارم شما از اشتباهات ما درس بگیرید و همتون به ویزاتون برسین. این بود انشای ما در مورد کلیرنس. ارادتمند همه: سعید
سلام دوستای گلم؛ همونطور که میدونید قراره با همکاری مدیرای زحمتکشمون یک منتظر سرا برای خودمون داشته باشیم. دوستانی که کلیرنس خوردن و میخوان اسمشون برای کمک به سایر دوستان (برای پیش بینی وضعیت ویزا آفیسهای مختلف) در این صفحه ذکر بشه اطلاعاتشون شامل شماره کیس (البته با حفظ موارد امنیتی) تاریخ مصاحبه؛ نفرات منظور در کیس ؛ تاریخ کلیر شدن و تاریخ دریافت ویزاشون رو برای من بفرستن..... به امید اینکه همه منتظرا به چیزی که به نفعشونه برسن. یا علی (دایی رضا)
(2013-10-04 ساعت 22:52)الدورادو نوشته:  دوستان از چند روز بعد از مصاحبه سایت Ceac کیسمون اکتیو میشه؟

(2013-10-04 ساعت 22:46)mehdieb نوشته:  
(2013-10-04 ساعت 22:43)الدورادو نوشته:  سلام دوستان...ما هم دیروز ابوظبی مصاحبه داشتیم و کلیرنس خوردیم...اولین کیس کلیرنس در ابوظبی بودیم...به امید کلیر شدن همه دوستان وکلیرنس نخوردن بقیه

سلام . چرا ؟

مدرک دکترای من و همسرم و سربازی همسرم

'الدورادو' جان فرم 9 سوالی هم گرفتین؟؟
کیس نامبر:2014AS8XX*کنسول:ابوظبی*ایمیل فرمها:MAY25*بولتن کارنت:AUG13*ویزا:اواخرOCTیکضرب*سفرنامه قسمت اول-قسمت دوم*مقصداول:هیوستون مارچ2014*مقصدنهایی:بوستون آگست2014*تجربه کار در امریکا*
تشکر کنندگان: soli asali ، زری وحدتی ، ojee ، behfaza
(2013-10-07 ساعت 00:09)nedafarsi نوشته:  
(2013-10-04 ساعت 22:52)الدورادو نوشته:  دوستان از چند روز بعد از مصاحبه سایت Ceac کیسمون اکتیو میشه؟

(2013-10-04 ساعت 22:46)mehdieb نوشته:  
(2013-10-04 ساعت 22:43)الدورادو نوشته:  سلام دوستان...ما هم دیروز ابوظبی مصاحبه داشتیم و کلیرنس خوردیم...اولین کیس کلیرنس در ابوظبی بودیم...به امید کلیر شدن همه دوستان وکلیرنس نخوردن بقیه

سلام . چرا ؟

مدرک دکترای من و همسرم و سربازی همسرم



'الدورادو' جان فرم 9 سوالی هم گرفتین؟؟
خیر ما فرم ۹ سوالی نگرفتیم
شماره کیس:**2014AS/تاریخ رویت قبولی:MAY 1/ارسال مدارک:13 MAY/تعداد:۳ نفر/سفارت:ابوظبی/تاریخ مصاحبه:۳ اکتبر/کلیرنس/ آپدیت :۸ اکتبر،۱۶ ژانویه،١٠ فوريه،٤ آپريل،٧ آپريل،٨ آپريل و کلیر در ۹ آپریل Smile
تشکر کنندگان: محبت ، soli asali ، زری وحدتی ، nedaba ، m_yek ، ojee ، behfaza ، رژین
عمو سعید از حرفهای شما متوجه شدم که خیلی آب و تابش ندیم بهتره.

نمی دونم پستهای من رو تو این تایپیک خوندی یا نه؟؟

ولی به نظرت پس با این اوصاف دوست من نگه که دانشجوی کارشناسی ارشد هستش بهتر هستش دیگه درسته؟؟؟ بقول شما توضیحات بیشتر باعث می شه که کلیرنس بخوره.
فقط اگه نگفت افیسر یوقتی نفهمیده باشه بعد بهش بگه چرا وضعیت جدیدتو اعلام نکرده بودی و تو فرمها ننوشته بودی که دانشجوی کارشناسی ارشد شدی؟؟؟

دوست دارم نظر شما رو هم بدونم.

اگر زحمتی نیست پستهامو بخونید چون نمی خوام قوانین رو نقض کنم و بازم همون مطالب رو بنویسم.

با سپاس فراوان
تشکر کنندگان: soli asali ، Saeedv13 ، ali1220 ، زری وحدتی ، amin arefi ، ojee ، behfaza ، noobnoobi ، Smos
(2013-10-07 ساعت 01:11)mrpahlevani نوشته:  salam be hameye doostan
....
paidar bashid

ممنون دوست عزیز. مختصر و مفید و عالی .
یه سوال : کپی پاسپورت رو خواستن یا نه ؟ ( تمام صفحات )
[font=Tahoma]منتظرسرا عضو سبز میپذیردCool
[/font]
[font=Verdana]
کدام کشورها برای سفر نیاز به ویزا ندارند
[/font]

تشکر کنندگان: محبت ، زری وحدتی ، behfaza ، mrpahlevani
(2013-10-07 ساعت 00:35)mohammad69 نوشته:  عمو سعید از حرفهای شما متوجه شدم که خیلی آب و تابش ندیم بهتره.

نمی دونم پستهای من رو تو این تایپیک خوندی یا نه؟؟

ولی به نظرت پس با این اوصاف دوست من نگه که دانشجوی کارشناسی ارشد هستش بهتر هستش دیگه درسته؟؟؟ بقول شما توضیحات بیشتر باعث می شه که کلیرنس بخوره.
فقط اگه نگفت افیسر یوقتی نفهمیده باشه بعد بهش بگه چرا وضعیت جدیدتو اعلام نکرده بودی و تو فرمها ننوشته بودی که دانشجوی کارشناسی ارشد شدی؟؟؟

دوست دارم نظر شما رو هم بدونم.

اگر زحمتی نیست پستهامو بخونید چون نمی خوام قوانین رو نقض کنم و بازم همون مطالب رو بنویسم.

با سپاس فراوان
سلام محمد آقا
روزی که من رفتم مصاحبه 5 ماه بود که دانشجوی دکترای دانشگاه مشهد بودم. از قبل از مصاحبه می دونستم که به احتمال زیاد هم کلیرنس می خورم و هم فرم 9 سئوالی و CV باید بهشون بدم. خیر سرم برای این که از گرفتن فرم 9 سئوالی و CV جلوگیری کنم در مورد دانشجو بودنم هیچی نگفتم. حتی فرم های KCC رو هم تصییح نکردم. پیش خودم هم توجیه جالبی داشتم. تو تمام فرم ها آخرین مدرک تحصیلی رو می خواستن و من که دوره دکترا رو تازه شروع کرده بودم خودم رو ملزم نمی دونستم که فرم ها رو تصییح کنم چون آخرین مدرک تحصیلیم همون مدرک فوق لیسانسم بود. با این وجود و طبق پیش بینی های خودم هم کلیرنس خوردم و هم فرم 9 سئوالی و CV ازم خواستند. البته شاید هم گرفتن فرم 9 سئوالی به نفعم شد چون بعضی ها معتقدند اینجوری یه مقدار زیادی از اطلاعات زندگی خودت رو در اختیار سفارت میذاری و بدین ترتیب 58 روزه کلیر شدم. جالبه که وقتی ویزاها رو گرفتم خودم از خانمم زودتر کلیر شده بودم و این نشونه خوبی بود از این که فرم 9 سئوالی و CV با وجودی که آدم رو به دردسر میندازه ولی در نهایت به نفع متقاضی ویزا تموم میشه. حالا این دوست شما هم می تونه از همین توجیه من استفاده کنه و در مورد دانشجو بودن در مقطع کارشناسی ارشد چیزی نگه. البته اگر اعصاب قوی داره و این جریان استرسش رو زیاد نمی کنه. می تونه هم همه جریان رو بگه و در عوض خیالش راحت تر باشه. به نظر من گفتن و نگفتن چنین موضوعی در نتیجه تاثیر کمی داره و بیشتر به روحیات طرف بر می گرده و خطر بزرگی رو متوجه آدمیزاد نمی کنه.
من سربازی نیروی هوایی ارتش بودم ولی امریه داشتم و توی استانداری خدمت کردم یعنی فقط آموزشی رو گذروندم توی ارتش- آیا نیازی هست این موضوع به افیسر گفته بشه یا نه؟آیا تاثیری داره؟ ممنون میشم پیشکسوتهای بزرگوار ویا افرادی که این تجربه رو داشتن نظر بدند
case no=4xxx,abu dhabi
After the game, the king and the pawn go into the same box.
interview:18mar
updates:18mar,19mar,20mar,8jul,15jul(email),7aug,17aug,28aug
تشکر کنندگان: soli asali ، زری وحدتی ، behfaza
آقای سعید عزیز(Saeedv13)
من به شما یک معذرت خواهی بدهکارم خواستم براتون پیغام خصوصی بذارم و لی نتونستم (فکر کنم تو بلک لیست شما هستم ) میدونم که از حرف اونروز من ناراحت شدید اینو بذارید به پای نشناختن مجموعه مهاجر سرا
من یادداشت های شما رو میخونم و خیلی هم استفاده میکنم
از حضور موثر شما بسیار سپاسگذارم و امیدوارم منو ببخشید
با احترام
مهدی
F2A -
Priority Date: October 2016
رسید مدارک نوامبر
منتظر تایید USCIS
(2013-10-07 ساعت 10:07)alimomen نوشته:  من سربازی نیروی هوایی ارتش بودم ولی امریه داشتم و توی استانداری خدمت کردم یعنی فقط آموزشی رو گذروندم توی ارتش- آیا نیازی هست این موضوع به افیسر گفته بشه یا نه؟آیا تاثیری داره؟ ممنون میشم پیشکسوتهای بزرگوار ویا افرادی که این تجربه رو داشتن نظر بدند

سفرنامه گل نهال عزیز رو بخونید، همسرشون وضعیت مشابه شما رو داشتن...
CN:2014AS60XX/Yerevan:13May;Got it
فایل تصویری ساخت اکانت برای پرداخت 165$ توسط azar1348
لاتاری از آغار تا پایان♪♪♪سایت CEAC از زبان عموسعید♪♪♪چگونه کاربر حرفه‌ای مهاجرسرا شویم؟♪♪♪ 118 مهاجرسرا
از جواب دادن به سوالات مهاجرتی در پیام خصوصی معذورم، اطلاعاتی به پست های اول تاپیک ها اضافه شده که میتونید مطالعه کنید.
مـنـتــــظـــــــــــــرســـــــــــــــــرا
تشکر کنندگان: گل نهال ، زری وحدتی ، soli asali ، ali1220 ، amin arefi ، nedaba ، ojee ، behfaza ، azadeh2014
دوستان عزیز با سلام و خسته نباشید من می خواستم بدونم کیس نامبر هایی که بالا هستند مثلا 8000 تا 10000 ایا کلیرنسشون با شماره های پایین تر فرق داره منظورم از لحاظ زمانیه؟البته می دونم یکسری از بچه های 2013 نرسیدن ولی می خوام بدونم نظر دوستان و مدیران پیشکسواتان سایت چیه؟
سفارت ایروان
شماره کیس:7XXX
وضعیت: برگه ابی-کلیرنس
تشکر کنندگان: soli asali ، ojee
دوستان عزیز یک سوال دیگه اگر از افیسر بپرسیم چقدر کلیرنسمون طول میکشه مشکلی پیش میاد؟
سفارت ایروان
شماره کیس:7XXX
وضعیت: برگه ابی-کلیرنس
تشکر کنندگان: soli asali ، ojee ، behfaza




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان