کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
هدف از مهاجرتمان چیست؟؟؟
دوست من از ایران چی مونده که این حرفها رو میزنید...
اگر قرار باشه وطنی داشته باشیم، آمریکاست. و دلیلش هم این هست که اونا به ما از ایران باستان نزدیکترند.
برید به 1400 قبل تر.
این خانم هم که فرمودی مسلمان هست، مگر ما 2500 سال پیش...؟
در ضمن با جرات میگم: آمریکا از همه نظر بهتر از ایران هست.
در ضمن برای چی دستور دادید که مومیاییتون نکنند و ...؟
که نفت بشید و هیچیش به هموطناتون نرسه؟
من موندم با این طرز تفکر چطور دوست دارید برید آمریکا؟؟؟
میدونید که کسایی که مثل شما فکر میکنند، بعد از رفتن به آمریکا پشیمان میشوند و بر میگردند ایران و قر میزنند که آمیریکا بد بود و فلان!؟!به نظر من آمریکا به درد مسلمانها نمیخورد.اونجا هیچ چیزش با اسلام جور نمی آید و برای همین هم اینقدر دولت محترم ما مخالف آمریکا هستند. حالا خوب و بدش دیگه به من ربطی نداره و هر کسی یه طور فکر میکنه.
پاسخ
تشکر کنندگان: honareirani ، Ali Sepehr
(2009-10-21 ساعت 16:39)shahram1347 نوشته:  امريكا فقط و فقط از لحاظ تكنولوژي و حقوق اجتماعي و اقتصادي و آزا..دي بيا..ن از ما برتر است و ديگر هيچ .

فقط و فقط تکنولوژی و حقوق اجتماعی و اقتصادی و آزاد..ی بیا..ن؟
فقط همینا؟ یعنی فقط و فقط و فقط همینا؟ اینا که اصلا مهم نیستن.
شهرام جان از تو سپاسگزارم... من خواب بودم و تو منو بیدار کردی، من کور بودم و تو منو بینا کردی... آخه من هرچی فکر میکردم غیر این چند مورد کوچیک و پیش پا افتاده به چیز دیگه ای فکر نمی کردم. البته استاد عزیز، من الان هنوز کمی در شک و تردید به سر میبرم و سوالی دارم:
لطفا غیر از این چند مورد ناچیز بفرمایید ایران در قرن بیست ویکم از چه لحاظی برتر است که ما به مردم آمریکا بگیم ایرانی هستیم و پاسپورتمون را هی نشونشون بدیم تا دلشون بسوزه؟
پاسخ
تشکر کنندگان: Parslottery ، usa.lover ، Ali Sepehr ، سارا کوچولو ، فردا
پیام جان فراموش نکن
اولین چیزی ما ایرانی ها در مواقع خطر میتونیم بهش پناه ببریم2500 سال تمدنه Big Grin
مثلا در بعد از سخنرانی ریس جمهور ما در سازمان ملل میتونی به همکارت که 2روز اخماش از هم باز نمیشه و بعنوان ورژن جدید طالبان بهت نگاه میکنیه بگی :
ببین دلت آب گفته اند... که ما 2500 سال پیش حاکمان خوبی داشته ایم. حق شهروندی رو رعایت میکردیم و اگر الان میبینی در ایران در صف، در اداره ، در بانک ، در ان ت خا با ات ، و همه جا حق ملت رعایت میشه بخاطر همون 2 هزااااااااااااااااااااارو پاااااااااااااااااااااااااااااااااااااانصد ساله، اما آمریکا چی همش 200 سال. و میتونی حدود 50 دقیقه براشون سخنرانی کنی، کتیبیه ی کوروش یادتون نره و ....... . حفظ کردن نام 3-2 تا ایرانی در ناسا هم میتونه بسیار کارساز باشه....

این شد یک استراتژی ایرانی که در هنگام خطر فرهنگی در کشور غریب میشه ازش استفاده کرد. اما نمیدونم چرا این استراتژی همیشه با این جمله که میگن "احترام رو گدایی نمیکنند" ایراد پیدا میکنه، البته از نظر بنده.

بگذریم....

پیام جان زیاد گیر میدی ها ..... حالا ما هیچی نمیگیم خودت یک نگاه بنداز، این آمریکایی های بد اخلاق اند ، وقتی تصادف میکنی، پلیسه زورش میاد یک شرینی بگیره و کار رو بیخیال شه، این هم شد هموطن؟؟Sad
خوب این خودش میشه یک بی فرهنگی شرینی . اما در ایران این فرهنگ کاملا جا افتاده و همه مثل برادر به مشکلات هم آگاهند و تنها با یک شرینی و گاهی اوقات با صلوات تمام مشکلات حل میشه..

این آمریکایی ها اصلا نمیدونند ارتباط خانوادگی چی هستشSad، آخر هفته یک بار اگه خدا بخواهد به هم سر میزنند. تازه اون هم فقط فامیل درجه یک و بقولی از دیدن 3 روز یک بار پسر دایی پسر خاله ی ناتنی و دیگر فامیل های با غیرت واقعا محروم هستند.
اما ایرانی های عزیز وقت و بی وقت حتی ساعت 12 شب اگر به فکر شما بیافتند پاشنه ی در رو میکنند تا مهرشون رو هرچه سریعتر به شما انتقال دهند. و معمولا هرچه بیشتر شما رو دوست داشته باشند تف و ... بیشتری بر روی صورت شما روانه میکنند.

من واقعا نمیدونم اینها قابل مقایسه هست؟؟

کجا در آمریکا مردم به عمو آشغالی اهمیت داده و غیر از حقوق ماهیانه به حق مازاد عمو آشغالی آگاهند و شرینی عید فطر، عید نوروز و عید پاک و .... رو به عمو آشغالی می دهند؟؟!!

کجای آمریکا دربند و درکه داره، هاااااااااا؟؟؟!!!

و هزار و یک مسله ی اساسی دیگه...

حالا بخاطر یه تكنولوژي و حقوق اجتماعي و اقتصادي و.............. که نمیشه گفت بدرد بخوره آمریکا.

درضمن تا یادم نرفته : مهمترین تفاوت ما تقویم ماست.
ما سال کبیسه داریم اونها ندارند و به قول یکی از اساتید قرن ما ایرانی ها در 10000 سال دیگه واقعا بطور چشمگیر از خارجیها جلو میوفتیم. بخاطر اینکه هر 4 سال یک روز جلو میافتیم.

پیام جان دیگه گیر ندی ها والا دلایل قانع کننده ی دیگری دارم که رو میکنم. Big Grin

 
من سوات ندارم امزا بزارم. نمیشه انگشط بزنم؟؟ په ای چه وب صاتی یه
پاسخ
تشکر کنندگان: rs232 ، payam_prz ، laili ، sousangerd ، usa.lover ، saied-k ، فردا
ای وای بر من که در این خواب غفلت مانده بودم و باید پس از سی و اندی سال توسط یک وب سایت (تارنما) که اختراع یانکیهای بی همه چیز است پی به واقعیتها ببرم. البته میدونید که وب سایت به کامپیوتر ربط داره و کامپیوتر به ریاضیات و ریاضیات را خوارزمی و خیام به مردم دنیا شناسوندن و در واقع ما اینها را آدم کردیم. خوب ... البته این خیام کمی هم عرق خور بوده و زیاد نباید روش حساب باز کرد. راستی من مرید رازی دانشمند معروف هم هستم که این از خدا بی خبرا اکتشافشو دزدیدند و اینجا با اسامی مختلف در بطری می فروشند. (حتما میدونید که رازی شاگرد کی بوده). ابوریحان بیرونی را بگو که اگر نبود الان این آمریکایی های کثیف جای پاهاشون را روی کره ماه نگذاشته بودند. آخ من ابوعلی سینا را فراموش کردم که پدر علم پزشکی است و مادر علم پزشکی هم احتمالا بقراط است... پس نتیجه می گیریم این همجنس گرایی هم از قبل توسط دانشمندان ما اختراع شده و الان در بلاد کفر مصرف می شود!
من چطور این همه شاعر و نویسنده را فراموش کرده بودم؟ من فردا یقه هر چی آمریکاییه میگیرم میگم اگه شما تکنولوژی دارید، ما هم فردوسی داریم. اگر شما آزادی دارید، ما هم حافظ داریم، از اون هم بالاتر، اگر شما مجله پلی بوی دارید، ما هم عبید زاکانی داشتیم!
دوستان عزیز و به خصوص دوستانی که در این تاپیک مرا به راه راست هدایت کردید، من همین الان کامپیوترم را خاموش میکنم و میروم که روی سر خویش آب توبه همی ریزم.
پاسخ
عزیزان من از شما چند تا پرسش می کنم. قبل از اینکه به شنیده ها و یادگرفته هایتان رجوع کنید برای پاسخ آنها کمی فکر کنید:
1- اگر اینشتین نبود الان وضعیت فیزیک چگونه بود و اگر نیوتن نبود آیا اینشتینی با این کیفیت بود یا نه؟ اگر بیکن و رادرفورد و گالیله نبودند دانشمندان کنونی می توانستند در 200 سال آمریکا را به درجه کنونی برسانند؟ ... ؟ اگر تالس و ارشمیدس هم نبودند چه اتفاقی می افتاد؟ قوانین قدیمی منسوخ شده اند. اینشتین قوانین فیزیک کلاسیک نیوتن را به چالش کشید و فیزیک مدرن را پایه گذاری کرد و دانشمندان جدید فیزیک در این چند سال اخیر اینشتین را به چالش کشیده اند. از اینشتین تا ارشمیدس را حذف کنید و پاسخ دهید که چه اتفاقی برای فیزیک می افتاد اگر آنها نبودند؟

2- من الان پزشک سرشناس امروزی کسی در ذهنم نیست به جز چند نفر ایرانی خارج نشین (که گویا اجازه ندارم نام آنها را به خاطر بسپارم که در زمانی که دچار مشکل می شوم از نام آنها کمک بگیرم. مثل اینست که اجازه ندارم چند تا سکه پول خرد ناچیز در جیبم داشته باشم که اگر دزد کیف پولم را زد با آن پول خرد کرایه تاکسی داشته باشم تا خودم را به منزل برسانم) قبل از پاستور کی بود؟ آهان داریم به محدوده خطر نزدیک می شویم. من آمار ندارم ولی فهرستی تهیه کنید که ده سال به ده سال به عقب برگردد. (ولی اگر ناگهان به بوعلی و رازی و سایر پزشکان ایرانی رسیدید دور زدن که کاری ندارد. انکار هم که ساده است چون قرار نیست به سابقه تاریخی ایرانیان افتخار کنیم.) خوب از پاستور تا بقراط را هم از علم پزشکی حذف کنید و پاسخ دهید که چه اتفاقی برای علم پزشکی می افتاد اگر آنها نبودند.

3- جوج بوش پدر و پسر، جان اف کندی، لینکلن و جرج واشنگتن را هم از تاریخ حذف کنید .............. هر چه زور می زنم افراد تاریخ ساز ماقبل 200 سال آمریکا را به خاطر نمی آورم. این تقصیر حافظه من نیست. مشکل در کجاست؟ مشکل در درک ذهنی ماست نمی توانیم و یا نمی خواهیم که بدانیم این تمدن عظیم یکروزه بوجود نیامده است. شما تصور کنید اگر این روسای جمهور آمریکا نبودند و اصلا با پیش از آن کاری نداریم، اگر نبودند آیا تاریخ تمدن آمریکا به چه شکلی بود؟ شما می خواهید بگویید آمریکا را خود آمریکاییان ساختند؟
خود آمریکاییان که فقط سرخپوست بودند.

دوستان پرسشها طولانی شد ولی اگر پاسخی داشتید بنویسید تا آگاهی من هم بیشتر شود.

4- آیا شما گمان می کنید الان که من نشسته ام و پاسخ این تاپیک را تایپ می کنم و یکی از راه می رسد و شروع می کند به سوال پیچ کردن من از سوالات شخصی گرفته تا خانوادگی به نظر شما این شخص الهام گرفته از فرهنگ اصیل ایرانی است؟ آیا این تاثیر فرهنگهای مهاجمان و به خصوص فرهنگ عرب نیست؟ آیا ما نمی توانیم با رجوع به فرهنگ اصیل ایرانی فرهنگهای خاله زنک بازی را از فرهنگ خودمان دور کنیم؟

5- مدتها پیش تف کردن در خیابانها چیزی عادی بود و از زمان شاه کسانی که به سفر فرنگ می رفتند می گفتند که این کار در آنجا زشت است و این روند همچنان ادامه داشت. هر روز افراد فرهیخته بیشتری از این کار دست می کشیدند ولی در عوض مهاجرین کمتر آموخته شده بیشتری جایگزین می شدند و این کار زشت را عادی می کردند. ولی به نظرم از حدود 15سال پیش به سرعت این فرهنگ در شهرهای ایران تا حدود زیادی از بین رفت. علت چه بود؟ در آن زمان به انتشار چند کتاب در باره تاریخ ایران باستان و از جمله کتاب حسن پیرنیا بر می خوریم و به تبع آن کتابهای دیگری در باره تاریخ و فرهنگ ایران باستان و به تبع آن مقالات و نوشته های زیادی در این باره که من یادم می آید پی در پی در روزنامه ها و مجلات نوشته می شد و حتی در قالب جمله های کوتاه نیز نوشته می شد که در زمان هخامنشیان تف کردن در معابر زشت بوده است و اگر کسی می خواست این کار را بکند از همراه یا همراهان خود دور می شده و پس از برگشت پوزش خواهی می کرده است. این فقط یک جمله به نقل از هرودوت است که از این کتاب چند هزار صفحه برداشت شده بود. آیا ما اجازه نداریم که تاریخ پر افتخار خود را خوانده و فرهنگ خود را دوباره بر اساس آن بسازیم؟ چه کسانی ذهن ما را به سمتی سوق داده اند که به خود چنین اجازه ای نمی دهیم؟ آیا این بر اثر تفکر منطقی خود ما به وجود آمده است؟

اگر کسی نمی تواند این مثالهای کوچک را تعمیم دهد پس اجازه هم ندارد که مرا به سخره بگیرد که با این موضوعات آیا ما متمدن شدیم ...

6- امضای شهرام را ببینید. جمله ای است از وصیت نامه کوروش که در اصل همین وصیت نامه کوروش به بازماندگان و به وارثان سلطنت وصیت می کند که با مردمان زیردست تبعیض آمیز برخورد نکنید و به عقاید و دینهای مختلف احترام بگذارید (اصل نوشته را می توانید جستجو کنید) به نظر شما اگر حاکمان فعلی ما به تاریخ رجوع کرده و به آن احترام گذاشته و این دو موضوع را مد نظر قرار می دادند ما الان در چه وضعی بودیم؟ به نظر شما ما چه مقدار هزینه ریالی و دلاری و حیثیتی برای این اشتباه داریم می پردازیم؟ آیا اگر این دو موضوع را حاکمان ما رعایت می کردند ما الان این اندازه در برابر تمدن غرب احساس حقارت داشتیم که تمدن خود را به کلی نفی کنیم؟

7- آیا به نظر شما حالا که آمریکا به همه لحاظ از ایران متمدن تر است باید به کلی فرهنگ ایران را ندیده بگیریم و سرکوب کنیم؟ ما امروز ساکن ایرانیم و چیزی برای دفاع از فرهنگ امروزی ایران نداریم آیا در این صورت باید فرهنگ ایرانی را تحقیر کنیم و فرهنگ غرب را فقط و فقط ستایش کنیم؟

من پروسه لاتاری را طی می کنم و اگر پیروز شوم و وارد خاک آمریکا شوم و اگر افتخار آنرا داشته باشم در ساخت تمدن و فرهنگ آنجا سهمی داشته باشم فرهنگ اصیل ایران را نیز همچنان پاس خواهم داشت. همانطور که الان که در ایران هستم فرهنگ و تمدن آمریکا را دوست دارم و فرانسه و مصر و یونان را نیز.
پاسخ
تشکر کنندگان: shahram1347 ، tehranipoor ، hpsarvari
اااااااااااااااا پیام بیا فکر کنم این آقاه با تو کار داره Big Grin

سلام و دو صد بدرود به بنیان گذار انجمن مهاجرسرا و یارانش.

از اونجایی که ما عوامل انگلیس و آمریکا هستیم و من توسط همین پیام خودمون اغفال شدم که این نوشته ها رو در مقابل دریافت گرین کارت آمریکا بنویسم باید عرض کنم خدمتتون که چشم، در اولین فرصت، کمی از آن دست نوشته و سناریوهای اهریمنی به دور خواهم رفت و بقول شما برای اولین بار در زندگی و آنهم بخاطراینکه تحت تاثیر سخنان شما قرار گرفتم، فکر خواهم کرد.

1- فرمایش شما کاملا صحیح است اگر ارشمیدس نبود که ثابت کنه جسمی که چگالیش کمتر آب باشه روی آب میمونه الان ما همگی غرق شده بودیم و هیچ کشتی ای هم نمیتونست جابجا بشه.
هر چند عقل کوچک بنده در این سن زور میزنه که این رو بفهمونه که اگر یک قانونی که در طبیعت وجود داره توسط کسی کشف نشه با کمی تاخیر توسط شخص دیگه ای کشف خواهد شد. همانطور که همه ما خوانده ایم گراهام بل تلفن رو اختراع کرده اما خیلی ها مطمن هستند که دو سال زودتر تلفن توسط آنتونيو ميوچی ایتالیایی اختراع شد، پس اگر این بابا زودتر ثبتش کرده بود ما الان قربان صدقه اون میشدیم و خیلی موضوعات مشابه دیگه....
بله فرمایش شما صحیح هستش، ممکن بود این امکاناتی که الان داریم رو نداشته باشیم اما مطمن باشید هیچ تاثیری در زندگی شما رخ نمیداد، چون مطمن باشید فقط چند سال از الان عقب تر بودید. و هیچ کمبودی رو در زندگی حس نمیکردید چون نمیدونستید این اختراعاتی که الان دارید باید زودتر انجام میشد.

2- مسله من هم همینجا است، نمیدونم چرا این پزشکان پارسی که الگوی معرفت ایرانی هستند، این دیار کفر و ستم را دودستی چسبیده اند و حاضر نیستند بقیه ی عمرشون رو در ایران همیشه سبز 2500 سال تمدن بگذرونند. وو به این مردم همیشه در صحنه عشق بورزند. مشکل ما اینکه که همیشه پای بقیه رو وسط میکشیم، کاشکی واقعا اون دکترا توی همون مملکت اهورایی 2500 ساله ارزشه همون پول خورد رو داشتند که وقتی سوار تاکسی میشند برای 1000 تومان کمتر دادن به راننده تاکسی فحش ناموس نخورند. من نه افتخار ایرانی بودن رو میخوام نه دردسرش، همین که مثله یک آدم عادی باهام برخورد کنند یک عمر دعاشون میکنم، اون مسله ی ابوعلی سینا و ... هم با پیام حل کن.

3- دست رو دلم نزار، جرج بوش رو حذف کن اما آبراهم لینکلن و جرج واشنگتن رو بیخیال اینها حیف اند. همونطور که میفرمایید آمریکایی ها سرخپوست بودند پس احتمالا چون در اطراف ایران قدیم اعراب و ترکهای زیادی زندگی میکردند ایرانی اصیل فقط ترک و عرب هستش.
پیام هم که بیچاره گفت بابا این آمریکا رو ما ساختیم. اما شما فکر کردی شوخی میکنه.

یااااااااااااااااااا خدا آقا من مخلصتم اصلا غلط کردم Big Grin، اگه اینها پرسشهات بود ، پش جوابهات چقدره ؟؟؟Sad

4- تشکر از لطف شما، گله ای نیست همونطور که قبلا هم گفتم ما ایرانیها تا یکی بهمون انتقاد میکنه اولین کاری که میکنیم گرفتن گارد برای دشمن و ..... هستش و در مرحله ی دوم صحیحش این هستش که بریم ثبت احوال و مرکز اسناد کشور تا بلکه بشه یک پیوند در خاندان قدیم شخص پیدا کنیم که به استکبار یا اعراب یا انگلیس ربط داشته باشه و بشه به عنوان سند خیانت اعلامش کرد.
اون بحث های خاله زنکی هم که فرمودید مشکل برمیگرده به دروان کودکی من که از بی کسی با دخترهای همسایه خاله بازی زیاد میکردیم، شما به مردی خودت ببخش.

5- بله دوست عزیز همینطوره که شما میفرمایید، اصلا اقوامی که در اروپا 2500 سال پیش زندگی میکردند به جای سلام به همدیگر تف میکردند و این تف نکردن و بوسه و ... رو از ایرانی ها یاد گرفتند.
بله دوست عزیز ما هم شنیدیم که در زمان هخامنشی سیستم فاضلاب وجود داشته اما نمیدونم چرا الان توی اکثر شهر های کوچیک و روستا ها هنوز سیستم فاضلاب نداریم، و بعد از بارون زدن باید توی کثافت های همسایه ها از منزل بیرون بیای ، احتمالات هرودوت عزیز نمیدونسته اون موقع این چه سیستممیه و فکر کرده راه فرار و ..... هستش. اگر توی روزنامه هم مینوشتن ما 2500 سال پیش فاضلاب داریم به احتمال 99 درصد تمام فاضلاب ها خودبه خود درست میشدند.

6- خوبه 2 ساعته و بدون تشکیل دادگاه هم متهم به نفی تمدن خود شدیم. Cool نمیدونم چرا از این کتیبه های کورش و داریوش فقط جاهای بدرد بخورش رو یادمون میمونه.
فلسفه ی شما هم مثل آقایون مملکتی هستش، هرکسی ازشون ایراد بگیره یعنی از اسلام ایراد گرفته و هرکسی از اسلام ایراد بگیره که دیگه .................Big Grin
درضمن آقا ما غلط بکنیم نگاه کج به امضای شهرام جان بکنیم، و این رو جدی میگم که اگر شهرام جان از دست بنده ناراحت هستند بنده واقعا عذر میخوام، اما عرایض بنده هیچ ربطی به شخص خاصی نداره دوست عزیز، ایشون جمله ی بسیار زیبایی رو نوشته اند که بنده هم تایید میکنم و اصلا این مطالب رو در عوض امضای ایشون یا طرز فکر ایشون عرض نکرده ام.

7- قبول نیست این شماره هفت رو تو وقت اضافه اد کردی، بعدا این را هم عرض میکنیم Big Grin

انشالله روزی برسه که به فرهنگی که الان داریم افتخار کنیم نه به اون چیزی که 2500 سال پیش مورخها ثبت کرده اند.


من از اینکه به تمدن شما ایرانیها (ما که جیره خوار انگلیسیم و ایرانی به حساب نمیایم) توهین کردم واقعاااااااااااااااااااااااا عذر میخوام و از همین جا تقاضای بخشش دارم و اعلام میکنم اغفال شدم، اگر هم هنوز قانع نشده اید و بدنبال ارشاد تصویری هستید میتونم شماره ی پیام جان رو بدم Big Grin من و پیام نداریم فرقی نداره اون رو ارشاد کنید انگار من ارشاد شدم.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

یک کاریکاتوری از دوست عزیزمون وحید نیک گو دیدم که خالی از لطف نیست.


فایل‌های پیوست پیش‌نمایش تصاویر

من سوات ندارم امزا بزارم. نمیشه انگشط بزنم؟؟ په ای چه وب صاتی یه
پاسخ
تشکر کنندگان: sousangerd ، behy_b
من برای دو نفر مطلب به این بلند بالایی ننوشتم بلکه قصدم ارایه نظر خودم برای کسانی بود که بخواهند نظر مرا بخوانند و مطلب شما را هم فقط می خواستم بخوانم ولی دو موضوع باعث شد که پاسخ کوتاهی (نه مثل اینکه خیلی بلند شد) برای شما بنویسم. یکی اینکه بنده قصدم گارد گرفتن و حتی انتقاد نبود و اگر به دقت بخوانید می بینید که به صورت استقرایی قصد داشتم موضوعی را برسانم. موضوع مهمتر اینکه مرا متهم کرده اید مانند سیستم موجود هر کسی که قصد انتقاد دارد را متهم به ... اما در حالی که در تصور من کسانی که با فرهنگ اصیل ما مخالفت می ورزند همگام با آقایان حکومتی بودند چون از زمان ظهور این حکومت قبل از حمله به اسرائیل و آمریکا ابتدا فرهنگ ایرانی نفی شد و چنان تبلیغات وسیع و برنامه ریزی دقیقی علیه این فرهنگ و اما به صورتی آرام و پشت پرده انجام شد که حالا همه فکر می کنند فرهنگ ما از اول همین بوده که هست و لابد آن چیزی هم که در تاریخ آمده یا شنیده ایم شکل دیگری از همین فرهنگ موجود است. شما قبل از اینکه مطالب مرا بخوانید شمشیر را از رو کشیده و حتا مطالبی هم که منافاتی با نظر شما ندارد را به باد انتقاد گرفته حتی انتقاد هم نیست به سخره گرفته اید. شما در کشوری زندگی می کنید که آزادید هر چه بگویید و هر چه انتقاد کنید. اما گمان نمی کنم به شما اجازه بدهند اعتقادات دیگران را به مسخره بگیرید.
پاسخ بند 1- را نمی دهم
2- کسی نگفت می شه در تمدن 2500 سال زندگی کرد سی سال است که این تمدن متوقف شده است. الان من خودم هم اینجا ماندن برایم مرگ آور است.
3- متوجه منظور من نشدی دوباره بخوان و جوابت را اصلاح کن
4- جواب سوال 4 رو چون بهم برخورد همون اول دادم. اون بحث خاله زنک بازی هم اتفاق واقعی بود که در محل کارم افتاد و کسی به عنوان احوالپرسی آمد که من هم در تایید یکی از پستهای شما یا پیام بود که نوشتمش منظورم شما نبودید.
5- باز هم اصرار دارم که دلیل عقب ماندگی ما عبرت نگرفتن و استفاده از گذشته بوده و دلیل اینهمه پیشرفت غرب شاید استفاده از گذشته بوده
6- پاراگراف دوم پاسخ پاراگراف اوله. در ضمن از نکات منفی کتیبه ها مثال بزن ما هم روشن شیم.
7- اینه که می گم قبل از خواندن شمشیر از رو بسته بودی
شاد باشید
پاسخ
تشکر کنندگان: shahram1347 ، tehranipoor
دوستای خوبم اینقدر دعوا نکنید. من بعد از توبه دیشب، دیگه پسر مثبتی شدم و تصمیم گرفتم فرهنگ اصیل ایرانی را در همه جا پخش کنم.
امروز یک سرخ پوست دیدم و با هم دعوامون شد. اون میگفت ما از اقوام اینکا و آزتک و مایا هستیم و تمام شما مردمان کره زمین از نظر تمدن در برابر ما هیچی نبودین و بنابراین ما فرهنگمون از همه بالاتره! یک یونانی هم بود که هی اصرار میکرد کشورش از قبل از میلاد مسیح مهد فلسفه و تفکر بوده. یک دفعه یک مصری پرید وسط گفت همتون شات آپ... اون موقع که شما نمیدونستین هرم خوردنیه یا پوشیدنی، یعنی 7500 سال قبل از 2500 سال تمدن شماها، ما دو سه تا واسه دستگرمی ساخته بودیم و هنوز هم که هنوزه از هرم خئوپس اکتشافات علمی جدیدی بیرون میاد. بنابراین همه مردم دنیا باید به ما مصریها احترام بزارن و مصریها از همه آدمترن.
اونور تر دو سه تا چینی داشتن یه قل دو قل بازی میکردن که صحبتهای ما رو شنیدن. اونطور که ما از حرفهای نامفهومشون فهمیدیم، این بود که میگفتن بودا پدر تمام ادیان جهانه و این موضوع برای اهل علم قابل اثبات هست که ردپای تعالیم بودا از 2600 سال پیش به ترتیب در آیین میتراییسم و زرتشتی و یهودی و مسیحیت و اسلام دیده میشه. بعد پاشونو دراز کردن و گفتن حالا که اینجوریه کف کفش ما رو ماچ کنید.
خلاصه این که خیلی شلوغ شده بود. من هم که تصمیم قطعی به نشون دادن برتری نژاد ایرانی داشتم تصمیم گرفتم حرکت استراتژیک همه ایرانیها، یعنی لبخندهای عاقل اندر سفیه و ارائه آمارهای اشتباه را دنبال کنم که متاسفانه اونها دست من را خوندند و با انگشتشان حرکت ناشایستی نشان بنده دادند و من فهمیدم که ماندن جایز نیست و باید بگذارم که آنها در جهل خود باقی بمانند.
-----------------------------

تا کی؟ تا چه وقت؟ تا چه زمانی سر خودمون را کلاه بگذاریم؟ تا کی سرمون را مثل کبک تو برف فرو کنیم و هیچی نبینیم؟
اصلا تمدن آمریکایی 400 سال واقعی نیست، 200 سال شما هم نیست، اصلا این تمدن فقط 2 روز قدمت داره. اما آیا باید کور بود و ندید که چی از چی بهتره؟
آیا چون ما 2500 سال پیش تمدن بزرگی بودیم حالا باید مثل (آتوسا و داریوش) خواهر و برادر با هم ازدواج کنیم؟
یعنی ما اینقدر ناسپاسیم که از این همه اکتشافات و اختراعات غربیها استفاده میکنیم و باز هم به راحتی میگیم ما خدای علم و دانش بودیم؟
الان شما به چی نگاه میکنید؟ این صفحه کامپیوتر را کی ساخته؟ اون چیه که دور مچتون بستین؟ تقویم جلالیه؟ چرا وقتی مریض میشین برگ بابونه و عصاره اسطقدوس نمیخورین و به جاش به سراغ علم کفار میرین؟ الیاف لباسی که تنتونه اختراع کیه؟ فرمولاسیون رنگی که اطرافتون میبینید کار کیه؟ دور و بر هر جا که هستین نگاهی بندازین، جون هرکی دوست دارید بگید چند تا شیء میبینید که محصول خالص فکر ایرانی باشه؟ از پنجره بیرون را نگاه کنید. اونایی که چرخ دارند و آدما توش سوار میشن، قبلا تو ایران عرابه شیطان نام داشت! تا همین 100 سال پیش هر کی خونه اش سیم کشی برق میکرد کافر بود.
چرا متوجه نیستید که با این سرسختی که نشون میدین، بدتر از بد میکنید؟ چرا سعی نمی کنید در کنار خوبیها، بدیها را هم نشان بدین؟ تفاوت شما چیست با اعراب زمان پیامبر چیه که اصرار به نگه داشتن فرهنگ بت پرستی داشتند فقط به این دلیل که فرهنگ جدید، "جدید" بود؟ چرا نمی خواهید قبول کنید که ما گذشته تابناکمون را از دست دادیم و حالا باید برای آیندگان خودمون یک گذشته جدید بسازیم؟
هر ایرانی باغیرت و تحصیل کرده ای، اگر سرش تو برف نباشه، باید به روح داریوش سوم تف و لعنت بفرسته که به جای زنبارگی و لوده بازی و دست کم گرفتن قدرت دشمن، و به جای غرور بی جای عدم استفاده از سواره نظام و به دلیل فرار بی دلیل در میانه نبرد، ایران را به یونان سپرد.
همه ایرانیان باید از حضور داشتن داشتن یزدگرد سوم در تاریخ شرم کنند که قدرتمندترین و ثروتمندترین کشور جهان را خواسته یا ناخواسته مغلوب اعراب بیابانگر بادیه نشین کرد و تمام زنان و دختران ایرانی را به اعراب سپرد.
استفاده از نمادهای باستانی، جشن گرفتن اعیاد ایرانی، سعی بر نگهداشتن اون یک ریزه میراث ایرانی با نقل جملات دهان پر کن، همه خوبند ولی نباید موجب این بشه که از خود بی خود بشیم و جوری از خود تعریف کنیم که انگار فقط و فقط ما تمدن و فرهنگ داشتیم و داریم و لاغیر. اسم این تعصب هست: نژاد پرستی.
نمی دونم دوستان عزیز کدوم یکی از اینها را شنیده اند:
گیریم پدر تو بود فاضل، از فضل پدر تو را چه حاصل؟
داشتم داشتم قبول نیست، دارم دارم قبوله.

میدونید بهترین صفت و عالیترین خصوصیت غربیها چیه؟ اینه که اونها بدون تعصب، هر رفتار خوبی از هر تمدنی را جذب میکنند. تمدن اونها، ترکیبی از عادات خوب فرهنگهای مختلفه.

"آمریکایی" یعنی چی؟ معنی این کلمه را می دونید؟
فرض کنید مردم کره زمین، بتوانند مریخ را قابل سکونت کنند و در آن زندگی کنند. آیا 100 سال بعد باید گفت که مریخیها فقط 100 سال تاریخ و تمدن دارند و قبل از اون وحشی و تف انداز بودند؟ آیا اگر "مریخیهای آینده" طوی امکانات رفاه و آسایش مردمشون را فراهم بیاورند که مردم کره زمین آرزوی مهاجرت به اونجا را داشته باشند، باید مریخیها را تف و لعنت کرد؟ آیا نباید از اونها کارهایی که کردند را یاد گرفت و در زمین پیاده سازی کرد و تا ابد نسبت به اونها سپاسگذار بود؟

"آمریکایی" یعنی انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، سرخپوست، چینی، هندی، ژاپنی، مکزیکی، آلمانی، یونانی، ایرانی، عرب، روس، مغول، افغان و تمام کشورهای آفریقایی و تمام کشورهای دیگه.
نسل "آمریکایی واقعی" یعنی سرخپوستها، تقریبا منقرض شده. فقط و فقط اونها هستند که میتونند ادعا کنند که واقعا آمریکایی هستند.

اما فرهنگ آمریکایی چیه؟ فرهنگ و تمدن آمریکایی، یادگار و میراث خوب همه فرهنگها و تمدنهای کشورهای دیگه است. نه 200 سال!!!

آیا واقعا باید به بعضیها با انگشت نشون داد که دو با دو چهار میشود؟ یعنی باید حتما توضیح داد؟ آیا این افراد باید حتما هر طور شده حتی اگر ته دلشون حق را به مقابل میدند باید هی دفاع کنند که چنین و چنان؟

وای بر ما که این کله شقی و سرسختی ما است که فقط خودمون را علامه دهر میدونیم و حاضریم سرمون به باد بره ولی حرفمون را زمین نیاندازیم و چیز جدیدی یاد نگیریم.
پاسخ
تشکر کنندگان: mohsen324 ، Ali Sepehr ، lexington ، feryfreaky ، سارا کوچولو ، hpsarvari ، saied-k
دوستان عزیز من حرفهای کاوشگرنت را از صمیم قلب درک میکنم.
ما که کورش کبیر رو داشتیم حالا باید بترسیم که این فرهنگها دارن بیشتر بخورد ما میرن، و باید متاسف باشیم که این فرهنگهایی که داریم عربی هستند. به کی قسم بخورم که این فرهنگ ما بیشتر عربی هست تا ایرانی!
مگر نمیبینید که دارن کم کم چهارشنبه سوری را بر میدارن؟ یکی از با شکوهترین جشنهای ما!!! حالا این وحشی بازی که از کسایی که فرهنگمون رو عوض کردند یاد گرفتند یه مشت بی فرهنگ، میان خرابکاری میکنند، این جشن با شکوه باستانی ما رو زیر سوال میبرند.
بچه ها من خواهش میکنم اینقدر دیگه به این سایت انرژی منفی ندیم، بیایید انرژی مثبت بگیریم و روی این بحث کنیم که چطور بریم آمریکا و اونجا چطور زندگی کنیم و ...
پاسخ
تشکر کنندگان: Ali Sepehr ، kavoshgarnet ، shahram1347
یاد موضوعی افتادم که هر وقت مخا...لفان خارج نشین (اپ..وزس..یون) جلسه ای دارند یک نفر وارد جلسه شده و با سوالات انحرافی یا لخت شدن یا سر و صدا و در پوشش شعار علیه حک..وم..ت اس...ل...م.ی جلسه را به هم میزنه. البته مطمئن هستم که اینجا اینجوری نیست و ما هم اپ.و.زس.یون نیستیم و فقط دور هم جمع شدیم بهترین راه مهاجرت رو پیدا کنیم .
لطفا هر طور که می خواهید نظر بدهید اما مغلطه و سفسطه نباشه دوم توهین و افترا نباشه و سوم عصبی نشید(با کسی منظورم نیست این یه پیشنهاده هر چند چند خودم کمی ناراحت شدم)
- آمریکا بیش از 500 سال پیش کشف شد و از حدود 1780 و اندی اگر اشتباه نکنم بعد از جنگهای داخلی طولانی استقلال خود را اعلام کرد و از آن زمان تمدن آمریکا شروع شد یعنی چیزی حدود 200 سال.
- داریوش سوم جنگید و شکست خورد و در تاریخ هم دلیل اصلی شکستش را خیانت فردی که راه را به اسکندر نشان داد نوشته اند
- یزدگرد سوم هم جنگید و چهار تا از دختران او هم سردار سپاه بودند و جنگیدند و شکست خوردند.
- من نمی دانم چرا بعضی از دوستان به تاریخ ایران حساسیت دارند اما به تاریخ دیگران نه
- و هیچگاه من علیه آمریکا چیزی نگفتم و در چند پست قبل هم آمریکا را ستوده ام (نمی دانم چرا بعضی دوستان مفهوم را عوض می کنند) هر چند که بسیاری از ایرانیان مقیم آمریکا از نعمات فراوان آنجا استفاده می کنند و علیه آنجا هم سخنرانی می کنند. چون آزادند و کسی کاری به کارشان ندارد؟
- من نمی دانم چرا بعضی از دوستان حمایت از تمدن باستانی خودمان را دشمنی آمریکا می دانند در حالی که آنها خودشان چنین نظری ندارند.

دوستان علاقه داشتن به چیزی مثل تمدن قدیم ایران یا آمریکا یا اروپا جرم نیست. ممکن است بعضی از دوستان به تمدن قبل از اسلام و یا تاریخ فعلی ویا به تاریخ قبل از سی سال پیش علاقه ای نداشته باشند. اما به تاریخ آمریکا علاقه داشته باشند یا اصلا به تمدن علاقه ای نداشته باشند ما چرا باید عصبانی بشویم؟
هر کس نظرش محترم است و شما دوستانی که در مهد آزادی هستید و یا عازم لااقل احترام به عقاید و آزاداندیشی را تمرین کنید (برداشت نشود که هر کسی مخالف عقیده من بود آزاد اندیش نیست) انتقاد خوب است ولی توهین خوب نیست
من یک تمرین آزاد اندیشی می دهم برای دوستان (خواستم از خودم بنویسم ولی گفتم برم جستجو کنم از منشور ملل متحد برداشت کنم)
خوب... من رفتم و برگشتم دیدم که محسن پایین پست داده تا موضوع عوض بشه من هم اگر کسی ادامه بده جواب نمی دم. خواستید توهین هم بکنید اشکال نداره اگه بد باشه ادمین خودش حذفش می کنه. درباره تمرین آزادیخواهی هم هرکس دوست داشت خودش سرچ کنه .
در ضمن رفتم کمی فکر کردم ببینم با اینکه صحبتهای من به نظر خودم مثبته چرا بعضی از دوستان که فکر می کردم با من همفکرند علیه من جبهه می گیرند (شاید هم اصلا برداشت من اشتباه است) ولی به این نتیجه رسیدم که 1- آواتار ... آواتار من در وبلاگی استفاده شده بود که برعکس آواتارش حتی با آواتارش هم مخالف بود و اونوری بود. 2- آی دی ... از آی دی من سوء استفاده شده آقا از من اجازه نگرفتند و اسم م.و.شک ک.او.شگ.ر رو استفاده کردند باور بفرمایید که من به اون پروژه وصل نیستم. شکلکهای من فعال نیست یکی باحالش رو انتهای متن بذارم شما در نظر بگیرید اون که ردیف دندوناش معلومه.
پاسخ
تشکر کنندگان: tehranipoor ، shahram1347 ، hitab
هدف از مهاجرتمان چیست؟
من با مطاله ی زندگی نامه مشاهیر در کودکی (یک کتابی بود که همشون رو خلاصه نوشته بود) متوجه شدم که بیشتر این آقایون و خانم های مشهور و موفق، مثل ادیسون و گاندی و ..... تا مایکل جکسون و.... (که آخری تو کتاب نبود!) مهاجرت کردند. حالا حتماً به آمریکا نه، ولی مهاجرت کردند. من نمی دونم دلیلش دقیقاً چیه که این آدم های معمولاً مثبت،باانرژی و تلاشگری موفق تر شدند؟ ولی عملکرد مهاجرت براشون غالباً مثبت بوده. خیلی مثال های ریز و درشت دیگر هم دیدم که الآن حضور ذهن ندارم بنویسم، ولی یک نمونه که خیلی برای ما آشناست، افغانی ها هستند. افغانی ها بعد از مدتی زندگی در ایران شرایط زندگی بهتری نسبت به افغانستان پیدا می کنند و در اکثر موارد برای خانواده شان پول می فرستند. من با یک افغانی که استادکار نقاشی ساختمان بود و چند تا کارگر داشت صحبت می کردم و او می گفت این کار را در ایران یاد گرفته و در افغانسان او هرگز تا 100 سال دیگر هم در آنجا برآن نمی شد که این حرفه را یاد بگیرد!
واقعاً دلیل این تغییرات مثبت در زندگی، هدفمند شدن زندگی، انگیزه مضاعف و تحمل سختی مهاجرت بوده؟ من تا حدودی فکر می کنم بله! شما چطور؟
پاسخ
تشکر کنندگان: laili ، سارا کوچولو
من حرفم را با ارائه منطق و دلیل گفتم و دیگه حوصله ادامه دادن بحث ندارم چون کسی که این چند پست آخر را بخونه خودش نتیجه گیری لازم را میکنه.
فقط لطفا از دوستان بی طرف خواهش میکنم پست قبلی من را مطالعه بفرمکایند ببینند من به چه کسی "توهین" کردم یا به کجای فرهنگ قدیم ایران "بی احترامی" کردم یا اصلا پاسخ آقای Kavoshgarnet چه ربطی به اپو..زسو.ن و لخت پریدن و از این حرفا داشت و کی داره حرف تو حرف میاره و مغالطه میکنه و آزاد اندیشی را مستمسک قرار میده.
آقا حق با شماست. من و اکثریت بقیه همه در اشتباهیم.
پاسخ
به نظر من همه مردم دنیا در نقاط درخشان و تاریک بشریت با هم مشترک هستند. سوزاندن یهودیان در کوره های آدم پزی نقطه تاریک همه انسانهای دنیا است و کشف آنتی بیوتیک نقطه درخشان همه انسانها. اصولا بحث مبارزه با نژادپرستی صرفا این نیست که ما به سیاهپوستان احترام بگذاریم بلکه هرگونه برتری و یا ضعف قائل شدن برای گونه های مختلف بشر بر مبنای موقعیت جغرافیایی و یا نژاد آنها یک نوع ریسیسم یا نژادپرستی محسوب میشود.
پاسخ
(2009-10-22 ساعت 06:29)payam_prz نوشته:  
(2009-10-21 ساعت 16:39)shahram1347 نوشته:  امريكا فقط و فقط از لحاظ تكنولوژي و حقوق اجتماعي و اقتصادي و آزا..دي بيا..ن از ما برتر است و ديگر هيچ .

فقط و فقط تکنولوژی و حقوق اجتماعی و اقتصادی و آزاد..ی بیا..ن؟
فقط همینا؟ یعنی فقط و فقط و فقط همینا؟ اینا که اصلا مهم نیستن.
شهرام جان از تو سپاسگزارم... من خواب بودم و تو منو بیدار کردی، من کور بودم و تو منو بینا کردی... آخه من هرچی فکر میکردم غیر این چند مورد کوچیک و پیش پا افتاده به چیز دیگه ای فکر نمی کردم. البته استاد عزیز، من الان هنوز کمی در شک و تردید به سر میبرم و سوالی دارم:
لطفا غیر از این چند مورد ناچیز بفرمایید ایران در قرن بیست ویکم از چه لحاظی برتر است که ما به مردم آمریکا بگیم ایرانی هستیم و پاسپورتمون را هی نشونشون بدیم تا دلشون بسوزه؟

جالب است ،خودتان جواب خودتان را داديد
[font=Arial] دستاني كه كمك ميكنند از لبهائي كه دعا ميكنند مقدس ترند . ( كوروش كبير )[/font]
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2009-10-21 ساعت 22:34)usa.lover نوشته:  دوست من از ایران چی مونده که این حرفها رو میزنید...
اگر قرار باشه وطنی داشته باشیم، آمریکاست. و دلیلش هم این هست که اونا به ما از ایران باستان نزدیکترند.
برید به 1400 قبل تر.
این خانم هم که فرمودی مسلمان هست، مگر ما 2500 سال پیش...؟
در ضمن با جرات میگم: آمریکا از همه نظر بهتر از ایران هست.
در ضمن برای چی دستور دادید که مومیاییتون نکنند و ...؟
که نفت بشید و هیچیش به هموطناتون نرسه؟
من موندم با این طرز تفکر چطور دوست دارید برید آمریکا؟؟؟
میدونید که کسایی که مثل شما فکر میکنند، بعد از رفتن به آمریکا پشیمان میشوند و بر میگردند ایران و قر میزنند که آمیریکا بد بود و فلان!؟!به نظر من آمریکا به درد مسلمانها نمیخورد.اونجا هیچ چیزش با اسلام جور نمی آید و برای همین هم اینقدر دولت محترم ما مخالف آمریکا هستند. حالا خوب و بدش دیگه به من ربطی نداره و هر کسی یه طور فکر میکنه.

و به نظر و ديده افكاردوستان عزیز من حرفهای کاوشگرنت را از صمیم قلب درک میکنم.
ما که کورش کبیر رو داشتیم حالا باید بترسیم که این فرهنگها دارن بیشتر بخورد ما میرن، و باید متاسف باشیم که این فرهنگهایی که داریم عربی هستند. به کی قسم بخورم که این فرهنگ ما بیشتر عربی هست تا ایرانی!
مگر نمیبینید که دارن کم کم چهارشنبه سوری را بر میدارن؟ یکی از با شکوهترین جشنهای ما!!! حالا این وحشی بازی که از کسایی که فرهنگمون رو عوض کردند یاد گرفتند یه مشت مس...، میان خرابکاری میکنند، این جشن با شکوه باستانی ما رو زیر سوال میبرند.
ولش کنید عزیزان، کسی که بخواهد بفهمد ، میفهمد...دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره.
کسی هم که نفهم باشه، میلیاردها دلیل قانع کننده ها براشون بیارید، اثری نمیکند و دوست دارن خرافات رو قبول کنند و ادامه بدهند، البته بماند که به ضررشون هم نیست.
بچه ها من خواهش میکنم اینقدر دیگه به این سایت انرژی منفی ندیم، بیایید انرژی مثبت بگیریم و روی این بحث کنیم که چطور بریم آمریکا و اونجا چطور زندگی کنیم و ...


با درود خدمت دوست گرامي usa lover
عزيز جان چرا ناراحت ميشوي و سريعاَ جبهه ميگيري ؟
در جواب اين پست بعرض شما برسانم كه ، بله اين خانم امريكايي مسلمان شده و خانم شيرين عبادي هم مسلمان است .بسيار خوب باشند آيا نبايد به نظرشان هرچه كه ميخواهد باشد احترام گذاشت؟ و يا بايد بديده حقارت به آنها نگريست؟در ضمن بنده دستور ندادم موميايي ام كنند. كمي تاريخ و فرهنگ ايران باستان را شما كه در امضاي خودتان معرفي كرديد( عاشق فرهنگ و معماري و ...هستيد ) مطالعه كنيد . اين از سخنان كوروش كبير در انتهاي منشور ملل ميباشد. جالب است امضاي خودتان با نظرتان كاملا در تضاد است!!!. هر چند اين موضوع ربطي به بنده و اين تاپيك ندارد و جا دارد در اينجا از مديران ارشد و دوستان تالار عاجزانه پوزش بخواهم.
در جاي ديگري نوشتيد (من موندم با این طرز تفکر چطور دوست دارید برید آمریکا؟؟؟) در جوابتان عرض كنم آنهم به ديده منت اگر خواست خدا باشد و قسمت شد كتباَ از شما اجازه خروج آنهم بصورت محضري خواهم گرفت!!!
ويا در جاي ديگر نوشتيد آمريكا بدرد مسلمان نميخورد پس لابد اين فاميل بنده ( خانم امريكايي ) بايد سر به كوه بيابان بگذارد بجاي كشورش ،چون مسلمان شده؟
عزيز جان مگر مسلمان - بودايي - زرتشتي - مسيحي و ... تا بهائيت ،انسان نيستند و حق حيات ندارند كه شما دوست گرامي خودتان را تافته جدا بافته از آنها ميداني؟ پس اگر اينطور باشد بايد مهاتما گاندي رهبر فقيد استقلال طلب هند ( روحش شاد) به باد ناسزا گرفت كه چرا از تفكر انگليسي پيروي نكرد و ضامن استقلال هند شد؟ دوست گرامي از هر مذهب و زباني كه ميخواهي باش و پيروي كن و احترامت براي بنده بجا و به حق است ( خواسته كوروش كبير) . خواهش بنده اينست كه به نظر ديگران و عقايدشان به ديده حقارت (توهين) نگاه نكن .

مطلب جالب اينكه شما جواب بنده را بدهيد.با توجه به مطالب فوق شما چطور با اين طرز تفكر ميخواهيد برويد آمريكا؟
به استنباط بنده و با عرض پوزش شايد شما از طرفداران تفكر منسوخ شده در 150سال گذشته گروه كوكلوسكلانها ( سازمان ضد سياه پوستان آمريكا) و يا رايش سوم ( آدولف هيتلر) باشيد؟ ببخشيد دوست گرامي اگر بي ادبي كردم . اگر شما روزي سياستمدار آمريكا شوي آنروز بايد همه مهاجران ( مسلمان - بودا - و زرد و سياه و ....) بايد خاك آمريكا را ترك نمايند و شعر سعدي را از سر درب سازمان ملل ( بني آدم از...) پائين مياوردي و در طبقه آخر سازمان ملل كه موزه قرار دارد ، كتيبه و يا منشور ملل كورش را به پايين پرتاب ميكردي تا نشاني نه تنها از ايران بلكه از همه تمدن جهان در خاك آمريكا نباشد!!!!!!! . مردم آمريكا نه تنها به تمدن ايران بلكه به تمدن همه جهان بديده احترام نگاه ميكنند درست برعكس طرز تفكر شما دوست گرامي . اگر براي يك لحظه و يا براي خنده و تمسخر ( به اينجانب نه ديگر دوستان) هم كه شده براي يكبار نه بيشتر . متن و اعلاميه حقوق بشر كورش كبير را بخوانيد تا به نتيجه حرفهاي من و دوست گرامي ام كاوشگر نت برسيد. از شما و تمامي دوستان مهاجر سرا بينهايت و خالصانه پوزش ميخواهم و وقت گرانبهاي شما را بيهوده تلف كردم . پيروز باشيد
[font=Arial] دستاني كه كمك ميكنند از لبهائي كه دعا ميكنند مقدس ترند . ( كوروش كبير )[/font]
پاسخ
تشکر کنندگان: Parslottery ، kavoshgarnet ، indmehdi




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان