کانال تلگرام مهاجرسرا
https://t.me/mohajersara







##### هشدار #####
به تاریخ ارسال مطالب دقت فرمایید.
شرایط و وضعیت پروسه ویزا دائم در حال تغییر است و ممکن است مطالب قدیمی شامل تغییراتی باشد.
فریت کردن اسباب و اثاثه قابل بردن به آمریکا
دوستان چند پرسش داشتم در صورت اطلاع پاسخ بدهید ممنون میشم:
۱.ایا فریت بار. به تمام شهرهای ام ریکا انجام میشه؟
۲.برای فریت بار با کجا یا کدام شرکت تماس بکیریم در تهران؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
درود برشما.ما بالای 1000کیلو کتاب وبه همین اندازه لباس داریم. میشه بگین قیمت فریتشون به آتلانتا چقدر میشه؟ با توجه به اینکه میگن کتابرو ارزونتر حساب میکنن. واینکه پرواز امارات هم برای اینکار ارزونتر ازبقیه هست.یا به نظرتون بارهارو زمینی به استانبول ببریم واز اونجا با ترکیش ایرلاین اقدام کنیم چطوره؟ چقدر سر هزینه ها فرق میکنه؟ با توجه به اینکه قیمت بلیط تبریز -استانبول350-400هزار تومنه ولی وان-استانبول 70هزار.باتشکر
پاسخ
تشکر کنندگان:
برای فریت کردن بار خودتون مهمترین نکته این هست که بار خودتون را به چه نحوه ی بسته بندی و جمع و جور کنیم .به نکاتی که در ادامه برای شما بیان می کنیم به دقت توجه داشته باشید تا بتونید ضمانت بار خودتون رو تضمین کنید. برای این کار بهترین کار این هست که از کارتن های چند لایه استفاده نمایید. در مورد بسته بندی به این نکات باید توجه داشت از زمانی که بارتون رو در وانت قرار می دهید تا زمانی که کارهای مربوط به فرودگاه امام خمینی را انجام می دهید ، بسته بندی های شما چندین بار دست به دست می شوند، پس باید نهایت توجه به بسته بندی بارتون و فریت بار داشته باشید تا بارهای شما آسیب نبینه.

برای فریت بار و بسته بندی کردن بارتون سعی کنید از کارتن های چند لایه محکم استفاده کنید.در بسته بندی وسایل شکستنی دقت بیشتری داشته باشید و اطراف اون را با سلفون حبابدار بپوشانید تا در جابه جایی ها آسیب نبینند. دقت داشته باشید که بنا به گفته کارکنان ها بخش فریت بار ،بار شما طی یک هفته به دستتون میرسه.


سعی کنید از کارتن های ابعاد متوسط برای بسته بندی استفاده کنید چون کارتن های سنگین و بزرگ جابه جایی اونها خیلی مشکل تر هستند و امکان آسیب دیدن اونها بیشتر هستند.


اندازه کارتن ها خیلی با هم تفاوت نداشته باشند تا اگر بعدا تصمیم به پالت بندی گرفتید به مشکل برنخورید . این نکته را مد نظر داشته باشید برای بدست آوردن وزن مناسب برای کارتن از روش که بیان میکنم استفاده کنید تا به بتونید وزن مناسب کارتن را بدست آورید. برای فریت بار طول ،عرض و ارتفاع کارتن را در هم ضرب کنید و مقداری که بدست می آید بر عدد 6000 تقسیم کنید تا وزن مناسب برای هر کارتن بدست بیاد. چون اگه وزن بارتون از این مقدار کمتر بشه بار شما را حجمی حساب می کنند که هزینه فریت بار اون به مراتب بیشتر میشه مخصوصا زمانی که ارسال بار به کانادا و ارسال بار به استرالیا داشته باشید.

http://jkmcargo.com/
پاسخ
تشکر کنندگان:
(2013-02-15 ساعت 21:01)کامیلا نوشته:  
(2013-02-13 ساعت 10:56)hitab نوشته:  کامیلا جان چطوری میتونیم بدونیم کدوم ایرلاینا و به کدوم ایالتها,فریت انجام میدن؟ من واقعا به این اطلاعات نیاز دارم .
سلام ببخشید که دیر جواب میدم
من اولش فکر میکردم فقط از تهران میشه فریت بار انجام داد که رفتم سایت فرودگاه امام و اونجا لیست درازی از شرکتهای هواپیمایی میبینید که نوشته فریت انجام میده من شانسی یه شماره رو انتخاب کردم و تماس گرفتم گفتش فقط امارات فریت میکنه به آمریکا که بعدش شماره امارات رو از همون جدول پیدا کردم و تماس گرفتم و اونها هم چند تا ایالت بخصوص نام بردن و گفتن فقط به ا.ن ایالتها فریت میکنن.
نهایتا به فرودگاه در شهرستان زنگ زدم و گفتم میخوام بار بفرستم آمریکا و بعد از چندین تماس اخر سر ترکیش رو پیدا کردم.
راستش هیچ پس تجربه ای در مهاجرت به آمریکا نداره و همه مون بار اولمون هست و عادیه هیچ چیزی ندونیم و اطلاعات درست و حسابی نداشته باشیم ولی اراده که بکنیم از زیر سنگ هم باشه ادم میتونه اون اطلاعات رو بکشه بیرون.
موفق باشین.
هر سوالی بود در خدمتم.

سلام وقت بخیر یک سوالی داشتم اینکه امکان بردن تمامی وسایل منزل به امریکا وجود داره؟ما تازه ازدواج کردیم و دوست نداریم وسایلمون رو بفروشیم.شما از هزینه احتمالیش خبر دارید؟
پاسخ
تشکر کنندگان:
سلام دوستان من میخوام با خودم چند تا فرش ببرم . سه نفریم و شش تا چمدون 23 کیلویی داریم ، یکی از فرش ها نه متریه و وقتی بسته بندیش کردم ابعادش شده 90cm در 80cm. آیا میتونم فرش هارو به عنوان 23 کیلو چمدون بدم تو بار؟ ابعاد بسته بندی مهمه؟
پاسخ
تشکر کنندگان:




کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان