کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
راهنمای جامع مهاجرت به انگلستان
دوستان یه سوالی برام پیش اومده با توجه به سخت بودن گرفتن اقامت انگلستان و
مهاجرت به این کشور پس این همه ایرانی که اونجا هستند کارشون از شرکت
نظافتی کارهای فنی و دست فروشی و... هستند چطوری اقامت گرفتند ؟
ما که پول از طریق سرمایه گذاری رفتن رو نداریم اشنایی هم اونجا نداریم
ایا راهی برامون می مونه ؟
بعد از چند سال انگلستان اقامت میده ؟ یعنی پاس انگلیسی میده ؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
من و همسرم قصد مهاجرت به انگلیس رو داریم،شنیدم انگلیس مهاجر نمیپذیره میخواستم اگه کسی اطلاعاتی در این باره داره در اختیارم بذارید ممنوم میشم.
و اینکه چجوری باید اقدام کنیم و شرایطش
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان من میخوام برای یک کنفرانس چند روزه برم لندن و میخوام از ابوظبی هم اقدام کنم چند تا سوال دارم.
1- من نوع ویزام رو bussiness visitor انتخاب کنم درسته؟
2- این وجه 129 دلاری که به حساب اداره مرزبانی انگلیس میره تا چه مدت معتبره و من چند روز بعد از ان میتونم وقت بگیرم؟
3- به نظرتون از بین انواع مختلف رزرو زمان تو ابوظبی کدوم رو انتخاب کنم؟ ظاهرا prime هاش همین فردام بهت وقت میده که مدارکتو تحویل بدی. ایا مدل معمولیش هم وضعیت ویزات رو برات اس ام اس میکنه. ضمنا من هنوز خط موبایلی تو امارات ندارم که بدم. میشه بعدا اصلاح کرد و داد؟
2013AS83xx / مصاحبه: June W4 ابوظبی / اپدیت: 6 اگوست و 12 آگوست/ کلیر 19 آگوست - 54 روز/ دریافت ویزا: 9 سپتامبر
پاسخ
تشکر کنندگان:
با سلام خدمت تمام دوستان عزیز
این مطلب درباره گرفتن ویزای Family reunion برای خانواده یک پناهنده در کشور انگلیسه، متاسفانه هیچ منبعی به فارسی چگونگی این کار و شرایط اون رو ذکر نکرده و وکلا با گرفتن مبالغ هنگفت فقط می خوان همین اطلاعات رو به مردم بدن.
(مثلا همون اوایل یه وکیل گفته بود به ازای هر اپلیکیشنی که پر می کنه ازم 2 میلیون تومن می گیره ، بهش گفتم خوب خودم پر می کنم گفت نه اگه خودت پر کنی کوچکترین اشتباهی کنی ردشون می کنن ، دیگه هم واسشون ویزا صادر نمی کنن ، درحالی که این حرف کاملا دروغه!!)
1- کسانی که می خوان ویزای فامیلی ریونیون یا همون Family reunion بگیرن باید ابتدا برن سراغ یک وکیل تا اون به صورت آنلاین اپلیکیشن مربوط به family reunion رو واسشون پر کنه(البته اگه خودشون بتونن این کار رو بکنن که چه بهتر!). ضمنا یادتون باشه باید برای هر کدوم از افراد خانواده یک اپلیکیشن پر کنه... مثلا اگه یه مادر با دو فرزند می خوان به پدرشون ملحق بشن باید به یه اپلیکیشن برای مادر پر بشه و 2 تا برای بچه ها، پس حواستون باشه. ضمنا بهش بگید وقت واستون بگیره واسه سفارت انگلستان تو ابوظبی امارات(بازم اگه خودتون این کار روانجام بدید خیلی بهتره، فقط کافیه برید سایت www.vfs-uk-uae.com.)
- ضمنا کسی که می خواد شما را بیاره باید حتما کپی TRAVEL DOCUMENT موقتش و کپی کارت شناساییس رو برابر اصل کنه و واستون بفرسته.
2- بعد از اینکه اپلیکیشن اماده شد باید کسی که در انگلستانه اونو همراه با Travel document و کپی کارت شناسایی برابر اصل برای شما بفرسته .
3- تا زمان رسیدن اپلیکیشن ها از فرصت استفاده کنید و سند ازدواج و شناسنامه ها رو پرونده تحصیلی بچه ها رو ترجمه کنید و حتما به مترجم بگید مهر وزارت امور خارجه بزنه .
4- وقتی که اپلیکیشن ها رسید و مدارکتون رو ترجمه کردید باید برید سفارت انگلستان در ابوظبی امارات .
5- وقتی به دفتر VFS که نمایندگی سفارت هست رسیدید اونجا اول می گردنتون بعد وارد می شید. منتظر نوبتتون می شید اونوقت مدارکتون همراه با پاسپورت ها رو تحویل می دید.
5- اوجا بهتون می گن باید عکس بگیرید و همونجا ازتون عکس می گیرن که فکر کنم نفری 25 درهم می شه.
تا اینجا همه چیز رو درست انجام دادید حالا باید منتظر بمونید . خودشون می گن سه ماه تا اومدن جواب طول می کشه ولی معمولا نصف این مدت طول می کشه.
هزینه زندگی به این صورته:
هر ماه اجاره یک خانه یک خوابه با وسایل در شارجه یا دبی : 3000 درهم
هزینه زندگی برای 4 نفر در یکماه در گرانترین حالت: 3000 درهم
کرایه هر نفر اتوبوس از دبی تا اوبوظبی 30 درهم
کرایه برگشت 25 درهم
هزینه بلیت از دبی تا لندن (هواپیمایی قطر، Qatar airways) نفری 1500 درهم.
راستی اینم یاد رفت بگم که هیچ هزینه واسه صدور ویزا از شما نمی گیرن.
تمام این هزینه ها رو من تا آخر سال 2012 تایید می کنن. ممکنه سال بعد بیشتر شن.
امیدوارم این اطلاعات مورد استفادتون قرار بگیره .
با ارزوی موفقیت برای همه
پاسخ
تشکر کنندگان: ابی22 ، dreamer60
با سلام و تشکر
اگر شخصی بیش از 10 سال کارمند شرکت خارجی بین المللی باشه( توضیح بیشتر: قبلا تو ایران دفتر داشته باشه که بعد از مدتی از طرف اون شرکت به دفتر اسکاتلند منتقل بشه......)چطور میتونه برای اقامت انگلستان اقدام کنه؟
پاسخ
تشکر کنندگان: Tomas
سلام به همه.واقعا اینجا چه خبره؟چرا این همه سوال بیجواب،من یکی از عضوهای نسبتا قدیمی این سایتم که یه مدت غیبت داشتم،زمانی که من بودم شیما خانوم مدیر بخش اروپا بودن و خدایی اصلا نمیذاشت سوال بیجواب بمونه ولی الان.....
منم یه سوال دارم در مورد اقامت انگلیس،من و همسرم و دخترم که 6سالشه.سرمایه ما حدود 500میلیون هستش و من دارای مدرک آشپزی و شیرینی پزی هستم و الان تو ایران کافی شاپ دارم. زبانم هم بد نیست ولی آیلتس ندارم .در ضمن یکی از آشناهامون توی لندن یه رستوران خیلی بزرگ داره .میخواستم بدونم این فرد میتونه برای من کاری کنه؟ایا سرمایه ای که دارم میتونه کمک کنه؟
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-فقط میشه یکم بیشتر توضیح بدید؟از کجا باید شروع کنم؟چه مدارکی میخواد؟
-"خداوندا من با تمام کوچکیم یک چیز از تو بیشتر دارم و آن هم خدای است که من دارم و تو نداری
دکتر علی شریعتی
پاسخ
تشکر کنندگان: Tomas
(2012-10-17 ساعت 02:51)sara24 نوشته:  سلام به همه.واقعا اینجا چه خبره؟چرا این همه سوال بیجواب،من یکی از عضوهای نسبتا قدیمی این سایتم که یه مدت غیبت داشتم،زمانی که من بودم شیما خانوم مدیر بخش اروپا بودن و خدایی اصلا نمیذاشت سوال بیجواب بمونه ولی الان.....
منم یه سوال دارم در مورد اقامت انگلیس،من و همسرم و دخترم که 6سالشه.سرمایه ما حدود 500میلیون هستش و من دارای مدرک آشپزی و شیرینی پزی هستم و الان تو ایران کافی شاپ دارم. زبانم هم بد نیست ولی آیلتس ندارم .در ضمن یکی از آشناهامون توی لندن یه رستوران خیلی بزرگ داره .میخواستم بدونم این فرد میتونه برای من کاری کنه؟ایا سرمایه ای که دارم میتونه کمک کنه؟
سلام
برای انگلستان می توانید از طریق شغلی اقدام کنید به شرطی که اشنای حاضر باشد به شما شغلی با درامد بیش از 28000 پوند در سال پیشنهاد کند و باید اسپانسر شما شود .

برای اطلاعات بیشتر لینک های زیر را مطالعه نمایید .

Chefs, cooks (5434)
.
http://www.ukba.homeoffice.gov.uk/visas-...ing/tier2/
شما نباید کاری انجام بدید . اشنای شما که میخواد استخدام کنه باید به اداره مهاجرت مراجعه کنه و وکیل بگیره و............
آن مایه ز دنیا که خوری یا پوشی
معذوری اگر در طلبش میکوشی
باقی همه رایگان نیرزد هشدار
تا عمر گرانبها بدان نفروشی
پاسخ
تشکر کنندگان: sara24 ، Tomas ، dreamer60
این کشور قوانین زیادی برای دادن ویزا به ایرانیان دارد که توقف کار سفارت انگلستان در ایران مزید بر دشواری گرفتن ویزا جهت ورود به این کشور شده است. ولیکن موسسه حقوقی ملک پور با سابقه ای درخشان در زمینه امور مهاجرتی به انگلستان بهترین و آسانترین راه های گرفتن ویزا تحصیلی ،کاری یا سرمایه گذاری در انگلستان و همچنین آماده کردن بستر زندگی در شهرهای بزرگ این کشور ( لندن، منچستر و ... ) را برای شما فراهم می نماید.

بطور کلی در سیستم جدید ویزاهای کشور انگلستان موسوم به point-based system ، ویزاهای انگلستان به دسته های زیر تقسیم می شوند :

1) ویزای Tier 1 که به 3 دسته اصلی تقسیم می شود:

1-1)investor سرمایه گذاری در انگلستان

سرمایه گذاری در انگلستان به این که شکل است که شما می بایست یک میلیون پوند که 750 هزار پوند آن در یکی از موسسات یا شرکت های سهامی انگلستان سرمایه گذاری شده است و 50 هزار پوند آن در هر زمینه ای که خود شما خواستار آن هستید نقدینگی داشته باشد. همچنین می بایست 50% اوقات خود را در کشور انگلستان سپری کنید.

این نوع ویزاهیچ نیازی به داشتن مدارک دانشگاهی نداشته و همه متعلقات شما ( فرزند،همسر و ...) می توانند بواسطه ویزای شما به انگلستان سفر کنند.

این ویزا به مدت 3 سال در ابتدا ( و 2 سال تمدید آن ) توسط دولت انگلستان داده می شود و بعد از آن می توانید برای اقامت دایم در انگلستان اقدام نمایید و همچنین برای دریافت ویزا سرمایه گذاری می بایست در آزمون IELTS نمره 6.5 را در همه مواد کسب کنید.

با داشتن این ویزا تمامی حقوق و مزایای شما همانند یک شهروند انگلیسی خواهد بود ( از قبیل : خدمات پزشکی و آموزشی و ... )و شما قادر هستید برای اقامت دایم در انگستان تمامی شرایط را احراز کنید.

2-1)entre prenear : یعنی ویزایی برای تاسیس شرکت در انگلستان است

نحوه ارزیابی صلاحیت متقاضیان گرفتن این ویزا در کشور انگلستان بوسیله self assessment points calculatorو پر کردن فرم تقاضای شما و اطلاعات شخصی شما صورت می گیرد.برای گرفتن این ویزای کشور انگلستان می بایست 200 هزار پوند را برای شروع یک فعالیت اقتصادی در انگلستان در یکی از شرکت های تحت نظارت financial service authority)FSA) در گردش باشد. دانستن زبان انگلیسی می تواند تا 10 امتیاز شانس شما را در مهاجرت به انگلستان وافزایش دهد. ( کسب نمره 6.5 آزمون IELTSدر این قسمت مورد نیاز است)عوامل دیگری نیز در گرفتن امتیاز مورد نیاز جهت مهاجرت به کشور انگلستان از طریق این ویزا ضروری است که با کمک مشاورین حقوقی ملک پور اقامت موقت یا دایم در انگلستان به سادگی قابل دسترس می باشد.

3-1) post-study work

که برای گرفتن این ویزا جهت ورود و اقامت به انگلستان سابقه گرفتن مدرک تحصیلی از انگلستان و یا بودن تحت ویزای Tier 4 اجباری است.همچنین در این ویزا نیز موارد بسیار ضروری درخواست می شود که شرح کامل آن نیز به تفصیل گفته خواهد شد.

2) ویزای TIER 2: نوع ویزا (skiled worker) مهارت شغلی

برای دریافت این ویزای انگلستان داشتن پیشنهاد کاری از یک موسسه یا شرکت انگلیسی برای کارهای کوتاه یا بلند مدت در این دوره الزامیست.همچنین شرکت های چند ملیتی واقع در انگلستان می توانند برای کارمندان خود تحت این پوشش ویزای کاری دریافت کنند. این دسته همچنین شامل رهبران مذهبی و ورزشکاران حرفه ای نیز می باشد.که می توانند برای اقامت در انگلستان اقدام کنند.که در این ویزا شما به یک اسپانسر یا تامین کننده منابع مالی در ضمن اقامت شما در انگلستان نیاز دارید که این مقدار برابر800000 پوند برای درخواست کننده ویزا و 5300 پوند دیگر برای هر یک از همراهان وی می باشد که باید 90 روز قبل از درخواست در حسابی قرار بگیرد.بیشتر امتیازات ویزای کاری در انگلستان مربوط به پیشنهاد شغلی شما در انگلستان است که تا 50 امتیاز شما را پوشش می دهد و حداقل ساعت کاری 30 ساعت در هفته است.

درآمد آینده شما و مدارک تحصیلی و مدارک زبان انگلیسی نیز در گرفتن ویزای TIER 2جهت اقامت در انگلستان موثر می باشد. اطلاعات مربوط به اعضای جوامع مذهبی و ورزشکاران و انتقال کارمندان شرکت چند ملیتی به انگلستان نیز به تفضیل توسط مشاوران مهاجرت به انگلستان موسسه حقوقی ملک پور به شما داده می شود.

3) ویزای Tier 3 مربوط به کارهای موقت و علاقه مندان به مهاجرت کاری به انگلستان به صورت موقت می باشد.

4) ویزای Tier 4: ویزای دانشجویی انگلستان

که به 2 دسته دانش آموزانGENERAL (بالای 17) و CHILD(از 4 تا 17) تقسیم می شود.

شرط اولیه گرفتن این ویزا داشتن پذیرش از یک دانشگاه یا موسسه آموزشی در انگلستان می باشد که در این امور موسسه ما می تواند با انتخاب و برقراری ارتباط با دانشگاه دلخواه شما بهترین گزینه را در جهت تحصیل در انگلستان به شما معرفی می نماید.در ویزا دانشجویی 10 امتیاز مربوط به داشتن یک اسپانسر جهت پرداخت پرداخت هزینه های هتل در انگلستان اختصاص داده شده است که شخص یا یک بورسیه از دانشگاههای انگلستان نماید.

همچنین 30 امتیاز این ویزا به نوع پذیرش دانشجویی یا دانش آموزی شما از یک موسسه آموزشی در انگلستان بستگی دارد.گرفتن نمره مناسب در آزمون IELTS نیز در این ویزا کاملاٌ موثر است. مدت این ویزاها از 6 تا 18 ماه می باشد و فقط به مقاطع دکترا و یا دندان پزشکان ویزای 3 ساله داده می شود.

5) Tier 5 ویزای موقت کاری جهت کار در انگلستان

مربوط به متقاضیان کار در انگلستان به صورت موقت و طی یک دوره کوتاه می باشد.در همه موارد زیر مشاوران این موسسه می توانند بهترین راه هایی را جهت مهاجرت و اقامت در انگلستان و کسب تمامی مدارک لازمه جهت ساختن آینده ای روشن برای شما علاقه مندان را در اختیارتان بگذارد.

ویزای تحصیلی انگلستان

در گرفتن ویزا جهت مهاجرت تحصیلی در کشور انگلستان داشتن نامه CASقابل از اقدام جهت اخذ ویزای تحصیلی الزامی است.این نامه ها صرفا ۶ ماه اعتبار دارند و شما فقط در این ۶ ماه قادر به اقدام جهت مهاجرت تحصیلی به انگلستان هستید.به علاوه داشتن هزینه های کافی جهت زندگی در انگلستان بصورت ماهانه نیز در مهاجرت تحصیلی به انگلستان ضروری می باشد.لازم به ذکر است افراد از ۴ تا ۱۷ سال شامل این ویزای تحصیلی می باشند.

CASها می بایست از کالج ها و دانشگاه های معتبر در انگلستان صادر شوند تا اقدام برای گرفتن ویزا تحصیلی با مشکل روبرو نشود.در مورد استطاعت مالی جهت گرفتن ویزای تحصیلی، فرد متقاضی می بایست ماهانه قادر به پرداخت ۸۰۰ پوند و ۶۰۰ پوند به ازای هر یک از متعلقات (همسر، فرزند، ...) باشد.مدت اقامت در انگلستان به وسیله ی ویزای تحصیلی از ۶ ماه تا ۱۶ ماه می باشد و فقط برای پزشکان و دندانپزشکان مدت اقامت در انگلستان تا ۳ سال قابل تمدید است.

لازم به ذکر است در صورت داشتن پذیرش تحصیلی از این کشور می توانید به صورت پاره وقت کار کنید. اجازه کار در انگلستان در این شرایط هفته ای ۲۰ ساعت می باشد.در صورتی که ویزای تحصیلی شما مدتی بیشتر از ۶ ماه داشته باشد شما می توانید همسر و فرزندان خود را به همراه داشته باشید در غیر این صورت همراهی خانواده ی فرد جهت اقامت در انگلستان مقدور نمی باشد.

اقامت در انگلستان

پس از اینکه شما طی مدت مشخص (بین 2 تا 5 سال) در انگلستان زندگی کردید می توانید برای اجازه ی اقامت در انگلستان اقدام کنید.درخواست اقامت شما در انگلستان،بستگی به ویزای فعلی شما دارد که برای سه دسته از افراد امکان پذیر است:

افرادی که در انگلستان مشغول به کار هستند.
زوج ها و اعضای خانواده.
پناهنده ها.

موسسه حقوقی ما در دو مورد اول امور مربوط به اقامت در انگلستان را برای موکلین خود انجام می دهد.افرادی که در دسته ی اول می توانند برای اقامت در انگلستان اقدام کنند،شامل افرادی می شوند که در انگلستان سرمایه گذاری کرده اند،یا افرادی که شغلی را شروع کرده اند و مدت مشخص از شروع فعالیت آن ها می گذرد (معمولاً بین 3 تا 5 سال) می باشد.

افرادی که در دسته ی دوم جا می گیرند به سبب داشتن یکی از اعضای خانواده ی خود در انگلستان می خواهند برای اقامت در انگلستان اقدام کنند نیز می توانند با بهره گیری از مشاوره های متخصصین مهاجرت انگلستان موسسه حقوقی ما،با اطمینان خاطر وارد سفارت انگلستان شوند.

اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری
اخذ این نوع اقامت، مختص به افرادی است که معادل یک میلیون پوند نقدینگی در کشور خود دارند و می توانند با انتقال آن به خاک انگستان اقامت این کشور را اخذ نمایند.
متقاضی می بایست، مبلغ 750 هزار پوند از این دارایی را پنج سال بدون اجازه برداشت در یکی از بانکها و یا موسسات مالی انگلستان ذخیره نماید و در ازای آن اقامت پنج ساله دریافت نماید. همچنین می توانند با 250 هزار پوند بقیه به خرید ملک یا راه اندازی فعالیت تجاری بپردازند.
در نهایت بعد از این دوره 5 ساله متقاضیان می توانند برای اخذ پاسپورت انگلستان اقدام نمایند.
پاسخ
تشکر کنندگان: masih sh ، اليس ، dreamer60 ، لی لا ، nora
برای خیلی ها شاید سوال پیش بیاد که مهاجرت انگلیس از طریق سرمایه گذاری با 200 هزار پوند امکان پذیره،چرا در منبع بالا 750 هزار پوند قید شده

فرقش اینه
http://www.visa4gb.com/immigration-to-uk...vestor.php

http://www.visa4gb.com/immigration-to-uk...reneur.php
پاسخ
تشکر کنندگان: rouzbehdarvishi ، ParsTrader
با سلام فرق این دو تا چیه؟
3) ویزای Tier 3 مربوط به کارهای موقت و علاقه مندان به مهاجرت کاری به انگلستان به صورت موقت می باشد.

5) Tier 5 ویزای موقت کاری جهت کار در انگلستان.
برگ در انتهای زوال می افتد و میوه در انتهای کمال بنگر که چگونه می افتی چون برگی زرد یا سیبی سرخ (کنفسیوس)
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2013-02-08 ساعت 20:09)لی لا نوشته:  با سلام فرق این دو تا چیه؟
3) ویزای Tier 3 مربوط به کارهای موقت و علاقه مندان به مهاجرت کاری به انگلستان به صورت موقت می باشد.

5) Tier 5 ویزای موقت کاری جهت کار در انگلستان.

http://www.pointsbasedvisa.net/Five-Tier...-visa.html

http://www.pointsbasedvisa.net/Five-Tier...-visa.html
پاسخ
تشکر کنندگان: Saeedv13 ، ParsTrader ، لی لا
سلام به همگی
عرض ادب و خسته نباشید دارم خدمت کاربران عزیز مهاجرسرا
من تازه عضو این سایت شدم ...

یه سوال داشتم ..
من برای اینکه بخوام اقامت برای لندن (انگلیس ) بگیرم ، دقیقا چه مراحلی رو باید طی بکنم؟؟؟
یعنی از ب بسم الله تا آخرین مرحله ...
مو به مو و خودمونی اگه برای دوستان زحمتی نیست بهم بگین ..ممنون ...

بنده 22 سال سن دارم دانشجو هستم ...
سپاس
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2013-03-23 ساعت 23:18)rezadehghan نوشته:  سلام به همگی
عرض ادب و خسته نباشید دارم خدمت کاربران عزیز مهاجرسرا
من تازه عضو این سایت شدم ...

یه سوال داشتم ..
من برای اینکه بخوام اقامت برای لندن (انگلیس ) بگیرم ، دقیقا چه مراحلی رو باید طی بکنم؟؟؟
یعنی از ب بسم الله تا آخرین مرحله ...
مو به مو و خودمونی اگه برای دوستان زحمتی نیست بهم بگین ..ممنون ...

بنده 22 سال سن دارم دانشجو هستم ...
سپاس

سلام. هر ساله قوانین مهاجرت کشورها عوض میشه (یعنی سختر میشه) واما برای شما.پارسال برای انگلستان مدرک کارشناسی و ایلس 5 کافی بود وهزینه ای یکسال تحصیل زندگی رو باید می بردی .اکر بتونی در حین تحصیل کار پیدا کنی (قرارداد یکسال با کار فرما) میتونی ویزای تحصیل رو به ویزای کار تبدیل کنی .وبعد از چند سال اقامت بگیری. انگیلس مهاجرت از طریق سرمایه گذاری نداره. فقط از طریق تحصیل میتونی انجا ماندگار بشی البته باید زرنگ باشی واگر نه کار گیردنمیاد .یک راه دیکه داره بایک دختر انگیلسی تو دانشگاه اشنا بشی وازدواج بکنی کار تمومه .تموم کار پیدا نکردی نکردی موندکاری .یک دختر پول دار باشه ها وگرنه باید خرجه اونم بدی .هیچی دیگه Sad
انشاا.... هر جا هستی موفق باشی
به سراغ من اگر میاید نرم آهسته بیاید مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهای من.Rolleyes
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2008-04-08 ساعت 15:07)shaho نوشته:  سلام دوستان
لطفا اگه میشه در مورد مهاجرت غیر قانونی (قاچ.اق)به انگلیس و فرایند گرفتن پنا.هن.دگی در این کشور توضیح بدین

هیچ وقت به هیچ کشوری قاچاقی نرید
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2013-03-24 ساعت 11:26)abbas41 نوشته:  
(2013-03-23 ساعت 23:18)rezadehghan نوشته:  سلام به همگی
عرض ادب و خسته نباشید دارم خدمت کاربران عزیز مهاجرسرا
من تازه عضو این سایت شدم ...

یه سوال داشتم ..
من برای اینکه بخوام اقامت برای لندن (انگلیس ) بگیرم ، دقیقا چه مراحلی رو باید طی بکنم؟؟؟
یعنی از ب بسم الله تا آخرین مرحله ...
مو به مو و خودمونی اگه برای دوستان زحمتی نیست بهم بگین ..ممنون ...

بنده 22 سال سن دارم دانشجو هستم ...
سپاس

سلام. هر ساله قوانین مهاجرت کشورها عوض میشه (یعنی سختر میشه) واما برای شما.پارسال برای انگلستان مدرک کارشناسی و ایلس 5 کافی بود وهزینه ای یکسال تحصیل زندگی رو باید می بردی .اکر بتونی در حین تحصیل کار پیدا کنی (قرارداد یکسال با کار فرما) میتونی ویزای تحصیل رو به ویزای کار تبدیل کنی .وبعد از چند سال اقامت بگیری. انگیلس مهاجرت از طریق سرمایه گذاری نداره. فقط از طریق تحصیل میتونی انجا ماندگار بشی البته باید زرنگ باشی واگر نه کار گیردنمیاد .یک راه دیکه داره بایک دختر انگیلسی تو دانشگاه اشنا بشی وازدواج بکنی کار تمومه .تموم کار پیدا نکردی نکردی موندکاری .یک دختر پول دار باشه ها وگرنه باید خرجه اونم بدی .هیچی دیگه Sad
انشاا.... هر جا هستی موفق باشی

سلام ممنونم از جوابتون ..
خب من الان دانشجوی کاردانی هستم و ترم بعد فارغ میشم ....
حالا الان منی که اطلاعات کافی ندارم چیکار باید بکنم ..
یعنی دقیقا واسه اقدام چیکار باید بکنم و اینکه هزینه ها چطورن؟؟؟ و و ...ممنون از شما
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان